Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 26-11-2008 18:05 |
|
|
pablo911 napisał/a:
dzieki za odpowiedz ,ja jestem z trojmiasta wiec dla mnie to troche daleko..heheh ale skoro robiles na zamowienie to znaczy u mnie tez sie ktos taki znajdzie...czy jezeli chcialbym naprzyklad przygotowac sobie porsche do jazdy na torze to musze miec ta klatke homologowana czy mie..pytam sie Ciebie bo napewno juz to wszystko juz wiesz...pozdrawiam
mam nadzieję, że nie przeszkadza, że odpowiada ktoś inny
klatka do jazdy na torze nie jest niezbędna. chyba, że bierzesz udział w oficjalnych wyścigach, a wtedy to już musisz patrzeć w ich regulaminach (ja mówię o imprezach PCP i innych tego typu).
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 26-11-2008 18:37 |
|
|
acha rozumiem..czyli narazie nie bede potrzebowal..dzieki za informacje |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 26-11-2008 19:00 |
|
|
Pablo - przywitaj się i pochwal swoim nabytkiem ostatnio same ciekawe auta, sądząc po opisie, również takowym (i niejako na naszym forum unikatowym ) dysponujesz
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 26-11-2008 19:09 |
|
|
piterson napisał/a:
Co do wycieraczki to jedną zostawiłem Nawet spryskiwacz będzie tylko zastanawiam się czy ordynarny worek od Fiata 126P nie będzie przesadą (w miejscu akumulatora).
Zdecydowanie nie będzie przesadą - mam ten sam plan (choć ja myślałem o worku z silniczkiem z Poloneza ).
Klatka - tu jest wiele nieporozumień i trzeba by było napisać osobny topic. Jednak w kilku słowach:
- jak napisał Igor: na imprezach PCP i Classicauto klatka nie jest wymagana
- klatka nie musi mieć żadnej homologacji nawet w zawodach rangi rajdowych czy wyścigowych mistrzostw Polski. Wystarczy, że będzie wykonana zgodnie z załącznikiem "J" regulaminu FIA.
Homologacji wymagają klatki, które wykonano niezgodnie z tym regulaminem (np. zmieniono rodzaj stali, albo średnicę rur, po to by klatka była lżejsza) - taka klatka musi być homologowana.
- jeśli ktoś z Was będzie chciał robić klatkę sam, to uwaga!!! - w polskim tłumaczeniu załącznika "J", dostępnym na stronach PZM, są błędy
...ehhhh - już to pisałem - śliczota Piterson, po prostu śliczota ten bolid |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 26-11-2008 21:01 |
|
|
igor napisał/a:
Pablo - przywitaj się i pochwal swoim nabytkiem ostatnio same ciekawe auta, sądząc po opisie, również takowym (i niejako na naszym forum unikatowym ) dysponujesz
oj kolego musze cie rozczarowac,nick nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia..na codzien jezdze innym autem..pod domemk stoja kolejne trzy inne..a w planach mam zakup 924 badz 944 i zrobienia go do jazdy na torze...dlatego dolaczylem do waszego zacnego grona..ale powiem jedno w przyszlym 2009 roku 911 rowniez bedzie ale nie wiem czy 964 ...993 ..czy 996..to wszystko zalezy od finansow |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 26-11-2008 21:07 |
|
|
bynajmniej nie rozczarowałeś od czegoś trzeba zacząć.
gratuluję zapału i zamiłowania i życzę powodzenia w poszukiwaniu (w razie czego na forumowiczów zawsze możesz liczyć)
ps> sorry za OT, chodziło mi bardziej o przywitanie w "forum powitalnym"
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 26-11-2008 23:14 |
|
|
igor napisał/a:
bynajmniej nie rozczarowałeś od czegoś trzeba zacząć.
gratuluję zapału i zamiłowania i życzę powodzenia w poszukiwaniu (w razie czego na forumowiczów zawsze możesz liczyć)
ps> sorry za OT, chodziło mi bardziej o przywitanie w "forum powitalnym"
zaczolem od 928 kilka lat temu,sprzedalem...911 mialo byc dawno ale coreczka sie urodzila...i teraz bede sobie powoli tworzyl kolekcje nie tylko porsche...w planach nawet garbus z zawieszeniem 944 silnikiem typ 4 od porsche ...troche tego jest ale powoli ..czas ozyc ponownie ...heheh |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2009 13:16 |
|
|
Hej Piotrek, do jakiej masy udało Ci się zejść z 944? Zapewne ważyłeś samochód? Tak z ciekawości pytam, analizuje ostatnio wyniki w klasach Classic Auto Track Day i zastanawiam się co by się najlepiej nadało (924 a może jednak 944Turbo albo 944?).
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2009 16:07 |
|
|
Abelard napisał/a:
Hej Piotrek, do jakiej masy udało Ci się zejść z 944? Zapewne ważyłeś samochód? Tak z ciekawości pytam, analizuje ostatnio wyniki w klasach Classic Auto Track Day i zastanawiam się co by się najlepiej nadało (924 a może jednak 944Turbo albo 944?).
