Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 14-09-2020 11:20 |
|
|
Pozbyłeś się tej antenki, super!
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757) |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 14-09-2020 12:01 |
|
|
Duke - ta antenka to była jedna z pierwszych rzeczy które zrobiłem w tym aucie |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
Migel132
Użytkownik
Postów: 38
Miejscowość: LUBLIN
Data rejestracji: 14.02.20 |
Dodane dnia 17-09-2020 19:02 |
|
|
[quote]yankol napisał/a:
Po weekendzie mam kolejne pytania:
> tylny tłumik ma dziurkę - niedługo czeka mnie wymiana. Co polecacie? Raczej chciałbym utrzymać seryjny wygląd, może być ciut głośniej (jakiś przelot??
chciałbym się podłączyć w kwestii tłumika ktoś coś bo i mnie czeka albo łatanie albo nowy
Pozdrawiam
Michał
Fiat 132p 1600 1974
Porsche 944 2,5 1983 |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 13-10-2020 08:25 |
|
|
Mija drugi miesiąc od zakupu.
Aktualnie auto wjechało na warsztat - będą wymieniane przewody metalowo - gumowe w okolicy filtra paliwa oraz regenerowane przednie sworznie. W sumie tylko te dwie rzeczy wymagały jakiejś tam szybszej interwencji. Aha - mam jeszcze wyciek oleju (lub płynu wspomagania - bo plama pojawia się w tym miejscu gdzie zbiornik na płyn a i on sam jest cały mokry...). Ale to też będziemy diagnozowali.
Auto w międzyczasie było na przeglądzie - wszystko jest z nim ok, nic (poza wyżej wymienionymi) nie wymaga remontu.
Mam jeszcze dwie sprawy w których może mi pomożecie:
> muszę zmienić głośniki w przednich drzwiach ale nowe, które kupiłem niestety trochę odstają i nie jestem w stanie ich zasłonić oryginalną kratką. Są gdzieś do kupienia dystanse pod kształt ori kratki głośnikowej? Czy trzeba samemu 'rzeźbić'?? Ma ktoś może projekt (rysunek) takiego dystansu?
> z dnia na dzień umarło mi podświetlanie zegarów. W nocy nic nie widzę kompletnie. Cała reszta podświetlenia (na desce - nawiewy itp) działa bezproblemowo, reaguje ne regulację intensywności świecenia itp. Tylko zegary są ciemne... Macie pomysł co może być przyczyną?? Bo raczej nie padły mi wszystkie żarówki jednocześnie.
Ja powoli dokupuję drobnicę której brakowało lub była uszkodzona... No i powiedzmy, że powoli dochodzę do stanu kompletności i pełnej sprawności
Aha, dziękuję QBAK oraz BROWAR za części, pomoc i cierpliwość
Edytowane przez yankol dnia 13-10-2020 08:28 |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 28-10-2020 08:40 |
|
|
Wahacze wróciły z regeneracji sworzni. Wygląda ok, zobaczymy jak z trwałością...
Na szczęście okazało się, że gumy wahaczy rzeczywiście są w dobrym stanie więc nie trzeba ich wymieniać.
Czekam jeszcze na powrót z odnowienia pokrywy pompy paliwa (piaskowanie + malowanie) oraz na nowe obejmy baku (robione na wzór ori ale z nierdzewki).
Jest nadzieja, że przed zimą jeszcze pojeżdżę |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 13-11-2020 13:59 |
|
|
Kolejne podbicie samego siebie
Wpadły odnowione łączniki stabilizatora, przy okazji okazało się, że mam stab 23 [mm].
Do tego nowe, zrobione na zamówienie ze stali 304 opaski baku:
No i wypiaskowana oraz pomalowana proszkowo osłona pompy paliwa:
W przyszłym tygodniu ustawiam zbieżność i na ten rok koniec z robotami mechanicznymi.
Edytowane przez yankol dnia 13-11-2020 14:08 |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
hjez
Użytkownik
Postów: 118
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 20.04.13 |
Dodane dnia 13-11-2020 15:14 |
|
|
ładna regeneracja...gdzie robiłeś?
czy w Łodzi jest jakaś firma gdzie można zregenerować elementy zawieszenia?
944s-sprzedane
928s4 |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 13-11-2020 16:09 |
|
|
będzię piękne auto
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 16-11-2020 08:51 |
|
|
hjez napisał/a:
ładna regeneracja...gdzie robiłeś?
czy w Łodzi jest jakaś firma gdzie można zregenerować elementy zawieszenia?
