Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 02-02-2009 11:17 |
|
|
Skrzynia nie ma nic do wyzszych obrotow. Pytanie jest raczej czy silnik wytrzyma. Moim zdaniem 10% wyzsze mu nie zaszkodza. Skrzynie moze ubic brak oleju i wyzszy moment obrotowy jak np wymiana silnika na wiekszy. Drwalu - ja ci proponuje wal i skrzynie od 944 - o taki zestaw bym sie nie bal. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 02-02-2009 13:49 |
|
|
A mnie najbardziej to ten pokrowiec zaintrygował Też muszę coś podobnego skombinować... 1 cm kurzu dzisiaj z tetki zdmuchnąłem Potem na podjazd wyprowadziłem. A jak się skubana zapierała, żeby z powrotem do budy wleźć! 1... 2... 3... i nic... Nie obyło się bez wsparcia osób trzecich
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-02-2009 00:35 |
|
|
Dostanę pewnie za to bana....
Ale co tam, żyje się raz
Jeden z ostatnich zakupów (i będzie zamontowany!):
http://www.allegro.pl/item539706782_zbiornik_spryskiwacza_z_pompka_polonez_i_inne.html
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 14-02-2009 00:49 |
|
|
Bana Pitersonowi!
A tak poważnie to dlaczego akurat takie coś? Oryginalny słabo daje czy jak? |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-02-2009 02:18 |
|
|
radę daje, ale waży za dużo
A taki woreczek to chyba max 1l zmieści
Jurek ma chyba z malucha.
Ech, a ja właśnie przerabiam problem szukania kolejnej pompki do spryskiwaczy (import z US już się nie opłaca )
Może to jest jakieś rozwiązanie
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 14-02-2009 04:02 |
|
|
To już się robi trochę dziwne W takim razie proponuję pompki z tej serii:
http://www.allegro.pl/item549138930_reczny_spryskiwacz_fiat_126p.html
Waga naprawdę ograniczona do minimum.. Raczej trudno zepsuć.. Prądu nie wymaga, a więc akumulator lżejszy założyć można Same plusy Były też wersje pod nogę (chyba żuk/nysa). Prawdziwie minimalistyczna zwarta konstrukcja
Edytowane przez Mammoth dnia 14-02-2009 05:22 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-02-2009 13:44 |
|
|
Wiadomo że chodzi o wagę!
Zreszta u mnie wprawdzie zbiornik był ok ale pompka spryskiwacza była przywiązana jakimiś druciorami i działała bardzo dychawicznie
Ten nowy zbiornik zamontuję w miejscu akumulatora - bo tamten już od dawna w bagażniku.
A żeby było jeszcze lepiej jeśli chodzi o redukcję wagi to 01.01.2009 startowałem z 97,5 kg.
Wczoraj rano było 91,1 kg
Plan - 80kg (chyba trochę optymistyczny) !!!!! Będzie cieżko ale dam radę |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-02-2009 16:25 |
|
|
piterson napisał/a:
Plan - 80kg (chyba trochę optymistyczny) !!!!! Będzie cieżko ale dam radę CZY wg. zasady 3X toaleta 1X kuchnia Wynik masz swietny , chociaz ja kiedys -11kg w 1 miesiac .
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-02-2009 16:29 |
|
|
No i kubełek będzie do wymiany, bo za szeroki i za słabo będzie trzymał w zakrętach!
Zdradź sekrety diety cud
PS. Tak sobie myślę, że po dzisiejszych ćwiczeniach z łopatą śniegową też mi trochę z wagi ubyło... a tu zima nie ustępuje i jutro zapowiada się na kolejne pare godzin 'aerobiku'
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 14-02-2009 16:37 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-02-2009 21:11 |
|
|
Kolejny gadżet zakupiony (i już zamontowany) do autka.
Małe a cieszy. Oryginalne Porschowskie z pewnego 996
Wreszcie tył wygląda zacnie, a będzie jeszcze lepiej z 8-calową felgą z prawidłowym ET 52
I jeszcze jeden patent - przelotowe nakrętki. Nie wiem czy u Was jest to samo ale moje prawie 30-letnie nakrętki były w stanie przedagonalnym i praktycznie co jedną wymianę kół jedna oryginalna nakrętka szła do kosza. Problem jak na razie rozwiązany. Nakrętki kupione z allegro po 4.90 sztuka - bardzo dobra jakość.
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 21-02-2009 22:00 |
|
|
Dziś wreszcie udało mi się skompletować felgi do mojej zabawki.
