Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-03-2014 10:50 |
|
|
Uch, zakres prac imponujący... Tym bardziej że chodzi o rzeczy których nie widać.
No to auto będzie rzeczywiście jak nowe.
BTW też polecam shortshifter Super jakość no i mniej machania drągiem...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 17-03-2014 11:03 |
|
|
piterson napisał/a:
BTW też polecam shortshifter Super jakość no i mniej machania drągiem...
Kiedyś może się skuszę ale w kolejce są inne upgrade'y
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 20-03-2014 09:04 |
|
|
Ocynki przyszli
Wszystkie tuleje zawieszenia nowiutkie:
Dzisiaj transwał i belka powinny wjechać na swoje miejsce i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to w sobotę skończę.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-03-2014 13:11 |
|
|
Fanty robią wrażenie...
Ech, dobrze, że nie zachciało mi się oryginała. W wydmuszce taki "bling" kompletnie niepotrzebny
Ciekawi mnie przygotowanie tych wszystkich elementów przed malowaniem/cynkowaniem (zwłaszcza drobnicy) - sam to robiłeś? Jakie metody?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 20-03-2014 13:15 |
|
|
raczje nie sam, szkiełkowanie bądź chemiczne wytrawianie - zależy od widzi mi się. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 20-03-2014 13:17 |
|
|
Do malowania proszkowego trzeba piaskować ale to robią od razu w jednym zakładzie, a do cynkowania właściwie nic bo wrzycają do kwasu i cała ruda sama schodzi, byleby farby/gumy nie było bo tego nie ruszy.
Cynkowanie kosztuje naprawdę grosze a wydłuża żywot tych elementów więc przy okazji rozbiórek myślę że warto to zrobić.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 25-03-2014 09:03 |
|
|
Work in progress
od Tomka przyszło to co Tygryski lubią najbardziej
ciekawe że tył utwardza tylko odbicie a dobicie jest cały czas takie samo...
Teraz zostały mi już tylko hamulce do poskładania, czujnik położenia wału, amorki i koła no i jakąś kozę w ofierze złożyć żeby odpalił, ruszył i się nie rozsypał po paru km
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-03-2014 20:08 |
|
|
Piękna praca Czyli Koni odwrotnie do GAZ, tam przód tylko odbicie (choć dobicie
można regulować po gruntownym rozebraniu - STD amorki). Wynajęcie garażu dało
bardzo duży progres prac. Kiedy ja tak swoje ogarnę...
Ofiarę będziesz składał codziennie na stacji benzynowej
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 25-03-2014 21:59 |
|
|
Ano garaż to był strzał w 10tkę ale chyba dobrze że nie mam własnego bo bym z niego nie wyłaził tak mi się spodobało
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 28-03-2014 22:27 |
|
|
Mała retrospekcja
Było:
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-dHVfxh-xpBA/USXMkv7ffbI/AAAAAAAACuk/VMwWv8_vYE4/w1000-h664-no/_DSF1881.jpg[/img]
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-3qD3HICZ86I/US8GaErNt-I/AAAAAAAACwk/fbBKz95bN7Y/w1313-h985-no/2013-02-27-079.jpg[/img]
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-Wf34Ar8rmm4/US8GcbnPOvI/AAAAAAAACxE/gS7xh-yTsRs/w1313-h985-no/2013-02-27-083.jpg[/img]
i JEST :
Chyba długą drogę prosiaczek odbył choć kilometrów zrobił niewiele
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 28-03-2014 22:30 |
|
|
a przyokazji pytanko bo już głupi jestem...
mam wydech dansk i ni cholery nie wiem jak podwiesić końcowy tłumik... tzn przy zderzaku wiem a przy belce?
chodzi o to oznaczone strzałką:
[img]http://www.9ss1.dk/porsche944/garage/vol2/30-5-4.gif[/img]
u mnie nie ma takich uszu przy wydechu i do czego mam to złapać... a mówiłem sobie, robic zdjęcia... to się nie chciało... Poratujcie.
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Edytowane przez seler2 dnia 28-03-2014 22:31 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 28-03-2014 22:36 |
|
|
Ładnie , czysto aż szkoda jeździć
ps. Blaszki pod śrubkami trzymającymi przeguby chyba masz źle .
