Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-07-2016 09:38 |
|
|
Motor wg moich informacji pochodzi z 968, 3.0 Turbo, 16v, wiec już jest mała kombinacja, bo jak patrzyłem to w 968 wychodziły tylko 8v z turbo, tu jest dokładane turbo. Na razie będę rozbierał motor, muszę go przygotować po swojemu, wszystko pomierzyć, policzyć, przeremontować, poprawić, kompletuje graty na razie nowe do tego motoru.
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 05-07-2016 09:52 |
|
|
a czy to nie jest zwykłe 968 3,0 z dołożoną turbiną - z tego co kiedyś to auto było opisywane na forum to chyba tak to wygląda
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Pavka944
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 08.07.11 |
Dodane dnia 05-07-2016 10:26 |
|
|
To jest 968 3.0 16v z dołożoną turbiną ,słabej jakości kolektorem dolotowym(hand made) i stukającym silnikiem . Oglądałem go u Porsza ale nie dogadaliśmy się cenowo .
Było 944 2.5N/A było 944 3.0 vario jest V8 LT1 5.7 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 05-07-2016 10:53 |
|
|
silnik mega rzeźba, sporo wkoło niego mitów, jeśli się potwierdzą, to byłby całkiem ciekawy motor z potencjałem w okolicach 500 - 550 koni, ale długa droga do tego tym bardziej, że jedynym pewnikiem co do wnętrza motoru to stukająca panewka, a to najmniejszy problem jaki ma ten egzemplarz..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Pavka944
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 08.07.11 |
Dodane dnia 05-07-2016 12:19 |
|
|
Ja słyszałem 350 KM natomiast był projekt (jeżdżący)968 3.0 kompressor 520 KM ale lista modyfikacji silnika mnie tak onieśmieliła że sprzedałem swój motor 3.0 16v z 968.W USA jest firma która dorabia system soft compressor (bez większych modów silnika ) do 968 co daje jakieś 260-265 KM na mierzone na kołach. Tylko cena 4500$ .
Było 944 2.5N/A było 944 3.0 vario jest V8 LT1 5.7 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 05-07-2016 14:00 |
|
|
Olo924 napisał/a:
a czy to nie jest zwykłe 968 3,0 z dołożoną turbiną - z tego co kiedyś to auto było opisywane na forum to chyba tak to wygląda
Tak to 968 3.0 16v z dokładką turbo.
Poproszę o tego linka bo nie mogę znaleźć
Pavka944 napisał/a:
To jest 968 3.0 16v z dołożoną turbiną ,słabej jakości kolektorem dolotowym(hand made)
Kolektor będę obliczał i robił nowy.
Jarzyna napisał/a:
silnik mega rzeźba, sporo wkoło niego mitów, jeśli się potwierdzą, to byłby całkiem ciekawy motor z potencjałem w okolicach 500 - 550 koni, ale długa droga do tego tym bardziej, że jedynym pewnikiem co do wnętrza motoru to stukająca panewka, a to najmniejszy problem jaki ma ten egzemplarz..
O jakich problemach jeszcze mówisz?
Nie znam do końca historii tego motoru, dowiem się o nim więcej jak go rozbiorę na części pierwsze. Wiem, że porzeźbiony trochę jest.
Moje auto też porzeźbione jest, utopiłem w nie sporo kasy, wiec utopię jeszcze trochę doprowadzając motor do użyteczności
Mam nadzieje, że z naprawami i przeróbkami na 4 zerach się skończy
Jak macie jakieś info o tym silniku czy jakieś linki co tam dłubane, zepsute itd. to dawajcie - ułatwi mi to robotę, i rozwiejemy mity.
Na pewno dół silnika mam do roboty, i przeróbka kolektora dolotowego, co dalej - wyjdzie w praniu.
Pewnie będę potrzebował namiarów na graty. Uszczelki, rozrząd i trochę dupereli już zorganizowałem.
