Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 29-10-2013 11:27 |
|
|
Sam piaskować to nie - zanieść do piaskowania ale żeby mi tego nie popsuli. Wiem, że felgi piaskują ale nie wiem jakie mają doświadczenie z zaciskami i o zabezpieczenie będę musiał raczej sam zadbać.
Czy dać zaciski do piaskowania bez tłoczków i zabezpieczyć jakoś otwory (jak?) czy dać do piaskowania z włożonymi tłoczkami (i gumkami również?) ale trzeba zabezpieczyć jakoś krawędź tłoczek / zacisk (czym?) ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-10-2013 13:17 |
|
|
Na pewno skręcone i pozabezpieczane wszystko co sie da. A jak stary tłoczek i stare gumki bedą to będzie bezpieczniej chyba. Ja mimo iz mam piaskarkę komorową swoje oddałem do firmy, która tylko zaciski regeneruje, wiec będą wiedzieć co z nimi zrobić i jak je zabezpieczyć
Jak piaskować to lepiej kwarcem a nie ścierniwem. I musisz dobrze po piaskowaniu ciśnieniowo przepłukać. Do lakierowania proszkowego tez zabezpiecz wszystkie elementy.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 29-10-2013 13:31 |
|
|
Adam kto to dobrze potrafi zrobić bo też mam 2 pary do pełnej regeneracji?
Daj jakiś namiar proszę.
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-10-2013 13:42 |
|
|
Ja generalnie sam regeneruję.
Firma, która regeneruje zaciski poddała się, i powiedzieli ze boją się rozkręcać tych zacisków, wiec je sam rozkręciłem i zawiozłem im tylko do wypiaskowania. Później wiozę je do swojej zaprzyjaźnionej lakierni proszkowej i składam na nowych gratach, śrubach, reperaturkach, tłoczki były OK. Te blaszki sobie tylko sam wypiaskuję i ewentualnie dam do ocynku.
Jak chcesz mogę dać namiar na nich, ale jak te konkretne zaciski Brembo masz skręcone, to powiedzą to samo co mi, ewentualnie mogę pomóc je Tobie rozkręcić i zrobić to samo co z moimi
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 29-10-2013 13:49 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 01-11-2013 18:54 |
|
|
Może rozważyłbyś przy okazji zmiany zawieszki upgrade prosiaka o ABS z Boxstera Jak czytam te rzeczy to same pozytywne opinie... a koszt całej zabawy rzeczywiście wychodzi dość niski
http://924board.org/viewtopic.php?t=39166&sid=726ad488313f0e6ca65b7ceb87ee661c
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-11-2013 20:43 |
|
|
Szczerze... Wolę bez...
...ale dzięki za info.
Jak odbiorę zaciski z lakierni, to musze to poskładać i wreszcie zabiorę się za kolektory wydechowe i ssące pod gaźniki kawasaki, musze jeszcze airboxa upchnąc... chcę go w tym miesiącu odpalić.
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-11-2013 23:18 |
|
|
Dobra zaciski wypiaskowane, teraz lakiernia proszkowa, składam hamulce, dorabiam przewody w oplocie i hydrauliczny ręczny, linki wywalone Nastepnie klatkę musze dokonczyć i zabieram się za kolektor ssący pod gaxniki Kawasaki + Airbox Pipercrosa
...Engelmann'y i klamki spasowane i gotowe do użycia, zderzak tył również gotowy.
Pas tylni, który nie jest w podkładzie to chyba jedyny nie ruszany element tego auta
Pzdr,
AW
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1465155_10201476572730606_426020092_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/580774_10201476572610603_1301289651_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/6446_10201476572970612_738529674_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1422430_10201476573490625_1079050788_n.jpg[/img]
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 06-11-2013 07:24 |
|
|
Jesli jeszcze tego nie zrobiles - nie wyrzucaj na kibel linek recznego - spory popyt jest na to wiec szybko to odsprzedasz.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-11-2013 09:48 |
|
|
Gdzies chyba leżą
Jak się odgrzebie z kartonami to poszukam
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-11-2013 09:48 |
|
|
Gdzies chyba leżą
Jak się odgrzebie z kartonami to poszukam
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 29-11-2013 09:11 |
|
|
Mały update:
Flansze pod nowy kolektor ssący już dociąłem.
