Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 09-12-2013 21:32 |
|
|
bez rozkręcania? Jestem na etapie rozkręcania własnie swoich to 3 z 4 śrub nie mogę ruszyć
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-12-2013 21:56 |
|
|
Rozkręciłem je, pisałem o tym wczesniej. Głowne śruby bez problemu poszły wykrętakami. Najgorsze były te od blaszek, musisz je palnikiem potraktować to ruszą, tylko uwazaj zeby nie poobmykać
Jak bedziesz piaskował to nie uszkodź gładzi po rozkręceniu, dlatego lepiej piaskowac na skręconych i zabezpiecz otwory na tłoczki, żeby równiez gładzi nie uszkodzić, tak samo z wszystkimi otworami na przewody bo później ścierniwa nawet pod cisnieniem bedzie Tobie ciężko się pozbyc, a czym to moze grozić to chyba pisac nie musze
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 09-12-2013 22:26 |
|
|
Adam, dzięki za info przeoczyłem jakoś ten post o rozkręcaniu :/ na pewno jeszcze się odezwę na Pw jak będę już ostro brał się za hamulce
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-12-2013 20:08 |
|
|
Noname, w jak to zrobić powinien być chyba mój temat o remoncie zacisków S2/TBO z linkami do drop box a w nim do artykułu jak do nich podejść.
PS. rozkręcania tych zacisków na 2 połowy nie poleca się.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 10-12-2013 20:34 |
|
|
pieszczoch wczoraj odszukałem ten temat ;] do tego Adam i Juras się napisali na PW także nie bede ich rozkręcał na pół. dzieki za info
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-12-2013 21:12 |
|
|
Blaszki wypiaskowane...
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1480498_606493069413491_440209678_n.jpg[/img]
...i zaciski Brembo gotowe
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1484155_606493026080162_1218564835_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1450323_606493019413496_1616691840_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1476131_606493022746829_921283423_n.jpg[/img]
Jutro przyjda kocki i musze teraz dorobić przewody hamulcowe w oplocie
No name, jutro wrzuce dla Ciebie zdjęcie rozkręconej połówki, aby rozwiąć wątpliwości
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-12-2013 21:25 |
|
|
Adam te blaszki coś mocno odstają. Nie wiem czy nie będziesz miał problemów z pracą klocków tym bardziej, że pomalowałeś blaszki... chyba że podpiłujesz klocki, żeby miały luz.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 10-12-2013 21:33 |
|
|
napis porsche wypolerowany czy zalany na czerwono?
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 10-12-2013 22:54 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Adam te blaszki coś mocno odstają. Nie wiem czy nie będziesz miał problemów z pracą klocków tym bardziej, że pomalowałeś blaszki... chyba że podpiłujesz klocki, żeby miały luz.
No cóż, jak przyjda klocki to się bedę bawił dalej.
Jak będzie trzeba to kupie nowe, ewentualnie spróbuje je delikanti podjąc, wszystko wyjdzie w praniu.
A napis Porsche odszedł w niepamięć wraz resztkami powłoki lakierniczej. Na napisach mi jakoś szegolnie nie zalezy
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-12-2013 09:33 |
|
|
No Noname obiecana fotka dla Ciebie.
Zaciski przednie w trakcie...
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1484345_607201902675941_575385603_n.jpg[/img]
Stwierdziłem, że do ciuchania w CA Cup Ferodo w zupełności wystarczą.
Wilwoody, które miałem na Lotusie były na wyrost, i zanim to się dobrze nagrzało to próba się kończyła.
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1484349_607201922675939_883906470_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 12-12-2013 09:43 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 12-12-2013 10:10 |
|
|
A po co właściwie rozkładałeś te zaciski na pół ? W czymś to było pomocne ? Bo opinia na forum była niedawno, że bardzo trudno to potem uszczelnić. Więc ja zdjąłem same blaszki i nie miałem w planach rozkręcać na pół (bo nie wiem jaki miałbym z tego pożytek).
