Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 30-07-2012 09:57 |
|
|
Długi pogratulować, wygląda na zdrowy egzemplarz, w nawet fajnej opcji, mi sie kolor podoba
A co do osiągów zdrowe 944S2 (seryjne z całą tapicerką) jest minimalnie szybsze od od Boxa S 3.2 w sprincie 0-170, sprawdzane wielokrotnie, auta na takich samych oponach.
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 30-07-2012 09:59 |
|
|
Hej, orzesz ku włoski czyli kupiłem wolne auto co za wstyd....
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 30-07-2012 10:08 |
|
|
wolny, nie wolny
Patrząć choćby po sobie nie wróże mu długiej kariery w twoich garażach - szybko stanie się za słaby.
|
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 30-07-2012 10:20 |
|
|
No fajnie fajnie... Tyle że też chyba pomimo wszystko nie wziąłbym srebrnego 2.5 powinno Długiemu wystarczyć - wszak wiadomo że to ma być auto do LANSU
Zaintrygowała mnie szczególnie opcja "M224" - wklejam dla potomności to co znalazłem na renntech
For 986 Boxster 1997-1999 with "Traction Control" (prior to PSM 2000-2004)
What Porsche had done with their traction control option is give you something
that works similar to a "limited slip differential" but is really the "ABD" automatic
braking differential.
According to some of my very early 911/Boxster (1997-1998) Porsche brochures and my own experience with
my 98 Boxsters Traction control "ABD" automatic braking differential .... this is how it works in a nutshell.
Included in "Traction Control" is the "ASR" anti slip regulator, and "ABD". If one tire slips the automatic brake differential applies the brake to
the slipping tire, hence reacting and behaving just like a limited slip differential. If BOTH tires spin, then the ASR slip regulator
kicks in and retards the ignition and cuts power so that traction is regained.
Even when Traction Control is turned OFF.... ABD will still react up speeds of 45mph or 62 mph with PSM
For the 996 and 2000-2004 boxsters this is how it works with PSM
PSM Porsche stability Management while ON uses ABS, anti-slip regulation, an automatic brake differential and a battery of sensors
that monitors direction, pitch, speed, yaw velocity, and lateral acceleration. It will apply the brakes to individual wheels in order
to stabilize the vehicle based on what kind of slide/skid the car is in.
Included in PSM is also the ASR anti slip regulator, and ABD. If one tire slips the automatic brake differential applies the brake to
the slipping tire, hence reacting and behaving just like a limited slip differential. If BOTH tires spin, then the ASR slip regulator
kicks in and retards the ignition and cuts power so that traction is regained.
Turning PSM OFF will disable the ASR, four corner braking montiors, and pitch/yaw sensors...... BUT the Automatic braking differential stays on at ALL times
up to 62 mph... That is why you will notice that even with the PSM OFF light showing you will still see a separate flashing warning light letting
you know that ABD is still kicking in during certain rear traction sliding situations to try and behave like a limited slip differential....
Hope this makes sense. It is pretty amazing programing that Porsche has developed. But nice to know you can turn it off if you are brave enough ;^)
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 30-07-2012 10:33 |
|
|
Hej, orzesz ku włoski czyli kupiłem wolne auto co za wstyd....
Oj tam, oj tam nigdzie nie napisałem, że wolny....
Silnik boxer, wczesnie wysoki moment naprawde żwawe auto.
Co do właściwości drogowych, prowadzenia to przewyższa każde seryjne 944.
A twoje mi sie naprawde podoba.
Teraz wsadze kij w mrowisko ale wolne w.g. mnie to jest 944 2.5....
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 30-07-2012 11:12 |
|
|
cichy napisał/a:
Teraz wsadze kij w mrowisko ale wolne w.g. mnie to jest 944 2.5....
Widzisz i nie grzmisz...
|
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 30-07-2012 11:48 |
|
|
@ wykład pitersona:
Wytłumaczcie mi na jakiej podstawie można przyrównywać system kontroli trakcji polegający na wyhamowywaniu (!!!) koła/kół będących w poślizgu do tradycyjnej szpery (która kół bynajmniej nie wyhamowuje)...
Niby postępowa technologia! A jest krokiem wstecz w stosunku do elektronicznie regulowanej szpery PSD (w 928) czy PDAS (w 964c4) - będących w zasadzie aktywnymi dyframi
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 30-07-2012 11:50 |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 01-08-2012 23:43 |
|
|
Dla Qbaka
Pozdrawiam
Porsche & ?
