Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 20-10-2013 13:51 |
|
|
Tylny pas tez będzie w podkładzie, musze pozrywac emblematy. Lakierowane byłe robione elementy, i laminaty i te elementy lakierowane w podkładzie. Praktycznie tylko tylni pas był nie ruszany w tym aucie
W tym tygodniu chcę dokonczyć klatkę, i obspawać budę, nastepnie całe auto idzie do lakieru. Później pozostaje mi go zazbroić, zregenerowac zaciski, pospawać kolektory, odpalic i zestroić. Sezonu 2014 w pcp i Ca Cup nie odpuszcze
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 21-10-2013 18:13 |
|
|
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1385610_582295961833202_131362495_n.jpg[/img]
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 21-10-2013 19:36 |
|
|
Wygląda super
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 22-10-2013 18:31 |
|
|
No dobra, czas na renowację zacisków Brembo.
Chciałem zlecić komuś renowację tych zacisków z piaskowaniem i lakierowaniem proszkowo ale niestety dwie firmy się poddały, wiec zrobie to sam.
Z trzema zaciskami będzie problem, śruby stoją i są poobmykane, jutro bedę z nimi walczył.
Reperaturki zamówione. Nie wiedziałem, ze bedzie z nimi taki problem aby je dostac ale sie udało
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1392710_582948775101254_1852963439_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/q71/s720x720/1384104_582948778434587_1612389171_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 22-10-2013 18:35 |
|
|
Przy okazji mam pytanie do Was.
Co lepiej, ciąc te blaszki aby rozłupać zacisk? Czy uwalić łegki od śrub przy blaszkach, rozwiercaic i wpakować wkładę helicoil?
Nie moge nigdzie tych blaszek namierzyć i sie zastanwiam co jutro z nimi zrobić. Chyba, że ktoś z Was ma może na zbyciu takie blaszki to z chęcią kupię
Jedna z tych blaszek wyglada tak:
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 22-10-2013 18:41 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 22-10-2013 20:40 |
|
|
blaszki ? serwis ? cena powala więc ratować swoje, jak nie to ebay.... Jeśli chodzi o odkręcenie tych śrub to na forum kiedyś wrzuciłem link do opisu remontu tych zacisków. Powinno być w jak to zrobić.
Śrubę grzeją mocno, do tego można próbować ją pobijakiem odkręcić jak jest obsmyknięta.
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=5731
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 22-10-2013 20:46 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 25-10-2013 11:58 |
|
|
Dzięki za linka.
Rozmawiałem również z Porschem, podpowiedział co z nimi zrobić
Główne, poobmykane śruby udało się odkręcić takimi wykrętakiami
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q71/s720x720/1385215_584142714981860_745511434_n.jpg[/img]
Walczę z blaszkami właśnie, muszę je naciąć na płaski klucz i jeszcze podgrzać, 2 śrubki ruszyły, wiec walka trwa dalej
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q71/s720x720/2780_584142654981866_16592854_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q71/s720x720/553901_584142711648527_1896271359_n.jpg[/img]
Przyszły reperaturki do zacisków na tył, czekam jeszcze na paczkę z przednimi
A wieprz czeka na hamulce, przewody w oplocie i dokończenie klatki.
Podwozie już zabezpieczone.
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/q77/s720x720/1390462_584142644981867_932747798_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q72/s720x720/1011921_584142641648534_569062736_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 11-12-2013 16:39 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 25-10-2013 13:59 |
|
|
Ładne 944 Ci wyszło z tego 924
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 25-10-2013 15:09 |
|
|
Dla mnie to nawet w 928 idzie, albo to ta choroba
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 27-10-2013 14:06 |
|
|
Gumki do brembo hamulców to prosto z katalogu wybierane czy jakieś dobierane od czegoś po wymiarze ? Mi się udało już z blaszkami - teraz chętnie bym dał do piaskowania, malowania i nowe gumki.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-10-2013 09:02 |
|
|
Gumki namierzałem po katalogu jako Porsche 944 S2/ 944 2,5 T.
Pasują, wszystko ok. Tylne od reki były, przednie na indywidualne zamówienie. 3 tyg. oczekiwania, cena do przełknięcia
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 28-10-2013 09:19 |
|
|
AdamWalenda napisał/a:
Gumki namierzałem po katalogu jako Porsche 944 S2/ 944 2,5 T.
AW
ja kupowałem przednie w aso wraz z tłoczkami, 3 dni oczekiwania
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-10-2013 12:07 |
|
|
seler2 napisał/a:
AdamWalenda napisał/a:
Gumki namierzałem po katalogu jako Porsche 944 S2/ 944 2,5 T.
AW
ja kupowałem przednie w aso wraz z tłoczkami, 3 dni oczekiwania
Jaka cena w aso?
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 28-10-2013 12:14 |
|
|
[quote]AdamWalenda napisał/a:
Jaka cena w aso?
179zł z vat za stronę zacisku x2 strony x2 zaciski
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-10-2013 13:02 |
|
|
Dzięki za info.
Pzdr.
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 11-12-2013 16:40 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 28-10-2013 14:17 |
|
|
reperaturak na przody nie namierzyłem nigdzie więc brałem całość
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
gta77
Użytkownik
Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09 |
Dodane dnia 28-10-2013 14:30 |
|
|
AdamWalenda napisał/a:
Dzięki za info.
Reperaturki tył płaciłem 73,21 zł za kpl. na jeden zacisk.
Za przód 69,79 zł za kpl. na jeden zacisk.
Oczywiście bez tłoczków, ale tłoczki u mnie były ok, tylko gumki do zmiany.
Pzdr.
AW
podaj, jeżeli to nie tajemnica średnice tłoczków i numery zestawów bo mój dostawca nie znalazł tych zestawów w autofrenie a u Tomka w sklepie tego też nie widziałem
Tomek |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-10-2013 14:53 |
|
|
Mam też gdzieś zapisane numery zamienników Frenkita, jak znajdę to dopiszę.
...także tego, jak by ktos miał problem z tymi zaciskami, reperaturkami czy regeneracją, to zapraszam Pomogę
Pozdrawiam
Adam
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 11-12-2013 16:40 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 28-10-2013 16:58 |
|
|
Nie chciałbym ci śmiecić w temacie ale chętnie bym się jeszcze dowiedział a propos wskazówek przy piaskowaniu zacisków brembo - czy to się piaskuje jak cokolwiek innego czy np jakimś bardziej miękkim materiałem a nie piaskiem - żeby coś z tych zacisków zostało po piaskowaniu (nie znam się). Dwa to jak je w ogóle najlepiej do tego piaskowania zabezpieczyć...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 28-10-2013 22:16 |
|
|
Blaszki uratowane
Zaciski w piaskowaniu i lakierowaniu proszkowym
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/q83/s720x720/1375678_585815944814537_658639453_n.jpg[/img]
Mimo iz mam swoją prywatną piaskarkę komorową, nie chciało mi sie piaskować samemu. Mam dosyć plucia na czarno po piaskowaniu, nawet maska nie pomaga, a ze mam nawroty astmy oskrzelowej i nie chce tego pyłu wdychać to jednak zrezygnowałem i oddałem do mojej zaufanej firmy
Jesli zamierzasz sam piaskować, to napewno nie scierniwem tylko kwarcem, i wszystkie otwory szczelnie zabezpiecz, zeby nie uszkodzić zacisku. Po piaskowaniu wszystkie kanały ciśnieniowo wyczycść. Ja dodatkowo jeszcze benzexem cisnieniowo płuczę.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|