Z dostępnością raczej nie ma problemu, gorzej jak coś jeszcze wyjdzie co tam wysypane będzie, wtedy to szukanie gratów na ebay.com pozostanie, albo ori
Liczę również na Waszą pomoc
Tu fajnie porzeźbione 944
http://www.diyauto.com/manufacturers/porsche/generations/944/builds/patrick-s-1986-944-turbo-by-333pg333
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 05-07-2016 14:05 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 05-07-2016 14:21 |
|
|
nie mogę odnaleźć tego wątku u nas, nie pamiętam ale wydaje mi się że na którymś foruum to srebrne 944 było opisywane nie wiem czy nie na PCP ale tam nie mam dostępu do części klubowej i opisów aut ...
było w Wawie takie 944 srebrne mocno modzone - otoloto czy jakoś tak sie kolega nazywał - to to auto czy coś mi sie miesza ????
i wiem że był opis na którymś forum
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-07-2016 18:46 |
|
|
Dobrze Olo kojarzysz. Auto z tego co pamiętam było remapowane w dół, nawet nie
wiem czy wtryski nie były wymieniane na mniejsze, bo kolega kupił i troszkę go
przerastało spalanie i moc. Mam nawet wyniki z hamowni tego silnika po remapie.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 05-07-2016 19:42 |
|
|
Pamiętam, że był w sieci artykuł (skan?), który był kiedyś (z 10lat temu?) opublikowany w Auto-Świecie na temat tego auta.
Myślałem, że mam go na dysku, ale niestety
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 05-07-2016 19:43 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 05-07-2016 22:38 |
|
|
co do problemów tego motoru, nie będę nic mówił, bo info które mam jest mocno niepewne, a nie chcę szerzyć mitów. Jedno co wiem to, że był problem z nierównomiernym napełnianiem cylindrów przez ten cudowny kolektor.. i jest to oczywiście element który nadaje się tylko na złom, a poprawny układ trzeba policzyć i zrobić od podstaw. Reszta, jeśli jest prawdą, i tak wyjdzie w trakcie remontu silnika. Z tego co wiem, strojeniem zajął się TKacki, ale wątpie żeby cośkolwiek pamiętał po latach.. Już kiedy rozmawiałem z nim 4 lata temu pamiętał niewiele..
Co do mocy - auto miało po remapie bodaj 310 czy 305 koni, powyżej pewnej wartości były problemy z napełnianiem itd, ale dobrze uturbiony silnik 968 powinien przy w miarę bezpiecznych modach dać 500+ koni.
Z tego co wiem BMW stroiłeś u Miniaca, 9244468 turbo też mu powieżysz? jestem bardzo ciekaw efektu tego silnika vs mój projekt. Nie sama liczba, bo tu powinieneś mnie przebić nawet na bardzo zachowawczej mapie, ale jeśli o przebieg wykresu chodzi.. Jednak co trzy litry to trzy litry..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 05-07-2016 22:40 |
|
|
Auto chyba było kiedyś na zlocie w Ułężu po modzie, generalnei z tego co kojarzę, to było tak wystrojone że na tym zawiasie było już nie do ogarnięcia. Mocny projekt, ale potrzeba jeszcze dopracowania detali i przede wszystkim podejścia z głową, więc auto trafiło w dogre ręce. Trzymam kciuki
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 06-07-2016 08:37 |
|
|
No dobra pobawiłem się w detektywa internetowego, pogrzebałem trochę w necie i znalazłem historię tego silnika/ auta
Artykuł z 24 wrz 2003
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/niepozorne-cacko/4lmb0
cyt.: "Może model 944 nie należy do aut kultowych, ale okazuje się świetną bazą do przeróbek tuningowych. Szczególnie jest podatny na "modernizacje" mechaniczne. Zmiany w wyglądzie zewnętrznym auta Tomasza Tromera są minimalne. Sprowadzają się do dyskretnie poszerzonych nadkoli, niewielkiego spoilera na klapie bagażnika, 18-calowych alufelg z niskoprofilowymi oponami i okrągłej końcówki wydechu. Niewielkimu liftingowi poddano również wnętrze. Pojawiły się tu "kubełki" Porsche, zegary z wersji 944 turbo i sportowa kierownica. Kokpit utrzymano w szaro-czarnej kolorystyce.Największe i najciekwsze przeróbki przeszła jednostka napędowa