Czekam na paczkę z gaźnikami Kawasaki & Airbox z podstawą i działam dalej z kolektorem.
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1458513_601464399916358_1351044011_n.jpg[/img]
Lampy przyszły, muszę je tylko spasować i zmontować.
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1458562_601464396583025_888333157_n.jpg[/img]
Reperaturki do przednich zacisków po 4 tygodniach wreszcie przyszły.
Teraz musze zaciski zmontować na gotowo i dorobić komplet nowych przewodów hamulcowych w oplocie
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 11-12-2013 16:38 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 29-11-2013 11:36 |
|
|
Adam czy dobrze widzę lampy od Pefa design ?
możesz zrobić wyrażniejsze foto foremki pod lampę ?
jestem ciekaw jak jakościowo ten produkt wygląda.
rozumiem, ze poliwęglan/akryl musisz sobie sam uformować ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 02-12-2013 23:04 |
|
|
Zestaw Pefa Design.
Cena adekwatna do jakości, mocowania zrobię po swojemu i będą pasować
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1468598_602957426433722_344038152_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 02-12-2013 23:26 |
|
|
średnio te lampy wyglądają....
a cały projekt na poziomie, niezła odbudowa i przebudowa, szykuje sie kilka fajnych racingowych aut
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-12-2013 00:01 |
|
|
Jeszcze nie są gotowe. Mi tam się podobaja, ale akurat wyglad jest tu najmniej istotny
Ważą 1/10 tego co oryginalne z silnikiem i mechanizmem i nie ma zbędnego żagla i zelastwa
Mam nadzieje, że udało mi się zejść z wagą poniżej 1000 kg, po moich przeróbkach
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-12-2013 08:50 |
|
|
Mam przedziwne wrażenie, że to wersja lamp do nadwozia 1 serii, a nie S2/TBO tak jak Ty masz.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 03-12-2013 13:06 |
|
|
Witam, szykuje powoli kolektor wydechowy do swojego auta, w związku z tym mam propozycję gdyby ktoś był zainteresowany.
Będę docinał na laserze flansze do kolektora wydechowego, jeśli był by ktoś zainteresowany, mogę wykonać większą ilość sztuk.
To samo tyczy się elementu kolektora wydechowego 4 w 1 (element jak na fotce poniżej).
Zamawiam taki gotowy element (fi 42 mm x4 w fi 60 mm), gdyby ktoś potrzebował mogę wykonać większą ilość takich elementów.
[img]http://www.ospreyexhaustcomponents.co.uk/images/uploads/EMC-4001.JPG[/img]
Pozdrawiam
Adam Walenda
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 03-12-2013 14:03 |
|
|
Na moje tez jakosc jest ok, ale sa do przodu 924/944-I wiec sila rzeczy nie pasuje. Turbo/s2 mialo wieksze lampy, mimo ze na pierwszy rzut oka tego nie widac..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-12-2013 22:48 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Mam przedziwne wrażenie, że to wersja lamp do nadwozia 1 serii, a nie S2/TBO tak jak Ty masz.
Zamówiłem kolejne lampy bo te co na fotce mam od zwykłgo 944 i trochę nie pasują gdyż mordkę mam od S2. Kupiłem własnie nowe do wersji S2/Turbo i płynie do mnie kolejna paczuszka z UK, wiec te co widac na fotce w sumie moge odsprzedać.
Jutro jak bedę miał chwile to zawiązę do zwymiarowania stary kolektor i szkic, zeby zwymiarować flanszę do nowego kolektora wydechoego i dociac na laserze ze stali nierdzewnej. Jak by był ktos chetny to mogę dociac więcej
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1450823_604273189635479_287107246_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 05-12-2013 22:51 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-12-2013 21:16 |
|
|
Niestety 3-cia firma, która profesjonalnie zajmuje się renowacją zacisków poddała się z piaskowaniem i lakierowaniem proszkowym.
-Nie wiem, może duralu ich odstraszyło albo logo porsche...
...więc wypiaskowałęm je sam Jeszcze tylko lakier
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/994977_605974256132039_773264528_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/994382_605974252798706_718842783_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|