Dlugi dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 02-08-2012 00:15 |
|
|
M96.20 z pierwszego roku produkcji na ROW. Youngtimer pełną gębą!
Ładniusi! Gratuluję
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 02-08-2012 05:55 |
|
|
Ja celowo odczekałem chwilkę z gratulacjami bo u długiego akcja ma swoje zwroty szybciej niż jestem w stanie nadążyć
Wygląda jednak na to, że autko zostanie w garażu przynajmniej "jakiś czas" tak więc spóźnione ale szczere gratulacje.
Egzemplarz wygląda naprawdę fajnie, zupełnie nie rozumiem tych problemów ze srebrnym kolorem, który niektórych rozczarowuje
Na zdjęciach wygląda pięknie no i ta lista M wyposażenia.
Jeszcze trochę i option sticker musieliby zrobić na rolce toaletowego.
Jak najwięcej słonecznych dni jeszcze w tym roku żebyś zdążył się nacieszyć odkrytym nadwoziem
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 02-08-2012 08:57 |
|
|
Gratuluje autka!
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Martini Race
Użytkownik
Postów: 70
Miejscowość: Londyn
Data rejestracji: 11.03.12 |
Dodane dnia 05-08-2012 00:30 |
|
|
kupiles dla zony czy dla siebie?? 924,944,944-2s i 911 to sa auta dla faceta. Odpowiednik to Z3 z 90lat. Ten nowy Boxter jest naprawde super.
Andrzej |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 05-08-2012 01:10 |
|
|
Martini Race napisał/a:
kupiles dla zony czy dla siebie?? 924,944,944-2s i 911 to sa auta dla faceta. Odpowiednik to Z3 z 90lat. Ten nowy Boxter jest naprawde super.
Z3 zły?
Czym się różni ten Boxster od nowego że jest męski? |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 05-08-2012 11:29 |
|
|
Gratulacje! Mimo koloru I trochę szkoda że bez S, ale to jak rozumiem, następną razą?
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 05-08-2012 22:31 |
|
|
Witam,
dziękuje za gratulację, Boxster coraz bardziej przekonuje mnie do siebie.
Ale dlaczego damski, że mały?
Jest szerszy, dłuższy i niższy od 993, to co jest dla dziewczyn?
A 924/944 to Porsche dla kogo? Dla ubogich? (cena x 3 Vs VW Np.)
Uważam że nie ma Porsche dla dziewczyn, dla ubogich.. że nie ma kanonu Porsche, że nie prawdziwe, że tańsze itd.
czy silnik z przodu czy z tyłu czy centralnie, czy powietrze czy woda, jakie to ma znaczenie?
Liczy się dobra zabawa...
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 05-08-2012 23:04 |
|
|
Teraz musisz zmienić zdjęcie ostatnio na spotkaniu były 2 Boxstery, jak dla mnie to supre auta, juz w chwili debiutu skazane na sukces, a teraz dostępne w przystępnej cenie. Szerokości życzę i równego asfaltu
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 14-08-2012 22:22 |
|
|
Czekałem na kolej swą
gdzie numerki nowe są
Halinki po herbatę chodzą
aż nerwy mnie zawodzą
I nadchodzi ta chwila
moja dłoń drzwi uchyla
miła Pani się pojawia
i taki oto numer przedstawia
sen to czy jawa
Porsche to super zabawa...
Czy przypadek czy przeznaczenie
taki numer to marzenie.
Pozdrawiam
Porsche & ?
Dlugi dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Dlugi dnia 14-08-2012 22:25 |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-08-2012 22:42 |
|
|
buhahaha nie ma co to auto dla lovelasow . Mam wrazenie ze zostaniesz z nim na dluzej...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 15-08-2012 00:48 |
|
|
przemek84 napisał/a:
buhahaha nie ma co to auto dla lovelasow . Mam wrazenie ze zostaniesz z nim na dluzej...
By the way...
Cos ty brał ze cię taka wena dopadła?
Widzę Długi, ze Box ci się podoba - mi też.
Auto ma dawać frajdę - i tak trzymać.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 15-08-2012 00:49 |
|
Autor |
RE: Nowa era- Era Boxstera |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 15-08-2012 12:16 |
|
|
... długi że ty kupisz boxa ok - też mi sie podoba - szczególnie że ma najseksowniejszy tyłek z wszystkich aut jakie znam... ale że ty też zaczniesz rymować na forum... to już ciut za wiele na mnie
jedno co do boxa to fajnie by było jakby toto głośniejsze nieco było - tego mi w tych autach brakuje nieco - może ktoś coś pokombinuje?
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|