Autor |
RE: 924 Qbaka |
marecki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: piaseczno
Data rejestracji: 16.10.07 |
Dodane dnia 23-06-2009 17:42 |
|
|
mam nadzieje , że sie ucieszysz
marecki dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-06-2009 20:15 |
|
|
Ależ oczywiście!
Jak masz więcej to też dawaj
Jakoś chyba wolno jechałem, bo przechył jakiś mały.
Fajnie wyglądaliśmy z tymi kaskami czerwonymi
Chyba przestraszony byłem
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-09-2009 11:01 |
|
|
Onboardy z Poznania:
- Rogalin
- Puszczykowo
- Klomby P1
- Klomby P2
- Karting P1
- Karting P2
- Ciężarówki P1
- Ciężarówki P2
Z góry przepraszam za niecenzuralne słownictwo ale nie chciałem
wycinać dźwięku silnika, a na wycinanie pojedynczych nie mam czasu
Z toru chyba wrzucę przejazdy z instruktorem, bo skończyła mi się kaseta
i w ferworze walki nie zauważyłem tego Także nie mam żadnego
swojego szybkiego przejazdu.
Komentarze mile widziane
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Qbak dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 13-09-2009 11:17 |
|
|
Witaj,
super klimat filmików, zwłaszcza ten wieczorkiem.. Monte Carlo prawie...
cztery, trzy, dwa, jeden....
Aaa
następnym razem zdejmij lusterko!!!
Pozdrawiam
Porsche & ?
Edytowane przez Dlugi dnia 13-09-2009 11:18 |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-09-2009 23:07 |
|
|
Dzięki
Lusterko, wiem wiem...
Trzeba by opisać co się działo pod maską od maja
- założony przedni stabilizator od 968 (26,8mm) (plus nowe obejmy)
- założony tylny stabilizator od 944 S2 (16mm)
- kopułka i palec Beru, przewody zapłonowe Bosch
- wymienione odpowietrzniki hamulcy
- nowa uszczelka klaposzyby i zamka bagażnika
- uchwyty na osłony przeciwsłoneczne
- serwis silnika (filtr oleju, olej, regulacja zaworów, filtr paliwa)
- nowy bolec klapy
- nowe gumy alternatora
- spawanie wydechu (raczej będzie do wymiany końcowy na nowy sezon)
- znaczek silikonowy na maskę
- korbka podnoszenia szyby od kierowcy (nareszcie!)
- statyw (rozpórka?) na kamerę made by Michał928
W międzyczasie ujeżdżam już drugi komplet opon w tym sezonie,
choć oczywiście obydwa były używane. W sumie dobra sprawa jak nie pada
Miałem jeden nieprzyjemny incydent na imprezie w Kielcach, ale
przeczyszczenie świec dało oczekiwany rezultat (dzięki Porsz!).
W najbliższych planach (chciałbym przed Wyrazowem):
- komplet regulowanego zawieszenia marki GAZ (już od ponad miesiąc
"idzie" z UK ) plus nowe łożyska amortyzatorów
- mały remont tylnych hamulców
- wymiana termowłącznika wentylatora chłodnicy
- nowy włącznik zapłonu
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 31-07-2013 21:00 |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-10-2009 13:35 |
|
|
W poście powyżej źle się wyraziłem o tym zawieszeniu. Teraz to przeczytałem
dopiero. To będą 4 amortyzatory regulowane, a nie zawieszenie gwintowane
jak ktoś mógłby pomyśleć.
Ostatni onboard z Poznania. Tym razem z Toru. Nie wiedziałem który dać, bo
mój najszybszy niestety się nie nagrał. Zresztą żadnej mój przejazd gdzie jechałem
sam w aucie się nie nagrał, powód - skończyła się kaseta Zapomniałem
zmienić...
Wrzucam przejazdy z instruktorem. Może dla kogoś kto nie był nigdy na torze będą
przydatne
Tor Poznań - przejazdy z instruktorem
Na onboard z Wyrazowa trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Udało mi się ustalić,
że nagrał się tylko jeden ostatni przejazd... Kamera coś szwankuje. Już przed
zakładaniem jej do auta były z nią problemy.
