Autor |
[I] Era Taniego Boxstera |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 29-06-2013 01:13 |
|
|
z Pirxem się zaczeliśmy zastanawiać co za czasy nastały:
http://otomoto.pl/porsche-boxster-jedyne-takie-cabrio-skora-alu-C29636115.html
Boxster '97 112km przebiegu z fotek bardzo ładny, zarejestrowany itp.
za 20900...
więc się pytam, gdzie haczyk?
(Pirx już sugerował że może foty są odwrócone i naprawdę to anglik - no ale nie - więc gdzie ten haczyk?)
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 29-06-2013 01:36 |
|
|
2.5, automat ponad to
*AUTO DO OPŁAT - MOŻLIWOŚĆ PRZYGOTOWANIA DO REJESTRACJI !!!
+obtarty blotnik, reszta do weryfikacji czyli chyba nic nadzwyczjanego na naszym rynku.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-06-2013 10:25 |
|
|
Taka era nastała, jak kiedyś 924. Niestety często auta naprawiane są
jak kiedyś 924/944. Nie odnoszę się oczywiście do tego konkretnego auta.
2.5 i automat - hmmm... czy to przyśpiesza?
Opłaty zdaje się od 35k zł plus naprawa, wcale nie taka okazja, a i pewnie
pierwszy serwis pochłonie 2-3k. Kolejna sprawa to stan rozrządu, trzeba
o nim pamiętać tak jak w 944 16V. Jeszcze nie mieliśmy "spektakularnego"
przypadku, może w ASO już się taki pojawił.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 29-06-2013 23:53 |
|
|
Jeździłem 2.5 w manualu to słabo to chodziło.
Ale jest lans, że prawdziwe Porsche, na dziewczynki wystarczy
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 30-06-2013 18:09 |
|
|
te samochody są coraz tańsze i jeszcze chwilę będzie taka tendencja.... głównie za sprawą ich popularności i w wielu wypadkach małych kosztów serwisowania w porównaniu do 944 do tego spora część jest zapuszczona.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 30-06-2013 18:10 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 06-02-2014 22:03 |
|
|
a tu hamerykański automat zarejestorwany za 23tyś
http://tablica.pl/oferta/porsche-boxster-2-5-automat-wersja-amerykanska-CID5-ID4eXU1.html#6d153eb376
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 06-02-2014 23:25 |
|
|
Przyjdzie i taki czas, że 944 i 924 będą droższe od Boxstra. (Byle nie w serwisowaniu)
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 07-02-2014 08:40 |
|
|
Do tego hamerykańskiego automatu trzeba doliczyć koszt lakierowania .
A patrząc na zmęczone wnętrze , nasuwa się pytanie jak bardzo jest zjeżdżony ... i tak na prawdę diabli wiedzą co w nim tam siedzi ...
A odbiegając od tego hamerykana , to chyba dobrze , że Boxstery tanieją .
Mi też od jakiegoś czasu chodzi po głowie 986 .
Jest tego sporo na rynku wtórnym i do tego jest masa części zamiennych w niskich cenach . Myślę , że to bardzo fajne Porsche do ciekania na codzień.
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 07-02-2014 10:19 |
|
|
bosz... Kierownica z kosmosu, poduszka pasażera zabita, do lakieru... To juz lepiej dać 30 za normalny stan- czy tam średni. Tutaj to porażka.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Krokodyl
Użytkownik
Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 07-02-2014 10:22 |
|
|
No właśnie, ciekawy temat i ciekawa zagwozdka albowiem:
Stare boxy w rozsądnych cenach i dobrej kondycji nie odbiegają od 944 turbo w dobrym stanie. I tu już bym się wahał i jednak wybrał turbo, zwłaszcza przy uwzględnieniu aspektu praktyczności: 4 miejsca, powiększalny bagarek z opcją przewozu palmy i większych mebli przy wyjęciu targi praktykowane 2 razy osobiście. Więc czemu na codzień ? że automat czy że mniejszy to się zmieści ?
Nowsze boxy jak np. spyderek
https://www.youtube.com/watch?v=-0VcNPFq0O4
to juz ceny na poziomie wypasionego rennturbosa albo supa dupa zadbanego porsche 944 turbo s cabrio etc
i tu już bym jednak wziął spyderka, bo mi się podoba i jest niepraktyczny vide test deszczowy jamesa maya z filmiku powyżej
więc na razie ja zostaje przy swoim 944 którego jedyną wadą miejską jest żerność waszki no ale widziały gały co brały
944 88
Edytowane przez Krokodyl dnia 07-02-2014 10:23 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 07-02-2014 10:29 |
|
|
Kompletnie bez sensu. Lakier 5 tys. minimum, raczej więcej Poduszki - brak słów Do tego US i Tip. Powinien kosztować maks. 15 tys.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 07-02-2014 11:23 |
|
|
a tu hamerykański automat zarejestorwany za 23tyś
Jedną lampę ma matową pożółkłą a na masce znaczek mustanga.
Cały wygląda jakby był w podkładzie jakimś, albo myty był hardkorową stroną gąbki do naczyń..
Lakier 5 tys. minimum, raczej więcej
Dziwi mnie tylko czemu lakier ma kosztować 5k+..
Znam najmniej dwóch lakierników, którzy bez łaski polakierowali by to auto naprawdę przyzwoicie za połowę tej kasy.. Ani to nie jest duży wóz, ani nie wygląda na jakiś wytłamszony; wymagający spawania i kilogramów szpachli, naciągania na ramie..
foty dla potomnych:
Cyryl dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Cyryl dnia 07-02-2014 11:24 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 07-02-2014 13:59 |
|
|
Liczyłem ekonomicznie Po cenach w Warszawie. Znam takiego, co liczy za element 700 netto A tu elementów jest 10...
