924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 3 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Autor RE: Zabrzańskie 944
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 14-09-2020 11:20
Pozbyłeś się tej antenki, super!


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 14-09-2020 12:01
Duke - ta antenka to była jedna z pierwszych rzeczy które zrobiłem w tym aucie smiley
Autor RE: Zabrzańskie 944
Migel132
Użytkownik

Postów: 38
Miejscowość: LUBLIN
Data rejestracji: 14.02.20
Dodane dnia 17-09-2020 19:02
[quote]yankol napisał/a:
Po weekendzie mam kolejne pytania:

> tylny tłumik ma dziurkę - niedługo czeka mnie wymiana. Co polecacie? Raczej chciałbym utrzymać seryjny wygląd, może być ciut głośniej (jakiś przelot??

chciałbym się podłączyć w kwestii tłumika ktoś coś bo i mnie czeka albo łatanie albo nowy


Pozdrawiam

Michał

Fiat 132p 1600 1974
Porsche 944 2,5 1983
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 13-10-2020 08:25
Mija drugi miesiąc od zakupu.

Aktualnie auto wjechało na warsztat - będą wymieniane przewody metalowo - gumowe w okolicy filtra paliwa oraz regenerowane przednie sworznie. W sumie tylko te dwie rzeczy wymagały jakiejś tam szybszej interwencji. Aha - mam jeszcze wyciek oleju (lub płynu wspomagania - bo plama pojawia się w tym miejscu gdzie zbiornik na płyn a i on sam jest cały mokry...). Ale to też będziemy diagnozowali.

Auto w międzyczasie było na przeglądzie - wszystko jest z nim ok, nic (poza wyżej wymienionymi) nie wymaga remontu.

Mam jeszcze dwie sprawy w których może mi pomożecie:
> muszę zmienić głośniki w przednich drzwiach ale nowe, które kupiłem niestety trochę odstają i nie jestem w stanie ich zasłonić oryginalną kratką. Są gdzieś do kupienia dystanse pod kształt ori kratki głośnikowej? Czy trzeba samemu 'rzeźbić'?? Ma ktoś może projekt (rysunek) takiego dystansu?

> z dnia na dzień umarło mi podświetlanie zegarów. W nocy nic nie widzę kompletnie. Cała reszta podświetlenia (na desce - nawiewy itp) działa bezproblemowo, reaguje ne regulację intensywności świecenia itp. Tylko zegary są ciemne... Macie pomysł co może być przyczyną?? Bo raczej nie padły mi wszystkie żarówki jednocześnie.


Ja powoli dokupuję drobnicę której brakowało lub była uszkodzona... No i powiedzmy, że powoli dochodzę do stanu kompletności i pełnej sprawności smiley


Aha, dziękuję QBAK oraz BROWAR za części, pomoc i cierpliwość smileysmiley

Edytowane przez yankol dnia 13-10-2020 08:28
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 28-10-2020 08:40
Wahacze wróciły z regeneracji sworzni. Wygląda ok, zobaczymy jak z trwałością...


Na szczęście okazało się, że gumy wahaczy rzeczywiście są w dobrym stanie więc nie trzeba ich wymieniać.

Czekam jeszcze na powrót z odnowienia pokrywy pompy paliwa (piaskowanie + malowanie) oraz na nowe obejmy baku (robione na wzór ori ale z nierdzewki).

Jest nadzieja, że przed zimą jeszcze pojeżdżę smiley
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 13-11-2020 13:59
Kolejne podbicie samego siebie smileysmiley

Wpadły odnowione łączniki stabilizatora, przy okazji okazało się, że mam stab 23 [mm].


Do tego nowe, zrobione na zamówienie ze stali 304 opaski baku:




No i wypiaskowana oraz pomalowana proszkowo osłona pompy paliwa:


W przyszłym tygodniu ustawiam zbieżność i na ten rok koniec z robotami mechanicznymi.

Edytowane przez yankol dnia 13-11-2020 14:08
Autor RE: Zabrzańskie 944
hjez
Użytkownik

Postów: 118
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 20.04.13
Dodane dnia 13-11-2020 15:14
ładna regeneracja...gdzie robiłeś?

czy w Łodzi jest jakaś firma gdzie można zregenerować elementy zawieszenia?


944s-sprzedane
928s4
Autor RE: Zabrzańskie 944
Olo924
Użytkownik



Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 13-11-2020 16:09
będzię piękne auto


924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 16-11-2020 08:51
hjez napisał/a:
ładna regeneracja...gdzie robiłeś?

czy w Łodzi jest jakaś firma gdzie można zregenerować elementy zawieszenia?