i jej osprzęt. Bazą wyjściową był silnik wersji S2 - 3-litrowy o mocy 211 KM bez turbodoładowania. Zamontowano koło zamachowe trzykrotnie lżejsze od oryginalnego (wykonane ze stopu aluminium), przeróbkom poddano układ tłokowo-korbowy (przerobiono tłoki), który wyważono z dokładnością do 0,01 g. Do gładzi cylindrycznych przylegają pierścienie o podwyższonej wytrzymałości. W głowicy umieszczono sportowe wałki rozrządu firmy Świątek (dłuższe czasy otwarcia zaworów i zmienione kąty). Silnik otrzymał turbosprężarkę oraz intercooler z seryjnej wersji Turbo. Wydajność urządzenia "wspomagającego" zwiększono do 0,9 bara. By przyspieszyć jego załączanie, zamontowano nowy zawór upustowy. Pod maską pojawił się także drugi intercooler połączony szeregowo z "seryjnym". Może być on schładzany wodą ze skraplacza własnej konstrukcji. Sterowanie odbywa się za pośrednictwem niebieskiego przycisku umieszczonego przy dźwigni zmiany biegów. Dzięki temu jeszcze bardziej obniża się temperatura powietrza doładowującego, co wpływa na chwilowe podniesienie osiągów. Nie obyło się bez ingerencji w elektronikę oraz układ hamulcowy i jezdny. Za załączenie napędu odpowiada wyczynowe sprzęgło z węglików spiekanych. Mechanizm różnicowy otrzymał "szperę", czyli ma możliwość częściowego blokowania się.Wrażenia z jazdy? Silnik bardzo dynamicznie zabiera się do pracy. Wciśnięcie gazu do oporu niemal zawsze kończy się ucieczką tyłu auta. Układ jezdny o twardej charakterystyce zapewnia wyśmienite trzymanie się drogi w każdej sytuacji, nawet podczas jazdy z prędkością znacznie ponad 200 km/h. Dystans 1/4 mili Porsche 944 pokonuje w 13,7 s, natomiast odcinek 1000 m ze startu zatrzymanego w 22,1 s. Osiągi byłyby znacznie lepsze, gdyby nie fakt, że tylko tylna oś przenosi moc 288 KM i potężny moment obrotowy."
Dogrzebałem jeszcze informacje na porsche forum odnośnie przeróbek w tym motorze, który wrzucam do swojego i wykres z 2008 roku:
cyt.:
Silnik:
Motor 968, głowica 16v z VarioCam. Układ korbowy przebudowany: modyfikowane wał, korbowody, tłoki pokryte ceramiką. Silnik odprężony. Kolektor ssący prototypowy. Układ smarowania z regulatorem ciśnienia na 4,5 bar, popychacze standardowe hydrauliczne, chłodnica oleju podwojona (układ szeregowy). Turbo, downpipe, crosspipe, wastegate od 944Turbo S, Osprzęt turbiny (blow-off, timing valve, układ podciśnieniowy) standard 944 Turbo S. Intercooler podwojony (od 944ts w nosku + dodatkowy w spojlerze).
Silnik mechanicznie przygotowany naprawdę perfekcyjnie przez Piotra Szafrańskiego.
Elektronika:
DME z 968, KLR od 944ts. DME obsługuje wtrysk i zapłon KLR kontroluje doładowanie. Największy problem to połączenie tych dwóch komputerów. W 944t DME wymienia sygnały z KLR (magistrala jest dwukierunkowa). DME od 968 nie ma takiej opcji. Trzeba było przerobić część analogową KLR aby dostosować sygnały z DME. Sygnały prędkości obrotowej wału oraz jego położenia przesyłane do KLR są w 944 zupełnie inne (132 zęby na kole zamachowym i dodatkowy speed sensor do położenia wału r11; kołek w kole podczas gdy w 968 jest 60 zębów a położenie wału określane jest przez 2 brakujące zęby i wszystko obsługuje jeden speed sensor). Następny problem to czujnik przepustnicy r11; w 968 potencjometr a w 944t potencjometr dla KLR i styczniki dla DME. Zmodyfikowano wiązkę elektryczną a KLR został przerobiony w taki sposób, ze obydwa sterowniki rczytająr1; wspólny TPS. W osprzęcie są teraz 3 czujniki stuku r11; 2 dla DME i 1 dla KLR. Funkcje kontroli stuku zachowane w obydwu sterownikach (DME cofa zapłon, KLR redukuje doładowanie). Mapy w DME zmodyfikowane, tryb M150. W KLR zamontowałem rozwiązanie dual-chip. 2 programy do wyboru przy pomocy przełącznika: rlightr1; i 0,5 bar doładowania oraz rnormalr1; z 0,9 bar doładowania. W efekcie auto ma całkowicie prototypową wiązkę elektryczną silnika oraz KLR nie kompatybilny już zupełnie z 944T.
