Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 16-01-2017 17:05 |
|
|
Ostatnio poslizgalem sie troche po sniegu, zaden tam Ken Block ale tak czy siak bylo fajnie. Trzeba korzystac, takie warunki na drodze zdarzaja sie raz do roku
https://www.youtube.com/watch?v=NVfBWD03yb0
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: . |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 16-01-2017 18:35 |
|
|
zabawa przednia
przydałaby się też wersja z silnikowym audio
|
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 17-01-2017 10:05 |
|
|
Bajerancko, swoim się boję tak robić. Jak wprowadzam go w poślizg to od razu go kończę, bo po chwili jest problem z jego kontrolowaniem. Może to kwestia dyfra.. Masz tam może M220, albo jakieś inne zeszperowanie?
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
kosmo
Użytkownik
Postów: 139
Miejscowość: PSZ/PO
Data rejestracji: 17.08.15 |
Dodane dnia 17-01-2017 10:24 |
|
|
a bym się pobawił
Rok temu moim pośmigałem po śniegu, w tym roku już stoi w garażu i się nie rusza przez zimę
Zaskakujące jest w 944 jak łatwo w tych warunkach można go kontrolować
Szpachlex Porsche 944
Nowa praca, nowe wyzwania, teraz mogę pomóc w chęci zakupu klasycznego Merca
http://www.gieldaklasykow.pl/legends-duda-cars/
Edytowane przez kosmo dnia 17-01-2017 10:24 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 17-01-2017 13:35 |
|
|
Szarak - tak, mam seryjne M220.
kosmo - racja, 944 prowadzi sie prawie tak samo dziecinnie latwo jak Mazda MX-5. Mialem kiedys MX-5 NB Anniversary z fabryczna szpera, na Bilsteinach, lekkich felgach i Yokohamach Advan. Jeszcze chetniej puszczala sie bokiem i to mimo kolosalnej roznicy w mocy w porownaniu do 944T. 400 kg roznicy w masie na korzysc MX-a jednak robilo robote!
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 19-01-2017 09:27 |
|
|
anton napisał/a:
Ostatnio poslizgalem sie troche po sniegu, zaden tam Ken Block ale tak czy siak bylo fajnie. Trzeba korzystac, takie warunki na drodze zdarzaja sie raz do roku
https://www.youtube.com/watch?v=NVfBWD03yb0
Masz człowieku jaja ze stali Długie i szybkie poślizgi między barierkami, szacun.
Ja tam czasem bez prędkości tyłem rzucę i czuje się właśnie jak Ken Block, a Twój filmik mnie skompromitował
1989 944 2.7AT
Edytowane przez Marcin dnia 19-01-2017 10:34 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 20-01-2017 10:55 |
|
|
Panowie, po kilkudniowym postoju mam zblokowane hamulce. Po ruszeniu puszczaja i potem w trakcie jazdy i normalnego uzytkowania wszystko gra. Auto postoi chwile i problem powraca. O co chodzi? Zapieczone tloczki? Przewody spuchniete ze starosci?
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 20-01-2017 11:01 |
|
|
Raczej korodują klocki do tarczy ale trzeba sprawdzić czy blaszki prowadzące klocki nie "wstały" i klocki się nie cofają wystarczająco.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 20-01-2017 11:47 |
|
|
Antek, dla mnie i tak EVO będzie czymś co kiedyś mi uciekło i jest już poza możliwościami
Prawdziwy nick -> Łajka |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 23-01-2017 12:11 |
|
|
Duzo fajnych klasyków katapultowało się z cenami w stratosfere w przeciągu ostatnich 2-3 lat. Zastanawiam sie na ile odzwierciedla to realną wartość aut a na ile jest to bańka spekulacyjna. Przykłady - Escorth/Ścierra Cosworth RS500, e30 M3, MB 190 2.5/2.3 16v, nie wspominając o bardziej przyziemnych tematach jak zwykłe 6-cylindrowe BMW e30. Delta Evo w tym gronie to juz w ogóle jakaś abstrakcja. Jakość wykonania auta na poziomie Fiata Tipo za minimum 30K EUR za auta do roboty to moim zdaniem delikatna przesada.
