Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 17-03-2013 15:07 |
|
|
szarak - zgadza sie, ale bedzie wygladajace jak 944 turbo/s2
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 17-03-2013 20:41 |
|
|
To że to ma być mocne 924 to ja rozumiem , nie rozumiem jaki ma sens upodabnianie go do S2/Turbo? |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Mirek
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 18.04.09 |
Dodane dnia 17-03-2013 21:06 |
|
|
Kur...cze mam w włączam lepszy temat na forum z nadzieją że Adam wrzucił jakąś fotkę a tu znowu jakieś gderanie że "rozumiem nie rozumiem"
944 S |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 17-03-2013 21:48 |
|
|
Ja też wolę jakieś profi 924 rallye niż 951 z silnikiem 924 chyba, że z kompresorem albo IC 951 vs silnik 931S2 na megasquircie
Tak to nieco przerost formy nad treścią mamy... choć ładnie pomalowany będzie się rzucał w oczka.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 17-03-2013 22:45 |
|
|
Racja, trochę offtop w temacie Adama ale po to chyba jest ten temat założony, żeby nie tylko się zachwycać, ale i czasem wyrazić krytyczną opinię. To chyba nie zbrodnia. Śledzę temat od początku z zaciekawieniem i uznaniem i przyznam podobnie jak (niektórzy) przedmówcy, że nie widzi mi się stylizowanie 924 na dłubnięte 944. Myślę też, że właściciel powoli sobie zaczyna zdawać sprawę, że w pogoni za laminatami (kilogramami) zapędził się bardzo daleko i całkiem zagubił klimat, finezję, smukłość i prostotę 924.. jednym słowem jego charakter.
Z resztą "hardkorowe 924" już kilkakrotnie zostało nazwane 9 ? 4 i to chyba oddaje doskonale istotę wyglądu tego projektu. Tak sobie myślę, gdybam, że równie ciekawe i widowiskowe (a może i tańsze?) byłoby przerobienie 951 na look 924.. Tak by jeździło fenomenalnie jak turbo i jednocześnie miało klimat i wizualną prostotę 924.
Patrząc na ten samochód widzę "hardkorowe 944" i za chwilę tylko w dowodzie rejestracyjnym będzie ślad, że to w istocie 924. Moim zdaniem to za mało, i jednak wyglad 924 zdecydowanie powinien być zachowany, żeby był sens i logiczny argument, że nie siedzi pod maską wściekłe turbo, ale jednak pomodzone 2.0 z LT'ka (na słynnych Gaźnikach Kawasaki® )
Edytowane przez Cyryl dnia 17-03-2013 22:50 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 17-03-2013 23:52 |
|
|
Masz troche racji co do nadwozia, które akurat jak dla mnie jest najmniej istotne... początkowo miało byc nadwozie GTP, ale te błotniki mi przeszły po tym jak forumowicze mówili, że bedzie zajezdzać wiejskim tuningiem, wiec sobie odpuściłem. Buda GT/GTS również mi się nie podoba, dokładki z tyłu i napompowane błotniki przednie jak w 944 - jak dla mnie co najwyżej wygląda to dziwnie.
Ja jednak bede trzymał się swojej wizji, to ma byc najlżejsze i najszybsze 924 wolnossące, a że po moich modyfikacjach muszę go poszerzyć, to niestety musi trochę przypominać S2/turbo jak tu ktos już wspomniał. Ale tylko chwilowo, bo lampy GTP, nakładki GT-Racing, przedni zderzak z dodatkowym dolotem do airboxa i nawiercany tylni - to zmienią
Jak już pisałem, pierwszy etap modyfikacji na ten sezon, to ten mocniej dłubany LT na Kawie. Jak mnie auto nie wk...rwi to na przyszły sezon bedzie w nim siedziec prawdopodobnie LS1 albo upchnę 4.2 ABH. Chociaż i tak na kielcach takim dłubanym LT można zrobić lepszy czas niz Turbo. Wiadomo, że w miare jedzenia apetyt rosnie i na przyszły sezon jak się nie pozbede auta, to przebudowanie go na poznań nie sprawi wiele problemu. Dlatego zaczynając modyfikowac auto, wybiegłem trochę w przyszłość... chociaz teraz trochę załuję bo za pieniądze, które wsadziłęm w tego złomika kupił bym juz kilkuletniego Exiga, któremu nawet 911 nie dorówna ...I mam dylemat po ukończeniu Wieprza czy dalej go modyfikować czy olac i składać Daytonę Shelby Coupe na poznań, czy może torowego Exiga szykować. A wracając do tematu wiadmo, że z S2 nawet małpa zrobi wydmuszke jak jej dasz śrubokret w łapę, ja rozpoczynając składanie tego auta nie planowałem iść na łatwizne, tymbardziej, że mam na koncie bardziej hardcorowe projekty i lubie takie... A Martini 9?4 to moja prywatna wizja ulepszenia najbardziej niedocenianego VW Porsche jakim jest 924 ...a 500 kg mniej jest cenniejsze niz 150 KM więcej
Tyle w temacie
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 18-03-2013 00:22 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Paluch Lakiernik
Użytkownik
Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11 |
Dodane dnia 18-03-2013 03:33 |
|
|
Jeśli zdejmiesz aż tyle masy to rzeczywiście auto będzie robić zamieszanie. Czyżby inspiracje z Lotusa ? Będzie podobna moc i waga jak w Elise ? Szersze błotniki z S2 nie powinny psuć osiągów tylko poprawią wygląd więc rzeczywiście to sprawa drugoplanowa po kilogramach.