PS. I jestem pewny, że on wcale nie jest najdroższy
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 07-02-2014 14:23 |
|
|
za jednym zamachem do palucha, bo to pewnie obok i można się zmieścić w bardzo niskiej kwocie i bardzo ładnie porobione , ale to wciąż boxster
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
Edytowane przez drwal dnia 07-02-2014 14:24 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 07-02-2014 15:08 |
|
|
Hmm, jak uczy historia malowania czarnego 924l e mans cena, jaką się płaci za lakierowanie może, ale nie musi iść w parze z jakością. "cena warszawska" w przypadku kosztów lakierowania auta jest dla mnie osobiście całkowicie nietrafionym argumentem.
Dla dużego domu w Warszawie nie jest ekwiwalentem taki sam dom w Radomiu czy w Sandomierzu- ani pod względem użytkowym, jesli mieszka się w Warszawie, ani też pod względem wartości tej nieruchomości.
O ile więc 'cena warszawska' w przypadku domu i mieszkania ma rację bytu, to w przypadku usługi, którą wykonuje się sporadycznie a samochód ma koła, to płacenie za ten sam efekt 2x tyle "bo Warszawa" jest dla mnie czystą głupotą. Gdybym wiedział, że moje auto w Gdańsku pomalują świetnie za 3tys, albo w miejscu mojego zamieszkania odległym od Gdańska o 600km za 7tys, to odżałowałbym dwa dni i 1000zł na paliwo, by dostarczyć auto do Gdańska. A to, że czyjeś ego jest posmyrane odpowiednio gdy rzygnie się za malowanko 7k czy więcej nie ma nic wspólnego z automatyczną gwarancją, że robota jest zrobiona 2 razy lepiej niż w przypadku malowania za pół tej ceny. |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 07-02-2014 15:17 |
|
|
Akurat ten pan, który kasuje 700 za element jest wg mnie najlepszy w swoim fachu. Widziałem dzieła wielu lakierników i w większości przypadków mi się nie podobały.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 07-02-2014 16:42 |
|
|
Mogą się nie podobać, tak jak srebrne auta bez klimy, chociaż obiektywnie rzecz biorąc żadna to ich wada.. żeby nie było- widzę różnicę między spapranym malowaniem a np. kolorem farby nietrafiającym w mój gust. Natomiast Pan od świetnie malowanych elementów za 700 wcale nie przekreśla istnienia świetnie malujących panów za 300. Istnieje określenie 'wart swojej ceny", którego ciężko użyć gdy ktoś świetnie maluje auto przy cenie 300zł za element właśnie.
|
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 07-02-2014 16:57 |
|
|
Od boxstera do lakierowania.. dobrze.
Polakierować auto w całości można za 1500zł (serio). Materiały kosztują dodatkowo ok 1000zł (na przykładzie duPointa). I nawet może nie wyjść źle.
Problem pojawia się, kiedy zależy nam na lakierowaniu zimą, albo latem, ale z gwarancją, że samochód odbierzemy po dwóch dniach. Inaczej dochodzi stres, że bez komory lakierniczej lakier nie stwardnieje na tyle, żeby jeździć z czystym sumieniem. Poza tym komora, to również czystość.. Ja niestety do tej pory nie mogłem sobie pozwolić na taki luksus. Ale z chęcią bym skorzystał. Problem w tym, że koszty rosną znacząco.
Cyryl, czy ceny poza Warszawą, o których pisałeś dotyczą lakierowania w komorze lakierniczej?
Lakier to naprawdę bardzo delikatna robota, a różnica pomiędzy jednym lakierowaniem, a drugim bywa czasami ogromna.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 07-02-2014 17:32 |
|
|
Odebrać samochód po porannym lakierowaniu można nawet tego samego dnia wieczorem, a następnego dnia o brzasku być już nim daleko w trasie..
Można, ale nie dajmy się zwariować, zwłaszcza w przypadku aut posiadanych hobbystycznie, które na siebie nie zarabiają.
Myślę, że odstawienie wozu za tydzień a może i dwa do lakiernika, by wszystko się ładnie wysezonowało, utwardziło i potem zostało wypolerowane- nie jest jakimś nadludzko heroicznym czynem.
Komora to fajna rzecz, ale i bez niej da się polakierować ładnie i czysto. Rozsądnych "patentów' na osiągnięcie warunków komory lakierniczej widziałem kilka, i widziałem też, że zdają egzamin.
Nie, ceny o których wspomniałem nie są cenami malowania w komorze lakierniczej. Są cenami za porządne malowanie w odpowiednich warunkach. Zaznaczam jednak, że w malowaniu nie chodzi o to, gdzie, ale jaki jest efekt.. Chyba, że jak już nadmieniłem wcześniej, kogoś podnieca fakt że auto było malowane hiper pistoletem w giga lakierni.
Wtedy jeśli jest dobrze pomalowane i w super warunkach- płaci się 7tys.
Jeśli jednak jest 'tylko' dobrze pomalowane- można zapłacić 3.
Kwestia ambicji, potrzeb i najprawdopodobniej również tego, co dla kogo znaczy "dobrze"
|
|
Autor |
RE: [I] Era Taniego Boxstera |
matt
Użytkownik
Postów: 39
Miejscowość:
Data rejestracji: 29.10.12 |
Dodane dnia 07-02-2014 17:35 |
|
|
nie ma dobrych lakiernikow - sa tylko tacy co im czasem wychodzi i tacy co im czasem nie wychodzi. zgadzam sie - komora a bez komry to podstawowa roznica. |
|