Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[I] 944 czarne |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 07-04-2014 13:32 |
|
|
Co to za auto?
było omawiane ?
http://otomoto.pl/porsche-944-2-5-163-km-C32799136.html
Witam. Do sprzedania Porsche 944 w idealnym stanie wizualnym i technicznym. Nowe opony letnie i komplet drugich kół zimowych. Oryginalny przebieg. Pojazd nigdy nie uczestniczył w żadnej kolizji. W celu uzyskania większej liczby informacji proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, szyberdach, światła przeciwmgłowe
Komfort:
el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, tapicerka skórzana, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, podgrzewane fotele
Historia:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy, garażowany
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Olo924 dnia 07-04-2014 13:32 |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 03-05-2014 14:07 |
|
|
Czy posiada ktoś kontakt do właściciela? |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-05-2014 14:55 |
|
|
Zwykłe 44 za 25k???? no bez jaj... żeby to Ska była to może.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 03-05-2014 15:58 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Zwykłe 44 za 25k???? no bez jaj... żeby to Ska była to może.
Dowiedzieć się więcej o egzemplarzu i napisać właścicielowi ile dam nikomu nie zaszkodzi
Edytowane przez omek dnia 03-05-2014 16:00 |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 03-05-2014 16:10 |
|
|
Wóz użytkownika forum PCP o nicku Petrosp z Piaseczna. Ogłaszany w XI 2013 za 22tys zł. Miał wtedy na liczniku ~215tys km (wot, zagadka! ).
Sprowadzony z Germanii w 2004. VIN takowoż był podany
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 03-05-2014 16:44 |
|
|
simprez napisał/a:
Wóz użytkownika forum PCP o nicku Petrosp z Piaseczna. Ogłaszany w XI 2013 za 22tys zł. Miał wtedy na liczniku ~215tys km (wot, zagadka! ).
Sprowadzony z Germanii w 2004. VIN takowoż był podany
Dzięki za odpowiedź.
Znalazłem jego temat na PCP: http://www.porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?p=112974&highlight=#112974
Z tego co mi wiadomo ogłoszenie z przebiegiem 196k było z przełomu marca/kwietnia tego roku. Na zdjęciach z ogłoszenia z listopada przebieg rzeczywiście jest mniejszy. Poza tym na tamtym forum pojawiają się jakieś wątpliwości co do klimatyzacji. Jeśli chodzi o przebieg to dziwi mnie i podejrzanym jest skręcanie licznika tylko o 19 tysięcy kilometrów. Nie wiem co właściciel rozumie pod hasłem serwisowany w ASO ale jeżeli rzeczywiście pełen serwis wykonywany był w ASO to po numerze VIN chyba nie będę w stanie dojść faktycznego przebiegu, bo serwisant wprowadzający dane do komputera przepisuje przebieg z licznika a historia chyba ma tylko parę pozycji. Jeśli się mylę to mnie proszę poprawcie.
Ujawniły się jeszcze dodatkowe wady, którymi właściciel pochwalił się sam w poprzednim ogłoszeniu i zostały dodatkowo zauważone na równoległym forum.
Tak jak pisałem wcześniej, nie zaszkodzi mi odezwać się do właściciela.
Edytowane przez omek dnia 03-05-2014 17:09 |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 03-05-2014 19:26 |
|
|
Możliwe, że uszkodziła się któraś zębatka w liczniku i po prostu wymieniono całość na inny.
Chyba, że rzeczywiście ktoś wykazał się durno... ekhm... "inwencją"
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 03-05-2014 19:34 |
|
|
simprez napisał/a:
Możliwe, że uszkodziła się któraś zębatka w liczniku i po prostu wymieniono całość na inny.
Chyba, że rzeczywiście ktoś wykazał się durno... ekhm... "inwencją"
Możliwe ale nie będę spekulował. Napisałem do niego wiadomość na telefon podany w ogłoszeniu z listopada. Jak się odezwie to wszystkiego się dowiem. |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 03-05-2014 23:37 |
|
|
Omek, że tak się zapytam... Dlaczego 944?
Ja na przykład pod uwagę nigdy nie brałem 944. 924 to piękna linia i prostota, 924S jest zwinniejsze i szybsze niż 944, choć tak samo drogie w utrzymaniu -mimo to, po prostu piękniejsze i bardziej klasyczne, 924 Turbo - kwintesencja, ale jednak nie, bo skrzynia, bo sprzęgło z 944... 944S, S2, Turbo - koszta, a jak w nie wnikać, to już wolałbym to robić w 928S.
