Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 18-04-2013 09:45 |
|
|
Śruby wkręca się od strony noska w zakończenie błotnika. Dostęp ciężki ale da się. Musisz jakoś wsadzić śrubę w w ten cienki element noska (poziomo na zewnątrz)
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 23-04-2013 22:33 |
|
|
Dzieki za info. W takim razie muszę przerobić delikatni nosek, ywalić z niego gwint i przewiercić.
Mam zderzaczek
[img]http://files.tinypic.pl/i/00372/ye6ssshf70tb.jpg[/img]
Czekam na drzwiczki z laminatu, mam nadzieje, że jeszcze w kwietniu przyjdą
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 26-04-2013 19:33 |
|
|
Odchudziłem kieszeń...i wieprza
Laminatowe drzwi do Prośka 5 kg
[img]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/377219_502106226518843_1145256813_n.jpg[/img]
Dach pospawany...
[img]http://pics.tinypic.pl/i/00373/ao19kpeba8y2.jpg[/img]
Zamawiam nakładki
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-04-2013 20:55 |
|
|
Drzwi wstepnie spasowane
Wieprz zaczyna nabierac wygladu
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/943368_10200356062398548_379600328_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 30-04-2013 13:17 |
|
|
świetna robota , ogrom pracy ale wygląda jak 944
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 30-04-2013 15:16 |
|
|
Tylko chwilowo tak, wygląda, niedługo będę nacinał błotniki tył i przód żeby dokręcić poszerzenia nadwozia i zakładam lampy GTP. Później klatkę muszę dokończyć, wylakierować auto, poliwęglany założyć, system gaśniczy, puścić przewody w oplocie hamulcowe, przewody paliwowe, zregenerować zaciski, kupić opony Toyo R888 i docelowe felgi, okleić pasy, pociąc deskę rozdzielczą, dać ją do flokowania, spiąc i doprowadzić do kultury elektryke, zamontować hydrauliczny ręczny, pasy, kubły itp, itd. Może do lipca się wyrobię.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 16-05-2013 21:19 |
|
|
Morda spasowana, drugi bok równiez
[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/260232_510096549053144_1684810023_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/374293_510096565719809_54109707_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923543_510096555719810_761386160_n.jpg[/img]
Płyna do Polski poszerzenia i lampy GTP
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-07-2013 21:31 |
|
|
No dobra, odkopuje temat.
Nie miałem czasu zając sie Wieprzowiną, ale wreszcie znów mam chwile.
Nowy zbiornik z Lotusa z silnikiem Hayabusy po kilku małych przeróbkach tak aby pasował do Wieprza, jak mnie wpieni to w pózniejszym czasie założe ATLa, na razie mam wazniejsze wydatki związane z tym autem. Potrzebuję jeszcze około 20.000 zł aby je ukończyć :/
[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q72/s720x720/945056_530505313678934_1480081338_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q75/s720x720/1000707_530505323678933_1225931309_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q80/s720x720/382541_530505317012267_1453126531_n.jpg[/img]
Auto czeka obecnie na nakładki poszerzające nadwozie i lampy GTP, których nie maiłem czasu zamwóić i zrobię to na dniach.
Nastepnie musze dokonczyć klatkę bezpieczeństwa i moge brac się za lakierowanie i oklejanie auta.
Następnie szyby, oraz klaposzyba z poliwęglanu. Może uda mi sie ukonczyć auto na późną jsień
[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q77/s720x720/1010758_530505353678930_1496091564_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-07-2013 21:13 |
|
|
Mały update
...jednak nie bedzie klaposzyby z poliweglanu
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q87/s720x720/1002324_536678729728259_442751946_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q79/s720x720/1004598_536678759728256_495566328_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1014163_536678739728258_1181639015_n.jpg[/img]
...ale mała szybka poliweglanowa będzie
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q74/s720x720/13235_536678773061588_21806879_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q72/s720x720/1005657_536678779728254_1134978010_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q77/s720x720/945175_536678793061586_1715203228_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 18-07-2013 22:16 |
|
|
o moja klapa
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-07-2013 22:37 |
|
|
Chyba zaczne zbierać autografy na aucie, każdy podpisze się na elemencie, który kiedyś jeździł w jego Wieprzyku
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
skorzak
Użytkownik
Postów: 48
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.06.10 |
Dodane dnia 15-08-2013 07:34 |
|
|
Ja ciągle czekam na opis gaźników i kolektorów ssących. Byle dokładny!
Co z tego ze 944? Myślę że więcej jak połowa 944-ek nie będzie miała szans |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 16-08-2013 09:42 |
|
|
Spoko, będzie opis właśnie przymierzam się do kolektorów.
Aktualnie zbiornik już siedzi, podłoga bagażnika dorobiona nowa i zaspawana.
Teraz muszę klatkę dokończyć i budę obspawać.
We wrześniu planuję lakierowanie auta, po lakierze zabieram się za odpalanie samochodu i poskłąadanie go w jedną całość.
Muszę go skończyć bo już za długo się z nim bawię a mam już w planach kolejne auto torowe do zbudowania
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 16-08-2013 09:42 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
skorzak
Użytkownik
Postów: 48
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.06.10 |
Dodane dnia 18-08-2013 17:22 |
|
|
Ciekawe jak wzrośnie spalanie w tym silniczku po przerobieniu na gaźniczki od kawy.
Jak z regulacją....
I jak na hamowni... gaźniki od kawasaki dadzą większą moc niż k-jet?
Wiem, że ty robisz autko pod tor i spalanie raczej cię nie interesuje. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-08-2013 12:08 |
|
|
...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 19-08-2013 12:17 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-08-2013 12:10 |
|
|
Trochę wzrośnie ale bez przesady.
A ile wlejesz tyle spali
Od regulacji i strojenia mam swojego człowieka
K-jet mnie wnerwiał, z gaźnikami powinno być lepiej.
Niedługo napiszę coś więcej, znów mam czas popracować przy aucie,
Zrobię wszystko aby w tym roku go skończyć bo to już za długo trwa
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 19-08-2013 21:46 |
|
|
AdamWalenda napisał/a:
Chyba zaczne zbierać autografy na aucie, każdy podpisze się na elemencie, który kiedyś jeździł w jego Wieprzyku
przez moje ręce przeszedł przedni zderzak i zawieszenie
a tak w temacie to to auto praktycznie zbudowane totalnie od podstaw chyba nie ma "nie ruszanej" części
w kategorii 2.0 to będzie miało przewagę masy
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-10-2013 13:40 |
|
|
Mały update
Na razie w podkładzie ale moze do gwiazdki się wyrobię
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1395281_10201350170610632_436265627_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1390688_10201350170650633_1114891607_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 19-10-2013 16:01 |
|
|
No widzę, że projekt staje się coraz bliższy realizacji
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 19-10-2013 16:27 |
|
|
Zaczyna nabierać kształtów, bardzo fajnie. A dlaczego tylny pas nie jest w podkładzie, tylko jakieś takie..wycinanki ? ..no, chyba, że zostawiasz kawałek oryginału świadomie i z premedytacją |
|