Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
projekt924
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.09.13 |
Dodane dnia 25-11-2013 15:07 |
|
|
Składamy 924 na szerokich błotnikach z 944 z przodu i poszerzeniach tylnych CARRERA GT. Nie ma być to klon 944. Auto jest u blacharza, składa się. Po rozkodowaniu nr VIN okazało się że data produkcji do 1977.
Do 10 grudnia auto ma wyjechać od blacharza.
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1472027_590605680988287_198146658_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1459347_590605697654952_1289894099_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1452145_590605727654949_362596041_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1422460_590605867654935_585773439_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1467445_590605874321601_803610129_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1424325_592437190805136_107376911_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1003924_592437187471803_901574550_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1422597_592437140805141_290661834_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1450685_592437324138456_1763073911_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1461499_592437367471785_2026444868_n.jpg[/img]
Drzwi prawe pasują pod ćwiartkę którą kupiliśmy. Lewa strona będzie przerabiana pod drzwi z nowszego modelu. Wszystko da sie zrobic, zwlaszcza kiedy mamy wszystko rozebrane i na wierzchu.
Zawieszenie jakie zawita do samochodu to gwintowany H&R Clubsport. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 25-11-2013 15:50 |
|
|
śledzę wątek od początku. Z każdym jednak waszym postem, mam wrażenie że wizja was natycha ad hoc, co dnia to inaczej, a efekt zbliży się do "projektów" które potem stoją na allegro po 3 lata niczym trendowate.
To co w waszych założeniach ma być fajne, masowo robiono w latach 90tych i nie było fajne i już raczej nie będzie, ale powodzenia
[img]http://s6.ifotos.pl/mini/kitinstal_nqppahn.jpg[/img]
Edytowane przez mojojojo13 dnia 25-11-2013 15:57 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
projekt924
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.09.13 |
Dodane dnia 25-11-2013 16:17 |
|
|
Strasznie nudne było by zycie gdyby każdy dzien wygladal tak samo, nie sądzisz? Moze po prostu wchodzimy w temat od kilku miesiecy, spotykamy sie z ludzmi ktorzy maja juz takie auta, ogladamy je, rozmawiamy z wlascicielami i szukamy pomyslów. To zle??
Nigdzie nie jest napisane ze nasze auto ma byc wzorcowe jak z katalogu - ma byc NASZE a to jest roznica. Robimy je po swojemu, wkladajac w to mnostwo czasu i DUZO pieniedzy (samo zawieszenie to prawie koszt niejednego Porsche z tego forum). Wiec nie na miejscu są te niektore docinki.
Robimy to co robimy, staramy sie to robic mozliwie najlepiej. Jezdzimy za czesciami, szukamy. Cieszy nas to a jedyne co spotyka nas na Waszym forum to hejty fajnie ze macie Porsche ale nie znaczy to ze od razu powinniscie rzucac tyłkami na lewo i prawo troche skromnosci Panowie i wiecej otwarcia na "obcych". Nikt tu nie przychodzi po to, zeby Was ksztalcic i nawracac bo TUNING jest fajny, ale tak jak nas cieszy TUNING, tak Was cieszy posiadanie KLASYCZNYCH czy ORYGINALNYCH egzemplarzy.
Poza tym jest takie powiedzenie: nie dziel skóry na niedzwiedziu. Moze warto poczekac na efekt koncowy niz od razu powiesic na kims psy?
Edytowane przez projekt924 dnia 25-11-2013 16:21 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 25-11-2013 16:29 |
|
|
+1 dla projekt924..
statnio cos sie szorstko zrobilo na forum
ja tam czekam na efekt koncowy - jesli chlopaki zrobia projekt porzadnie, to bedzie ciekawy i co najwyzej kwestia gustu bedzie czy sie komus spodoba czy nie.