Aha, rzeczy do zrobienia przed Wyrazowem oczywiście nadal nie zrobione...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-10-2009 09:23 |
|
|
Jeśli zrobisz zawieszenie/opony to to będzie kolejne bardzo szybkie 924 w Polsce (w sumie już jest ale będzie jeszcze lepiej). W Poznaniu byłem pod wrazeniem tego auta bo na prostych moja 944 była tylko nieznacznie szybsza (muszę wreszcie pojechać na tę hamownię ).
I oczywiście najważniejsze - kierownik się coraz lepiej spisuje! Trzymam kciuki! |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-10-2009 23:41 |
|
|
Dziś właśnie zrobiłem zawieszenie. Na razie tylko amorki. Panowie potrzebuję
się przejechać innym (najlepiej 924) prosiakiem z żółtymi Koni. Ja u siebie
założyłem amorki inne marki i po przejechaniu jakieś 20-25km (na dwa razy)
strasznie mnie boli kręgosłup... Widziałem, że będzie twardo ale nie aż tak
Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej ja tym autem jednaj jeżdżę czasem
w normalne trasy, nie tylko na zawody. Przód mam na minimum, a tył ustawiony
na maksa. Będę się musiał dobrać do regulacji i spróbować troszkę dać bardziej
miękko. Tak jak teraz nie da się jeździć. Będzie ktoś w niedzielę na Bemowie?
Mam wrażenie, że nawet tył po prostu podskakuje. Jedyna amortyzacja to opony.
No może trochę przesadzam, ale jak dla mnie to te amorki mają regulację od
twardo do bardzo twardo...
Tył niby jest regulowany bez zdejmowania amortyzatorów z auta, ale żeby się
tam dostać ręką i to zmienić... Trzeba będzie to jakoś zmodyfikować, bo tak
się jeździć nie da.
Generalnie jestem zadowolony, ale chciałbym jeszcze wrócić do odrobiny tego
komfortu który miałem. Nie całości, ale tak żeby kręgosłup nie bolał.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
aspen15
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09 |
Dodane dnia 24-10-2009 00:13 |
|
|
siemka Qbak
chętnie wpadnę na Bemowo zobaczyc co ty tam wykombinowałeś?
niestety na dzień dzisiejszy nie dysponuję żadnym autkiem
ale w pon. odbieram w rawie nowy nabytek
ps.
ja mam standard zawieszenie w swoim prosiaczku i jakoś mi się normalnie jeżdzi
może to zależy od nasilenia cykora i jednocześnie stopnia
zaciśnięcia zwieraczy
spróbuj poluzować -będzie mięko
do niedzieli pozdro
http://www.facebook.com/witold.alpina |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 24-10-2009 10:44 |
|
|
Ja to bym sie cieszyl ze jest twardo hehehe
Wybieram sie na Bemowo w niedziele zobaczymy co tam masz zalozone.
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 24-10-2009 15:17 |
|
|
Kuba może dlatego kierowcy sportowi dużo ćwiczą Będziesz musiał zastąpić kanapę np podłogą, a może częściej wybierać się na basen lub siłownie aniżeli do spożywczego
Cieszę się że już masz. Musze się przejechać!
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-10-2009 16:10 |
|
|
Proponuje zalozyc kubly by nie skakac na miekkim fotelu
I wieksze felgi / ciensze opony wtedy nie bedzie tak podskakiwal i bedzie lepiej sie prowadzil
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-10-2009 18:17 |
|
|
Michał, jeszcze twardziej w kubełkach... błagam.
Dziś poszedłem do garażu zobaczyć czy da się coś z tym zrobić.
Na początku wydawało mi się, że nie ma żadnej możliwości ruszyć tej śruby do
regulacji. Podniosłem auto i okazało się, że daje się nią kręcić. Przyznaje że nie
da się tego zrobić w garniturze, ale to chyba lepsze od regulacji koni. Przód wydaje
mi się nadal za twardy kiedy jest ustawiony na miękko, ale jeszcze się nie przejechałem.
Z tym, że u mnie z przodu były oryginalne amorki (ja nawet podejrzewam, że były
z fabryki), więc może taka charakterystyka jest ok.
