924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 4 z 4 < 1 2 3 4
Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 08-08-2012 16:41
Felgi Cup sam przygotowałem, natomiast plan jest taki, ze na nie założe semi slicki. Oryginalne design90 odnowie (piaskowanie, oryginalny kolor) i na nich będę jeździć na tych Bridgestonach. Mnie tez D90 bardzo się podobają!!!


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
Autor RE: BT '91 964 C4
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-08-2012 20:15
Ładnie, te zaciski to odnawiane Twoje czy jakieś inne (większe)?
Skoro Cup mają być do ścigania to może trzeba było szukać szerszych
z przodu? W końcu C4, ale przyznam że nie mam żadnej wiedzy jak to
się przygotowuje 911 do sportu. Rozumiem że chciałeś zostać przy
tym co proponuje fabryka?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 08-08-2012 20:30
Zaciski sa oryginalne moje, rozebrane, wypiaskowane, proszkowo pomalowane, zlozone z nowymi oryginalnymi tloczkami, blaszkami itp. Wieksze zaciski tzw. Big reds nie wchodza pod felgi 16", a ja faktycznie chcialem pozostac przy kolach fabrycznych. Podobno D90 oraz te 16-calowe Cupy sa najlzejszymi felgami do 964 (poza magnezowymi po 1000 euro+ za sztuke!). W UK oraz US sporo osob jezdzi po torach na 16", bo mniejsza szerokosc gumy rekompensuja lekkoscia. Czas na Rozecie poprawiony o 3 (!) sekundy w stosunku do 18" na starym zawieszeniu. Odelzony wydech tez pewnie zrobil swoje, nie mowiac o kierownicy, ktora teraz moge krecic bez zawadzania o kolana. smiley


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 08-08-2012 20:38
Tego samochodu do sportu raczej nie przygotuje, bo za ciezki (C4, tapicerka, klima, okno dachowe - wszystko to bardzo mi sie podoba). Zamiar jest taki, zeby byl szybkim i bezpiecznym autem na codzien, a od czasu do czasu jak go zabiore na tor, to zeby mi wszystkie wlosy ze strachu nie powypadaly od razu. smiley


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
Autor RE: BT '91 964 C4
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 08-08-2012 20:46
Jakiś czas temu przymierzałem felgi 16" do 964, które ma przednie zawieszenie i hamulce z 993 i normalnie jeździ na 17".
Akurat miałem do dyspozycji tylko felgi typu Gullideckel (te patelnie).
O ile na szerokość byłoby nawet OK (zacisk nie ocierał o wnętrze obręczy felgi) to za nic nie felga nie chciała wejść na piastę - zacisk blokował wnętrze. W sumie przeszkadzał nie dużo. Pewnie przy użyciu dystansu ~10-15 mm byłoby już ok.

Niedługo dorwę swoje CUPy 16" to sprawdzę, jak z nimi sprawa stoi. Spróbuję z 6j, 7j i 8j na przód smiley

Wracając do głównego wątku: Twoje auto prezentuje się fenomenalnie! Gratuluję smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.

simprez dodał/a następującą grafikę:

2716024
Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 08-08-2012 21:38
Dzieki! Ja tez jestem nim zauroczony. Nie chcialbym przedobrzyc, wiec trzymam sie zmian zblizonych do fabryki lub wersji RS lub Cup. Chodzi mi jeszcze po glowie fotel (2?) recaro z czerwonymi szelkami, zeby miescil sie w kasku nie wypychajac glowa okna dachowego. Takie fotele byly w RSach. Jak w tym nie beda pasowaly, to moze pozniej przydadza sie do zabawki na tor..?
Kurcze blade jak on pieknie wyje, szczegolnie w tunelach! smiley

Simprez: jeszcze raz dzieki za informacje o tych felgach Cup. Okazaly sie proste, a po pomalowaniu fajnie pasuja do auta


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
Autor RE: BT '91 964 C4
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 17-08-2012 22:04
Ciągnąc dalej temat: większe zaciski a felgi 16 cali.
Otóż: do tarcz (śr. 304 mm) i zacisków z 993 (seria, choć prawdopodobnie zaciski są z C4) można założyć felgi CUPI 16j7 i 16j8. Jest ciasno, ale wchodzą, koło się obraca, nic nie wadzi.
CUPI16j6 jeszcze nie sprawdzałem. Poniżej foto poglądowe.
Wniosek: Bartek możesz śmiało przetrząsywać rynek w poszukiwaniu wydajniejszych heblów z 993. Moim zdaniem warto smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.

simprez dodał/a następującą grafikę:

2716024
Autor RE: BT '91 964 C4
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-08-2012 10:43
simprez napisał/a:
Ciągnąc dalej temat: większe zaciski a felgi 16 cali.
Otóż: do tarcz (śr. 304 mm) i zacisków z 993 (seria, choć prawdopodobnie zaciski są z C4) można założyć felgi CUPI 16j7 i 16j8. Jest ciasno, ale wchodzą, koło się obraca, nic nie wadzi.
CUPI16j6 jeszcze nie sprawdzałem. Poniżej foto poglądowe.
Wniosek: Bartek możesz śmiało przetrząsywać rynek w poszukiwaniu wydajniejszych heblów z 993. Moim zdaniem warto smiley


To zresztą było do przewidzenia - w 944 turboS są tej samej średnicy tarcze, podobne zaciski a wychodziły standardowo na 16-calowych felgach (kute Club Sport).


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 25-09-2013 21:31
964 C4 przejezdzil dwa sezony na 16-calowych kolach Cup I oraz Design 90. Polecane przez Adriana Streathera opony Bridgestone S-02 205/55/16 i 225/50/16 okazaly sie swietne. Po tegorocznym sezonie auto mialo zrobiony pelen przeglad z wymiana oleju w silniku, skrzyni biegow, napedach oraz plynu hamulcowego, klockow, tarcz. Zawieszenie takze zostalo rozebrane, wyczyszczone i poskladane do kupy.

Za chwile auto wroci do seryjnych sprezyn. Na wiosne rozwazam wypiaskowanie i pomalowanie calego auta, jak zrobilem z 964 C2, zeby nie tylko jezdzil, ale tez wygladal jak "nowka".

Aktualny przebieg to 183,000 km. Olej Mobil1 0W40. Klocki Porsche/Textar.


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 25-09-2013 21:39
Tak wyglada jeszcze na obnizonych sprezynach...


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905

BT dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: BT '91 964 C4
BT
Użytkownik

Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11
Dodane dnia 25-09-2013 21:40
A tak wygladal na Porsche Parade 2013


964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905

BT dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: BT '91 964 C4
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 26-09-2013 20:30
964 auto marzenie dla mnie smiley najładniejsza linia ze wszystkich prosiaków.
9435685 www.cultstyle.pl
Strona 4 z 4 < 1 2 3 4