924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - samochody
Strona 1 z 2 1 2 >
Autor [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
kiler
Użytkownik



Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13
Dodane dnia 13-05-2014 20:35
http://aukcjeaut.com/Porsche_924_po_kompleksowym_remoncie-p7.html

Odbudowane przez chłopaków z klasyczny.com
Historia do prześledzenia u nich na portalu i fb.

Auto trochę kundel, bo niby buda z Turbo (według opisu), a piasty 4x108.


Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio

https://www.facebook.com/BWNengineering

Edytowane przez kiler dnia 13-05-2014 20:37
www.facebook.com/BWNengineering
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
cichy
Użytkownik



Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 13-05-2014 21:05
Bardzo fajne ma felgi, jak dla mnie leżą rewelacyjnie na 924 ale poza tym jakoś mnie do mnie ich remont nie przemawia smiley


944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 13-05-2014 21:07
kiler napisał/a:
http://aukcjeaut.com/Porsche_924_po_kompleksowym_remoncie-p7.html

Odbudowane przez chłopaków z klasyczny.com

Ile warte waszym zdaniem takie cuś ?


Sumarycznie jest 3724;-)
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
kiler
Użytkownik



Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13
Dodane dnia 13-05-2014 21:19
7k?


Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio

https://www.facebook.com/BWNengineering
www.facebook.com/BWNengineering
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 13-05-2014 21:24
Wygląda na to że ktoś przecenił siły i to znacznie . Deska zepsuta , lewarek dziwny ,plastiku brak ... jak tak reszta zrobiona to mi się ono nie widzi .
Do szumnego słowa Odbudowane to trochę brakuje .


Sumarycznie jest 3724;-)

Edytowane przez slawek290 dnia 13-05-2014 21:25
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2014 21:26
A gdzie ta historia bo patrzyłem na stronkę i nic tam o 924 nie znalazłem... Albo moze nie o tym. Wartość... Hym No te 5k pewnie by było.
Zawierciańskim na 4 czy 5 śrub? Bo po felgach niby 5 ale czy to nie na dystansach?
Ciekawe jaka skrzynia.. Dogleg z 924 czy 931?
Pas przedni i maska z turbo...

Po analizie zdjeć stwierdzam ze jest to 924 n/a rocznikowo na bank przed 80r. 931 to nie jest i nie było!
Skąd moja pewność... Brakuje elementów charakterystycznych dla 931 pod maska takich jak otwory i mocowania węży paliwowych... No chyba ze ktoś był tak nadgorliwy i je zaspawal ale to dużo zabawy. Brak tez podstawy filtra paliwa... Tego chyba nikt by nie wycinal?
Kolejna rzecz to vin na kielichu... Bo na grodzi go nie ma.
Zamki w drzwiach starego typu.
Nawiew chyba niekompletny.
Poza tym ciekawe czy sprzęgło hydrauliczne czy na linke? Bo to tez ważne.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli

Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 21:33
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
kiler
Użytkownik



Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13
Dodane dnia 13-05-2014 21:33
Kiedyś właściciel pisał mi, ze jest 4x108 i dystans zmieniający rozstaw.


Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio

https://www.facebook.com/BWNengineering
www.facebook.com/BWNengineering
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2014 21:37
Pomoce sprzęgło raczej jest na linke... Małe serwo hamulca...
Bardzo prawdopodobne ze to 79r ze skrzynia dogleg... I wszystko na to wskazuje ze napęd i silnik były oryginalnie wolnossace. Tylko założono nosek i maskę z turbo.
A jak zawieszenie na 4 śruby... To juz dobitnie wolnossace. Za dużo roboty z przeróbka n/a na turbo... Wiem bo praktycznie miałem tomzrobic smiley



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Piotr924
Użytkownik



Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13
Dodane dnia 13-05-2014 21:54
Dzwi od nowszego modelu
halogeny w zderzaku, patent wlasciciela (Wasem/Hella???)
brak zbiorniczka do spryskiwacza
konsola z wycietymi otworami pod inne wlaczniki
Dziwny smiley


Porsche 924, '82

"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 13-05-2014 22:12
Wyloty powietrza na szybę to takie mini oponki . Oj odbudowywali z fantazją .