Choć, jak tak spojrzę na Conkowe albo Januszowe... No też ładne i budzące respekt, co tu gadać.
Wpadnij na następny spot, na Trójmieście Klasycznie nie było opcji, żeby wszystko dobrze obejrzeć i przegadać. A nuż Zielone się już wykula?...
|
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 03-05-2014 23:46 |
|
|
Pumba, ty masz jeszcze traumę po swoim 944 i stąd Twoje gderanie
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 00:53 |
|
|
Pumba napisał/a:
Omek, że tak się zapytam... Dlaczego 944?
Ja na przykład pod uwagę nigdy nie brałem 944. 924 to piękna linia i prostota, 924S jest zwinniejsze i szybsze niż 944, choć tak samo drogie w utrzymaniu -mimo to, po prostu piękniejsze i bardziej klasyczne, 924 Turbo - kwintesencja, ale jednak nie, bo skrzynia, bo sprzęgło z 944... 944S, S2, Turbo - koszta, a jak w nie wnikać, to już wolałbym to robić w 928S.
Choć, jak tak spojrzę na Conkowe albo Januszowe... No też ładne i budzące respekt, co tu gadać.
Wpadnij na następny spot, na Trójmieście Klasycznie nie było opcji, żeby wszystko dobrze obejrzeć i przegadać. A nuż Zielone się już wykula?...
Zdążyłem zauważyć, że większość użytkowników forum poleca 924 osobom rozważającym pomiędzy tymi dwoma modelami. Klasyczne wnętrza 944 przed rokiem 1985 też mają tutaj swoich zwolenników.
Oczywiście 924 przykuwa moje spojrzenie, zwłaszcza Wasze egzemplarze, które miałem już okazje oglądać. Niestety krótko, więc na pewno nie raz mnie jeszcze zachwycą. Jednak z niesprecyzowanych przyczyn 944 bardziej. Myślę, że 944 1985+ jest gdzieś pomiędzy klasyką lat, w których wyjechały pierwsze 924 a świeższą, zaryzykuję stwierdzenia współczesną stylistyką wnętrza i nadwozia. Może to właśnie gdzieś do mnie przemawia żebym skłaniał się ku modelowi 944. Gdzieś tam jeszcze podsłyszałem, że 944 to mniej potencjalnych kłopotów z korozją. Jeśli tu się mylę to mnie poprawcie, nie analizowałem tego. Do silnika 2.0 zaadoptowanego historycznie z innej marki nikt mnie raczej nie przekona. Tak jak piszesz, są dwie inne wersje - S i Turbo. W tych można by ewentualnie wybierać. Może 924 nie dałem szansy i tak naprawdę za długo nad tym modelem się nie zastanawiałem będąc zapatrzonym w 944. "piękna linia", jak dla mnie w 944 jeszcze piękniejsza ale to są już gusta Wiem, że takich zakupów nie powinno nazywać się inwestycjami ale pewnie łatwiej będzie odzyskać jakiś drobny zwrot majątku wpakowanego w taką skarbonkę w przypadku 944.
Na Trójmiasto Klasycznie mogłem wpaść tylko na chwilkę, kolejne jutrzejsze jest odwołane z tego co wiem. Następny spot? Rozumiem, że wpadacie na spotkania Trójmiasto Klasycznie, umawiacie się na forum czy jakoś poza? Wrzucam mój numer telefonu jak coś: 509666948. Oczywiście w miarę moich możliwości nie chcę przegapić żadnego spotkania.
Edytowane przez omek dnia 04-05-2014 00:57 |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 01:23 |
|
|
Kup sobie zwykłe 944 w starej desce w dobrym stanie . Rdza tego nie rusza , silnik w miarę tani w naprawach . Tylko musisz mieć zdrowy egzemplarz .
