Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 06-12-2012 20:11 |
|
|
Adam stare 944 też miały wał 25mm także nie wiem jak to ci pasuje bez niczego, ale dobrze że pasuje bo problemu niema. Ją u siebie w 924 miałem wał od 931 i rzeczywiście jakoś to pasowało a sprzeglo było normalne z na.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-12-2012 20:20 |
|
|
Szarak113 napisał/a:
Raz, że decha jest poniszczona, popekana, powiercona, wiec mi jej nie szkoda. Dwa - musze ją dociąć aby nie kolidowała z klatką, a przy okazji zyskam parę deko mniej Trzy - flokowanie to wydatek rzędu 300-500 zł z renowacja połamanej deski. Cztery - flokowana nie odbija światła. Pieć - deska obszyta skórą - w jej cenie mam drzwi z laminatu Sześć - deska obszyta sóra może i wygladał ślicznie ale bedzie cięższa niż opcja z flokiem Po siódme - paneli nie robi się z blachy, no w sumie można z aluminium, ale lepiej z carbonu ...tym właśnie uwarunkowana jest moja decyzja
Qubak, dzieki za kopalnie wiedzy o kg, zaraz uzupełnię wcześniejszy post o pare kilo
Gta77, thnx
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-12-2012 21:06 |
|
|
Misiek, całkiem mozliwe, że wał od 931. Porsz pomagał mi kopletowac graty tak aby to pasowało.
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 04-04-2013 21:10 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-01-2013 01:09 |
|
|
Przyszedł
Nr i typ: 25540 typ R
Wznios: S 12,50 / W 12,50 mm
Całkowity czas otwarcia: 283' / 283'
Czas otwarcia(2,0 mm): 243' / 243'
Luz: 0,25 / 0,30 mm
Ps. Ten seryjny mam do sprzedania jak by ktoś potrzebował
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Torowe 924 by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 24-01-2013 22:17 |
|
|
No dobra, głowica gotowa
[img]http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/379280_462099390519527_1100366682_n.jpg[/img]
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/734835_462099400519526_1616187216_n.jpg[/img]
Nie mam gdzie trzymać motoru, wiec musze przygotowac komorę i ją wylakierować przed włożeniem silnika.
[img]http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/523263_462099417186191_1401112472_n.jpg[/img]
Generalnie i tak muszę go zamontować aby móc przygotowac kolektor wydechowy i pospawać kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki.
[img]http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269264_462099410519525_210138480_n.jpg[/img]
Bedę przerabiał jeszcze pas przedni i trochę z niego wycinał
[img]http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/419754_462099430519523_28967625_n.jpg[/img]
Chyba jednak odpuszczam przebijanie sie z klatką do komory silnika, i tak jest sztywno, a pod maską będę jeszcze musiał upchnąć rozpórkę tak aby nie kolidowała z gaźnikami Kawasaki ifiltrem pipercrossa.
[img]http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/734899_462099447186188_1222864201_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 27-01-2013 22:04 |
|
|
Morda przycięta
Teraz laminatowa atrapa z S2 pasuje...i parę kilo mniej
[img]http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/19193_463407093722090_1451681893_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 01-02-2013 20:14 |
|
|
...a prace powoli ale trwaja
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2013 22:06 |
|
|
Witaj,
hm, i co wyrobisz się na ten sezon? Ułęż 20 kwietnia z PCP czy celujesz tylko w CA?
Powodzenia.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 01-02-2013 22:14 |
|
|
Kurka wodna, fajny będzie. Mnie ciekawi dlaczego wybór padł na ten samochód . Przecież są też Kadetty C, Capri i inne Alfy GTV. Czyżby przekonały do siebie możliwości trakcyjne tej konstrukcji, która okryta jest numerem 924 ?
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-02-2013 01:12 |
|
|
Dlugi napisał/a:
Witaj,
hm, i co wyrobisz się na ten sezon? Ułęż 20 kwietnia z PCP czy celujesz tylko w CA?
Powodzenia.
...i PCP i CA ale na kwiecień chyba bedzie ciezko w auto musze władowac jeszcze spor czasu i $.
