Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 11-07-2016 22:27 |
|
|
Mnie ciekawi jedno bo sa sprzeczne info buda tego auta to 944 s2 czy 951?
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 11-07-2016 23:26 |
|
|
w vinie ma 951
juras skoro taka żenada to trza było kupić ,ja miałem inne priorytety
teraz mi zarzucasz żenade ,a jak wystawiałem w całości to wszyscy za łeb się chwytali i śmiali się ze mnie że z takim dziwolagiem to już slub wziąłem
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść
Edytowane przez porsz dnia 12-07-2016 08:22 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 12-07-2016 10:24 |
|
|
Ciężko się z Jurasem nie zgodzić, choć po części rozumiem też Darka, bo przecież biznes to biznes.. jednak, gdyby auto jak na swój stan nie miało zaporowych cen to nie wiem jak inni, ale ja już dawno bym je kupił i ogarnął. Do tego prawda jest taka, że mając fach w rękach, Darek mógł na przestrzeni lat to auto naprawić, a patrząc na obecne ceny dobrych 951, zarobiłby na tym o wiele więcej niż sprzedając fanty i wisienki z tortu.. Z perspektywy czasu to się można wymądrzać, nic to nie wnosi. Auta szkoda, czasu się nie cofnie, właściciel miał zbójeckie prawo zrobić z autem co mu się tylko podoba, wliczając w to pocięcie na żyletki.. Lepiej kibicujmy reaktywacji silnika w mocno kontrowersyjnym, ale niewątpliwie ciekawym projekcie Adama..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..
Edytowane przez Jarzyna dnia 12-07-2016 10:26 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 12-07-2016 10:26 |
|
|
myślę, że żenady tu nie ma ...
- jeżeli auto stoi kilka lat i nie ma chętnych na niego, bo właśnie mocno modzone i nie wiadomo co w środku,
- bo jakoś nikt nie miał odwagi (bo nie wiadomo czy tylko "puk puk; kto tam; panewka" czy cos więcej) wziąć się za restaurację tego obiektu,
- prezes był zbyt mało "celebrycki" żeby kogos zachęcić
to może jednak lepiej żeby służył innym w postaci części - wiem że tych aut nie przybywa ale czy to taka żenada - silnik zmota - to że opisany w auto świecie ...
reszta zostaje - może teraz będzie łatwiej - wejdzie nowy silnik i może się lepiej sprzeda .... i dalej będzie cały i piękny ... do momentu aż się znowu komuś nie znudzi
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Edytowane przez Olo924 dnia 12-07-2016 10:27 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 12-07-2016 11:45 |
|
|
taaak .chętnych było wielu z propozycjami rzedu od 8 tys do 11tys,bo to nie oryginał,bo auto poprzerabiane,a zawrtość części skrzynia ze szperą ,fotele turbo,duże hamulce,piasty do duzych hamulcy}samo to było warte sporo więcej niż chciałem za jeżdżące auto z pukającą panewką ,wieć o czym dyskusja bo nadal nie rozumiem czy ja jestem bardziej żenujący rozbierająć i odzyskując kasę czy ci co proponwali dam 8 i biere....z forum
a fundusze przeznaczam na dopieszczenie nowego nabytku 964 targa
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 12-07-2016 11:50 |
|
|
adam przepraszam że wątek zaśmiecony,więcej się nie odezwę
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 12-07-2016 22:40 |
|
|
Stary, pałowałeś auto i obróciłeś w nim panewkę. Jesteś mechanikiem ale nie chciało ci się tego naprawić. Powyjmowałeś z niego na dzień dobry co lepsze fanty a uszkodzone próbowałeś sprzedać w cenie zbliżonej do normalnego jezdnego 944 turbo (wtedy jeszcze nie były w tak kosmicznych cenach jak teraz) i się dziwiłeś, że nikt go nie chce ?