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 22-02-2017 15:40 |
|
|
Nowy gadzet
[img]https://s1.postimg.org/7l0zybrdr/20170222_163305.jpg[/img]
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 22-02-2017 16:27 |
|
|
Salut KEPTN
Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3
Garaż:
982C - MY18 718 Cayman |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 24-02-2017 19:45 |
|
|
wrzuciłbyś trochę więcej informacji i zdjęć o swojej EVO.
Miałeś może możliwość porównać ze zwykłymi 8v/16v?
Długo ją masz?
Prawdziwy nick -> Łajka |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 27-02-2017 14:33 |
|
|
Nie chce za bardzo off-topowac, bo to forum dla Prosiakow, ale tak w skrocie (jesli Dobry Admin pozwoli )...
Delte mam 2.5 roku, kupilem z przebiegiem 78 tys km i zrobilem jakies 6 tys km. Oryginalna czarna Evo z niebieska, welurowa tapicerka. Zmiany kosmetyczne w stosunku do serii:
-short shifter z wersji Final Edition,
-kierownica Sparco,
-felgi Compomotive TH2 17" na Yokohamach,
-uniballe w zawieszeniu, zolte Koni (za twarde, wroce do oryginalnych, szkoda budy),
-blow-off Tial,
-delikatnie dlubniety wydech - fajnie dudni i zalatuje A-grupa, ale nic ordynarnego, tak w sam raz.
I w zasadzie to tyle.
W ciagu tych 6 tys km zrobilem skrzynie, odswiezylem dol silnika (ktos zapomnial zalozyc panewki oporowej na wale korbowym, wiec jak juz byl wydarty motor zeby to poprawic to z marszu zmienilem panewki), wsadzilem lekki zamach 4.5 kg firmy Epytec i wzmocnione sprzeglo, wszystkie gumy zawieszenia i laczniki stabi itp, pare elektrycznych tematow (wiadomo ). Spod super zdrowy, dziewiczy, bez rdzy, nie zarzygany zadnymi barankami, az milo sie oglada. Buda wymaga troche pracy - wykwity na podszybiu i przy tylnej lotce, pare standardowych pekniec zmeczeniowych. Pewnie po tym sezonie bede ja robil cala na "glanc" blacharsko. Podsumowujac - mechanika aktualnie na piatke (idzie jak pierun ognisty), blacha i buda na czworke.
Generalnie to co mowi sie o Integralach to prawda - auto wymaga bardzo duzo uwagi, czesci drogie (co niekoniecznie ma przelozenie na jakosc - drogie, "bo to do Integrale" ), ale o wszystkim sie zapomina za kolkiem. Auto jest bardzo agresywne, ale nie nerwowe, zmienia kierunek blyskawicznie (uniballe, yokohamy, twardy zawias, szybka maglownica i kwardratowy rozstaw kol robia super robote), szybkie mimo stosunkowo duzej masy (1250kg). W zakretach nie jezdzilem lepszym autem, na trasie meczy - no ale Integrale nie byla zbudowana, zeby polykac kilometry na trasie. Delikatnie podsterowna jak to 4x4, chociaz w Evo rozdzial mocy jest przeniesiony na tyl w stosunku do wczesniejszych 8v i 16v (jesli sie nie myle to 53% tyl, 47% przod), ktore podobno byly duzo bardziej podsterowne. Nie jezdzilem wczesniejszymi, wiec ciezko mi powiedziec.
