Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 08-04-2013 17:55 |
|
|
Szeroko ... teraz czas na nakładki
[img]https://www.gt-racing.com/wp-content/uploads/2011/04/GTR%20381-e1309197356474.JPG[/img]
[img]https://www.gt-racing.com/wp-content/uploads/2011/04/GTR%20380-e1309196911173.JPG[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 08-04-2013 19:28 |
|
|
Adam, a co robisz z błotnikiem?
bo nie wiem czy planujesz go obniżyć i jak siądzie jak wszystko założysz...
ale oby w zakręcie opona nie trafiła błotnika.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-04-2013 08:37 |
|
|
Będę nacinał błotniki tył, przed założeniem nakładek na stałe, tak jak przy poszerzeniach Carrera GT.
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-04-2013 11:56 |
|
|
Fabryczny rozstaw kół przód/tył: 1477/1451 mm
Obecny rozstaw kół przód/tył: 1549 mm/ 1523 mm
Rozstaw osi: 2400 mm
Będę wywalał jeszcze belkę skrętną ...i zamawiał kompletny zestaw KW ale to później
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-04-2013 18:49 |
|
|
Tzn. całą belkę masz zamiar zastąpić aluminiową czy wywalasz drążki skrętne
i dajesz z tyłu regulację na gwintach?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-04-2013 20:16 |
|
|
Jeszcze to rozważam, ale chyba lepiej bedzie wywalić drążki skrętne
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 10-04-2013 10:15 |
|
|
Jak już się tak nie liczysz z kosztami to może tak: http://www.kokeln.com/rear_suspension_kit.php
http://tinyurl.com/d5fkxz3
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 10-04-2013 10:17 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-04-2013 10:27 |
|
|
Coś takiego rozważałem ale mam na KW 10 % rabatu i do wyrwania cały komplet na P i T na gwincie i z regulacją twardości. (Nr. 35271010 V3) za 1700 EUR. Tym bardziej, że Polski przedstawiciel KW ma siedzibę na przeciwko mojej
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-04-2013 10:27 |
|
|
Jakby ktoś był zainteresowany takim zawiasem, to mogę dla innych tez po rabacie załatwić. W razie czego piszcie na priv.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 10-04-2013 10:38 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 10-04-2013 15:14 |
|
|
Juras - kokeln piekna sprawa, ale o ile mi wiadomo, sprzetu do 944 juz nie produkuja, zostalo pare gratow na magazynie i to akurat tylko pierdoly typu siakies mocowania .. ale sie moglo pozmieniac (pare miesiecy temu ktos na rennlist podal taka smutna wiesc)
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-04-2013 21:30 |
|
|
W sumie wykonać taka belkę jak Kokeln w cenie KW dało by radę, ale to trzeba by przygotować kilka kompletów aby to się opłacało. Dlatego wywale drążki i zakładam KW.
2ga strona praktycznie gotowa
Teraz pasowanie mordki, zderzak przód, czekam na laminatowe drzwiczki, zabezpieczanie podwozia ...i wypadało by dach wstawić nowy bo przygnitę jest trochę przy ramce szyby czołowej.
Może ma ktos na zbyciu, niedrogo dach lub jego fragment od strony szyby czołowej?
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 10-04-2013 21:30 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 10-04-2013 21:38 |
|
|
7000zł za zawieszenie do 924???
Kompletne zawieszenie gwintowane angielskiej firmy GAZ SHOCKS to koszt ok 3000zł... Z regulacja twardosci amortyzatorow na aucie za pomoca pokreteł. Twardosc sprezyn dowolna wg zamowienia, amortyzatory rozbieralne i naprawialne.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 10-04-2013 21:41 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 11-04-2013 22:35 |
|
|
W sumie Gaz Shocks to ciekawa alternatywa musze przejzeć katalogi bo na Gaz Shocka tez mam rabaty (sporo tego pakujemy do lotusów, praktycznie każdy zestaw Sevena i kilka Lotusów Elise po warszawie na tym śmiga), mam Gaz Shocki z regulacją też na swoich Lotusach i mogę powiedzieć, że całkiem nieźle się sprawują, nie wiem tylko jak sie zachowuja na cięższych autach niż 570 kg i 840 kg ...ale reguklacja twardości - bajka, w kilka sekund auto jes sztywne jak gokard albo miekkie jak osobówka
Dupsko pospawane
Teraz trzeba wziąć się za dach, czekam na drzwiczki z laminatu i zamawiam nakładki na błotniki
[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/548924_496713517058114_545395970_n.jpg[/img]
Pzdr.,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 11-04-2013 22:37 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 12-04-2013 17:05 |
|
|
jeśli ktoś by się podjął wykonania takiej belki Kokeln to jak bym się pisał. Może udałoby się zebrać kilka osób i koszt nie byłby taki straszny |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 12-04-2013 21:14 |
|
|
Bede do siebie robił taka belke z aluminium, na razie w formie prototypu. Jesli sie sprawdzi to byc moze zrobie partie kilku sztuk jesli beda chetni.
Temat pewnie bede ruszał w lato.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-04-2013 21:39 |
|
|
[img]http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/319922_497065853689547_956960917_n.jpg[/img]
Powoli zaczyna wyglądać
Teraz reanimacja rami szyby czołowej, pasowanie mordki, zderzak już prawie wylaminowany, i czekam na drzwi laminat zaby spasowac całosc nadwozia
Nastepnie musze ukońcyc klatke, pociąc błotniki tył i przód pod nakładki i można lakierowac
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-04-2013 15:26 |
|
|
Zderzak wstępnie wylaminoany w poniedziałek walczę dalej
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-04-2013 00:11 |
|
|
Kawałek dachu przyszedł Czas na krojenie
Zderzak wstępnie przygotowany
Srodek zabezpieczony.
Muszę dokupić zderzak od 944 na tył, bo teraz ten od 924 jest za wąski :/
Niestety upchnąc plastikowy zbornik od 944 się nie da, musiał bym belke przerabiać, na której wisi skrzynia. (ktos moze przerabiał ten temat?) Blaszany pod Doglega tez nie pasował po zmianie skrzyni na 944, zastanawiam się czy wejdzie normalny blaszany z 924, jak nie to załozę seryjny, prostokątny z Lotusa.
PS. Potrzebuję dowiedzieć się jak montowany jest nosek do błotników, czy tam idą jakieś szpilki? Z jednej strony jest M6, z z drugiej M8, śruba odpada nie ma dostępu. Niestety nie wiem jak jest w serii, bo ja kupiłem auto juz z przyspawanym noskiem do błotników.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 18-04-2013 08:25 |
|
|
924S ma blaszany zbiornik zdaje się taki sam jak 924
ma starą belkę taką jak 924
i ma skrzynię taką jak 944.....
więc wejść powinien...
co do błotników to o które mocowanie Ci chodzi.....
przy lampach ?
mam w domu blaszane błotniki 944 mogę spojrzeć wieczorem.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-04-2013 08:48 |
|
|
Dzięki za cenne info
Co do błotników i noska, chodzi mi o mocowanie przy lampach na dole w rogach.
Pozdrawiam
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 18-04-2013 08:49 |
|