924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 19 z 37 << < 16 17 18 19 20 21 22 > >>
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 01-11-2012 18:59
Wszyscy mają różne wrażenia smiley A ja mam jeden cel:
Dać nowe życie Dziewięćset dwudziestce czwórce - Podkreślam! Zadne 944!
Poprzez mega odchudzanie i modyfikacje seryjnego motoru.

Jeśli uda mi się zejsc poniżej 900 kg, (a jest spora szansa, bo jeszcze z auta powyrzucam + szyby i klaposzyba z poliweglanu i drzwi z laminatu itp.) to autkiem będzie można juz o coś powalczyc na CA jeśli mnie nie wrzucą do grupy z Tigerami, Lotusami i formułami smiley
Generalnie jeszcze gdy autko jeździło, i zrobiłem z niego wydmuszkę to na seryjnym silniku powiem szczerze, że nawet fajnie sie tym ganiało.
Ciekaw jestem jak bedzie po modyfikacjach. Wiadomo, że nie bedfzie śmigał jak mój Lotus ale ja robię to dla Fun'u smiley
Gdybym chciał walczyć o czas na poznaniu to prędzej zrobił bym wydmuszkę z P944 S2, choć sa lepsze auta którymi można zrobic poniżej 1:39 na Poznaniu ale akurat na Poznań robię innego potwora i nie jest to Porsche smiley
Co do kół, faktycznie są trochę za duże ale takie mi się trafiły za 1000 zł i szkoda było ich nie kupić. Docelowo jak mnie wkur...ią to kupie jakies szerokie 15'' ...ale akurat koła to najmniejszy problem w tej chwili smiley
Teraz skupiam się na silniku i cięciu nadwozia w celu poszerzenia i odchudzenia smiley

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977

Edytowane przez AdamWalenda dnia 01-11-2012 19:02
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
Wedzol
Użytkownik

Postów: 41
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.03.08
Dodane dnia 02-11-2012 18:45
Adam,gdzie dorabiałeś panewki główne?Daj mi namiar na firmę.Proszę.
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 02-11-2012 22:25
Tomek będzie miał je w ofercie chyba w przyszłym tygodniu.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 02-11-2012 23:17
Wedzol łap:
Auto Szlif, ul. Dęblińska 9, Warszawa (dojazd od grochowskiej) smiley
Tą z kołnierzem tez dorobili smiley
Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977

Edytowane przez AdamWalenda dnia 02-11-2012 23:18
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 17-11-2012 18:34
...eh znów nie było czasu zająć się Prośkiem, dopiero teraz wolna chwila była smiley

A wiec wszystko rozebrane i oczyszczone, zaczynamy montować, wał już siedzi na gotowo smiley
W poniedziałek zmontuję cały dół na gotowo smiley



...i filterek przyszedł do gaźników smiley



Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 19-11-2012 18:05
...Prace trwają, udało mi sie dziś w wolnej chwili wypiaskowac pare drobiazgów smiley



Dół silnika zmontowany na gotowo smiley



...czas zabrać się za głowiczkę smiley



...a Wieprzowina wisi i czeka aż klatkę skończę smiley



Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 19-11-2012 18:35
Adam smiley pomaluj czarną farbą przewodzącą ciepło miskę olejową - o parę % zwiększy to oddawanie ciepła do otoczenia. Fajnie byłoby blok mieć w czerwieni albo żółci... pasowałby idealnie do czarnej miski...



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 19-11-2012 19:26
Na maxa klimatyczny garaz (i sama fotka) - felgi od forda?(chyba te same co ma ciachu)


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 19-11-2012 19:44
Felgi AZEV A jak sądzę - te same co i ja mam smiley


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 19-11-2012 21:31
Misiek napisał/a:
Adam smiley pomaluj czarną farbą przewodzącą ciepło miskę olejową - o parę % zwiększy to oddawanie ciepła do otoczenia. Fajnie byłoby blok mieć w czerwieni albo żółci... pasowałby idealnie do czarnej miski...


Kiedyś robiłem silniki na czerwono...









...ale ludzie na forach zarzucali mi, że to festyn , wiec zacząłem robić silniki w czarnym kolorze... całe auto robię na biało w barwach martini, komora silnika bedzie biała, wiec biędzie ciekawie wyglądał, choć kolor jest tu i tak najmniej istotny smiley


Przemek84
Felgi pochodzą z tego czarnego, poszerzone 944 Szafrańskiego, kupiłem je od niego.
Na tej focie widać je lepiej:

[img]http://images49.fotosik.pl/1561/01ce1e705ea80e63.jpg[/img]

...i chyba tak jak Jarzyna mówi to Azev, z tego co pamiętam.