Obawa wielu forumowiczow lezy w historii ktora pokazala juz wiele przypadkow przerobek bezsensownych, albo po prostu nieudanych czy zrobionych partacko..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
projekt924
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.09.13 |
Dodane dnia 25-11-2013 16:33 |
|
|
Mysle ze partactwo nie jest naszą domeną dlatego bylbym spokojny o efekt koncowy. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 25-11-2013 16:48 |
|
|
wiekszosc tu forumowiczow nie jest przekonana do tego typu modyfikacji, poza tym malo kto realizuje takie projekty tym bardziej w pl. Projekt bedzie kontrowersyjny ale jestem 100% pewny, ze bedzie zrealizowany do konca a efekt bedzie na pewno ciewawy ale takze nie kazdemu przypadnie do gustu ale to juz bedzie kwestia indywidualna ja zycze powodzenia i trzymam kciuki za projekt |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
projekt924
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 09.09.13 |
Dodane dnia 25-11-2013 20:39 |
|
|
Potrzebujemy pare czesci na "juz":
- zderzak tył 924
- dokladka zderzaka tył 924
- zderzak przód wąski 944
- dokladka zderzaka waskiego przod 944
- blotnik prawy 944 przod z kierunkiem |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
Natalia
Użytkownik
Postów: 491
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 18.03.12 |
Dodane dnia 25-11-2013 20:54 |
|
|
Zderzak tylny w bardzo ładnym stanie posiadam,
jakbyś był zainteresowany pisz PW.
Natalia
Różowy 924 '82
Szybsze 924
928 S '84
Edytowane przez Natalia dnia 25-11-2013 20:54 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-11-2013 21:38 |
|
|
Nie wiem czemu koledze Mojojojo13 nie podoba się zrobienie repliki Carrery GT.
Mnie ten pomysł podoba się bardzo, o ile nie zostanie to wykonane tak jak na
zdjęciu które dołączył. Części (dokładki CGT) polecam zakupić u kolegi Pahu
z Poznania (namiary na sklep, choć chyba wszem i wobec znany na forum) mogę
Ci podesłać na PW. Tamte są dobrze wykonane. Musicie pamiętać także o masce
z wlotem i przednim zderzaku.
W razie konsultacji pewnie Pieszczoh może profesjonalnie co nie co wyjaśnić na
temat różnic między 924,924CGT/CGTS i 944
Z zawieszeniem uważajcie żeby nie dostać czegoś pod alu wahacz (tylni), bo to
różnie może przyjść. Usuwacie drążki skrętne?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 25-11-2013 23:15 |
|
|
Bodykit Carrera GT jest fajny pod dwoma warunkami
1. jest zrobiony możliwie dokładnie na dobrych częściach
2. auto ma osiągi jak CGT
Najładniejszy byłby bodykit CGTS, ale jest to prawie nie możliwe, bo sam bodykit kosztuje majątek.
Czy robiono to masowo ? zdarzały się Umbau auf Carrera GT czasem lepsze czasem gorsze.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 26-11-2013 00:00 |
|
|
Frajdy z budowy. Niech się darzy i Was cieszy
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
devylin
Użytkownik
Postów: 34
Miejscowość: Ostrołęka
Data rejestracji: 30.09.13 |
Dodane dnia 26-11-2013 07:57 |
|
|
Róbcie jak uważacie.
Nie każdy samochód na tym świecie musi być w 100% zgodny z oryginałem.
Ja lubię oryginały ale strasznie by było gdyby nie było żadnych fajnych, ciekawych projektów.
Oczywiście w ramach rozsądku.
Stylizowanie podstawowej wersji na jakąś mocniejszą nie jest takie straszne.
Najgorsze są jak już zostało to napisane robienie samochodu który nie nadaje się ani na tor ani na normalną drogę ( pozdrawiam miłośników VW GOLF II)
Ostatnio zostałem zaproszony na zlot V.A.G.
Pojechałem fabrycznym 924....
Totalna klapa....
Auto "wysokie", felgi 14, opony 185....zero negatywu....