Przed skręceniem ich z powrotem uszczelniałeś jakimś specyfikiem ? Planowałeś powierzchnie ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 12-12-2013 10:52 |
|
|
Ja rozkręcałem po to:
- aby obalić mit, że po rozkręceniu będą problemy z uszczelnieniem (nawet jak uszkodzisz gwint to pakujesz wkładkę helicoil i po problemie)
- aby zbadać organoleptycznie konstrukcję zacisków
- aby udowodnić sobie, że nie ma rzeczy niemożliwych - trzy firmy w Warszawie, które profesjonalnie zajmują się regeneracją zacisków, poddały się z rozkręceniem zacisków
- aby móc dokładniej je wypiaskować nie uszkadzając gładzi w komorach tłoczków
- aby dać nowe śruby
- aby ułatwić sobie montaż nowych reperaturek i tłoczków nie uszkadzając gumek w komorach
- aby sprawdzić czy gładzie są ok, i czy nie trzeba ich planować
- aby bardzo dokładnie przesmarować uszczelki i komory specjalnym smarem do tłoczków
- ponieważ lubię mieć wszystko na tip top
- aby mieć pewność, że hamulce będą w 100% sprawne gdy będę pałował auto w CA Cup czy PCP Cup
To tak w skrócie
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 12-12-2013 11:10 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 12-12-2013 19:07 |
|
|
juras napisał/a:
Bo opinia na forum była niedawno, że bardzo trudno to potem uszczelnić.
A ja bardzo się cieszę, że Adam je rozkręcił. Na moje oko widać, że tam nie ma czego uszczelniać a płyn przepływa pomiędzy połówkami TYLKO przez tę rurkę z boku...
Adam, możesz to potwierdzić???
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-12-2013 08:52 |
|
|
Tak, potwierdzam
[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1491649_607644629298335_2037635152_n.jpg[/img]
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 13-12-2013 09:33 |
|
|
W tych zaciskach nie ma zadnych kanałow do uszczelniania.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-12-2013 11:00 |
|
|
No i kolejna "urban legend" została rozwiana.
Zatem wychodzi na to, że aby dobrze zregenerować zaciski to wypada je rozkręcić!!!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 14-12-2013 10:29 |
|
|
Czyli jeśli się rozpołowią, to łatwiej będzie wydobyć blaszki? lepsze dojście do śrub itp ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
gta77
Użytkownik
Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09 |
Dodane dnia 14-12-2013 10:48 |
|
|
każda blaszka jest przykręcana dwoma śrubkami do obu części zacisku więc aby je rozpołowić trzeba najpierw odkręcić blaszki chyba że je rozetniesz
użyłem podobnych śrubek jak Adam i z tego co pamiętam to trzeba było piłować trochę łebki bo zaczepiały o tarcze hamulcowe i o klocki
Tomek |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 14-12-2013 11:12 |
|
|
Ja używam takich samych jak oryginalne z łepkiem półokrągłym, no i oczywiście nierdzewnych. Jak kogos interesuje mogę odsprzedac bo nie łatwo je dostać a w serwisie tylko w komplecie z blaszkami w cenie zaporowej.
Zwykle śruby za kilka lat będą juz nie do wyjęcia.
Te skręcające połówki też są jakościowe.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 14-12-2013 11:15 |
|
Autor |
RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 14-12-2013 12:27 |
|
|
wczoraj kupiłem komplet śrub dużych (imbusowych) skręcających połówki w klasie 12 na przód i tył za 35zł, tych małych nie mogłem rozkręcić więc o nie nie pytałem, ogólnie polecam ten sklep bo mają bardzo duży asortyment w spoko cenach a jak czegoś nie mają to robią wszystko aby odnaleźć w katalogach, zawsze do nich jeżdżę jak potrzebuję nietypowe śruby itp http://dzwignia.pl/
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|