924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 20 z 26 << < 17 18 19 20 21 22 23 > >>
Autor RE: Piterson - 944 1986
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 25-12-2014 22:14
Przemek - nie bardzo wiem co masz na myśli? Laminat jest tani, lżejszy od alu, zresztą elementów budy z aluminium do 944 jeszcze nie widziałem.. po co wyważać otwarte drzwi? to raz, a dwa: po co psuć idealną budę wycinankami i wstawkami? na moje - bezsens.. tym bardziej, że na podstawie mojego 951 przyznam, że podmiana tylnych ćwiartek na laminat daje tak znikomy zysk masy przy tym mocno osłabiając samą budę, że nikomu nie radzę tego robić i sam bym drugi raz w to nie poszedł..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 26-12-2014 09:30
Taka piękna buda, że żadnych modyfikacji nie będzie... Zresztą ile można byłoby dodatkowo zrzucić? 10 kg? I to głównie z tyłu? Gra chyba nie warta świeczki. Będzie klatka identyczna z tą starą (robiona od nowa - starą trzeba byłoby wyciągnąć w całości co wiąże się z cięciem słupków), pełne laminaty oprócz tylnych ćwiartek (już zakupione - zderzak, nosek, błotnik lewy, maska).

Największy dylemat - co zrobić z szyberdachem. Moja połać ze starej budy to średni materiał bo już raz była przekładana i aktualnie jest zaspawana na amen. Zostaje albo zostawić targę zamkniętą na stałe albo po prostu zaspawać (???).
Drugi dylemat (chyba większy) to co zrobić z... kolorem!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 944 1986
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 26-12-2014 10:16
Targę z laminatu zrobić. Proste i lekkie smiley

Czyli to będzie z silnikiem s2 po Cichym tak ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Piterson - 944 1986
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 26-12-2014 10:59
Piotrek buda jak jest ładna to obklejaj miast malować.
Juras ori targa już jest z tworzywa więc sama w sobie jest lekka, ale z targa jest problem ja żałuje że nie wyrzuciłem jak klatke robilem a z drugiej strony zawsze można poźniej wyrzucić


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Autor RE: Piterson - 944 1986
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 26-12-2014 12:15
Nie jest lekka. Waży z 10 kg. Laminat waży może z 0,5kg. Wiem bo mam smiley Nie ważyłem ale jest różnica.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Piterson - 944 1986
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 26-12-2014 13:43
A ważyliście wydebeszoną targę? Ktoś mi mówił, że jak się tą 10cio kilową targę
rozbierze to sam plastik jest już lekki.

Kolor? Mam nadzieje że za jakiś czas będę mógł Ci sprzedać kilka inspiracji smiley
A jak się nastawiasz? Jakieś barwy wyścigowe konkretne czy wyścigowe ale jeszcze
nie wiesz co?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Piterson - 944 1986
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 26-12-2014 14:17
ja mam wybebeszoną targę. Nie ważyłem, ale potwierdzam - leciutka jest.


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: Piterson - 944 1986
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 26-12-2014 14:45
Kolor masz jedyny słuszny! smiley
Targa to problem?
To bądź hardkorem, tnij po słupkach i zrób racing-spidera smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Piterson - 944 1986
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 26-12-2014 15:07
Z aluminium to naturalnie nie chodzilo mi o rzeczy ktore beda laminatami - chodzilo mi bardziej o jakis wiekszy hardcore w stylu czesc podlogi w alu,caly bagaznik,fartuchy nad kielichami. Widzialem gdzies bodajze na rennlist projekt w ktorym wycieto polowe podloznic i wstawiono w to miejsce alu rury (tak chyba tez jest zrobiony 924 GTR a juz napewno GTP).


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 26-12-2014 15:08
juras napisał/a:
Targę z laminatu zrobić. Proste i lekkie smiley
Czyli to będzie z silnikiem s2 po Cichym tak ?


No zdecydowanie tak - setup identyczny z zeszłorocznym. Nie przewiduję żadnych modyfikacji - chyba, że Michał wreszcie skończy transwał i będzie go można zakupić w akceptowalnych pieniądzach smiley

cichy napisał/a:
Piotrek buda jak jest ładna to obklejaj miast malować.
Juras ori targa już jest z tworzywa więc sama w sobie jest lekka, ale z targa jest problem ja żałuje że nie wyrzuciłem jak klatke robilem a z drugiej strony zawsze można poźniej wyrzucić


No jest problem - bo przecieka, bo trzeba odpływy zostawiać itp. Łukasz Siekierka twierdzi, że najlepiej ją zaspawać na stałe i zrobi to tak, że śladu nie będzie smiley - ale to już nieodwracalna ingerencja. Najprościej byłoby chyba jednak znaleźć kolejny dach smiley

Oklejanie wchodzi w grę - choć zdecydowanie jednak wolałbym jednolity lakier. Będę miał część elementów czerwonych , część w czarnym macie a resztę fioletową. A przede wszystkim nie do przyjęcia jest ten kolor w środku! W dodatku wszystko trzeba czyścić z kleju - masakra...


simprez napisał/a:
Kolor masz jedyny słuszny! smiley
Targa to problem?
To bądź hardkorem, tnij po słupkach i zrób racing-spidera smiley


Caterham-Porsche? smiley

Jak to jedyny słuszny? Na 944 mi się nie podoba smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 944 1986
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 26-12-2014 15:35
piterson - targi nie zaspawa, bo wbrew pozorom nie jest metalowa. Chyba, że dorobi pod kształt z arkusza.

