Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 08-08-2012 16:41 |
|
|
Felgi Cup sam przygotowałem, natomiast plan jest taki, ze na nie założe semi slicki. Oryginalne design90 odnowie (piaskowanie, oryginalny kolor) i na nich będę jeździć na tych Bridgestonach. Mnie tez D90 bardzo się podobają!!!
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-08-2012 20:15 |
|
|
Ładnie, te zaciski to odnawiane Twoje czy jakieś inne (większe)?
Skoro Cup mają być do ścigania to może trzeba było szukać szerszych
z przodu? W końcu C4, ale przyznam że nie mam żadnej wiedzy jak to
się przygotowuje 911 do sportu. Rozumiem że chciałeś zostać przy
tym co proponuje fabryka?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 08-08-2012 20:30 |
|
|
Zaciski sa oryginalne moje, rozebrane, wypiaskowane, proszkowo pomalowane, zlozone z nowymi oryginalnymi tloczkami, blaszkami itp. Wieksze zaciski tzw. Big reds nie wchodza pod felgi 16", a ja faktycznie chcialem pozostac przy kolach fabrycznych. Podobno D90 oraz te 16-calowe Cupy sa najlzejszymi felgami do 964 (poza magnezowymi po 1000 euro+ za sztuke!). W UK oraz US sporo osob jezdzi po torach na 16", bo mniejsza szerokosc gumy rekompensuja lekkoscia. Czas na Rozecie poprawiony o 3 (!) sekundy w stosunku do 18" na starym zawieszeniu. Odelzony wydech tez pewnie zrobil swoje, nie mowiac o kierownicy, ktora teraz moge krecic bez zawadzania o kolana.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 08-08-2012 20:38 |
|
|
Tego samochodu do sportu raczej nie przygotuje, bo za ciezki (C4, tapicerka, klima, okno dachowe - wszystko to bardzo mi sie podoba). Zamiar jest taki, zeby byl szybkim i bezpiecznym autem na codzien, a od czasu do czasu jak go zabiore na tor, to zeby mi wszystkie wlosy ze strachu nie powypadaly od razu.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-08-2012 20:46 |
|
|
Jakiś czas temu przymierzałem felgi 16" do 964, które ma przednie zawieszenie i hamulce z 993 i normalnie jeździ na 17".
Akurat miałem do dyspozycji tylko felgi typu Gullideckel (te patelnie).
O ile na szerokość byłoby nawet OK (zacisk nie ocierał o wnętrze obręczy felgi) to za nic nie felga nie chciała wejść na piastę - zacisk blokował wnętrze. W sumie przeszkadzał nie dużo. Pewnie przy użyciu dystansu ~10-15 mm byłoby już ok.
Niedługo dorwę swoje CUPy 16" to sprawdzę, jak z nimi sprawa stoi. Spróbuję z 6j, 7j i 8j na przód
Wracając do głównego wątku: Twoje auto prezentuje się fenomenalnie! Gratuluję
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 08-08-2012 21:38 |
|
|
Dzieki! Ja tez jestem nim zauroczony. Nie chcialbym przedobrzyc, wiec trzymam sie zmian zblizonych do fabryki lub wersji RS lub Cup. Chodzi mi jeszcze po glowie fotel (2?) recaro z czerwonymi szelkami, zeby miescil sie w kasku nie wypychajac glowa okna dachowego. Takie fotele byly w RSach. Jak w tym nie beda pasowaly, to moze pozniej przydadza sie do zabawki na tor..?
Kurcze blade jak on pieknie wyje, szczegolnie w tunelach!
Simprez: jeszcze raz dzieki za informacje o tych felgach Cup. Okazaly sie proste, a po pomalowaniu fajnie pasuja do auta
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 17-08-2012 22:04 |
|
|
Ciągnąc dalej temat: większe zaciski a felgi 16 cali.
Otóż: do tarcz (śr. 304 mm) i zacisków z 993 (seria, choć prawdopodobnie zaciski są z C4) można założyć felgi CUPI 16j7 i 16j8. Jest ciasno, ale wchodzą, koło się obraca, nic nie wadzi.
CUPI16j6 jeszcze nie sprawdzałem. Poniżej foto poglądowe.
Wniosek: Bartek możesz śmiało przetrząsywać rynek w poszukiwaniu wydajniejszych heblów z 993. Moim zdaniem warto
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-08-2012 10:43 |
|
|
simprez napisał/a:
Ciągnąc dalej temat: większe zaciski a felgi 16 cali.
Otóż: do tarcz (śr. 304 mm) i zacisków z 993 (seria, choć prawdopodobnie zaciski są z C4) można założyć felgi CUPI 16j7 i 16j8. Jest ciasno, ale wchodzą, koło się obraca, nic nie wadzi.
CUPI16j6 jeszcze nie sprawdzałem. Poniżej foto poglądowe.
Wniosek: Bartek możesz śmiało przetrząsywać rynek w poszukiwaniu wydajniejszych heblów z 993. Moim zdaniem warto
To zresztą było do przewidzenia - w 944 turboS są tej samej średnicy tarcze, podobne zaciski a wychodziły standardowo na 16-calowych felgach (kute Club Sport).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 21:31 |
|
|
964 C4 przejezdzil dwa sezony na 16-calowych kolach Cup I oraz Design 90. Polecane przez Adriana Streathera opony Bridgestone S-02 205/55/16 i 225/50/16 okazaly sie swietne. Po tegorocznym sezonie auto mialo zrobiony pelen przeglad z wymiana oleju w silniku, skrzyni biegow, napedach oraz plynu hamulcowego, klockow, tarcz. Zawieszenie takze zostalo rozebrane, wyczyszczone i poskladane do kupy.
Za chwile auto wroci do seryjnych sprezyn. Na wiosne rozwazam wypiaskowanie i pomalowanie calego auta, jak zrobilem z 964 C2, zeby nie tylko jezdzil, ale tez wygladal jak "nowka".
Aktualny przebieg to 183,000 km. Olej Mobil1 0W40. Klocki Porsche/Textar.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 21:39 |
|
|
Tak wyglada jeszcze na obnizonych sprezynach...
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 21:40 |
|
|
A tak wygladal na Porsche Parade 2013
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 26-09-2013 20:30 |
|
|
964 auto marzenie dla mnie najładniejsza linia ze wszystkich prosiaków. |
|