Efekty:
200KM / 304Nm przed modyfikacjami elektroniki (0,3 bar doładowania).
305KM / 484Nm po modyfikacjach przy 0,9 bar doładowania. 8)
Wrażenia z jazdy..........no cóż, trudno się po tym przesiąść na seryjne 968. :cry:
Przynajmniej znam teraz historie motoru
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977
Edytowane przez AdamWalenda dnia 06-07-2016 08:39 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Pavka944
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 08.07.11 |
Dodane dnia 06-07-2016 11:10 |
|
|
Po perypetiach z panewką i pewnie skrzywionym wałem szykowałbym suchą miskę lub przynajmniej z przegrodami ,jakąś super uszczelkę pod głowicę i dobre śruby .Wzmacniacz zapłonu lub lepszą cewkę (mam MSD dedykowaną do 968 mogę pożyczyć na próbę ).Z tego co Porsz mówił teraz są inne wtryski i mapa .
Było 944 2.5N/A było 944 3.0 vario jest V8 LT1 5.7 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 06-07-2016 11:38 |
|
|
gruby mod ale spodziewalem sie wiecej
napewno silnik ma potencjal na 500+
305KM / 484Nm po modyfikacjach przy 0,9 bar doładowania.
moje 2,5 na stokowej turbinie S i reszcie mialo na 0,9 bara 289 koni i 440Nm
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
Edytowane przez nemo dnia 06-07-2016 11:41 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 06-07-2016 12:00 |
|
|
z tego co pamiętam tam było tylko 305 bo właściciel sie bał że go rozwali, nie czuł auta wogóle i najpierw skręcał moc a potem sprzedał, w sumie lepiej takl niż miałby się rozbić
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 06-07-2016 12:00 |
|
|
Przepraszam za offtop, ale rozwalił mnie ten artykuł i postrzeganie motoryzacji przez pryzmat okresu (czasu).
2003 rok okres spoilerów, neonów, głośników w bagażniku i innych absurdów. Oczywiście artykuł zaczęty od walorów wizualnych, bo wtedy to się liczyło przede wszystkim. Dyskretnie poszerzone nadkola .. ja tam widzę dyskretnie seryjne. I zdanie, że 944 w ogóle nie jest kultowe dzisiaj jest nie do pomyślenia. Może być mniej znane, ale niekultowe? I świetną bazą do przeróbek? W dzisiejszych artykułach to auto jest świetnym autem, a nie świetną bazą do przeróbek. Jaja jak berety.
Co to tematu 305KM było niegdyś . Adam już widać, że składa wniosek yyyy... silnik 500+
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 11-07-2016 15:21 |
|
|
Cieszę się, że temat tego auta wypłynął bo... tą uwagę kieruję do ostatniego posiadacza tego auta na naszym forum - może auto nie jest full pro przerobione, może było w nim coś jeszcze do dokończenia i do zrobienia, może... posiadaczowi wolno zrobić z autem które kupił co mu tylko przyjdzie do głowy ale... jak można było dopuścić do tego by auto jednak z kawałkiem historii (no bo np ilu z nas ma auto opisane w historycznym już Auto Świecie ?), oraz jeśli się nie mylę należące ileś lat temu do prezesa Porsche Klubu, rozebrać na części i rozprzedać po kawałku ? Myślę, że w gronie miłośników tych aut pewne rzeczy powinny uchodzić za żenadę. I to jest dla mnie żenada kompletna.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 11-07-2016 15:21 |
|
|
2
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 11-07-2016 15:22 |
|
|
3
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 11-07-2016 15:22 |
|
|
4
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|