Regenerację sworzni robiłem w Bytomiu, w tej firmie:
http://www.twojserwis.com.pl/
Ja osobiście nie miałem jeszcze z nimi styczności natomiast w okolicy zbierają bardzo dobre recenzje jeżeli chodzi i regenerację zawieszeń. Zobaczymy za rok, dwa jak zniosą próbę czasu. |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 18-11-2020 18:44 |
|
|
Panowie - niestety przy montażu elastycznych przewodów paliwowych okazało się, że sztywny przewód idący w stronę komory silnika nie wytrzymał próby czasu i zaczął się pocić. Co z tym robić? Można ten przewód dokupić (jeżeli tak - proszę o oferty...) czy dorabiać go np. z miedzi??
|
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 07-12-2020 08:57 |
|
|
Auto odebrana, wszystko co miało być zrobione + to, co wyszło dodatkowo ogarnięte.
Zostaje do zrobienia w tym tygodniu geometria zawieszenia (jakieś rady na co zwrócić uwagę???).
Kilka zdjęć z soboty:
|
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 07-12-2020 10:18 |
|
|
Coś te koła Ci siedzą dość głęboko.. dystans jakiś załóż i wtedy zrób geometrię..
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 07-12-2020 10:36 |
|
|
Faktycznie takie wrażenie sprawia, ale to chyba przez to, że nie widać opony na zdjęciu. Patrząc na zdjęcia z pierwszej strony wątku, wygląda seryjnie. Oczywiście mały dystans zawsze poprawi wygląd auta.
Ja bym przede wszystkim przed geometrią delikatnie obniżył auto z tyłu, zdecydowanie poprawia to wygląd 944.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 07-12-2020 11:40 |
|
|
No właśnie z tymi kołami coś jest na rzeczy... Tam mam już założone jakieś dystanse - w domu sprawdzę jakie.
Fabrycznie jakie powinno być ET na felgach u mnie w aucie??
Chodzą mi po głowie jakieś koła 17"...
Co do obniżenia auta - ja mam weekendowy domek w górach i ostatnie 300 metrów podjazdu jest drogą gruntową - więc seryjna wysokość zawiasu mi odpowiada... Na glebie nie wjadę na działkę. |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
qdlaty
Użytkownik
Postów: 80
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.04.17 |
Dodane dnia 07-12-2020 15:35 |
|
|
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi? |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 07-12-2020 17:26 |
|
|
qdlaty napisał/a:
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?
Dokładnie z miedzi - stary przewód został wycięty pod podłogą (tam był już zdrowy) a uszkodzony fragment zrobiony aż do przewodu elastycznego przy filtrze paliwa. Całość połączona złączką zaciskową do przewodów stalowych.
W temacie kół mam takie informacje:
Jakie ET miały oryginalne felgi?? |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
qdlaty
Użytkownik
Postów: 80
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.04.17 |
Dodane dnia 08-12-2020 23:43 |
|
|
yankol napisał/a:
qdlaty napisał/a:
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?
Dokładnie z miedzi - stary przewód został wycięty pod podłogą (tam był już zdrowy) a uszkodzony fragment zrobiony aż do przewodu elastycznego przy filtrze paliwa. Całość połączona złączką zaciskową do przewodów stalowych.
Ten fragment przechodzi nad tylną osią. Udało Ci się sztukować bez demontowania mostu? |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 09-12-2020 09:03 |
|
|
qdlaty napisał/a:
yankol napisał/a:
qdlaty napisał/a:
Yankol, a jak ogarnąłeś przewody paliwowe? Dorabiałeś z miedzi?
Dokładnie z miedzi - stary przewód został wycięty pod podłogą (tam był już zdrowy) a uszkodzony fragment zrobiony aż do przewodu elastycznego przy filtrze paliwa. Całość połączona złączką zaciskową do przewodów stalowych.
Ten fragment przechodzi nad tylną osią. Udało Ci się sztukować bez demontowania mostu?
Tak, udało się bez demontażu tylnego zawieszenia. |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
qdlaty
Użytkownik
Postów: 80
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.04.17 |
Dodane dnia 09-12-2020 23:26 |
|
|
yankol napisał/a:
Tak, udało się bez demontażu tylnego zawieszenia.
Świetnie!!!! Czyli da się!
Jeszcze zdradź, czy sam robiłeś. Jeśli nie, to gdzie? |
|
Autor |
RE: Zabrzańskie 944 |
yankol
Użytkownik
Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 17-12-2020 10:05 |
|
|
qdlaty napisał/a:
yankol napisał/a:
Tak, udało się bez demontażu tylnego zawieszenia.
Świetnie!!!! Czyli da się!
Jeszcze zdradź, czy sam robiłeś. Jeśli nie, to gdzie?
Robił mi to znajomy mechanik. Poszło bez większych problemów.
Co tam nowego? Udało się kupić dystanse 30 [mm] - założę na tył i zobaczymy, jak auto będzie wyglądało... Jeżeli będzie lepiej to zaczniemy szukać rozwiązania dla przednich kół.
Dodatkowo dziś przyjechała przednia górna rozpórka ze STAFFA.pl. Montaż dopiero po nowym roku więc wtedy będę mógł powiedzieć więcej w temacie jej spasowania.
I to chyba koniec zakupów na ten rok... |
|