Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 21-03-2013 18:39 |
|
|
Przód wstępnie spasowany czas zabrać się za dupsko wieprza
Jutro musze jeszcze troche przyciąc co nieco i dorobic wsporniki ...a w poniedziałek poszerzam tył.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 21-03-2013 20:51 |
|
|
Ta replika GTRa przekozak - powiedz mi lepiej czemu w mniejszych odstepach nie wykrajales tych dziur w zderzaku?bo wydaje mi sie ze conajmniej jeszcze 2 okregi daloby rade w nim wyciac aby zrzucic wage...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 21-03-2013 21:12 |
|
|
Pro-9 w UK sprzedaje też zderzak w wersji "light-weight". Nie wiem w prawdzie, ile takie cudo waży mniej, ale można by się zapytać... Drogi, o ile dobrze pamiętam, taki zderzak nie był
|
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 26-03-2013 20:59 |
|
|
Dupka pocieta
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 27-03-2013 11:56 |
|
|
Ależ goły teraz jest, ubieraj go szybko . Natomiast jestem zdania Przemka, dziury zdecydowanie w mniejszych odstępach i więcej wejdzie, ponad to ponawiercać tak samo jeszcze zderzak od spodu, znów masz zejście z masy. A co z podłogą bagażnika? Będzie aluminiowa? Jeśli tak, to dlaczego blacha nie jest wycięta aż tam do nadkoli, do tych belek tylko wycięty kwadrat i pozostawione jeszcze tyle blachy? Chyba, że to ma jakiś cel, tylko jaki? Co zaoszczędzone na dziurach w zderzaku, jeszcze więcej straty na tym bagażniku.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 27-03-2013 11:58 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 27-03-2013 14:20 |
|
|
Celowo tak ponawiercałem, aby zbytnio nie osłabić zderzaka i żeby to aż tak tragicznie nie wyglądało. Podłoga bagażnika wycięta, albo zanituję alu, albo dam płytę z carbonu. Prawdopodobnie założę plastikowy zbiornik od 944, a tamten będę miał do sprzedania. Co do wycinania, nie martw sie jeszcze będę docinał podłogę bagażnika.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 28-03-2013 16:29 |
|
|
Nie chcesz może sprzedać tych wyciętych błotników ??
Chętnie bym przygarnął jeśli są w fajnym stanie |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 31-03-2013 15:00 |
|
|
Śliwka - Nie ma problemu, moge je Tobie odsprzedać
Wszystko przygotowane
Zmieniłem koncepcje odnośnie zbiornika paliwa i wlewu.
Zakładam plastikowy, seryjny zbiornik z Porsche 944 i wlew bedzie jednak w seryjnym miejscu pod klapką.
Zamówiłem nowe błotniki tej samej firmy co maskę i nosek, te poprzednie które miałem nie miały wlaminowanych gwintów pod nosek i nie chciało mi się tego dolaminowywac, wiec kupiłem drugie a te poprzednie mam do sprzedania.
Zamówiłem równiez komplet drzwi z laminatu
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 31-03-2013 18:51 |
|
|
Jesli to nie tajemnica jaki jest koszt drzwi z laminatu i od kogo kupiles?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 31-03-2013 23:16 |
|
|
Drzwi zapewne od paha bo wyboru raczej nie ma...
Ceny na Polskę ma lepsze niż u siebie na stronie.
Www.teilecar.com - wklejam informacyjnie nie reklamowo choć uważam, ze warto zareklamować bo jakość jest dobra.
Jakby co to pahu dokonuje u mnie regularnych zrzutów towaru.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 31-03-2013 23:38 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-04-2013 22:33 |
|
|
Krojenia ciąg dalszy
[img]http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/575808_493639097365556_1654610534_n.jpg[/img]
Juz jest szeroko, a bedzie jeszcze szerzej
[img]http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/529194_493639094032223_397712123_n.jpg[/img]
[img]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/562638_493639087365557_1277284608_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 02-04-2013 22:39 |
|
|
Super!
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-04-2013 07:42 |
|
|
a mi wciąż szkoda, że tylny błotnik to nie jest błotnik 924 z poszerzeniem na GT z tej samej firmy co reszta elementów.... :/
no, ale cóż ...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 03-04-2013 11:55 |
|
|
Pracy włożone jest bardzo dużo.. i tutaj należą się brawa za determinację. Nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, że wychodzi z tego po prostu 944 turbo unbau, szkoda trochę takiego potencjału. Przepraszam za te słowa, bo to nie jest może budujące, ale aż żal d.. ściska że nie zastosowałeś drogich, ale za to jedynych w swoim rodzaju błotników od carrery gt/ew. gtr
Co absolutnie nie umniejsza wrażeniu zakresu prac.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 03-04-2013 11:59 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-04-2013 16:36 |
|
|
Też trochę żałuje bo mogłem zrobić z tego replikę Carrery GT i zainwestować w taki bodykit: https://www.gt-racing.com/products-page/924944951-parts/porsche-924-carrera-gt-body-kit/
...ale jednak wybiegłem trochę w przyszłość i przygotowałem auto na ewentualną zmianę silnika w przyszłości - dlatego wygląda na 300 +, bo możliwe że będzie te 300 +, jak zapakuje inny motor, gdy stwierdzę, ze ten nie daje rady... mimo tak małej wagi.
