Autor |
BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 23-11-2011 22:16 |
|
|
Wreszcie znalazlem chwile na prezentacje mojego prosiaczka, kupionego w styczniu 2011 od Witka (Wit007). Autko w manualu, przebieg 160.000km, wersja US przywieziona do Polski kilka miesiecy po wyprodukowaniu. Ksiazka serwisowa zawiera jeszcze wpisy z ASO p. Sobieslawa Zasady z lat 90-tych.
Witek wymienil amerykanizmy na elementy europejskie, wlacznie z szybkosciomierzem, i dbal o auto, wiec wszystko dzialalo. Z drobiazgow zrobilem pelen przeglad tzw. 80.000km, a zaprzyjazniony mechanik dopiescil kilka szczegolow (linka recznego, szyberdach, wymiana paskow klinowych, itp.). Autko ma teraz wentylowane wiercone tarcze hamulcowe na wszystkich rogach - hamuja niezle, a do tego wygladaja bosko! Zainstalowalem tez radio CD Becker z epoki i zostawilem 964 w spa na tydzien, zeby blyszczalo tak, jak na ponizszym zdjeciu.
Prosiaczek byl tez niedawno na zaordynowanej przez Porsche AG jeszcze w latach wczesno-90tych akcji serwisowej, co relacjonowalem na forum PCP (http://www.porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=5948).
Jednym slowem, auto marzenie. Na Dzien Dziecka wybralem sie nim do Tomaszowa razem z zona i dwoma synami (7 i 5 lat) i zmiescilismy sie, zabierajac ze soba maly bagaz na weekend. Moja zona powiedziala, ze chetnie je przygarnie, jesli mnie sie kiedys znudzi. Ale to chyba szybko nie nastapi!
Chetnie poznam Was osobiscie i poslucham takze historii Waszych chorob zwiazanych z Porsche.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 23-11-2011 22:23 |
|
|
Cieszę się że jesteś zadowolony Auto wygląda wprost niewiarygodnie po wizycie w spa. Nie masz więcej zdjęć?
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 23-11-2011 22:42 |
|
|
Zeby nie bylo, ze mam tylko jedno zdjecie...
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 23-11-2011 22:43 |
|
|
... i srodeczek w barwie budyniu...
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 23-11-2011 22:46 |
|
|
Właśnie! Więcej fotek
Nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie ile frajdy może dać takie 964 w stanie 'mint'!
(skoro nawet różniaste 'ulepy' dają radę )
Gratuluję i zazdroszczę
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 24-11-2011 00:04 |
|
|
Ciężko podnieść szczękę z podłogi marzenie mieć taki wóz. |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-11-2011 12:28 |
|
|
Gratulacje
Świetnie się prezentuje
Skoro chcesz nas poznać, zapraszamy na "czwartkowe"
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 24-11-2011 17:10 |
|
|
Lsni jak psu jajca ,tak jak wyzej - wiecej fotek!zwlaszcza z frontu...ps:gratuluje!
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 24-11-2011 18:40 |
|
|
Dziekuje za mile uwagi. Jestem caly czas w stanie wczesnego zauroczenia tym samochodem. Moze dlatego, ze przypomina mi niedawne czasy, kiedy z wielka radoscia jezdzilem fiatem 126p? W sumie 964 i 126p maja wiele podobienstw: silnik z tylu, 100 litrow bagaznika z przodu, ciasno, ale jak trzeba, to i cala rodzina sie zmiesci, oraz to, ze predkosc czuc dokladnie taka, jaka faktycznie jest: jak jechalem 105 km/h maluchem, to czulem pelne 105, i w 964 rowniez czuc, ze jedzie sie pelne 105. Tylko, ze w 964 mozna tez poczuc troche szybsza jazde (na autostradzie lub poza drogami publicznymi).
Wiecej zdjec dolacze, jak odszukam w archiwach. A na czwartkowe spotkania chetnie sie wybiore, chociaz w grudniu chyba nie dam rady.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 24-11-2011 19:39 |
|
|
BT, pozwolę sobie na taki komentarz :
szeryf dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 24-11-2011 21:35 |
|
|
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 11-02-2012 12:41 |
|
|
Ostatnio za wskazaniem kolegi simprez kupilem od nieforumowicza zestaw felg Cup 16", ktore zgodnie z zapewnieniami sprzedajacego okazaly sie proste. Nadalem im troche nowego blasku. Zalaczam zdjecie pogladowe, a na samochodzie pojawia sie wraz z nie-zimowymi oponami na wiosne. Ciekaw jestem, jak Wam sie podoba taka kombinacja kolorystyczna.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez BT dnia 11-02-2012 12:42 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2012 12:44 |
|
|
Nie ma foty
edyta: o juz jest fota wygląda bdb ! Swietnie będą wyglądały na aucie.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
Edytowane przez drwal dnia 11-02-2012 12:44 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 11-02-2012 12:49 |
|
|
Dzieki! Przywracam mu wyglad bardziej typowy dla 964, chociaz Turbo Twist 18" tez sa ladne. W polaczeniu z lekko obnizonym nowym zawieszeniem (jak fabryczna opcja M030) uznalem, ze 16-calowe kola beda sprawialy najmniej klopotow (brak ewentualnego ocierania itp.).
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2012 12:52 |
|
|
a jaka szerokość i et tych kółek ?
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 11-02-2012 12:58 |
|
|
6J ET 52 oraz 8J ET 52. Jak fabryka kazala.
Teraz szukam odpowiednich opon i troche mecze sie decydujac pomiedzy zalecanymi przez Porsche np. Bridgestone S02 N3, niezalecanymi (ale skadinad swietnymi) Michelinami Pilot Sport oraz semislickami Toyo lub Michelin (gorna polka cenowa, po ok. 200 EUR za sztuke).
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2012 13:03 |
|
|
Zacne felgi, w oponach nie pomogę, bo się nie znaju ani troche
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 11-02-2012 13:07 |
|
|
Nic to, drwalu, opony jakies sie znajda i pojedziemy przetestowac na Polnocnej Petli. I chyba wlasnie dlatego zdecyduje sie na opony szosowe, a nie semi. Korca mnie fabrycznie zatwierdzone, a zalecane przez Adriana Streathera Bridgestony...
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2012 13:14 |
|
|
ja właśnie dlatego szukam 16stek (alufelg), bo opony jakie mam to: Toyo Proxes T1-R ( 205/55/16 + 245/45/16, profile chyba nie za wysokie ? do ujeżdzania? ).
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
Edytowane przez drwal dnia 11-02-2012 13:17 |
|
Autor |
RE: BT '91 964 C4 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2012 13:16 |
|
|
Wracasz z oponami do całkowitej serii - ale moim zdaniem nie jest to dobry pomysł jeśli myślisz o czymkolwiek więcej niż cruising. 205 i 225 IMHO to zdecydowanie za mało na 250KM Porsche.
Osobiście jeśli miałbym pozostać przy 16-tkach to założyłbym do 911 z przodu 225/50 a z tyłu 245/45 (niestety coraz rzadziej spotykany). Tylko wtedy z przodu musi być felga 7-calowa.
Tak się jeszcze zastanawiam dlaczego Porsche dawało do 911 z przodu felgi 6-calowe - zarówno 944 S2/turbo i 968 miały z przodu 7 cali (opona oczywiście ta sama czyli 205).
Zestawienie kolorystyczne felg świetne - chciałem kiedyś tak samo zrobić w moich telefonach 16 z ET 23 (piękne ranty)...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|