Zobaczył bym to
http://otomoto.pl/porsche-944-klima-super-stan-okazja-C31856652.html
tylko cena parę tysi do dołu
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 561
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 04-05-2014 01:42 |
|
|
Ja tam bym był za 944 2,5 z lat po 85. Chyba wszystkie mają wspomaganie, nowa deska jest dla mnie może i mniej klasyczna, ale bardziej funkcjonalna i do tego łatwiej wsiadać, jest lepsza ergonomia i pozycja za kierownicą. W 924 czy w 944 ze starą deską, dla mnie wsiada się bardzo ciężko a kierownica leży na nogach pod dziwnym kątem, po prostu ciężko nią kręcić, a jak nie ma wspomagania to już wogle. Silnik 2,5 jest bardzo żywotny, w porównaniu do S2 i Turbo tani w naprawach i lepiej zniesie codzienną eksploatację. W 944 w lusterkach bocznych fajnie widać poszerzone tylne błotniki bardzo mi się to podoba. Podsumowując jak szukasz auta na co dzień, bardziej komfortowgo, cichszego i trwałego to szukaj 944 2,5 po 85, a najlepiej na szerszym zawieszeniu, będziesz mógł wybierać w felgach, od klasycznych po nowsze np. z Boxstera czy 996. Jak klasyk, oldtimer to tylko 924, im bardziej oryginalne i starsze tym lepiej, jak auta pod inwestycję, lub bardziej kolekcjonersko z perspektywą na odzyskanie pieniędzy to 924 Turbo, 944S2 najlepiej Cabrio, lub 944 Turbo, najlepiej podobno Turbo S
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 04-05-2014 10:21 |
|
|
simprez napisał/a:
Pumba, ty masz jeszcze traumę po swoim 944 i stąd Twoje gderanie
Może racja?... Zapomniałem, że je miałem
Na Trójmiasto Klasycznie panuje duży harmider, każdy lata między autami i nie ma szans, żeby normalnie pogadać i pooglądać.
Mamy tu na forum taki wątek pt: "porki z 3miasta łączcie się" i tam zazwyczaj ugadujemy się na jakieś spotkania, ostatnio była Ergo Arena a potem pizza w Krokodylu. Może w maju uda się jeszcze zebrać. W czerwcu organizujemy zlot w Koszalinie, jeżeli chciałbyś podjechać, tam będzie co oglądać i czas, żeby wszystkie wątpliwości rozwiać. Anyway, skrobnę Ci smsa, jakby jakiś spot się szykował.
Natomiast jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą, to jest to kwestia wymiany foteli na takie z późnego 944. Różnica jest wbrew pozorom kolosalna.
Co do reszty, można się z Andrzejem zgodzić, 944 jest bardziej cywilizowane, choć silnik 2,5 według mnie to słaba jednostka.
/ end of offtopic
|
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 11:35 |
|
|
Dziękuję za link, tę ofertę już widziałem.
Przystanę jednak przy poszukiwaniach modelu 944 1985+. Te wersje najbardziej do mnie przemawiają nawet jeśli 85- są tańsze i nie trzeba za nie płacić akcyzy, bo są to auta 30 lat+.
Andrzej77 napisał/a:
Ja tam bym był za 944 2,5 z lat po 85. Chyba wszystkie mają wspomaganie, nowa deska jest dla mnie może i mniej klasyczna, ale bardziej funkcjonalna i do tego łatwiej wsiadać, jest lepsza ergonomia i pozycja za kierownicą. W 924 czy w 944 ze starą deską, dla mnie wsiada się bardzo ciężko a kierownica leży na nogach pod dziwnym kątem, po prostu ciężko nią kręcić, a jak nie ma wspomagania to już wogle. Silnik 2,5 jest bardzo żywotny, w porównaniu do S2 i Turbo tani w naprawach i lepiej zniesie codzienną eksploatację. W 944 w lusterkach bocznych fajnie widać poszerzone tylne błotniki bardzo mi się to podoba. Podsumowując jak szukasz auta na co dzień, bardziej komfortowgo, cichszego i trwałego to szukaj 944 2,5 po 85, a najlepiej na szerszym zawieszeniu, będziesz mógł wybierać w felgach, od klasycznych po nowsze np. z Boxstera czy 996. Jak klasyk, oldtimer to tylko 924, im bardziej oryginalne i starsze tym lepiej, jak auta pod inwestycję, lub bardziej kolekcjonersko z perspektywą na odzyskanie pieniędzy to 924 Turbo, 944S2 najlepiej Cabrio, lub 944 Turbo, najlepiej podobno Turbo S
Zgadzam się w zupełności. Autem będę co prawda jeździł bardzo mało ale obawiam się, że S2, Turbo, TurboS mijają się tutaj trochę z przeznaczeniem.
Będąc przy wspomaganiu, czy ktoś może potwierdzić to, że wszystkie 1985+ miały wspomaganie?