Nie ważyłem go jeszcze
Ale na pewno nie ma co oczekiwać cudów - obstawiam że może 1100 kg bedzie (jeszcze maska, swiatła - czekają). Ostatnio nie mam w ogóle czasu na jakąkolwiek dłubaninę (luźnej kasy chwilowo też ) więc auto stoi w garażu i tylko wpadam raz na miesiąc je pogłaskać.
Do Classicauto co się nadaje? - hmmm.
924 tak ale na prawde super zrobione - tam jest są świetnie przygotowane dwulitrówki wiec może być ciężko.
944 - może być cieżko (głównie z powodu przedstawionego linijkę niżej)
944S2, 968 - idealne do klasy <3000
944 Turbo - dla najbardziej ambitnych! Zostaniesz w klasie z wydłubanymi Imprezami, wczesnymi EVO czy nawet teoretycznie 996 GT3 (w tym roku dopuszczą roczniki do 99 - jak dla mnie troche przegięcie). |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2009 16:14 |
|
|
piterson napisał/a:
944 Turbo - dla najbardziej ambitnych! Zostaniesz w klasie z wydłubanymi Imprezami, wczesnymi EVO czy nawet teoretycznie 996 GT3 (w tym roku dopuszczą roczniki do 99 - jak dla mnie troche przegięcie).
Cos takiego mi chodzi po glowie... I gerta auto by sie idealnie do tego nadawalo Jednak z powodow braku miejsca na takie eksperymenty musze poczekac az miejsce bedzie. Moze za 5 lat
Przyznam ze satysfakcja posiadania auta ktore wpada do klasy z tymi najmocniejszymi jest naprawde spora. Wtedy jest naprawde wielka sztuka zajac tam dobre miejsce.
Ale dziwie sie ze go jeszcze nie wazyles...
Jesli dobrze pamietam to PTK na aucie z 84 osiagnal rezultat wlasnie ok 1050-1100 kg, nie pamietam dokladnie. Tylko ze on mial tylna klape zostawiona.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
Edytowane przez wampir dnia 22-01-2009 16:18 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2009 16:49 |
|
|
Tak właśnie zauważyłem że te do 2l jest naprawdę ciężko wyskoczyć z czymś lepszym. Wiadomo chodzi o zabawę, ale też nie jest to taka tania zabawa więc i możliwości dobrze by mieć duże - potencjał auta.
Tak sobie patrzyłem na stosunek wagi do mocy. Nie mniej słabo to widzę.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Abelard dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-01-2009 19:56 |
|
|
Tylko weź pod uwagę, że Jurek (Ritmo) przyznał się do około 160-170 KM, a Płatek (Alfa) mówił o 180-190 KM, tak więc szanse nawet mocno odchudzonego 924 są raczej znikome
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl
Edytowane przez juha dnia 22-01-2009 19:58 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 22-01-2009 21:13 |
|
|
tutaj wygrywac mogloby tylko to 924 z Porsche Club GB do ktorego pilatus podeslal linka...840kg 155KM
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-01-2009 23:57 |
|
|
Też sobie o nim pomyślałem, generalnie to ciekawy wzór do naśladowania
Abelard tak właśnie powinno wyglądać Twoje 924CS
A tak btw, czy nie zabłądziliśmy tu z tym tematem?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 23-01-2009 00:10 |
|
|
924 wydmuszka UK ma poj. 2,4, więc podpada już pod klasę <3000...
Że niby w CA mają dopuszczać nawet auta z 99?
Rzucam w kąt szaraka, olewam szmergla... Nareszcie odnalazłem sens życia... A Leganza ojca będzie odtąd mym wunderwaffe...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 23-01-2009 09:18 |
|
|
no ale kto i jak ma Ci niby sprawdzic jaka pojemnosc ma silnik w takim mega podrasowanym 924 ?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 23-01-2009 10:38 |
|
|
Ja jestem pewnie starej daty, ale uznaję, że najważniejsze są "umowy dżentelmeńskie" (chodzi o "gentelmen's agreement", brzmi ładniej, ale nie po naszemu ). |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 02-02-2009 01:05 |
|
|
Muszę się Wam przyznać do ogromnego zaniedbania...
Dziś wpadłem go odwiedzić. Ściągnąłem plandekę, otworzyłem drzwi, wsiadłem do środka przypominając sobie że nie jest to łatwe zajęcie. Kluczyk był w stacyjce. Przekręciłem - kontrolki rozbłysły jasnym światłem. Z wielką niepewnością dokręciłem kluczyk - i zagadał niemal w tej samej sekundzie od razu łapiąc równiutkie obroty. Kurcze jak on ładnie się wkręca. Aż żal że ogranicznik odcina przy 6500 rpm
Nieźle jak na 3 miesiące samotnego stania w garażu. Przez 3 miesiące nie zrobiłem przy nim nic
Ale to się lada moment zmieni! Sezon tuż-tuż!
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 02-02-2009 10:25 |
|
|
Ogranicznik da sie zdjac. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 02-02-2009 10:52 |
|
|
i zarżnąć skrzynie ? czy wytrzyma ciut wyższe obroty ?
ja już kupiłem sobie "piątke" na zapas jak po włożeniu silnika z audi 200 turbo zarżne "czwórke"
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|