Jestem ciekawy jak Twoje 9?4 wypadnie w starciu ze zwykłym 924, 924S, 944 ? Obyś z tymi kołami nie przesadził bo będą duże straty !
|
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-03-2013 08:38 |
|
|
Paluch Lakiernik napisał/a:
Jeśli zdejmiesz aż tyle masy to rzeczywiście auto będzie robić zamieszanie. Czyżby inspiracje z Lotusa ? Będzie podobna moc i waga jak w Elise
Od początku miałem dokładnie takie założenia
Koła są do zmiany na mniejsze, Piterson dał mi kilka wskazówek
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 18-03-2013 09:35 |
|
|
To jak taki hardcore z waga to koniecznie odcinanie polowy podloznic i wspawywanie alu + ciecie fartuchow na ktorych trzymaja sie przednie blotniki i zastapienie je jakims cienkim rurkami/platami alu. O rany aby tyle zejsc to tam z olowa auta bedzie musiala byc z wlokna/alu .
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 18-03-2013 10:24 |
|
|
A może zdecydowałbyś się pójść w stronę Carrery GT?... czyli dokładki na tyle a przód jak jest. Wygląda to całkiem fajnie (załączam fotkę podobnego autka z przodem 951 i tyłem GT.
Napęd brałeś z S2 jak pamiętam? Także jakiś mocniejszy silniczek w razie czego nie powinien być żadnym problemem. To autko z fotki ma przynajmniej 220KM i skrzynię z s2... ciągnie fantastycznie.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 18-03-2013 10:25 |
|
|
Adam sam piszesz że kupę kasy już na niego wyłożyłeś z czego sporo środków i pracy pochłania przerobienie go na 944 i tego właśnie nie rozumiem no chyba że masz za dużo kasy i nie masz co z nią robić to ok. Ja wolał bym zostawić budę w spokoju i nadwyżkę kasy włożyć w mechanikę i zdejmowanie masy. Nie wspomnę już nawet o tym jak bardzo żałuję że nie powstanie jednak GTP bo to by był fenomen na skalę europejską, a mocno dłubniętych 924 trochę można w sieci znaleźć.
Nie mam oczywiście nic przeciwko powstającemu w twoim garażu projektowi i mocno mu kibicuję |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 18-03-2013 10:27 |
|
|
Przód
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Misiek dnia 18-03-2013 10:27 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-03-2013 13:18 |
|
|
Załatw mi taki bodykit Carrerki jak wkleiłem poniżej i nie ma problemu... od razu zrzucam te laminaty na poczet nowych... ale niestety nie wiem gdzie to kupić o ile ktoś takie body produkuje i sprzedaje, kiedyś na ebayu znalazlem takie body w cenie Porsche S2 944
[img]http://img215.imageshack.us/img215/1544/porsche924gtr07201.jpg[/img]
[img]http://img140.imageshack.us/img140/4500/porsche924gtr07202.jpg[/img]
[img]
[img]http://img580.imageshack.us/img580/3871/porsche924gtr07203.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 18-03-2013 15:34 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 18-03-2013 13:30 |
|
|
http://www.ebay.co.uk/itm/Porsche-924-Carrera-GT-rear-archs-pair-/150698545102?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2316554fce
Np takie cuś... przesyłka do PL kurierem max 160zł czy mniej, nie pamiętam teraz dokładnie
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-03-2013 13:36 |
|
|
Ale to co w linku wrzuciłeś to jest tragedia. Przecież pisałem 4 odpowiedzi wcześniej, że ten bodykit mi się totalnie nie podoba.
Jak ktoś mi pomoże ogarnąć taki jak wkleiłem wcześniej to jak najbardziej zmienię koncepcję.
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-03-2013 04:48 |
|
|
Zderzak przedni namierzony
https://www.gt-racing.com/products-page/924944951-bumpers/944-gtr-f-spbumpr/
360 $ nawet do przełkinięcia
[img]https://www.gt-racing.com/wp-content/uploads/2011/04/GTR%20243-2-e1304269488112.JPG[/img]
Z błotnikami również nie ma problemu:
https://www.gt-racing.com/products-page/924944951-parts/porsche-924-carrera-gt-body-kit/
Nosek i wlot można kupić w polsce.
Nikt tylko niestety nie robi nakładek poszerzających
A nie chce mi się ich samemu rzeźbic.
[img]http://img195.imageshack.us/img195/9189/924gtr93spa1000k1982090.jpg[/img]
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 19-03-2013 04:51 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 19-03-2013 08:14 |
|
|
Adam, zmobilizuj się, bo będzie niesamowicie wyglądał ! Tak jak na Twoich fotach!
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 21-03-2013 01:07 |
|
|
No dobra, powyższych nakładek nikt już nie produkuje, a mi nie chce się tego samemu rzeźbić od podstaw, pozostaję przy mojej opcji nadwozia z nakładkami GT-Racing, wiec w wolnej chwili odchudziłem zderzak tył, moze nie do końca ładnie to wyglada ale zawsze parę deko mniej a zderzak tył jednak trochę waży
Czas poszerzyć dupkę, od jutro zaczynam krojenie tyłu i spawanie
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 21-03-2013 01:08 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 21-03-2013 11:32 |
|
|
...chociaż w sumie zaczyna mi sie to podobać
[img]http://gomotors.net/pics/Porsche/porsche-924-turbo-03.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 21-03-2013 11:46 |
|
|
Z Bananami?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|