Priorytety jakie są właśnie widzę na allegro - auto nie zmieniło ceny ale za to jest go jeszcze mniej - tym razem bez silnika i skrzyni. Czekam na dzień gdy w nie zmienionej cenie pozostanie sam dowód rejestracyjny
Oczywiście - możesz robić ze swoimi autami co tylko chcesz, nie mój to interes za ile kupiłeś, za ile sprzedajesz i jest to dla mnie zrozumiałe, że to jest twój zawód żeby na tym zarabiać. Nie zrozum mnie źle, ja nie liczę twoich pieniędzy bo to nie moja sprawa. Z drugiej strony mam wrażenie, że to jest przypadek taki jakby ktoś cudem stał się posiadaczem zamku królewskiego w Warszawie i postanowił sprzedać go cegła po cegle na materiały budowlane bo tak się bardziej opyla. Czy to może być kontrowersyjne ? No mogłoby być. Każdy może mieć swoje zdanie na ten temat, ja jednak będę stał bardziej po stronie kierowania się (też) sentymentami niż samym rachunkiem co się bardziej opłaca bo... gdybyśmy kierowali się na tym forum tylko liczbami - naprawa dowolnego auta po ukończeniu ok 12 lat i/lub przejechaniu ok 300 tys km jest zawsze ekonomicznie nieuzasadniona i 99.9% naszych aut łapie się w tą kategorię. Jak by się trafiła 911 po Maryli Rodowicz też byś pociął jak by się opylało ?
A Adam mam nadzieję, że nie będzie miał nic przeciwko śmieceniu - i tak na każdej z 50 stron o swoich autach ma napisane tylko tyle, że "już na (tu wstawić dowolny miesiąc z nieodległej przyszłości) składam" więc jedna w tę czy w tę...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 12-07-2016 23:54 |
|
|
Witam,
o Pany... auto Tromera, śmigałem tym autem na prawym w czasach 2002/2003.
Nie wiedziałem że to silnik z tego auta wylądował u Adama...
No auto stało dłuższą chwilę u Porsza.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-07-2016 21:52 |
|
|
Dlugi napisał/a:
Witam,
o Pany... auto Tromera, śmigałem tym autem na prawym w czasach 2002/2003.
Nie wiedziałem że to silnik z tego auta wylądował u Adama...
No auto stało dłuższą chwilę u Porsza. W tamtych latach silnik był jeszcze 2,5...skonczył z korbą na asfalcie Toru Poznan (gasiłem go ze Śliwką). Ten silni trafił do auta ok 2008
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 14-07-2016 19:01 |
|
|
no wlasnie... ja tam auto Tromera (i ten silnik) pamietam nie tyle z tego jaki kultowy i super co z ilosci problemow jakie przysparzal po kolei kazdemu wlascicielowi - moim zdaniem dobrze ze wyladował w tym aucie bo w ten sposob jest szansa że będzie żył
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 14-07-2016 19:32 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 18-07-2016 11:12 |
|
|
Łomatko... tydzień mnie nie było a tu taka dyskusja... Panowie na luz trochę wrzućcie
1. Jak napisał Vip3er zgadzam się w 100%
2. Skoro to ori 951 to fajnie, że znów będzie pięknym oryginałem, stare 356 i 911 mają historię a nie jakieś tam 944 z nieudaną modysfikacją/ tuningiem silnika opisane w Auto Świecie... pracowaliśmy przy ciekawszych projektach z lepszymi historiami, od układów hamulcowych w pierwszych polskich RWB, po zabytkowe formuły z lat 70' - 80, nie wspominając już o klasykach z lat 60 - 70 którym przywracaliśmy życie - miły dużo ciekawsze historie, ale o tym ksiażke można napisać.
3. Kto by kupił taki ulep ja nie ja Moim zdaniem lepiej dla tego motoru nie mogło się stać. Gdyby wpadło w inne ręce ktoś by na bebechy kupił, i wystawił na ebay, rozebrał na części, a tak motor dostanie nowe życie i auto również.