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977

Edytowane przez AdamWalenda dnia 19-11-2012 21:34
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-11-2012 23:49
A mnie się czerwone bloki podobają, Pilatus ma taki i jest świetny! smiley

Filterek na gaziory niezły, ale skarpetki już nie są w modzie? smiley
Oczekiwania co do masy też fajne, mam nadzieje że mój kiedyś
osiągnie magiczne <1000kg, oby przed pierwszym bocianem ożył smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
marchewa
Użytkownik



Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12
Dodane dnia 20-11-2012 07:57
mnie zawsze uczyli że czerwony jest najszybszy, a to w sporcie przecież ważne smiley dlatego silniki samochodow sportowych są czerwone. Malując silnik na czarno na własne życzenie obniżasz osiagi prosiaka. A tak na poważnie to te twoje piecyki wyglądają elegancko, full profeska!


Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 22-11-2012 17:58
No dobra kolejne elementy wypiaskowane.
Teraz niektóre rzeczy musze oddac do lakierni proszkowej smiley




Głowica odwszona, gotowa do modyfikacji smiley




Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977

Edytowane przez AdamWalenda dnia 22-11-2012 18:06
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 22-11-2012 18:19
Koniec coraz bliżej. Trzymam kciuki!
Czekam na dokumentację foto montażu gaźników


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 22-11-2012 19:24
Ja bym osłon nie zakładał, u siebie nie mam osłony rozrządu i alternatora. Masa, masa, masa! smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 22-11-2012 20:16
Qbak napisał/a:
Ja bym osłon nie zakładał, u siebie nie mam osłony rozrządu i alternatora. Masa, masa, masa! smiley


W mordkę jeża, teraz się wyjaśniło czemu jestem wolniejszy na próbach od Ciebie - ja, kurka wodna, zostawiłem osłonę alternatora smiley . No ale ważniejsze, że Adam będzie ją malował, a ja mam ocynkowaną - lakier cięższy czyli mam handicap smiley .

Strasznie jestem ciekaw jak to będzie jeździć z tymi gaźnikami - trzymam kciuki.

pzdr
jacek/pilatus
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 22-11-2012 23:14
Mnie interesuje bardziej wynik na hamowni niz koniec projektu modyfikacji calego auta...bede trzymal kciuki za....135 koni bo to by bylo naprawde cos ! smiley.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 23-11-2012 11:07
Simprez:
Gaźniki i kolektory zostawiam na deser smiley
Muszę teraz dociąć na laserze kołnierze pod kolektor ssący i wydechowy. Dokumentacja foto będzie smiley

Qubak:
Już o te pare deko nie będę wariował. I tak zejdę jeszcze z masy, bo będą drzwi z laminatu, szyby z poliwęglanu i klaposzyba, wiec waga osłon dużo tu nie zmieni, a dla bezpieczeństwa osłonę rozrządu wole zostawić smiley

Przemek84
Wynik na hamowni nie będzie miarodajny do osiągów auta biorąc pod uwagę jego docelową wagę końcową, nie mniej jednak sam jestem ciekaw ile mi się uda wycisnąć z tego złombola, i obiecuję, że zamieszczę klip i wykres z hamowni po ukończeniu projektu smiley
Wiadomo Lotus Seven (570 kg/200KM) czy Lotus Elise (870 kg/192 KM) to nie będzie i osiągi Wieprza będą na pewno gorsze ale liczy się FUN! smiley

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 29-11-2012 22:56
Wałek już u Światka smiley ...Głowiczka w trakcie smiley ...graty w lakierni proszkowej... czas na dokonczenie klatki i wycięcie przedniej szyby smiley

[img]http://images36.fotosik.pl/297/da9016eb754da802.jpg[/img]

Pzdr,
AW



IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 01-12-2012 02:07
Tak zainspirowany silnikiem 2.7 rs z 1973 zapytam - nie myślałeś kiedyś o
napawaniu gladzi cylindrów nikasilem? Lepsze osiągi i przy remontach
wymiana tylko tlokow, bez szlifowania gladzi. Kibicuje i liczę na conajmniej 180 kuca!
Bo to jest do zrobienia.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 01-12-2012 02:09
Strona 19 z 37 << < 16 17 18 19 20 21 22 > >>