Nawet nikt nie podszedł, nie zapytał....
Wszyscy się tylko zachwycali swoimi golfami na felgach szerokości 10" i 17" wysokości, leżącymi (bo nie stojącymi) na asfalcie....
Nawet sobie sprawy nie zdawali że większość elementów pochodzi z ich samochodów....
Ale dla nich tylko moc i gleba....
A jak powiedziałem, że na co dzień jeżdżę mercem to myślałem, że mnie powieszą...
Bądźmy tolerancyjni!!!
Życzę powodzenia i czekam na efekt końcowy.
924 i inne |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 26-11-2013 09:42 |
|
|
to ja nie wiem na jakim "zlocie" vag byles... fakt auta sa mocno modyfikowane i dla mnie to jest duzy plus ale brak tolerancj... dziwne, zapraszam na jakis prestizowy zlot vag to zmienisz zdanie bo tam auta sa dodatkiem a liczy sie dobra integracja
pracy duzo, ale zycze zeby wyjechal na sezon tak jak planujecie |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
devylin
Użytkownik
Postów: 34
Miejscowość: Ostrołęka
Data rejestracji: 30.09.13 |
Dodane dnia 26-11-2013 09:54 |
|
|
Jakie miasto taki zlot ha ha ha
924 i inne |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 26-11-2013 10:00 |
|
|
Czuje się wywołany do tablicy.
1. Tutaj będę nie ugięty - szanujmy piękną mowę Polską, która w całej rozciągłości i palecie określeń pejoratywnych poczynając od lekkiego niezadowolenia, poprzez konfuzje i tysiące innych słów, zastępowane ich jedną naleciałością jest passe. Od kiedy to odmienne zdanie jest hejtowaniem? Dyskusja ma to do siebie, że zestawia zdania przeciwne, zgodne lub przenikające się. Dziękuję.
2. Nie "hejtuje" a dyplomatycznie wyrażam troskę o losy projektu. Może to przez mój prawniczy umysł który budowę auta widzi tak: Jest plan, potem oszacowanie możliwości i realizacja projektu. Zaznaczyłem tylko, że koncepcja jest bardzo zmienna w tym konkretnym projekcie, co może ale nie musi wskazywać na lekki chaos w założeniach.
3. Kibicuje i mam nadzieję, że uda się zrealizować "nie przypadkowe" założenia z efektem który pozwoli być demo carem (bo taki był zamysł z 1 wątku). Replika Carrery GT IMO już dawno nie podchodzi pod tuning a budowę auta historycznego, którego szlaki zostały już w pełni przetarte. Jak to się ma do democara - niech autorzy się odniosą. Zauważyłem tylko, że po drodze czeka ich droga do Mordoru, gdzie wiele aut nie dotarło, a ich efekty straszą do dziś - dlatego wytrwałości, samozaparcia życzę.
4. Qbak - nikt nie potwierdził budowy Carrery GT, jesli będzie to replika to tymbardziej kibicuje.
Edytowane przez mojojojo13 dnia 26-11-2013 10:27 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-11-2013 11:04 |
|
|
W zasadzie masz rację, założyłem że jeśli ktoś chce dodawać dokładki od CGT to idzie
w tym kierunku. Zrobienie repliki, nawet generalnie przypominającej oryginał, a nie
w 99% takiej samej wizualnie to już spore problemy. Co wie wielu kolegów na forum.
