924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 31 z 37 << < 28 29 30 31 32 33 34 > >>
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 14-12-2013 12:57
michal928 napisał/a:
Ja używam takich samych jak oryginalne z łepkiem półokrągłym


Te co na zdjęciu widać, zdemontowałem, bo faktycznie obcierały o klocki hamulcowe i kupiłem komplet nowych śrub z okrągłym łebkiem.
Już dziś mi si.ę nie chce, ale w poniedziałek bedę spinał wszystko na gotowo i montował nowe przewody hamulcowe + przewody w oplocie stalowym, musze jeszcze ręczny hydrauliczny dokupić i korektor, wiec w przyszłym tygodniu zamknę temat hamulcy i lecę z klatką, lakierem i kolektorami ssącym i wydechowym 4w1.

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
gta77
Użytkownik



Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09
Dodane dnia 14-12-2013 15:53
Co do klocków ferodo premier to może się okazać że są niewystarczające, jeździłem na nich i po pierwszych próbach sportowych przełożyłem je na tył, na przodzie nie dają rady nawet na mało wymagających trasach jak CA czy tor lublin, wprawdzie mam troche cięższy samochód, ale ja jeżdżę spokojnie i mało agresywnie i nie dawały rady, na tyle nie ma z nimi problemów
od dłuższego czasu nie biore udziału w próbach sportowych, czasem jak jest w okolicy jakiś RS to wpadnę się bryknąć (głównie tor lublin lub biłgoraj) i mam teraz cywilne ate i są o wiele lepsze od ferodo, trudniej je zapalić i szybciej po przygrzaniu wraca ich sprawność


Tomek
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
Krokodyl
Użytkownik



Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12
Dodane dnia 14-12-2013 23:23
Fumfel z Lądynu kiedyś mi polecał Pagid Orange RS 4 bodajże o ile zapamiętałem, ale te cacka są dość drogie, circa 250/300 euro czy też funtów smiley on je miał w turbo i chwalił sobie


944 88
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 15-12-2013 20:59
Dzięki za info.
Jak nie dadzą rady to założe DS Performance i bedzie ok smiley
Ja generalnie lubie markę Ferodo i Wilwood.
Do cywilnej jazdy zakładam jeszcze czasem TRW lub ATE.

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977

Edytowane przez AdamWalenda dnia 15-12-2013 21:01
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 15-12-2013 21:42
Wiem,ze zaden ze mnie autorytet ale jezdze od lat na TRW i nic sie nie dzieje- nie mialem problemu ani w Poznaniu ani w Bialej Podlaskiej- dawaly rade we wszystkich warunkach. Jesli ktos chce wydac 300E zamiast 150PLN to tez zaden problem.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 19-12-2013 11:45
...jeszcze tylko przewody w oplocie i będą hamulce smiley

[img]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/558569_610380282358103_2100326352_n.jpg[/img]

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 24-12-2013 15:57
Wesołych smiley

[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1531546_612637812132350_1627914186_n.jpg[/img]


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
Eryk
Użytkownik

Postów: 93
Miejscowość: Zambrów/podlaskie
Data rejestracji: 09.10.13
Dodane dnia 24-12-2013 22:30
Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego z okazji imienin Adam !
P.s. Masz zawsze najlepsze modelki na sesjach smiley


924 N/A 1979r.
www.nowyparkiet.pl
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 26-12-2013 03:14
Dzięki smiley
Jak Wieprzyka skończe to kolejna sesyjka do kalendarza z modelkami obowiązkowa smiley\

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 02-01-2014 17:56
Właśnie przyszły nowe elementy do Świni ...Airbox i podstawa smiley

[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1555350_617696201626511_751052044_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1150222_617696191626512_747306033_n.jpg[/img]

...teraz czas na pospawanie kolektora smiley

[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1511252_617696194959845_581742112_n.jpg[/img]

Pzdr,
AW



IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 02-01-2014 22:42
Jak tam temat flansz pod kolektory wydechowe?
Udało sie dorobić? Jestem nadal chetny na 2 szt tylko cena rowniez nie byla znana...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 02-01-2014 23:02
Nie miałem czasu jeszcze ich zrobić ale w przyszłym tygodniu zajme się tematem. 100 zł za flansze wyjdzie, jak zamówie 5 szt. Dla siebie wezme z 2-3 szt.
A element 4w1 w dowolnych rozmiarach około 500 zł bedzie kosztowac, na razie zamóiłem dla siebie 2 szt. 4xfi 40 w fi 60, ale mój człowiek może wykonac w innych rozmiarach.

Pzdr,
AW



IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 19-01-2014 18:08
Rozrusznik po kompleksowej renowacji smiley
Kolektor prawie gotowy. W końcu robię 2 kolektory. Jeden od podstaw nowy z docięta nową flanszą. Drugi kolektor z wykorzystaniem fragmentu starego kolektora, zobacze gdzie lepiej kanały po polerce mi wyjda i ten załoze.
Jutro bedę spawał oba, później polerowanie kanałów i jak dobrze pójdzie to jeszcze w tym tygodniu odpalę Świniaka smiley

Pzdr,
AW






IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
max944
Użytkownik



Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07
Dodane dnia 19-01-2014 18:42
Jestem pełen podziwu tego projektu smiley


Max944 ( Dominik )

Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84
www.maxtour.pl
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 19-01-2014 19:19
przy tym projekcie nasuwa się myśl "albo grubo albo wcale" smiley


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 10-02-2014 20:26
Układ hamulcowy gotowy. Kolektor ssący gotowy, walczę dalej...

