Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 05-11-2010 14:58 |
|
|
A tutaj kolejna wyszukana "zdobycz" do turbinki - podwojny wentylator.
Bedzie duzo lepiej z chlodzeniem silnika na imprezach szczegolnie w lato.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
michal928 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez michal928 dnia 05-11-2010 14:59 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 05-11-2010 17:43 |
|
|
to taki jak od wersji z klimą?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 16-11-2010 22:59 |
|
|
Tak - wentylatory sa od wersji z klima.
Kolejne klocki do mojej ukladanki sukcesywnie docieraja - tym razem tylne zaciski dwutłoczkowe od 911 2.7 3.0 itp
Zaciski sa orginalną, wzmocnioną wersją hamulcy wg. homologacji gr.4 dla 924 turbo.
Jak zakupie przednie zaciski to postaram sie ten komplet upchnąc do auta.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
michal928 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez michal928 dnia 16-11-2010 23:01 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 11-12-2010 02:36 |
|
|
Jako, ze narazie plany zakupu 937 odsuwaja sie na dalszy plan, a ja lubie przerobki, zaczynam sie coraz bardziej zastanawiac nad zaadoptowaniem bodykitu w stylu 924 CGT.
Zalozenia:
Przednie blotniki 944 (roznia sie kierunkami od CGT)
Dokladka pod zderzak z 944 (narazie poki nie kupie zderzaka CGT)
Tylne poszerzenia blotnikow CGT
Wlot na maske CGT (w przyszlosci Intercooler)
Felgi Fuchs `16
Poniewaz nie zamierzam robic repliki 924 CGT a jedynie bodykit to z pelna swiadomoscia koloru auta nie mam zamiaru zmieniac.
Czy wciele projekt w zycie to jeszcze nie wiadomo. Wiem, ze beda komentarze w stylu "zniszczone auto" itp ale ja wychodze z zalozenia ze samochod ma mi sprawiac frajde a ja nie chce sie z nim "dusic". Na razie rozgladam sie za czesciami.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 11-12-2010 02:41 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 11-12-2010 07:56 |
|
|
Na pocieszenie nie wszystkie 924 CGT miały kierunki w błotnikach, a jeśli nawet miały to te z 928 (na 99 %). Mi by było szkoda oryginalnego 931 ale Twoje auto, Twoja decyzja.
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-12-2010 22:53 |
|
|
kierunek ze wczesnego 928 jest zamiennikiem oryginalnego kierunku, który jest niedostępny, choć ma on opis, że wymaga dopasowania.
błotnik 944ma delikatne zagłębienie na mały kierunek, więc trzeba szpachlować, albo cynować...
Michał pamiętaj też, że body kit to i progi z 944, i inny zderzak tył i spoiler tył no i nieszczęsny zderzak przedni, który chyba trzeba z UK ciągnąc...
Na dziś dzień zamiast przedniego zderzaka chyba faktycznie możesz wziąć przedni spoiler z 944I on powinien się idealnie zgrać ze zderzakiem 924...
Co do bodykitu na Twoim aucie.... no cóż rób tak żebyś nie żałował.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 12:23 |
|
|
Po wczorajszych rozmowach z Ciachem i Igorem chyba sie rozmyslilem i bede zbieral na oryginalne CGT.
Zakupilem tez przednie krotkie wachacze aluminiowe zamiast stalowych. Raczej to niewielki upgrade ale stalowe z mojego auta nadaja sie tylko do wymiay wiec wolalem juz kupic aluminium do kompletu z tylem. No i bede mogl zamontowac grubszy stabilizator nowszego typu.
Dzisiaj zwaze obydwa typy wachaczy.
EDIT:
Wachacz stalowy 2,6 kg
Wachacz aluminiowy 2,9 kg
Jedyna zaleta aluminiowych wachaczy to duzo wieksza odpornosc na korozje.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 12-12-2010 14:53 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 16:17 |
|
|
pytanie tylko czy jest sens... w alu jest chyba problematyczna regeneracja sworznia... stalowe od biedy można zabezpieczać antykorozyjnie, lub wymieniać raz na jakiś czas... nie są przesadnie drogie.