Także jak zrobię jazdę testową to dam znać. Najgorsze jest to, że będę musiał znów
ustawić na jutro na twardo. Może tylko troszkę mniej twardo
Aha, zapomniałem dodać, że tył po regulacji jest mięciutki
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 24-10-2009 18:23 |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-10-2009 21:43 |
|
|
Dobra, przejechałem się. Jest za miękko. Jeżeli jutro nie będzie padać, to jadę
na Bemowo. Ustawię twardo tył i zobaczymy co się będzie działo
Teraz mogę śmiało napisać, że jestem zadowolony z nowego zawieszenia
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-10-2009 12:12 |
|
|
Qbak napisał/a:
Dobra, przejechałem się. Jest za miękko. Jeżeli jutro nie będzie padać, to jadę
na Bemowo. Ustawię twardo tył i zobaczymy co się będzie działo
Teraz mogę śmiało napisać, że jestem zadowolony z nowego zawieszenia
Ufff... ;p
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 15-12-2009 16:24 |
|
|
Qbak ja sie czhyba musze z Tobą przejechać i zobaczyć jak twardy jest Twój tył
inna sprawa co Ty masz za amorki na tyle? jakie koszty? skąd?
zobaczymy na co pozwoli nowy sezon, ale może w połowie sezonu coś się da ruszyć z tym tematem...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-12-2009 17:01 |
|
|
Bardzo chętnie, zapraszam na przejażdżkę. Tylko będzie musiała być wcześniej
umówiona żeby utwardzić tył
Amorki to GAZ Shocks. Model znajdziesz w katalogu www.gaz-shocks.co.uk
Koszty: za komplet przód i tył dałem 1526zł. Kupiłem przez dystrybutora w Polsce,
ale nie polecam. Czas oczekiwania ponad dwa miesiące, a powinno się zamknąć
w czasie 1 miesiąca. Polecam kupić w sklepie w internetowym w UK, są nawet
taniej niż w katalogu.
Co do tego jak twardy jest to może Ci też coś Michał928 powiedzieć, bo On też
jeździł tym autem jak miało tył i przód prawie na maksa. Do końca nie zalecają.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 15-12-2009 17:30 |
|
|
Amortyzatory ustawione na max to beton! idealne ustawienie na poznan - na codzien i na proby nie polecam... Auto skacze jak taczka.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 15-12-2009 18:48 |
|
|
bardzo mnie cieszą Wasze opinie i właśnie dlatego to mnie zainteresowało.
Powiem szczerze... nie chce mi się zabierać za drążki skrętne i nic z nimi kombinować... gruby stabilizator i takie amorki powinny utwardzić tył, przód natomiast to znacznie łatwiejsza sprawa też gruby stab, jakiś gwint i sprężyna i da rade.
Mam pewien punkt odniesienia co do twardości tyłu, na grubym drążku i poważnych amortyzatorach i jest twardo jak w taczce dlatego jeśli da się łatwiej ) to czemu nie
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 924 Qbaka |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-12-2009 18:02 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
bardzo mnie cieszą Wasze opinie i właśnie dlatego to mnie zainteresowało.
Powiem szczerze... nie chce mi się zabierać za drążki skrętne i nic z nimi kombinować... gruby stabilizator i takie amorki powinny utwardzić tył, przód natomiast to znacznie łatwiejsza sprawa też gruby stab, jakiś gwint i sprężyna i da rade.
Mam pewien punkt odniesienia co do twardości tyłu, na grubym drążku i poważnych amortyzatorach i jest twardo jak w taczce dlatego jeśli da się łatwiej ) to czemu nie
Tylko nie zapominajcie że są to półśrodki (poniekąd dość skuteczne - sam jeździłem tak przez 2 lata).
Myślę że najlepszą opcją dla 944 byłby... gruby drążek i do tego w miarę miękko zestrojony amortyzator. Zawieszenie MUSI pracować a skręcenie amortyzatora na beton skutecznie to ogranicza. Auto wprawdzie będzie bardzo ładnie reagować na ruchy kierownicą ale długie łuki obnażą słabość takiego ustawienia.
Jednym słowem - na początek amory i stabilizatory są super ale na dłuższą metę do auta muszą trafić drążki lub "helpery" (dodatkowa sprężyna na amortyzatorze z tyłu - opcja M030 w 968). |
|