[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/q80/s720x720/1517695_636947479701383_1989767705_n.jpg[/img]

Element układu wydechowego smiley ...teraz to już z górki bedzie smiley

[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/q77/s720x720/1904088_636947496368048_945923236_n.jpg[/img]

Może jutro uda mi sie odpalić auto, jak znajdę na to czas... smiley

[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/q71/s720x720/1656064_636947503034714_230732512_n.jpg[/img]

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 10-02-2014 22:08
Mam dwie uwagi tylko nie odbierz ich negatywnie:
- kolektor dolotowy nie ma nic wspólnego z efektywnością, spawanie prostego kawalka króćca do kolektora w którym rura idzie pod katem ok 45*, wypadalo by jakos opływowo wyjść z kątami
- jak przyspawasz rury do tego zejścia 4-1? Po przypawaniu pierwszej odcinasz dojście do dospawania drugiej itd... Ostatnia jest niemozliwa do przyspawania...

No i chciałem zapytać czy udało się wyciąć te flansze wydechowe bo caly czas pisze się na 2 szt.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 10-02-2014 22:09
31356497
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 10-02-2014 23:40
michal928 napisał/a:
Mam dwie uwagi tylko nie odbierz ich negatywnie:
- kolektor dolotowy nie ma nic wspólnego z efektywnością, spawanie prostego kawalka króćca do kolektora w którym rura idzie pod katem ok 45*, wypadalo by jakos opływowo wyjść z kątami
- jak przyspawasz rury do tego zejścia 4-1? Po przypawaniu pierwszej odcinasz dojście do dospawania drugiej itd... Ostatnia jest niemozliwa do przyspawania...

No i chciałem zapytać czy udało się wyciąć te flansze wydechowe bo caly czas pisze się na 2 szt.


Luzik, każda uwaga jest cenna smiley
Kolektor ssący - Spójrz jeszcze raz na kolektor ssący, zobacz ile towaru jest nalane. Specjalnie tak spawałem, żeby było z czego polerować w środku.
Dodam, że na samo polerowanie kolektora w środku straciłem 17 godzin smiley
To jest pierwszy kolektor który zrobiłem na baszie elementu starego. Mam kilka flansz dociętych z alu na laserze i zbudowałem specjalny szablon, do kltóre przykręcam pocietę na wmiar elementy i spawam, wiec docelowo zrobię sobie "ładniejszy", a kanały prostsze i mniej polerowania. Ten zrobiłem na szybko, żeby sprawdzić czy to wszystko zagra smiley

Kolektor wydechowy - po co spawać? Ja to robiłem na wymiar, tak aby wsunąc elementy, i zmontowac na paste montażową, jak jest dobrze spasowany układ to bedzie szczelny.
Sprawdzone organoleptycznie przeze mnie w ponad 20 autach i zdaje to egzamin, m.in. w Lotusach Seven, ale nie tylko... smiley (Foty ponizej)

Co do flansz do wydechowego kolektora jeszcze ich nie dociąłem, nie miałem czasu, ale zrobię to jeszcze w tym miesiącu. Pamietam, że chciałeś 2 sztuki. Zrobie kilka na zapas, bo pamietam, ze kilka osób chciało.

Pzdr,
AW

[img]http://walenda-motorsport.pl/images/foto/img_123.jpg[/img]
[img]http://img402.imageshack.us/img402/9814/wms25.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/253356_513217782074354_1757718561_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1385771_586203621442436_365660736_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/s720x720/554177_476341189095347_2143666012_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/969343_509062995823166_541346250_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/167126_134348863294583_844796_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/167809_134348833294586_4057016_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/s720x720/935453_505505982845534_1673699696_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/946497_505540982842034_654323725_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/941345_506692439393555_472938480_n.jpg[/img]
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/270950_506708592725273_1511425694_n.jpg[/img]


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977

Edytowane przez AdamWalenda dnia 10-02-2014 23:43
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 12-02-2014 20:10
Alternator po generalnej renowacji smiley

[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1625543_637880422941422_1855370928_n.jpg[/img]

Gaźniki nawet pasują do kolektora, musze wszystko spasować, przed, gaxniki jeszcze bedę demnontował do regeneracji, strojenia i modyfikacji. smiley

[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1779771_637880459608085_970010008_n.jpg[/img]

Motor trochę sie ukurzył smiley
Na szczęście uda się zamknąc maske tak aby airbox o nią nie opierał smiley

[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1509024_637880432941421_1349510199_n.jpg[/img]

Walczę z instalacją elektryczną, jak mi sie uda wszystko podpiąć to niedługo wrzuce klip z pierwsze próby odpalenia motoru smiley

Pzdr,
AW


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Autor RE: Martini Porsche by Walenda Motorsport
AdamWalenda
Użytkownik



Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11
Dodane dnia 03-03-2014 23:19
Z pola walki:
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/q71/s720x720/1653880_647476395315158_33722382_n.jpg[/img]

http://www.youtube.com/watch?v=2t4qvirUx2M&feature=youtu.be

Jutro podpinam pompe paliwa i odpalamy! smiley


IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
https://www.youtube.com/user/WalendaMotorsport
Strona 31 z 37 << < 28 29 30 31 32 33 34 > >>