Generalnie to 944 Turbo jest jak piekna, madra zona w wieczorowej kiecce, a Integrale to francowata kochanka, ktora caly czas wali fochy - ale jak wskoczy w miniowke i wezmie sie ja w obroty, to przychodzi koniec swiata
Wiecej zdjec: http://wr7.pl/2014/03/lancia-delta-integrale-evoluzione/#lightbox[group]/6/
[img]https://s1.postimg.org/e55lavvun/40_lancia_delta_ford_escort_cosworth_test.jpg[/img]
[img]https://s12.postimg.org/9ogagq6ot/image.jpg[/img]
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978)
Edytowane przez anton dnia 27-02-2017 14:41 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
janotres
Użytkownik
Postów: 478
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15 |
Dodane dnia 27-02-2017 17:42 |
|
|
Ostatnie zdanie wszystko tłumaczy pozdrawiam
944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodziny
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 27-02-2017 17:43 |
|
|
anton napisał/a:
...
Generalnie to co mowi sie o Integralach to prawda - auto wymaga bardzo duzo uwagi, czesci drogie (co niekoniecznie ma przelozenie na jakosc - drogie, "bo to do Integrale" ), ale o wszystkim sie zapomina za kolkiem. Auto jest bardzo agresywne, ale nie nerwowe, zmienia kierunek blyskawicznie (uniballe, yokohamy, twardy zawias, szybka maglownica i kwardratowy rozstaw kol robia super robote), szybkie mimo stosunkowo duzej masy (1250kg). W zakretach nie jezdzilem lepszym autem, na trasie meczy - no ale Integrale nie byla zbudowana, zeby polykac kilometry na trasie. Delikatnie podsterowna jak to 4x4, chociaz w Evo rozdzial mocy jest przeniesiony na tyl w stosunku do wczesniejszych 8v i 16v (jesli sie nie myle to 53% tyl, 47% przod), ktore podobno byly duzo bardziej podsterowne. Nie jezdzilem wczesniejszymi, wiec ciezko mi powiedziec.
...
Taki rozkład był już w 16v - dlatego m.in. są one droższe niż 8v.
Różnice z tego co wiem są we wnętrzu, szerszych nadkolach chyba 30mm na stronę, inny zawias - który wymógł zresztą przejście na 5x98.
No i wydech jest już pojedynczy, ale to detal.
Podsterowność rzeczywiście występuje na łukach zbyt szybko najeżdżanych, nie mniej jednak na ciasnych zakrętach te 6% różnicy sprawia że przynajmniej 16v zachowuje się zdecydowanie nadsterownie.
Fajne, fajne... ale tak jak wspomniałeś, płacić min 150tys za szerokie nadkola..w stosunku do zwykłej 16v którą można kupić już za 60, to zbyt duża różnica by się nie zastanowić.
Wszystko rozbija się o $
P.S. widzę że masz przedłużki mocowań spoilera, to już chyba dorabiany aftermarket, czy może szło jako jakaś opcja ?
Prawdziwy nick -> Łajka
Edytowane przez Lajka dnia 27-02-2017 17:45 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 27-02-2017 20:50 |
|
|
anton napisał/a:
Generalnie to 944 Turbo jest jak piekna, madra zona w wieczorowej kiecce, a Integrale to francowata kochanka, ktora caly czas wali fochy - ale jak wskoczy w miniowke i wezmie sie ja w obroty, to przychodzi koniec swiata
Ale pamiętaj, że są takie żony, które potrafią pozamiatać nawet francowate kochanki
BTW Evo genialna - ta jej ostentacyjność zawsze mi się podobała i gdyby nie wrodzona awersja do wszelakiej włoszczyzny to pewnie wzdychałbym baaaardzo. Chętnie pomacałbym kiedyś live
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 27-02-2017 21:06 |
|
|
po latach siedzenia we włoszczyźnie i innych, wsiadłem do aut niemieckich - i powiem że ta era się też u mnie kończy.
Są po prostu nudne w detalach.