W każdym razie czekam na drzwi z laminatu, a później zamawiam nakładki na błotniki - fota poniżej:
[img]https://www.gt-racing.com/wp-content/uploads/2011/04/GTR%20381-e1309197356474.JPG[/img]
[img]https://www.gt-racing.com/wp-content/uploads/2011/04/GTR%20380-e1309196911173.JPG[/img]
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 03-04-2013 16:37 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 04-04-2013 21:11 |
|
|
Poniżej uaktualniona lista z odchudzania:
CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE:
- Klaposzyba (23 kg)
- Szyby boczne (???)
- Drzwi boczne uzbrojone (27 kg x 2 szt)
- Maska (20 kg)
- Kolektor dolotowy (6 kg)
- Podłoga bagażnika z wnęką na koło zapasowe (12,5 kg)
- Mechanizm podnoszenia szyb ( 1,5 kg x 2 szt.)
- Uszczelki listwy szyb (2 kg)
- Alternator (5,8 kg)
- Boczki tapicerskie przednie (???)
- Podłokietniki boczków przednie (???)
- Oryginalne lusterka boczne (???)
- Komplet wykładzin, wygłoszeń (26 kg)
- Oryginalne pasy bezpieczeństwa cały kpl. (6,2 kg)
- Podsufitka, wygłuszenie, listwa z lampką, daszki, listwy słupków (4,9 kg)
- Podłokietnik na tunelu + konsola środkowa (2,1 kg)
- K-Jet z filtrem, obudową, przewodami, gumą, rozdzielaczem (7 kg)
- Listwy progowe (0,5 kg)
- Konsola środkowa (1,2 kg)
- Silniczek podnoszenia świateł (2,3 kg)
- Oryginalne fotele (??? ~30kg ??? strzelam)
- Uszczelki drzwi (0,6 kg)
- Stalowy zbiornik paliwa pod Doglega (14 kg)
- Błotniki (6 kg x 2 szt.)
- Nosek (2,85 kg)
- Zderzak przedni (6,7 kg)
- Zderzak tylni (6,6 kg)
- Lampy w zderzaku S2 (3 kg)
- Akumulator (17,4 kg)
- Maty termoizolacyjne w komorze silnika (3 kg)
- Lampy oryginalne bez silniczka (???)
- Zamek maski z linką i rączką, wspornikiem (1,1 kg)
- Koło zamachowe (8,70 kg)
- Dźwignia ręcznego, linki i szczęki (1,8 kg)
- Fragment pasa przedniego (wyciąłem) (2 kg)
- Nadkola komplet (???)
- Belka tył 924 pod Doglega (???)
- Bębny + szczęki + cylinderki (???)
- Zawias przedni 924 (???)
- Wał pod Doglega (???)
- Skrzynia Dogleg z olejem (58 kg)
- Zaciski z klockami 924 (4,1 kg x 2 szt.)
- Tarcze 924 (5,2 kg x 2 szt.)
- Wycieraczka tył z mechanizmem (???)
- Pompa paliwa + akumulatory (3 kg)
- Osłona słupka (0,3 kg x 2 szt.)
- Osłona górna z oświetleniem wnętrza (1,4 kg)
- Boczki bagażnika komplet (1,1 kg)
- Gumowe wygłuszenia tylnego nadkola (2,5 kg)
- Boczki tył komplet (4,3 kg)
- Głośniki fabryczne komplet (2 kg)
CO WLATUJE:
- Klaposzyba poliwęglan bez spojlera (??? 3 kg ???)
- Szyby boczne poliwęglan (???)
- Drzwi boczne laminat (5 kg x 2 szt.)
- Maska laminat (5,2 kg)
- Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg)
- Fotele kubełkowe (8 kg x 2 szt.)
- Pasy punktowe (???)
- Kierunkowskazy przednie S2 (0,3 kg)
- Odchudzony zderzak przedni S2 (???)
- Odchudzony, nawiercany zderzak tył (???)
- Plastikowy zbiornik paliwa 944 (???)
- Klatka (??? -oblicze jak będzie gotowa)
- Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg)
- Rozpórka Staffa (2 kg)
- Akumulator Brille (2,8 kg)
- Koło zamachowe (4,60 kg)
- Błotniki laminat teilecar (??? 1 kg ???)
- Nosek laminat (1 kg)
- Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (0,6 kg)
- Zamki maski (???)
- Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg)
- Skrzynia 944 (???)
- Belka tył S2 (???)
- Wał z dzwonem S2 (???)
- Zawias przód S2 (???)
- Zaciski Brembo przednie S2 z klockami (3,4 kg x 2 szt.)
- Zaciski Brembo tył S2 z klockami (3,3 kg x 2 szt)
- Tarcze przednie S2 nawiercane (6 kg x 2 szt. )
- Zwrotnice (~6 kg x 2szt)
- Pompka paliwa (0,1 kg)
Waga silnika bez płynów XK/XJ - 136kg
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-04-2013 20:56 |
|
|
Mały update
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 05-04-2013 21:45 |
|
|
Ładnie, nie mogę się doczekać lakierowania . Wnętrze też będzie lakierowane na biało?
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-04-2013 13:53 |
|
|
Do lakierowania jeszcze troche czasu.
Całe auto bede lakierował łącznie ze środkiem.
Póżniej bedę oklejał w Martini i reklamę swoje frimy.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-04-2013 13:53 |
|
|
.
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 06-04-2013 13:53 |
|