Wybrałem najlżejsze 16-tki (wg raz już polecanej przeze mnie strony: http://www.944racing.de/ ) czyli 5-ramienne Cup: http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=WheelDetail&id=30
Udało mi się dorwać dwa komplety
- jeden komplet 8-calowych będzie pod R888 (225)
- jeden komplet 6 i 7 cali będzie pod Markgumy/Maxsporty, ewentualnie pod zimówki (mam komplet całkiem ładnych zimówek Bridgestone więc grzechem byłoby ich nie wykorzystać). |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-02-2009 22:42 |
|
|
Ja Cię!!
Ładnie się dzieje, ładnie...
Byle w Ułężu pogoda dopisała, opony przywieziesz czy przyjedziesz na semislickach?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-03-2009 18:12 |
|
|
Korzystając z okazji przewietrzyłem dziś 2.5 (50 km) . Przy takich temperaturach letnie opony niestety nie trzymają zbyt dobrze co w połączeniu z lekkim tyłem powodowało notoryczny uślizg tylnej osi
Zrobiłem również fotkę poglądową silnika - widać zamontowany "zbiorniczek".
[img]http://img186.imageshack.us/img186/4858/silnik1.jpg[/img]
I tradycyjnie na sam koniec oś co mnie cieszy najbardziej czyli świeżo zakupione Toyo. Trzeba przyznać że 225 idealnie pasują na 8-calowe felgi (7-calowe byłyby chyba trochę za wąskie).
[img]http://img186.imageshack.us/img186/2131/toyo1.jpg[/img]
Debiut auta planowany jest na pierwszą eliminację Classicauto! Trzymajcie kciuki żebym się wyrobił bo jeszcze sporo pracy a czasu BRAK |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-03-2009 18:27 |
|
|
Szkoda, że nie będzie kilku premier w Ułężu. Jak auto jeździ, to co jeszcze jest
do zrobienia? Zawsze coś będzie - idealnie chyba nigdy nie będzie
Do Lublina nie jedziesz, czy znów S2?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-03-2009 18:50 |
|
|
Jeszcze niestety sporo zostało do zrobienia - praktycznie cała lista jesienna została nietknięta.
Do tego doszło kilka nowych pomysłów:
- chłodnica oleju. Mam już oryginalną podstawkę pod filtr oleju od S2/turbo. W tych modelach jak wiadomo zastąpiono wewnętrzną chłodnicę oleju (zresztą problematyczną) chłodnicą zewnętrzną. Muszę tylko skombinować samą chłodnicę + przewody + termostat (?). Może coś polecicie?
- inny kolektor wydechowy. Mam żeliwny a udało mi się załatwić rurowy. Różnicy w mocy nie ma żadnej ale ten drugi jest znacznie lżejszy
- liczę że uda mi się do maja rozwiązać problem świateł i maski.
- cały czas chodzi za mną zrobienie pełnej klatki...
No i najważniejsze - silnik od remontu ma przejechane... 300 km! To jeszcze trochę za mało! |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 22-03-2009 19:00 |
|
|
piterson napisał/a:
No i najważniejsze - silnik od remontu ma przejechane... 300 km! To jeszcze trochę za mało!
To co ty robisz w wolnym czasie?
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-03-2009 20:12 |
|
|
No tak, 300km to mało. Ja planuje 1500km po moim remoncie, choć podobno
jak cylindrów nie ruszałem to można mniej (i może nawet można przekraczać
3500obr./min), ale skoro mam nowe pierścienie to będę się starał zrobić tą
odległość i dopiero potem przyjdzie czas na szaleństwa
Tak jak Wampir pisze - trzeba jeździć! Ja bym co niedziele robił na Twoim
miejscu 200km i tyle, bo w Twoim tempie (silnik złożony w październiku?) to
chyba sezon 2011 dopiero
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 22-03-2009 22:19 |
|
|
Jak z rozpórką na przód? Będzie w planach przed CA? Gdzie i po ile TOYO? Będzie drugi fotel dla pilota, czy mam wziąć taboret na codrive?
Nie mogę się doczekać, żeby w końcu zobaczyć tego potworka live |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 22-03-2009 22:28 |
|
|
Piterson - skąd rozpórka na przód?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-03-2009 22:40 |
|
|
Jeździłbym częściej gdybym miał czas... Przy 10 dyżurach w miesiącu i kilkutygodniowym bobasku zapomnijcie o wolnym czasie! Zresztą była zima... Zamierzam trochę kilometrów nabić w najbliższym czasie. Tylko trochę strach bo auto nie przeszłoby aktualnie przeglądu technicznego
Rozpórka - ze schweiz-looka. O ile "kolega" wreszcie raczy ją przysłać - już miesiąc temu przelałem mu kasę
Toyo kupione po 465 zł sztuka (rocznik 2008) - w sklepie w Krakowie.
Co do fotela - jeśli pilot będzie wymagany to będę musiał założyć. W każdym razie fotel i pasy są gotowe do założenia. |
|