przemek84 - z tą podłogą rozumiem, ale podejrzewam, że jak z tylnymi ćwiartkami - zysk żaden a sztywność buda straci. Co do rennlistowego, masz prawdopodobnie na myśli źółte 944 z silnikiem corvetty Tonego Garcii - http://rennlist.com/forums/944-turbo-and-turbo-s-forum/707855-tonyg-new-race-car-build-thread.html wycięty tył auta i wstawiona kratownica pod laminatowy tył. o ile dobrze pamiętam, rury stalowe. Co do gtp/gtr, było inaczej: 924 gtp miał normalną budę, "niewiele" różniącą się od seryjnej (linia dachu, rynny, podszybie, błotniki, wzmocnienia itd) tyle, że miał dołożoną zwykłą, pełną klatkę bezpieczeństwa, 944 gtr za to nie miał nic wspólnego z nadwoziem 944/924 i w całości był oparty na kratownicy (rurowej ramie przestrzennej) na którą nałożona była laminatowa karoseria, również zresztą nie mająca wiele wspólnego z seryjnym 944.


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley

Edytowane przez Jarzyna dnia 26-12-2014 15:39
Autor RE: Piterson - 944 1986
czerwony
Użytkownik



Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13
Dodane dnia 26-12-2014 23:01
A może po prostu wkleić na stałe tą targe, jeśli nie będzie używana, nie naruszamy konstrukcji i ewentualnie jest możliwość powrotu do niej. Jakaś masa uszczelniająca na równo przelecieć, tak, żeby woda nie stała i tyle. Pewnie wizualnie nawet ktoś by to potrafił dobrze zrobić smiley


Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82'
Autor RE: Piterson - 944 1986
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 26-12-2014 23:54
Redukcji masy to lepiej zacznijcie od kuchni smiley a nie tam się targa martwicie smiley


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Piterson - 944 1986
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 27-12-2014 00:29
Zaspawanie targi wiąże się ze szpachlowaniem całego dachu, od początku do końca. Po 2-3 latach pewnie popęka. Nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie? Idąc na łatwiznę można by targę oskubać z czego się da, nawet poucinać mocowania do tapicerki czy jakieś zbędne wzmocnienia. Po lakierowaniu wkleić ją na klej do szyb, razem z uszczelką i temat z głowy.


8962262
Autor RE: Piterson - 944 1986
sliwa
Użytkownik



Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06
Dodane dnia 27-12-2014 14:13
Swego czasu często jeździłem rajdowkami na bazie BMW e30 318is, które seryjnie miały szyber. We wszystkich egzemplarzach na otwór dopasowany byl arkusz blachy i przyspawany punktowo od środka. Od góry silikon w celu uszczelnienia. Raczej rozwiązanie "regulaminowe", bo te auta jeździły w RPP


Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą
Autor RE: Piterson - 944 1986
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 29-12-2014 14:28
Piotr a dach z czerwonego sie nie da przespawac ? przecież tam miałeś pełny dach.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Piterson - 944 1986
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 30-12-2014 10:11
PIeszczoH napisał/a:
Piotr a dach z czerwonego sie nie da przespawac ? przecież tam miałeś pełny dach.


Cytat z Pitersona smiley

"Największy dylemat - co zrobić z szyberdachem. Moja połać ze starej budy to średni materiał bo już raz była przekładana i aktualnie jest zaspawana na amen. Zostaje albo zostawić targę zamkniętą na stałe albo po prostu zaspawać (???)."


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Piterson - 944 1986
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 30-12-2014 13:13
Juras rozumiem słowa pisane, ale jeśli dobrze pamiętam fotki z tego wątku, Piotr przespawał dach po zgrzewach, generalnie nie widzę powodu dla którego nie da się tego zrobić jeszcze raz. Buda się chyba aż tak nie pogięła... bo jeśli tak to wtedy rozumiem, czemu nie chce starego dachu... a w zasadzie to poszycia.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 30-12-2014 14:23
PIeszczoH napisał/a:
Juras rozumiem słowa pisane, ale jeśli dobrze pamiętam fotki z tego wątku, Piotr przespawał dach po zgrzewach, generalnie nie widzę powodu dla którego nie da się tego zrobić jeszcze raz. Buda się chyba aż tak nie pogięła... bo jeśli tak to wtedy rozumiem, czemu nie chce starego dachu... a w zasadzie to poszycia.


Zgrzewy były rozwiercone przy demontażu. Aktualnie wszystko jest przyspawane - ponoć nie ma możliwości zdemontowania tego bez większych szkód - i potwierdziło to kilka osób.
Czyli teoretycznie taką opcję stosunkowo łatwo można zrobić tylko jeden raz...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 944 1986
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 30-12-2014 15:06
PIeszczoH napisał/a:
Juras rozumiem słowa pisane, ale jeśli dobrze pamiętam fotki z tego wątku, Piotr przespawał dach po zgrzewach, generalnie nie widzę powodu dla którego nie da się tego zrobić jeszcze raz. Buda się chyba aż tak nie pogięła... bo jeśli tak to wtedy rozumiem, czemu nie chce starego dachu... a w zasadzie to poszycia.


Oczywiście, nie oskarżam, iż nie rozumiesz słowa pisanego, a że, jak zrozumiałem, nie zauważyłeś postu smiley


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Strona 20 z 26 << < 17 18 19 20 21 22 23 > >>