Autor |
RE: 924 z patentami |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 11-05-2011 01:58 |
|
|
Nie jest źle z boku to nadal jest 924 nie idzie pomylić z innym autem. Tylko szkoda że to ospojlerownie do siebie nie pasuje przód inny styl progi inny a z tyłu wogóle bez spojlera. |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
pit
Użytkownik
Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08 |
Dodane dnia 11-05-2011 05:20 |
|
|
fajne lusterka.elektryczne?mam wrazenie że są troche mniejsze od org.
|
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
Largo
Użytkownik
Postów: 108
Miejscowość:
Data rejestracji: 05.02.11 |
Dodane dnia 11-05-2011 06:57 |
|
|
na tyl poluje juz 3 miesiac i bedzie na pewno pod zderzakiem spojler bo mi sie tez to nie podoba taki goly .
zegary sa pod katem , a czemu pytasz ,ma to jakies znaczenie bo ne wiem ?
Edytowane przez Largo dnia 11-05-2011 06:59 |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
Largo
Użytkownik
Postów: 108
Miejscowość:
Data rejestracji: 05.02.11 |
Dodane dnia 11-05-2011 09:20 |
|
|
a tu silniczek nie ma fajerwerkow ale w porownaniu z poprzednim wlascicielem to wyglada troszke jasniej
Largo dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 05-01-2012 11:04 |
|
|
Hmmm...dopiero dziś to obejrzałem (próbując ustalić czym jeździ Largo ) i powiem tak...JA (podkreślam - JA!) też uważam, że jeśli robić 924 to albo na oryginał albo na carrera GT. Ale niezależnie od moich poglądów - ten akurat egzemplarz nie wygląda najgorzej i stylistyką troszkę (acz bardzo luźno ) nawiązuje do carrery GT więc po prostu baw się nim dobrze i tyle Ważne, że Tobie się podoba
I przy okazji - jeśli będę się wyzłośliwiał pisząc że to Nissan 924 Fairlady - nie przejmuj się specjalnie Ja po prostu tak mam Wada fabryczna i nawet reklamacji na nią już nie chcą uznać
A co do żony Kiedyś jeden znajomy powiedział mi pewne mądre (tu oczywiście kwestia oceny indywidualnej ) zdanie
"Gdy kobieta w hobby szkodzi... - zmień kobietę...o co chodzi " Skorzystałem nie namawiam, ale i nie żałuję
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
Bingo
Użytkownik
Postów: 80
Miejscowość: Nowy Targ
Data rejestracji: 22.11.11 |
Dodane dnia 05-01-2012 11:52 |
|
|
He- popieram w 100% wypowiedź w sprawie żony zrobiłem kiedyś tak samo i również nie żałuję Co do pojazdu to chyba z racji tego,że jestem w tym samym wieku co Largo mnie się podoba .Też jestem w pewnym sensie indywidualistą ,który na codzień porusza się "normalnym" samochodem ale czasem potrzebuje czegoś innego
Porsche 944 2,5 85-sprzedane
Aktualnie Jaguar X-Type |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 05-01-2012 14:27 |
|
|
1. Drogi "nowy" właścicielu - czy Masz podłączone podgrzewanie w fotelu kierowcy ? Jeśli o tym jeszcze nie Wiesz - tenże fotel ma taką funkcję, natomiast pasażera już nie.
2. Jeśli to nie tajemnica - czy ten pojazd Kupiłeś od poprzedniego posiadacza z woj. mazowieckiego ?
3. Ten pojazd ma nabity numer VIN z 1979 roku (9249 .....).
Edytowane przez konto_usuniete dnia 05-01-2012 14:36 |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
Largo
Użytkownik
Postów: 108
Miejscowość:
Data rejestracji: 05.02.11 |
Dodane dnia 06-01-2012 10:48 |
|
|
czesc madmax332
tak dziekuje za wiadomosc o fotelu juz podlaczylem ( zorientowalem sie nawet szybko ) , moze jeszcze jakies inne wiadomosci dla mnie to pisz ,
tak kupilem go z mazowieckiego
co do winu to nie wiem nie widze go
pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje
|
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 13-04-2012 16:25 |
|
|
Nabity numer VIN jest tam gdzie zaznaczyłem na fotce - chociaż rocznikowo patrząc nie obowiązywał jeszcze wtedy VIN i powinna być tam przynitowana aluminiowa tabliczka (na niej - nazwa producenta, waga, dopuszczalne ładowności itp.).
konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez konto_usuniete dnia 13-04-2012 16:27 |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-04-2012 09:45 |
|
|
To o czym piszesz czyli nitowana tabliczka to byla obecna od poczatku az do konca 924. Dodatkowo od 76-80 wlacznie vin powinien byc nabity na kieluchu,81 do 85 na grodzi tam gdzie masz (nie przejazalem watku czy masz w takim razie poprawnie czy nie)
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 924 z patentami |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 14-04-2012 21:46 |
|
|
No niestety nie do końca - co zresztą sam napisałeś . Ponadto po 1981 roku tamże fabryka zmieniła nieco kształt tej części grodzi - zamiast płaskiego kawałka blachy jak do tej pory - w jej górnej krawędzi był wytłoczony wąski pas (widać go doskonale na fotce) pomalowany na biało na którym nabijano numer VIN. Kolega ma "nowszy" model grodzi w starszym modelowo roczniku z wybitym na niej starym VIN-em - więc misz-masz na całego, no ale nieważne - aby papiery się zgadzały.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 14-04-2012 22:12 |
|