Regenerację sworzni robiłem w Bytomiu, w tej firmie:
http://www.twojserwis.com.pl/

Ja osobiście nie miałem jeszcze z nimi styczności natomiast w okolicy zbierają bardzo dobre recenzje jeżeli chodzi i regenerację zawieszeń. Zobaczymy za rok, dwa jak zniosą próbę czasu.
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 18-11-2020 18:44
Panowie - niestety przy montażu elastycznych przewodów paliwowych okazało się, że sztywny przewód idący w stronę komory silnika nie wytrzymał próby czasu i zaczął się pocić. Co z tym robić? Można ten przewód dokupić (jeżeli tak - proszę o oferty...) czy dorabiać go np. z miedzi??





Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 07-12-2020 08:57
Auto odebrana, wszystko co miało być zrobione + to, co wyszło dodatkowo ogarnięte.

Zostaje do zrobienia w tym tygodniu geometria zawieszenia (jakieś rady na co zwrócić uwagę???).

Kilka zdjęć z soboty:
Autor RE: Zabrzańskie 944
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 07-12-2020 10:18
Coś te koła Ci siedzą dość głęboko.. dystans jakiś załóż i wtedy zrób geometrię..


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Zabrzańskie 944
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 07-12-2020 10:36
Faktycznie takie wrażenie sprawia, ale to chyba przez to, że nie widać opony na zdjęciu. Patrząc na zdjęcia z pierwszej strony wątku, wygląda seryjnie. Oczywiście mały dystans zawsze poprawi wygląd auta.
Ja bym przede wszystkim przed geometrią delikatnie obniżył auto z tyłu, zdecydowanie poprawia to wygląd 944.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 07-12-2020 11:40
No właśnie z tymi kołami coś jest na rzeczy... Tam mam już założone jakieś dystanse - w domu sprawdzę jakie.

Fabrycznie jakie powinno być ET na felgach u mnie w aucie??
Chodzą mi po głowie jakieś koła 17"...

Co do obniżenia auta - ja mam weekendowy domek w górach i ostatnie 300 metrów podjazdu jest drogą gruntową - więc seryjna wysokość zawiasu mi odpowiada... Na glebie nie wjadę na działkę.
Autor RE: Zabrzańskie 944
qdlaty
Użytkownik

Postów: 80
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.04.17
Dodane dnia 07-12-2020 15:35
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 07-12-2020 17:26
qdlaty napisał/a:
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?


Dokładnie z miedzi - stary przewód został wycięty pod podłogą (tam był już zdrowy) a uszkodzony fragment zrobiony aż do przewodu elastycznego przy filtrze paliwa. Całość połączona złączką zaciskową do przewodów stalowych.

W temacie kół mam takie informacje:


Jakie ET miały oryginalne felgi??
Autor RE: Zabrzańskie 944
qdlaty
Użytkownik

Postów: 80
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.04.17
Dodane dnia 08-12-2020 23:43
yankol napisał/a:
qdlaty napisał/a:
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?


Dokładnie z miedzi - stary przewód został wycięty pod podłogą (tam był już zdrowy) a uszkodzony fragment zrobiony aż do przewodu elastycznego przy filtrze paliwa. Całość połączona złączką zaciskową do przewodów stalowych.


Ten fragment przechodzi nad tylną osią. Udało Ci się sztukować bez demontowania mostu?
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 09-12-2020 09:03
qdlaty napisał/a:
yankol napisał/a:
qdlaty napisał/a:
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?


Dokładnie z miedzi - stary przewód został wycięty pod podłogą (tam był już zdrowy) a uszkodzony fragment zrobiony aż do przewodu elastycznego przy filtrze paliwa. Całość połączona złączką zaciskową do przewodów stalowych.


Ten fragment przechodzi nad tylną osią. Udało Ci się sztukować bez demontowania mostu?


Tak, udało się bez demontażu tylnego zawieszenia.
Autor RE: Zabrzańskie 944
qdlaty
Użytkownik

Postów: 80
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.04.17
Dodane dnia 09-12-2020 23:26
yankol napisał/a:

Tak, udało się bez demontażu tylnego zawieszenia.


Świetnie!!!! Czyli da się!
Jeszcze zdradź, czy sam robiłeś. Jeśli nie, to gdzie?
Autor RE: Zabrzańskie 944
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 17-12-2020 10:05
qdlaty napisał/a:
yankol napisał/a:

Tak, udało się bez demontażu tylnego zawieszenia.


Świetnie!!!! Czyli da się!
Jeszcze zdradź, czy sam robiłeś. Jeśli nie, to gdzie?


Robił mi to znajomy mechanik. Poszło bez większych problemów.

Co tam nowego? Udało się kupić dystanse 30 [mm] - założę na tył i zobaczymy, jak auto będzie wyglądało... Jeżeli będzie lepiej to zaczniemy szukać rozwiązania dla przednich kół.


Dodatkowo dziś przyjechała przednia górna rozpórka ze STAFFA.pl. Montaż dopiero po nowym roku więc wtedy będę mógł powiedzieć więcej w temacie jej spasowania.



I to chyba koniec zakupów na ten rok... smiley
Strona 3 z 5 < 1 2 3 4 5 >