4.juras Miło znać Twoje zdanie ale proponuję napić się zielonej herbaty
5. Jak mi się trafi 911 po Maryli Rodowicz to wypatroszę świnie i zrobię z niej torową wydmuszkę (taki mam plan na kolejny rok) ...przecież to nie 356 po Janis Joplin, a zanim taką cenę taka 911 po Maryli osiągnie, to mnie już na tym świecie nie będzie, wiec mi to zwisa, adrenaliny na torze i fun'u z tchnięcia życia w auto to nie zastąpi...
Wrzućcie na luz, nie ma sensu się kłócić, szkoda czasu, trzeba składać auta
Pzdr,
AW
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 18-07-2016 11:39 |
|
|
tona napisał/a:
Dlugi napisał/a:
Witam,
o Pany... auto Tromera, śmigałem tym autem na prawym w czasach 2002/2003.
Nie wiedziałem że to silnik z tego auta wylądował u Adama...
No auto stało dłuższą chwilę u Porsza. W tamtych latach silnik był jeszcze 2,5...skonczył z korbą na asfalcie Toru Poznan (gasiłem go ze Śliwką). Ten silni trafił do auta ok 2008
No tak... pamiętam ten pożar..
Pamiętam też jak ten 3.0 stał u Szafrańskiego w Chotomowie.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-06-2018 14:35 |
|
|
Czas odkopać auto. Rekordzista 5 lat wisiał na podnośniku
[img]http://walenda.pl/userfiles/image/galeria/projekt/74/porsche-0a7e8cf.jpg[/img]
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 13-06-2018 17:59 |
|
|
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 13-06-2018 19:20 |
|
|
i nie spadł ... szok ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 11-07-2018 16:10 |
|
|
Zdjęcia poginęły wrzucam kilka najciekawszych
Przed:
Swap zawieszenia z Porsche S2, gwint przód, zwrotnice Porsche S2, piasty Porsche S2
Przeróbka nadwozia:
Body 944 S2, klaposzyba Strosek oryginał, lampy Porsche GTP, wjadą jeszcze poszerzenia nadkoli dokręcane do nadwozia.
[img]http://walenda.pl/userfiles/image/galeria/projekt/74/reflektory-gtp-0a7e8cf.jpg[/img]
Układ hamulcowy:
Porsche S2 + kompleksowa regeneracja, przewody w oplocie stalowym + hydrołapa
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 11-07-2018 16:12 |
|
|
Auto odkopane z podnośnika po 5 latach, to i sobie przejrzałem na spokojnie cały temat.
Sporo zdjęć zniknęło (wrzucam powyżej kilka najciekawszych, które się uchowały). Dzięki forum dopatrzyłem się, że kupiłem to auto w 2011 roku W miedzy czasie miałem z 5 innych Porschaków, i kilka kolejnych projektów... , które właśnie ukończyłem. W tym roku biorę się na ostro za wszystkie swoje Porschaki :> :> :> W miedzy czasie zmieniłem trochę koncepcję na to 9?4
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: 924 3.0 Turbo Powerd by Walenda Motorsport |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 11-07-2018 16:16 |
|
|
Zjeżdżamy z podnośnika...
[img]http://walenda.pl/userfiles/image/galeria/projekt/74/porsche-0a7e8cf.jpg[/img]
Wjeżdżają nowe Bilstein B6
cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 9?4 1982r. by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-07-2018 10:44 |
|
|
Trochę mi się świnia ubrudziła przez 5 lat
[img]http://walenda.pl/userfiles/image/galeria/projekt/74/porsche-9-4-0a7e8cf.jpg[/img]
[img]http://walenda.pl/userfiles/image/galeria/projekt/74/porsche-9-4-1-0a7e8cf.jpg[/img]
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
Autor |
RE: Porsche 9?4 1982r. by WMS |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1188
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 13-07-2018 10:46 |
|
|
K2 do mycia silników + 6 godzin mycia... Świnia doszorowana...
BTW, to nie jest kolor, to podkład...
Wreszcie będzie się działo temacie po latach
cdn...
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|