Mam nadzieje że projekt zostanie ukończony, a efekt będzie przyjemny dla oka
Tak jeszcze zauważyłem, że szukacie/szukasz błotnika z kierunkiem. Należy zwrócić
uwagę, że w Carrerze GT był inny kierunkowskaz. Zdaje się odwrócony z 928?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 26-11-2013 11:32 |
|
|
Jak to już ktoś ujął posiadacze 924 bardzo cierpią z powodu milionów nieudanych
i bezsensownych projektów wykonanych na tych autach i dlatego jeśli ktoś nie idzie
w oryginał, bądź sport, od razu są sceptycznie nastawieni, bo mają
przed oczami ulepy ( w tym i ja). I mimo takich opinii my tutaj tupiemy i rwiemy brwi -
co to będzie . Mam nadzieję, że będzie bajer i trzymam kciuki, ale już zaznaczam, że
944 i CGT ma trochę inne błotniki przednie. Nie chciałbym, żeby wyszedł kogel-mogel.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 26-11-2013 11:40 |
|
|
Osobiście co do przyszłej sylwetki nie mam obaw, ale rozmach mnie przeraża
W sumie kupując 924 za tysiąc zł mielibyście tyle samo roboty + uratowanie egzemplarza i więcej gotówki. Na razie to wygląda jak powypadkowe auto po 10 przeszczepach
Ale liczą się chęci i efekt końcowy, dopinguję na fejsie
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 26-11-2013 11:58 |
|
|
projekt924 napisał/a:
Potrzebujemy pare czesci na "juz":
- zderzak tył 924
- dokladka zderzaka tył 924
- zderzak przód wąski 944
- dokladka zderzaka waskiego przod 944
- blotnik prawy 944 przod z kierunkiem
Gdbym budował kolejne torowe 924, jeśli chodzi o body, to zrobił bym jak u was - replikę CGT. CGTS tez jest fajne ale nieosiągalne, trzeba by samemu formy robić pod laminaty
Co do gratów laminatowych to polecam:
http://teilecar.com/
Lub GT Racing tu CGT macie tu sporo gratów:
https://www.gt-racing.com/products-page/924944951-parts/
Zawias pakowałbym z Gaza:
http://www.gaz-shocks.pl/porsche-c-1_84.html
Link:
http://www.gaz-shocks.pl/porsche-c-1_84.html
Czekam na efekt końcowy, moje auto tez już na finiszu Właśnie przyszły lampy :> Zaciski praktycznie gotowe. Musze klatkę dokonczyć i w grudniu lakieruję auto i zazbrajam
Powodzenia.
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 - początek realizacji projektu marzeń |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 26-11-2013 12:32 |
|
|
Qbak napisał/a:
W zasadzie masz rację, założyłem że jeśli ktoś chce dodawać dokładki od CGT to idzie
w tym kierunku.
Tak jeszcze zauważyłem, że szukacie/szukasz błotnika z kierunkiem. Należy zwrócić
uwagę, że w Carrerze GT był inny kierunkowskaz. Zdaje się odwrócony z 928?
Nie wiem czemu, ale jak ktoś mówi dokładki CGT to ja też myślę o replice.
Jeśli auto ma być do jazdy w weekend to można robić replikę, jeśli ma być torowe to proponuję przód zrobić od 944. Dlaczego ? bo łatwiej zdobyć części niż w przypadku Carrery, bo na ulicy mamy zderzak, a nie tylko laminat i nic pod nim co przyjmie uderzenie.... Do tego biorąc spoiler od 944 z otworami na halogeny można spokojnie zrobić nadmuch na hamulce.
Zderzak CGT można kupić w pro9 w uk, są na ebay.
Jeśli chodzi o błotniki CGT....
faktem jest, że błotnik CGT/CGTS jest błotnikiem laminatowym.
faktem jest, że używa kierunku z 928 odwróconego, lub nie używa go wcale.
Faktem jest że błotnik przedni z CGTS jest szerzy około 3cm na stronę vs błotnik z 944.
błotnik z 944 starego typu ma lekko inne przetłoczenia niż CGT... ale to najtańsza i metalowa opcja dla CGT, po modyfikacji miejsca dla kierunku ma wszelką szansę udawać błotnik CGT choć maniacy się połapią.
Nieskromnie przyznam się, że chodzi mi to po głowie od dawien dawna... trochę się boję przerabiać 924 na CGT... i mam mieszane uczucia... raz jestem na tak innym razem na nie... to naprawdę trudna decyzja.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|