Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 02-07-2010 22:26 |
|
|
Dawno nic nie pisałem o swoim autku, więc trochę odświeżę wątek. Generalnie za wiele się nie zmieniło, wymieniłem przednią szybę bo stara małe pęknięcie i po bokach zaczęła się już chyba delikatnie rozklejać bo krańce wyglądały na wiecznie zaparowane.
Z szybami do naszych autek nie jest już tak łatwo jak kiedyś. Szukałem w kilku miejscach w łodzi i wszyscy mieli na zamówienie, ale przychodziło co do czego to okazywało się, że jednak nie mają skąd sprowadzić. I zacząłem dzwonić już po wszystkich firmach z zumi i panoramy firm i znalazłem firmę, która miała ją na miejscu, bo kiedyś zamówili dla kogoś ,ale w końcu nie montowali, więc poszczęściło mi się. Szybkę mam Nord Glasa z paskiem przeciwsłonecznym.
Ostatnio też odwiedziłem znajomego, który posiada kadeta i jak zobaczyłem jak wygląda jego podłoga po wyjęciu dywaników to się przeraziłem. Od spodu nie wyglądało to najgorzej, ale od środka tragedia. Dzisiaj korzystając z dnia urlopu postanowiłem sprawdzić jak u mnie ma się sprawa pod dywanikami... 3 godziny zabawy i teraz wnętrze wygląda jak na zdjęciu. Na szczęście podłoga jest w niezłym stanie, tylko przy hamulcu ręcznym i podpórce pod lewą stopę od strony kierowcy pojawiła się ruda, ale tylko powierzchniowo, więc wiertareczka z druciakiem minuta zabawy i jest po sprawie. Przy okazji odkurzyłem podłogę (odkurzacz widoczny na foto - chyba niewiele młodszy od porszaka, a nadal działa mimo że pamięta jeszcze czasy CCCP) wciągnąłem chyba z kilo piasku. Na montaż wnętrza zabrakło już czasu i chęci, ale wstawiłem fotele i uznałem, że narazie pojeżdżę sobie tak, aby poczuć się jak w rajdówce I co mnie zaskoczyło to powiem, że jest niewiele głośniej niż z tymi wszystkimi wygłuszeniami/dywanikami
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 04-07-2010 23:19 |
|
|
Ooo moje 924 w weekend wyglądało podobnie - działałem trochę mniej drastycznie, bo musiałem wszystko złożyć do kupy, a takie układanki zajmują sporo czasu... W każdym razie, jeśli wygłuszenie pod wykładziną z obydwu stron miałeś suche to znaczy, że masz szczęście = szczelne auto.. U mnie niestety woda sączyła się z obydwu stron - pod akumulatorem i po stronie kierowcy przez trudne do zauważenie pęknięcie blachy.
Don't panic! |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 04-07-2010 23:30 |
|
|
Tylko, że widzisz... skoro na podłodze pod dywanikami było kilo piachu to ja bym nie był takim optymistą jeśli chodzi o szczelność auta... Brak nadkoli strasznie się daje we znaki i takie miejsca jak podpórka na stopę to właśnie źródła pojawiania się piachu, tak było przynajmniej u mnie.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 09-07-2010 15:21 |
|
|
ponadto te okrągłe kapsle w podłodze, co widać na zdjęciu potrafią rdzewieć pod zabezpieczeniem..
warto to sprawdzić = uszkodzić zabezpieczenie i ocenić ich faktyczny stan.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 30-01-2011 07:21 |
|
|
igor napisał/a:
Wg mnie telefony to najladniejsze felgi do 924
W sumie mi też telefony bardzo się podobały i teraz auto napewno straciło trochę klimatu klasyka, jednak nie mogłem się powstrzymać i postanowiłem zafundować mu nowe obuwie na sezon 2011...
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-01-2011 12:10 |
|
|
Całkiem zgrabnie wygląda. Felgi takie jak Juras czy to te same? Ja bym go troszkę
obniżył, ale to może takie skrzywienie Zostaw sobie telefony, może jeszcze będziesz
chciał wrócić a potem trudno kupić.
edyta: Właśnie przeczytałem że sprzedane. Widzisz jak szybko idą? Będzie trudno kupić
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 30-01-2011 12:11 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 30-01-2011 12:46 |
|
|
Kup sobie 15'' szprychówki na zimowe
Tył łatwo obniżyć. Jak będę miał czas to można coś podłubać. Z przodem gorzej - trzeba by albo przerobić lekko kolumny albo dołącz się do zamówienia Kraza z Weltmeistera na sprężyny obniżające
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 30-01-2011 13:44 |
|
|
na glebe go ! poza tym super ! może by tak fele pomalowac ? np na czarno albo biało ? może ktoś zrobi jakies proste VT na te 2 kolory
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 30-01-2011 15:10 |
|
|
Gleba?
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Mammoth dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 30-01-2011 15:26 |
|
|
Widzialem na zywo .
Nie ma potrzeby obnizac .
Prezentuje sie SUPER
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 30-01-2011 15:30 |
|
|
Jak Citroen DS na postoju
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 30-01-2011 18:08 |
|
|
Oj panowie coś Wam z tymi kombinacjami na głowę padło...