Sumarycznie jest 3724;-)
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2014 22:23
Ciekawy pomysł ze przenieśli panel nawiewu tam gdzie jest radio... A miejsce na radio tam gdzie nawiew smiley
Włącznik świateł to tez coś...innego.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
klasyczny
Użytkownik

Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.05.14
Dodane dnia 13-05-2014 22:30
Po prostu brak słów. Miałem się nie odzywać, ale nie mogę tego czytać.

Auto jak je kupiłem wyglądało jakbym je wyciągnał z jeziora. Dałem za nie dokładnie 1500pln i zjebane było w nim wszystko. Lakier, mechanika, brak wnętrza, elektryka jak makaron spagetti. Buda była zdrowa, choć i tak nie obeszło się bez spawania. Odbudowałem auto na tyle ile mogłem, jeździ, wygląda, skręca, a silnik naprawdę jest zrobiony na tip top.

Czytajcie opis. Wiem, że auto nie jest idealne i wiem, że ma swoje minusy - min wnętrze (o czym pisze!!) a wy robicie jakieś śledztwo jakbym napisał, że auto jest z zerowym przebiegiem wprost z salonu.

co do wątku turbo - nie wiem - ch*a się znam. Powiedział mi o tym poprzedni właściciel, a dodatkowo człowiek który sprzedawał mi wnętrze stwierdził, ze to buda z turbo. Znaczenia większego to nie ma, bo po turbo nie ma tam widu ani słychu.

Auto w sumie wyszło mnie ponad 15k (same felgi warte są 3k, a i kiery poniżej tyszcza nie znajdziecie) i pewnie można za to kupić igłę. Może tak, ale ja mam to nie inną. Lepiej ją było zezłomować według was?

W sumie wcale nie chce go sprzedawać - pojawił się pomysł na nowy portal i stwierdziłem że taki będzie fajny pomsył na jego promocję. Będę na nim tyle w plecy, że lepiej żeby sobie stał i ładnie wyglądał jako mebelek.
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
czerwony
Użytkownik



Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13
Dodane dnia 13-05-2014 22:43
Talib z naszego forum je kiedyś miał, odkupiłem od niego spiderweby z tego autka (na 4 śruby było, sam odkręcałem), a mój ojciec je oglądał dokładniej, buda turbo stan kiepski, silnik zwykły, o problemach z elektryką też wtedy już słyszałem.


Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82'

Edytowane przez czerwony dnia 13-05-2014 22:45
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2014 23:15
Klasyczny... Nie denerwuj sie smiley autko jest ładne i przyzwoicie wyglada. Pewnie jeszcze długo pojeździ bo większość rzeczy jest ogarnieta.
Jeśli chodzi o moje dochodzenie w sprawie budy.. No cóż juz tak mam ze czepiam sie pierdol dla 99% osób nie mających znaczenia. Na 931 zęby zjadłem i dlatego pisze co wiem smiley
Po szczegółach buda nie wyglada mi na taka z turbo nawet z 79r... Są fotki z serwisówek porsche dla 79 czyli pierwsze 931... I są szczegóły których ta buda nie ma dlatego ja oceniam ja na 924 n/a czyli nawet lepiej bo więcej sie zgadza...
No i zawieszenie na 4 śruby. W wersji na USA mogłoby być... Ale to nie 79r.
Długo by wymieńiac...
A np zamki drzwi.. Czytaj te bolec w karoserii... Które raczej cieżko zamienić, były zmienione w 1980r na nowy typ z supportem. Do 79 był sam bolec... Jak tutaj.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli

Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 23:25
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
klasyczny
Użytkownik

Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.05.14
Dodane dnia 13-05-2014 23:22
Rocznik według papierów to dokładnie 79, dowód niestety jest stary i nie ma w nim podanej mocy a nie innych szczegółów. Nic więcej o nim nie wiem... To nie jest auto dla 100% kolekcjonera. Nie było oryginalne i nie jest jeszcze bardziej po tym jak je troszkę pozmieniałem, ale co z tego. Dla mnie wygląda doskonale i po prostu za każdym razem jak na nie patrze mówię "ależ kozak!" Myślę, że cena ustali się sama i będzie ok. Nie 20k, nie 15k, ale myślę że coś pomiędzy 5 a 10k będzie uczciwe.
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2014 23:30
5 to takie min za przyzwoicie ogarnięte auto smiley
Ciekaw jestem jaki jest nr seryjny ze skrzyni biegów? Znasz go? Sam vin pewnie za wiele sie nie powie... Juz lepsze byłoby info z tabliczki która jest za deska rozdzielcza... To mówi wiele a 99% aut nawet z przebitymi numerami itp ma ta tabliczkę nie ruszoną.
Masz tabliczkę znamionowa w komorze silnika... Notowana na 2 nity... Jest na niej tez vin i masy własne...? Mam taka z 76r wiec były od początku produkcji stosowane.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli

Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 23:31
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
klasyczny
Użytkownik

Postów: 3
Miejscowość:
Data rejestracji: 13.05.14
Dodane dnia 13-05-2014 23:34
Tabliczka jest, wklejki jakieś też pod maską. Mogę sprawdzić. Skrzynia to dogleg, a sprzęgło jest "na linkę", która mimo usilnych zabiegów pięknie skrzeczy. Klamki są zmienione z VW golfa, poprzednie też z niego były a dodatkowo były mocno zniszczone. Drzwi... nie wiem nie ruszałem. Deski też nie odkręcałem, brak czasu.
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2014 23:44
smiley jak tabliczka jest to dobrze... Zawsze coś więcej smiley dogleg był w dwóch wersjach:
Słabsza z wałem 20mm w wolnossacym.
Mocniejsza z wałem 25mm do turbo
Pierwszy stosowano tylko w 79r i potem wycofano bo sie za bardzo sypały.
Drugi od 79 do 83 glownie na Europę. Dla USA była skrzynia "normalna" i chyba tylko początkowe modele sprzedawano z doglegiem, a późniejsze tylko ze skrzynia podobna jak w 944. Wszystko przez nieszczęsne synchronizatory i to ze ludzie w USA z doglegiem sobie złe radzili smiley
Co do klamek... Jak działa to oki smiley ja pisałem o mechanizmie zamków starszego typu.. Chyba mniej wytrzymałam ze go pózniej zmienili, ale tomjuz tylko projektant wie o co w tym chodziło.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli

Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2014 23:47
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
Andrzej77
Użytkownik

Postów: 562
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11
Dodane dnia 14-05-2014 00:18
Auto wygląda na całkiem fajne, poprawić wnętrze + kila szczegółów i będzie super fajne.
Można je nazwać turbo look smiley


Andruszka-PCP
991.1 S
Autor RE: [I] 924 2.0 n/a z klasyczny.com
kiler
Użytkownik



Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13
Dodane dnia 14-05-2014 00:50
klasyczny, nie denerwuj sie - chlopaki znaja sie na tych wozach jak malo kto i wygarna kazda pierdole ktora zauwaza... a widza sporo smiley

Przeciez nikt mie napisal, ze szrot albo lepiej by bylo jakbys nic nie robil. Tutaj jest rzeczowa dyskusja na temat aktualnego stanu, a nie hejty jak czasami w komentarzach na fb. No i tu nikt nie pomyli go z 944 co na fb jest na porzadku dziennym smiley


Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio

https://www.facebook.com/BWNengineering
www.facebook.com/BWNengineering
Strona 1 z 2 1 2 >