Z lewej wszystkie większe a z prawej malutkie .
Ja mam uszy przyspawane
Edytowane przez DjDarecki dnia 28-03-2014 22:38 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 28-03-2014 23:59 |
|
|
Blaszki są dobre, po prostu różne
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 29-03-2014 08:15 |
|
|
Są 2 rodzaje . Szerokie które masz po lewej i wąskie które chyba powinny być od strony skrzyni .
|
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 29-03-2014 22:28 |
|
|
DjDarecki napisał/a:
Są 2 rodzaje . Szerokie które masz po lewej i wąskie które chyba powinny być od strony skrzyni .
Masz całkowitą rację, te szerokie idą w wahacz i dzięki szerokości zakrywają trochę piastę. Oczywiście przełożyłem jak należy.
Dzisiaj auto poskładałem do kupy, z duszą na ramieniu przekręciłem kluczyk - działa!
Do tyłu jedzie, do przodu jedzie hamuje - luksus!
Ale nie ma tak dobrze żeby nie mogło byc gorzej, okazało się że tył siadł tak nisko że się koło w nadkolu chowało, nie pomogła regulacja na wahaczu, mało. Myślałem że się załamię, przecież sprawdzałem zanim skręciłem wydech, półosie i amory, jak pisali, bez amorów stał akurat, nawet gdyby cos to te +-2cm się na wahaczu da zrobić a tu po kompletacji i przejażdżce usiadło całkowicie - nie rozumiem przecież wydech i parę gratów go tak nie dociążyło...
Tak czy inaczej załamany przystąpiłem do zrzucania belki ale okazało się że sprężyłem się na tyle że w mniej niż 4h zrzuciłem belkę, przestawiłem drążki o ząbek i postawiłem złośliwca z powrotem na kołach ale zakwasy mam jakbym maraton przebiegł
W poniedziałek jeszcze tylko "fine tuning" pojechać do jakiegoś speca żeby poprawił moją radosną twórczość w zbieżności, porządne mycie i na zlocie petrolhearts się będzie można pojawić
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 31-03-2014 20:37 |
|
|
Auto wróciło do swojego garażu Przejechałem z 8km, nic się nie urwało nic nie trzeszczy jedzie hamuje i trąbi
Pierwsze wrażenia - jest twardo ale nie w sposób nieprzyjemny, na razie co prawda tylko tył, przody zrobię jak się ogarnę. Teraz muszę tylko auto postawić u moich mechaników, niech go sprawdzą i powiedzą co zepsułem
Ale jestem bardzo zadowolony, co prawda przekroczyłem harmonogram o tydzień, ale i roboty trochę było
No i szykuję się na zlot petrolhearts
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 14-04-2014 09:55 |
|
|
Zaczynam się brać za wnętrze.
Zamówiłem obszycie kierownicy, pierwszy wolny termin... 12 maja...
Oczywiście w najlepszym zakładzie we Wrocławiu tj. na Rychtalskiej
Pytanie mam. Mam wrażenie że fotele przednie są "wysiedziane" znaczy się chciałbym żeby siedzisko było troszkę twardsze. Czy da się to zrobić w jakimś specjalistycznym zakładzie bez szkody dla foteli bo te są w bardzo dobrym stanie? Wymienić gąbkę na twardszą?
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 14-04-2014 11:50 |
|
|
Panowie z 4ohmy pochwalili się zrobieniem mojej perełki
https://pl-pl.facebook.com/photo.php?fbid=497370123701140&set=a.497369843701168.1073741868.161978103907012&type=1&theater
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 14-04-2014 16:16 |
|
|
Fajnie
Niech tylko nie chwalą się ortografią |
|
Autor |
RE: 944 S2 Wroc |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 14-04-2014 18:57 |
|
|
Nie szkoda Ci nowego lakieru? Myślę, że taka nówka nie wymaga glinkowania a już tym bardziej mechanicznej polerki. Aż zrobiłem brrr.... Raz oddałem auto do takich magików. Przepalony w kilku miejscach lakier wyleczyl mnie z tego typu zabaw.
924 '84 2.0 125 KM
Edytowane przez rolo dnia 14-04-2014 18:58 |
|