Wiadomo więc za czym się oglądam, właściciel czarnej 944 z tematu nie odpowiada, już trochę bardziej cierpliwie rozglądam się dalej wszędzie, wszędzie, bo nie wykluczam sprowadzenia.
Pumba napisał/a:
simprez napisał/a:
Pumba, ty masz jeszcze traumę po swoim 944 i stąd Twoje gderanie
Może racja?... Zapomniałem, że je miałem
Na Trójmiasto Klasycznie panuje duży harmider, każdy lata między autami i nie ma szans, żeby normalnie pogadać i pooglądać.
Mamy tu na forum taki wątek pt: "porki z 3miasta łączcie się" i tam zazwyczaj ugadujemy się na jakieś spotkania, ostatnio była Ergo Arena a potem pizza w Krokodylu. Może w maju uda się jeszcze zebrać. W czerwcu organizujemy zlot w Koszalinie, jeżeli chciałbyś podjechać, tam będzie co oglądać i czas, żeby wszystkie wątpliwości rozwiać. Anyway, skrobnę Ci smsa, jakby jakiś spot się szykował.
Natomiast jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą, to jest to kwestia wymiany foteli na takie z późnego 944. Różnica jest wbrew pozorom kolosalna.
Co do reszty, można się z Andrzejem zgodzić, 944 jest bardziej cywilizowane, choć silnik 2,5 według mnie to słaba jednostka.
/ end of offtopic
Maj i czerwiec to u mnie najcięższe miesiące. Do Koszalina nie tak daleko, dobrym pomysłem jest odwiedzenie Was tam. Co do spota, będę czekał na wieści.
Edytowane przez omek dnia 04-05-2014 12:03 |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 16:03 |
|
|
nie wszystkie miały wspomaganie
|
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 04-05-2014 21:01 |
|
|
Moj ma wspomaganie, i tez na sprzedaz
Mialem 944 w nowej desce, mialem turbo s, mam 944 w starej desce. Kazdy z nich ma swoj klimat, a im mocniejszy w nich silnik tym wieksze koszty utrzymania...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 04-05-2014 21:04 |
|
|
Właśnie!
Tomek, spójrz choć okiem lewym na Wampirowe... Klasyka jeszcze w życiu zdążysz zbudować... A może przeskocz nas o krok, kup sobie od razu wyścigówkę?
|
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 04-05-2014 21:22 |
|
|
Nie ukrywam, że nie raz już przeglądałem i ładnie się prezentuje. Cieszę się, że odpowiadacie na moje poszukiwania. Egzemplarz, który sprzedaje Wampir byłby niewątpliwie świetną zabawką.
Ja jednak chcę być jak najbliżej fabrycznego oryginału.
|
|
Autor |
RE: [I] 944 czarne |
omek
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Gdańsk / Wejherowo
Data rejestracji: 31.12.13 |
Dodane dnia 05-05-2014 10:20 |
|
|
Właściciel dzisiaj do mnie zadzwonił. Pan mówiący w słuchawce ma wyraźne kłopoty komunikacyjne w języku polskim. Auto ma dwa lata u siebie. Wydukał coś, że rdzy zero, że do poprawy farba, że coś tam cieknie gdzieś tam.
Przedtem miał je ktoś z Lublina. Licznik wymieniony na jakiś inny dlatego zły przebieg. Auto ma klimę własnej roboty stąd te rurki pod pokrywą silnika. Przez telefon rozmowa trudna komunikacyjnie. Powiedziałem, żeby wysłał mi adres email, może będzie łatwiej. Nie podoba mi się to, że auto ma tylko dwa lata z czego pół roku próbuje już sprzedać. Z ceny myślę, że zejdzie, bo już trochę mniejszą niż w ogłoszeniu zaproponował. Prawdopodobnie na odległość niczego więcej się nie dowiem. Jeśli chodzi o komplet dokumentów i historię co się z autem działo w Niemczech to odpowiada, że ma jakieś papiery w języku niemieckim i nic nie rozumie. Czy podczas kupna samochodu w salonie właściciele, wtedy nowych Porsche, dostawali jakieś dokumenty dotyczące wybranych opcji dodatkowych? Dało by się tak sprawdzić dokładną oryginalność egzemplarza. Na zdjęciach nawet ładnie się prezentuje.
Edytowane przez omek dnia 05-05-2014 10:33 |
|
|
|
|