Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 03-12-2019 06:34 |
|
|
kondzi napisał/a:
Fajnie, tylko zmieniaj te felgi jak najszybciej
Koindzi ma rację
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 03-12-2019 11:27 |
|
|
tu pełna zgoda - auto fajne ale te felgi ... ja bym też je zmienił ...
ja wiem że są ważniejsze wydatki na tym etapie .. ale myślałbym o tym szukając części - może się jakaś okazja trafi ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: felgi |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 03-12-2019 11:36 |
|
|
Przyznaję, rozglądam się z felgami, potrzebuję 16 z dużym odstawieniem et 23 i et11.
Najlepiej telefony do renowacji
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 03-12-2019 12:34 |
|
|
z niskim ET ciężko dostać coś sensownego.. jedyna opcja to faktycznie telefony ale 16 albo jakieś CUP 1 - ale tutaj nawet za repliki cena kosmos.. oryginały to już są ceny w innej galaktyce..
Nie wiem czy na Twoim miejscu nie poszedłbym w zawieszenie po 1986 roku
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Edytowane przez tsubasa dnia 03-12-2019 12:35 |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 03-12-2019 13:17 |
|
|
Nie zmieniaj zawiasu w tak unikatowym aucie. Osiągnąć wysokie ET to jest problem. Osiągnąć z wysokiego niskie już nie - wrzuć dystanse i tyle.
Obecnie jestem zdruzgotany cenami firmy naszych aut. Po Polskim Porsche i kilku udanych próbach jestem za kombinowaniem. Mamy dostęp do narzędzi, CADa, drukarek 3D. Często można przy tym ich poprawić. Skoro nie chcą pomagać, to nie będą zarabiać. A satysfakcja niebotyczna.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 03-12-2019 13:24 |
|
|
Ja mam Cupr17;y 2 (ale to 17) z ET 15 (9 cali) i ET23 (7.5 cala) w razie czego. Włoszki do odmalowania. Jak zainteresowany to daj znac, mysle ze cena nie odstraszy :-)
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 03-12-2019 13:49 |
|
|
Gratki fury !!!
Mam do 944 felgi jak foto ale do regeneracji. Proste. Z tego co przeglądałem w necie były zakładane do wczesnych 944 w tym turbo. Nie są skręcane, 16 "" Coś w BBS RS. Parapety, z tyłu ok 10 cm.
Może Ci podpasuje.
Edytowane przez kecaj73 dnia 03-12-2019 13:52 |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 03-12-2019 15:04 |
|
|
Szarak Maryjusz napisał/a: wrzuć dystanse i tyle.
Jak liczyłem u siebie wyszło mi 4cm dystansu.. sam oceń czy to dużo czy mało
u mnie jest CUP 1 ET 15 i 23 i bez dystansu jest idealnie..
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Edytowane przez tsubasa dnia 03-12-2019 15:04 |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
janotres
Użytkownik
Postów: 478
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 03-12-2019 19:22 |
|
|
Na foto jest bbs rs 16. Skręcany. Trzy częściowy.
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 03-12-2019 19:41 |
|
|
janotres napisał/a:
Na foto jest bbs rs 16. Skręcany. Trzy częściowy.
Tak
Tu takie coś o czym piszę. https://www.webeautos.com/details-1986-porsche-944-turbo-used-1986porsche944.html |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
mata70
Użytkownik
Postów: 123
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 05.01.17 |
Dodane dnia 04-12-2019 16:33 |
|
|
Gratulacje znaleziska. Super, że trafił do PL, Niemiec tym razem okazał się mało czujny .
Jak co to mam gdzieś w garażu komplet CUP 1 17" przód 7.1/2 et 23 tył 9 et 15. Włoszki, ale z tego co pamiętam w bardzo dobrym stanie były.
|
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 04-12-2019 18:38 |
|
|
mata70 napisał/a:
Gratulacje znaleziska. Super, że trafił do PL, Niemiec tym razem okazał się mało czujny .
Jak co to mam gdzieś w garażu komplet CUP 1 17" przód 7.1/2 et 23 tył 9 et 15. Włoszki, ale z tego co pamiętam w bardzo dobrym stanie były.
Mały OT: Jakby tak wykopać z naszych garaży to co tam nawkładaliśmy przez lata, to by była niezła heca :-)
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
Mata
Użytkownik
Postów: 275
Miejscowość: Warszawa/Poznań
Data rejestracji: 02.07.14 |
Dodane dnia 04-12-2019 19:14 |
|
|
Jakby coś to u mnie zalega komplet oryginalnych felg ATS Cookie Cutters, po renowacji jak nowe, złote z czarnymi dekielkami, 7Jx15, zdjęcia mogę podesłać Ci w każdej chwili jakby co, cena za komplet 2.500 pln :-)
Michał
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millenium '00 + R129 '92,126p S '78
było: 914-4 '73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03 |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 05-12-2019 12:01 |
|
|
Samochód jeździ, powód nie palenia to cewka zapłonowa. Wymiana na nową i już daje frajdę..
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 08-12-2019 22:03 |
|
|
No to super, zawias ogarnąłeś?
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 951 piąte turbo na świecie |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 09-12-2019 17:12 |
|
|
Zawieszenie w porządku, po wymianie drążka zbieżność muszę ustawić. Jest nisko i dosyć sztywny
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był |
|
Autor |
RE: powoli do przodu |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 01-02-2020 21:27 |
|
|
ubytki lakiernicze trochę poprawione, po umyciu nawet dobrze się prezentuje. Koła na razie zostają.
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był
grzegorzn3 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez grzegorzn3 dnia 01-02-2020 21:29 |
|
Autor |
RE: Wnetrze |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 01-02-2020 21:35 |
|
|
Trochę umyte, wymieniona kierownica, mieszek trafił do tapicera (będzie bordo) Jasny jest w zastępstwie. Będą fotele ori bordo. Wymieniłem złamane plastiki, spalone żarówki włącznik otwierania klapy, nowa uszczelka bagażnika, naprawiony ręczny i kontrolka działa. ogólnie wszystko działa. Targa ma zębatki do wymiany. Powoli do przodu
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był
grzegorzn3 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: fotele |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 01-02-2020 22:05 |
|
|
Fotele dostaną nowy materiał i skóra będzie odświerzona
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był
grzegorzn3 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez grzegorzn3 dnia 01-02-2020 22:07 |
|
Autor |
RE: etykieta |
grzegorzn3
Użytkownik
Postów: 392
Miejscowość: Bielawa
Data rejestracji: 02.09.16 |
Dodane dnia 01-02-2020 22:06 |
|
|
Smaczki, czy ktoś widział takie etykiety części?
914 2.0 '74
951 piąte turbo '84
987 Cayman S '05 pojechał
924 S '86 pojechał do Brata
944 S2 '90 odjechał
931 '79 pojechał do Michała
944 '85 był
grzegorzn3 dodał/a następującą grafikę:
|
|