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 02-02-2013 01:21 |
|
|
Dlaczego rózowy???
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-02-2013 01:29 |
|
|
Szarak Maryjusz napisał/a:
Kurka wodna, fajny będzie. Mnie ciekawi dlaczego wybór padł na ten samochód . Przecież są też Kadetty C, Capri i inne Alfy GTV. Czyżby przekonały do siebie możliwości trakcyjne tej konstrukcji, która okryta jest numerem 924 ?
Z 924 to zostaje tylko przednia szyba, szkielet, głowica i dół, ...a i fragment deski rozdzielczej z niektórymi zegarami i lampy tył
Dlaczego Porsche ? Chciałem coś zabytkowego (głównie z myślą o CA), tylno napędowego, oryginalnego, nieoklepanego Coś niedrogiego w zakupie czego nie bedzie mi zbytnio szkoda przebudowac na autko do zabawy, wiec padło na Wieprza
A tu zostało mi jeszcze:
-kupic drzwi z laminatu
-kupic nakładki z GT Racing na przód i tył
-kupić szyby i klaposzybe z poliweglanu
-kupic lampy jak w GTP
-pospawać klatkę do końcą
-wylakierować auto
-okleić w barwy martini
-obliczyć i pospawać układ wydechowy
-pospawac kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki
-kupic opony
-kupić pasy punktowe
-pobawic się z elektryka
-przerobic zderzak przedni
-nawiercić otwory w zderzaku tylnim aby go odchudzić
-poszerzyć dupke
-pociąc podłoge bagażnika aby posadzić niżej zbiorik paliwa
-zregenerowac zaciski Brembo
-dorobic przewody hamulcowe w oplocie
-puścić przewody do nowego ukadu paliwowego
-wystroić
...i to chyba powoli bedzie koniec modyfikacji.
Na kwiecień bedzie ciężko ale wreszcie mam wiecej czasu wolnego aby pobawić sie z autem wiec prace nabiora tempa
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 02-02-2013 01:43 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-02-2013 01:30 |
|
|
michal928 napisał/a:
Dlaczego rózowy???
...Bo na masce bedzie napis Barbie from Matel
To tylko podkład.
Auto bedzie perłowo białe w barwach Martini.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-02-2013 22:30 |
|
|
Prace trwają, jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia wylakieruję komorę aby wsadzić motor
[img]http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/404452_4825675074144_1571227899_n.jpg[/img]
[img]http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/538271_4825675274149_1116440269_n.jpg[/img]
Musze jeszcze połatać miejsce gdzie siedzi aku, bo wygniło i ktoś pianki, zywicy i szpachli naje..ł :/
Eh...
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 15-02-2013 20:40 |
|
|
Jak dobrze pójdzie to jutro wylakieruję komorę
[img]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/557951_474339645962168_6501499_n.jpg[/img]
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/535407_474339642628835_510049365_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 16-02-2013 18:49 |
|
|
Tryśniete, w poniedziałek pakuje motor
[img]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/163316_474729342589865_981680762_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-02-2013 17:52 |
|
|
Dobra wszystko gotowe, teraz motorek i zaczynam uzbrajać komorę
[img]http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/163391_4866229727985_1775232215_n.jpg[/img]
[img]http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/379356_4866229807987_688508731_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 18-02-2013 19:47 |
|
|
Działaj. Jestem ciekaw jak to będzie się sprawować Powodzenia!
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 18-02-2013 20:04 |
|
|
Ja patrząc na te zdjęcia utrzymuję się w przekonaniu, że niepotrzebnie trzymam kciuki. Wygląda jak milion dolarów.
Pełen szacunek, oby dane było oczkom mym obejrzeć efekt końcowy, a może i palucha wetknąć i pomacać odrobinę
|
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-02-2013 23:14 |
|
|
No dobra klocki lego gotowe do złożenia
[img]http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/536905_476178142444985_1430446427_n.jpg[/img]
[img]http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/559722_476178149111651_1964821551_n.jpg[/img]
Wreszcie bedzie ciekawiej w tym temacie
[img]http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535375_476178135778319_317791832_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|