Wg mnie prezentuje się super, nie ma potrzeby obniżania!
No... Powiedzmy ze te felgi mogą konkurować z telefonami
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 30-01-2011 18:23 |
|
|
a ja powiem tak - obniżony j/w wygląda super!!
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 30-01-2011 19:02 |
|
|
Qbak napisał/a:
Felgi takie jak Juras czy to te same?
Gratuluję spostrzegawczości - to felgi od Jurka.
Qbak napisał/a:
Zostaw sobie telefony, może jeszcze będziesz
chciał wrócić a potem trudno kupić.
There is no turning back
drwal napisał/a:
na glebe go !
Dziękuję Mammothowi za poświęcony czas i przedstawienie VT. Ja jednak chciałbym mieć możliwość skręcania, a nie tylko drag race, więc takie obniżenie odpada Chętnie bym go opuścił z 1-2 cm - tył to pewnie wystarczy zatankować pod korek i już efekt uzyskam - bo po zakupie felg zostałem spłukany i latam na rezerwie
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 31-01-2011 10:43 |
|
|
A ja będę tym złym i napiszę że na poprzednich felgach było znacznie lepiej. Te felgi są z innej epoki i do 924 nie pasują. Ale reszta auta wymiata to jedno z najładniejszych 924 na forum. |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 31-01-2011 11:55 |
|
|
No samochód jest piękny i również uważam, że telefony na 4 śruby miały niezły klimat.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 31-01-2011 12:41 |
|
|
ja się przyłączę do klubu ortodoksów
dla mnie ta nowa felga jest za duża, rozmiar mniej lepiej by wyglądała.
ale to nie moje auto, więc oby właściciel był zadowolony.
ja lubię moje 15 i prawie pełny profil - dziury mi nie straszne
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 31-01-2011 15:26 |
|
|
Marko84s napisał/a:
To jedno z najładniejszych 924 na forum.
Bardzo przyjemnie czytać takie posty, niestety w rzeczywistości tak nie jest. Na forum jest bardzo dużo aut ładniejszych od mojego.
Co do felg to po prostu spełnienie moich marzeń. Zawsze chciałem mieć duże felgi z cieniutkimi i szerokimi oponami. I choć pewnie ciężko w to uwierzyć, ale cały tydzień odkąd je zakupiłem chodziłem uśmiechnięty od ucha do ucha - nawet moja żona się niepokoiła czy coś mi się z głową nie stało. Ale pamiętam jak jeszcze w sumie nie tak dawno temu (no bo co to 10 lat) przeglądałem magazyny typu "Auto dziś i jutro" tam pod koniec były strony poświęcone tuningowi i jak patrzyłem na te fury na dużych felach to wiedziałem, że też sobie kiedyś takie zakupię.
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 21-04-2011 18:23 |
|
|
Na ostatnim spocie miałem okazję przejechać się innym 924 - podziękowania dla Minivera. I zobaczyłem, że w 924 pedał hamulca wcale nie musi wpadać w podłogę, aby skutecznie zwalniać auto... nawet jakoś skuteczniejsze te hamulce mi się wydawały. Pozytywnie zainspirowany wybrałem się do garażu w poszukiwaniu tarcz oraz klocków, które kiedyś kupiłem sobie "na zapas" i postanowiłem się zabrać za wymianę przodu. Ugadałem się z szefem, że mogę dzisiaj wcześniej skończyć pracę cieszyłem się już od rana, że będę mógł trochę "pomacać" swoje autko. Coś mnie tknęło i przed wyjściem z pracy wpisałem jeszcze w wyszukiwarkę na forum "wymiana tarcz" - jakież było moje zdziwienie (z góry przepraszam, za brak elementarnej wiedzy z zakresu mechaniki) jak zobaczyłem, że w tarcze trzeba jeszcze wcisnąć łożyska Po drodze z pracy do domu czekała mnie jeszcze nieplanowana wizyta w Inter Cars. Na szczęście mieli łożyska - zakupiłem zestawy RUVILLE w cenie 33zł/szt, zakupiłem też przy okazji nowy filterek powietrza. I tak oto mając cały zestaw przystąpiłem do pracy:
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 '77 był Drwalowy jest Tomkowy |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 21-04-2011 18:23 |
|
|
Stary zestaw wyglądał jak na foto. W sumie klocki chyba nie najgorzej, ale tarcze nie przekonywały mnie swoim wyglądem. Sama wymiana przebiegła bez większych problemów - jak miałem jakąś rozkminkę to pozwoliłem sobie zadzwonić do Jurasa, który chętnie rozwiewał moje wątpliwości - dziękuję za pomoc. Przy rozkręcaniu najtrudniej było wykręcić zacisk. Nie wiem czym był przykręcony, ale chyba nie zwykłym kluczem, bo naprawdę musiałem zrobić sobie konkretną przdłużkę, aby w końcu puścił. Starych łożysk nie musiałem na szczęście wyciągać, więc pozostał problem wbicia nowych... na szczęście jakaś opatrzność czuwała i jak tylko rozejrzałem się po garażu to zaraz wpadły mi w oko rurki idealnie nadające się do tego celu. Generalnie wymiana nie jest trudna nawet dla kogoś ze średnio-amatorskim doświadczeniem mechanicznym.
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|