To tak BTW
Prawdziwy nick -> Łajka |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 28-02-2017 09:01 |
|
|
Lajka napisał/a:
Taki rozkład był już w 16v - dlatego m.in. są one droższe niż 8v.
Różnice z tego co wiem są we wnętrzu, szerszych nadkolach chyba 30mm na stronę, inny zawias - który wymógł zresztą przejście na 5x98.
No i wydech jest już pojedynczy, ale to detal.
Podsterowność rzeczywiście występuje na łukach zbyt szybko najeżdżanych, nie mniej jednak na ciasnych zakrętach te 6% różnicy sprawia że przynajmniej 16v zachowuje się zdecydowanie nadsterownie.
Fajne, fajne... ale tak jak wspomniałeś, płacić min 150tys za szerokie nadkola..w stosunku do zwykłej 16v którą można kupić już za 60, to zbyt duża różnica by się nie zastanowić.
Wszystko rozbija się o $
P.S. widzę że masz przedłużki mocowań spoilera, to już chyba dorabiany aftermarket, czy może szło jako jakaś opcja ?
Jest jeszcze pare roznic miedzy Evo a 16V - podwyzszone McPhersony, wieksze heble itd, nie mowiac o wygladzie - roznica miedzy Evo a 16V jest kolosalna na korzysc Evo. No ale o gustach sie nie dyskutuje.
Mocowanie spoilera bylo w aucie standardowe - bez niego mozna bylo ustawic spoiler max pod katem 45 stopni, a dodatkowe mocowanie (takie dwie ordynarne blaszki) dostawalo sie w woreczku razem z autem. Z tym mocowaniem mozna bylo ustawic spoiler na 90 stopni, jesli komus nie przeszkadza wieksze zuzycie paliwa o jakies 2L na sto
No dobra, wystarczy, sorry za off-topa.
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: 944 Turbo Kilometerfressgerät |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 26-03-2017 18:39 |
|
|
Hej!
W czwartek wysłałem Hansa na tygodniową terapię do SPA w Kijowie. Chłopaki z AutoMedic robią kompleksową robotę:
-Wnętrze: pranie, czyszczenie, zabezpieczenie tworzyw i konserwacja skóry
-Buda: ogarnięcie odprysków, polerka i ceramika, zabezpieczenie plastików i gum
-Polerka szyb, naprawa odprysków, naniesienie powłoki ochronnej
-Mycie komory silnika, konserwacja itd.
Odbiór w czwartek, żal będzie jeździć
Parę fotek:
https://www.facebook.com/kirillofdetail/videos/1116753371767973/
https://www.facebook.com/kirillofdetail/videos/1116753478434629/
[img]https://s27.postimg.org/bgvsp5akj/17309324_1119587651484545_480011903560341779_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/6w9ma7qv7/17424925_1118792604897383_7940863850874103723_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/ny2gcb5qb/17425085_1119264711516839_6290896436291862227_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/4hhqpsamb/17425924_1119264791516831_8320453935349218172_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/z07jaqzsz/17426262_1119587664817877_881747605105602228_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/wk5pwwhqb/17458183_1119587728151204_345304653077271000_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/6pvx74hqb/17458430_1118792578230719_2822082850792380207_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/e79q02wn7/17498571_1119587744817869_5950669967226033258_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/tu0zdgaf7/17498786_1118792601564050_8524644819708836723_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/bshufngeb/17498970_1119264878183489_1012517634210142628_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/4114h3c8z/17499362_1119266878183289_8960600712750653836_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/vpnrolz9f/17522721_1119265171516793_7946165478219174318_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/l43wclsxv/17522725_1119264784850165_5598776155544265779_n.jpg[/img]
[img]https://s27.postimg.org/xk0m6cm9v/17553763_1119587644817879_9138066270963041877_n.jpg[/img]
Firma z polecenia kumpla, któremu wcześniej doprowadzili do porządku piękne BMW M635CSi:
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|