Stabilizator chyba zawsze mogłeś zamontować grubszy, browar jeździ z 30mm i stalowym wahaczu. Ja latam na grubym turbo.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 12-12-2010 16:19 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 16:36 |
|
|
michal928 napisał/a:
Wachacz stalowy 2,6 kg
Wachacz aluminiowy 2,9 kg
No to nieźle.. Nie wszystko złoto co się świeci.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 12-12-2010 17:48 |
|
|
A ja bede orginalny i zdecydowanie jestem za bodykitem CGT.
Trzymam kciuki na taka decyzje
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 00:48 |
|
|
pewnie, fajnie popatrzeć - tyle, że z punktu widzenia właściciela (i roztropniejszych klubowiczów ) auta szkoda.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 09:56 |
|
|
CGT jak już to 924T jest jedyną prawidłową do tego bazą...
więc w sumie rozumiem Michała tym bardziej, że ma ochotę na moc i osiągi jak w CGT...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 10:59 |
|
|
a ja po raz kolejny powiem że jestem zdecydowanie na NIE. Michał powinien kupić CGT, a ja kupię jego turbo ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 11:47 |
|
|
a to jedno turbo jest na świecie ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-12-2010 11:54 |
|
|
Moim skromnym zdaniem szkoda tak dość oryginalnie zachowanego auta na przeróbki. Było kilka 931 w takim sobie stanie, które nadawałyby się do tego dużo bardziej. Co do bazy pod CGT jak najbardziej 931 jest najlepszym rozwiązaniem no i nie będzie wymagało aż takiej tragedii. Pewnie przeróbka byłaby zrobiona na poziomie i trzymałoby się to kupy... tylko co jeśli coś pójdzie nie tak
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 12:28 |
|
|
nikt nie wspomina o kolorze, a przeciez to u michala rownie kluczowy czynnik - zlielona Carrera?? Z brazowym srodkiem? To co to za replika? Wymiana srodka ii przemalowanie mija sie z celem. A bez tego - wydaje sie ze wyszloby po prostu dziwadlo. Owszem przejechac sie fajnie, ale wartosci kolekcjonerskij zadnej. Bo ani to replica, ani 24 turbo.Pioczymy tak nie raz na dziwadla z allegro i ebaya - nie ladujmy michala na mine..
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 13:13 |
|
|
Mina miną, Michał ma głowę na karku i zazwyczaj z motyką na słońce się nie porywa. Zbudowanie repliki takiej aby i wnętrze było z CGT to już wyzwanie... sam materiał na jego obszycie... robota przy tym....
i tu się zgodzę, 924T Michała ma większą wartość kolekcjonerską jako Turbo w zieleni... ale czy jak zostanie zmodyfikowane tłokami, intercoolerami , megasqiurtem itp to wciąż ?
Ja rozumiem Michała i zgadzam się że auto w pierszej kolejności powinno dawać frajdę.
Jeśli marzy mu się CGT to niech sobie buduje CGT - raczej drugiego turbo nie kupi do tego celu bo to droga zabawa !
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 14:09 |
|
|
PieszczoH - nie do końca się z Tobą zgodzę... co innego, jak wyglądające oryginalnie auto Michał podrasuje, by polepszyć osiągi, a co innego, jak zmieni wygląd tuningiem zewnętrznym...
wtedy robi się z tego auta taka dziwna hybryda...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 14:11 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
a to jedno turbo jest na świecie ?
nie jedyne, ale kolor mi odpowiada ... mógłbym powiedzieć żonie że wcale nie zmianaiłem auta na inne ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-12-2010 17:21 |
|
|
Wszyscy się wypowiadają w temacie to i ja wtrącę 0,03PLN
Replika zawsze będzie repliką. Wartość żadna - i historyczna i cenowa.
Dlatego uważam że nie warto niszczyć bardzo ładnego oryginalnego 924 turbo które samo w sobie jest już rzadkością (jakby nie patrzeć jedyne takie auto w takim stanie w Polsce!!!)
Jeśli budować replikę to na bazie czegoś znacznie "gorszego" wyjściowo - a czy to będzie 924 czy 931 czy nawet 944 - bez różnicy!!! Jeśli tylko masz drugi silnik do 931 to nawet się nie zastanawiaj tylko buduj replikę od podstaw (z tymi wszystkimi "fantami" które pokazywałeś wcześniej). |
|