Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 30-08-2011 15:17 |
|
|
piterson napisał/a:
Jak na 2.7 to wynik rzeczywiście nie bardzo
Mierzyłeś kompresję? Od tego bym zaczął. Potem cały osprzęt - głównie układ paliwowy. Zużywa olej? Masz katalizator?
Silnik po wymianie uszczelki pod głowicą. Cylindry w środku - lustro. Nie mierzyłem kompresji, będę musiał. Silnik zużywa ze 100ml / 1000km nie więcej. Katalizator jest i ma się dobrze.
Ciśnienie na listwie w normie po wymianie regulatora.
Czy ustawienie składu mieszanki na przepływomierzu może mieć wpływ? To było ostatnio rozregulowane i nie wiem, czy było dobrze zrobione, ale to chyba tylko na wolnych obrotach.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 30-08-2011 15:37 |
|
|
Ale czekaj jak Ty regulowales przeplyw powietrza przez przeplywke?przeciez to komp nia steruje ... Tam jedyne co mozna zrobic to zmienic sciezke po ktorej porusza sie igla.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 30-08-2011 16:35 |
|
|
Chyba miała być przepustnica, nie przepływka.
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 30-08-2011 16:44 |
|
|
Przy przepływomierzu, pod niebieskim korkiem (jak jest) jest śrubka imbusowa do regulacji składu mieszanki. Ustawia się to przy zwartych stykach BC złącza diagnostycznego i odpiętej sondzie lambda. Ustawia się skład mieszanki na analizatorze spalin.
Ale to jest dla wolnych obrotów i chyba nie ma wpływu na wskazania przepływomierza wyżej. Tak mi się wydaje.
Do przepływomierza nie zaglądałem. "jeszcze"
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 30-08-2011 16:45 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 30-08-2011 17:01 |
|
|
Andrzej, do regulacji wolnych obrotów jest śrubka przy przepustnicy.
Do regulacji składu mieszanki - przy przepływomierzu, pod niebieską zaślepką.
Warto wymienić o-ringi obu śrubek.
Regulacja składu mieszanki jest dla całego zakresu obrotów. Niewielkie korekty do składu wnosi jeszcze sonda lambda. Ciekawe, jak u Ciebie z tą mocą...
Jeżeli pitolę głupoty proszę mnie poprawić, sam się chętnie dowiem, czy mam rację
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 15-10-2011 18:06 |
|
|
Po Wyrazowie 2011.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 15-10-2011 18:09 |
|
|
Autko dostało "nowy" (inny) przepływomierz i ogariętę do porządku podciśnienia. Wydaję się, że chętniej wkręca się na obroty i dostało trochę kopa. Ale dopóki nie pojadę na hamownię, to może być tylko sugestia.
Zostało jeszcze ustawienie skłądu mieszanki.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 15-10-2011 18:11 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 18-10-2011 14:25 |
|
|
ten kop to moze poprostu zasluga lepszego przepustnicy z mniej wytarta sciezka po ktorej chodzi igla?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 20-10-2011 20:29 |
|
|
Trafiło się podjechać jeszcze raz na hamownię. I rzeczywiście jest poprawa.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 20-10-2011 20:35 |
|
|
Chopie, jeszcze szybciej bedziesz jezdzic .... krucabomba musze fure zmienic bo jak znowu sie gdzies na trasie umówimy to nie dogonie cię ... ładnie wyszło ... testuj dalej - jeszcze ciut ci brakuje do nominału ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 20-10-2011 20:43 |
|
|
Ładne wyniki!
11 koników i a prawie 20Nm - sporo Chciałbym u siebie takiej poprawy wyników
Opisane jest jako normowany wynik, czyli powinno być wszystko ok, bo temperatura
o wiele niższa niż przy pierwszym pomiarze.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 20-10-2011 23:38 |
|
|
Przyjemny kolor dla auta o sportowych aspiracjach.
Zdecydowanie ciekawszy niż czerwień czy czerń.
Kwestia mocy dość ciekawa, wydaje mi się że te jednostki powinny lepiej utrzymywać swoje parametry bo nie są specjalnie wysilone.
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 24-04-2012 19:22 |
|
|
Po przyroście mocy trzeba się było skupić na zawiasie. Autko otrzymało właśnie nowe regulowane Koni na przód i jest rewelacja. Dla tych, którzy jeszcze wahają się zamontować te amory, powiadam: "nie wahajcie się". Są warte każdych pieniędzy.
I jeszcze jedna ważna sprawa. Testy amorów na stacjach diagnostycznych to jedna wielka ściema. Szkoda, że przy montażu Koni trzeba pociąć amor, bo bym go zaniósł diagnoście i pokazał jego 85% sprawność.
Stare amory miały luz na dławicy, około 1mm i luz na dławieniu około 5cm, pomijając fakt, że sam się chował, zamiast wstawać.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 24-04-2012 19:25 |
|
|
Uff - znaczy że mój 2.5 wciąż należy do najmocniejszych wolnossaków 944 (bez S2 oczywiście) Hamownia wykazała u mnie 151 KM. Gratuluję przyrostu!
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 24-04-2012 20:33 |
|
|
wit007 napisał/a:
Uff - znaczy że mój 2.5 wciąż należy do najmocniejszych wolnossaków 944 (bez S2 oczywiście) Hamownia wykazała u mnie 151 KM. Gratuluję przyrostu!
Porównywanie mocy zmierzonych na różnych hamowniach jest IMHO bez sensu - wyniki mogą się różnic o kilka%. Dlatego żeby uczciwie porównać to najlepiej byłoby pomierzyć wszystkie auta na tej samej hamowni, ewentualnie samemu odwiedzić ze trzy-cztery hamownie i wyciągnąć średnią
Ciekawe czy jest jakiekolwiek 2.5 które trzyma moc? Słyszałem o jednym 2.7 które tak miało ale 2.5 - nigdy.
Co do KONI - potwierdzam. Też byłem w szoku po założeniu! I też byłem świeżo po założeniu na stacji diagnostycznej i test wykazał podobny wynik
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 24-04-2012 21:20 |
|
|
Andrew - ciąłeś swoje stare czy moje McP?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 25-04-2012 00:25 |
|
|
simprez napisał/a:
Andrew - ciąłeś swoje stare czy moje McP?
Swoje stare. O ile sprawnościowo były dużo gorsze, to jednak były mniej zardzewiałe. Przy najbliższej okazji Ci je zwrócę.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 21-06-2013 22:49 |
|
|
Mały update
Auto po wymianie sworzni na wahaczach, nowe końcówki drazkow kierowniczych, nowe tarcze przód, nowe łożyska przód i ustawiona geometrii. Wreszcie prowadzi się jak po sznurku.
Nowy olej Motul synergy 6100 10w40.
Będziemy testować w Kamieniu Śląskim.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 21-05-2014 12:58 |
|
|
No cóż. Nadejszla wiekopomna chwila, trzeba było auto odstawić do SPA. Próg lewy w zastrzaszającym tępie zaczął się sypać. Do tego prawy zaczął zazdrościć lewemu, Dodatkowo prawe drzwi i drobne niedoskonałości. Ogólenie auto idzie do malowania całych boków i przodu.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Andrew - 944 2.7 LY7U 1988 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 21-05-2014 12:59 |
|
|
Etap 1 - prawa strona, drzwi i nosek. (ta łatwiejsza)
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|