Autor |
[I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 09-06-2014 11:17 |
|
|
Witam, sprawa dotyczy danego egzemplarza :
Porsche 911
Rocznik:
1975
Przebieg:
60 000 km
Rodzaj paliwa:
benzyna
Silnik:
2687 cm³ (Moc 175 KM / 129 kW)
Skrzynia biegów:
manualna
Kolor:
czerwony
Liczba drzwi:
2/3
Układ kierowniczy:
po lewej stronie
Status pojazdu:
przygotowany do rejestracji / opłacony
Kraj pochodzenia:
Stany Zjednoczone
Cena ok. 60 tys. zł
Opis:
Porsche 911 S z 1975 roku w bardzo ładnym stanie.
Samochód pali i jeździ.
Został sprowadzony z Stanów Zjednoczonych i jest opłacony.
Znajduje się w Polsce.
Zdjęcia:
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_1.jpg
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_2.jpg
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_3.jpg
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_4.jpg
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_5.jpg
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_6.jpg
http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_7.jpg
http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_8.jpg
Chciałbym wiedzieć na ile Wy wycenilibyście dany egzemplarz i co na pierwszy rzut oka jest w nim nie tak oraz na czym skupić się podczas oględzin - oczywiście o sprawdzeniu nadwozia pod kątem rdzy,szpachli i tego czy jest proste nie musicie pisać, to jak w każdym aucie, po prostu w temacie Porsche moja wiedza jest nikła stąd pytam o detale konkretnie dot. danej marki i modelu.
Z góry dziękuję za opinie i chwilę poświęconą na zapoznanie się z opisem i zdjęciami :wink:
Wiem również że " lepsze " znajdę choćby na mobile.de , proszę jednak abyśmy na chwilę skupili się na tym konkretnym egzemplarzu. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 09-06-2014 14:21 |
|
|
elo,to nie typ 930 - 930 to turbo. Stoi juz bardzo dlugo na allegro,ten rocznik byl bez ocynku wiec moim zdaniem cena raczej srednia a juz napewno nie jest to rocznik poszukiwany przez potencjalnych kupujacych. Mnie osobiscie lekko odstraszaja dywany (prawdopodobnie slonce zrobilo juz swoje chociaz kto wie....moze zalany?bo dywany sa tak wyplowiale/pofarbowane wszedzie...a slonce przeciez nie pada na kazdy element i strone dywanow w aucie tylko na jakies tam dane jego czesci....).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 09-06-2014 14:21 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 09-06-2014 17:54 |
|
|
Cena jak za to auto mocno przesadzona . Było kilka fajnych samochodów ostatnio i się sprzedały w 1- 3 dni .
Mam na oku jedną 911 w Pl , nigdzie nie wystawianą na necie . Jak cię interesuje dzwoń 5zero 7 445 1 trzy 9
Na pewno lepszy egzemplarz .
Jak ktoś chciałby się z forum jeszcze coś dowiedzieć na temat tego samochodu dzwońcie śmiało
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 09-06-2014 18:02 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 09-06-2014 18:46 |
|
|
To napisz najpierw jaka to 911, z którego roku i za ile, a najlepiej wszystko co wiesz, choćby z fotkami Możesz na priv. po prostu.
Pozdrawiam. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 09-06-2014 19:03 |
|
|
Wam też pewnie nie chce się klikać w zdjęcia...
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_1.jpg[/img]
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_2.jpg[/img]
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_3.jpg[/img]
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_4.jpg[/img]
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_5.jpg[/img]
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_6.jpg[/img]
[img]http://img03-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_7.jpg[/img]
[img]http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C30829843_8.jpg[/img]
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6075
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 09-06-2014 19:42 |
|
|
tak patrzę na te foty i nie moge sie nadziwić że ludzie poważnie myślą o kupieniu czegoś takeigo za takie pieniądze zamiast znacznie lepszego pod każdym względem 928 a połowę tej kwoty... "dziwny jest ten świat"
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 09-06-2014 19:48 |
|
|
przemek84 napisał/a:
Mnie osobiscie lekko odstraszaja dywany (prawdopodobnie slonce zrobilo juz swoje chociaz kto wie....moze zalany?bo dywany sa tak wyplowiale/pofarbowane wszedzie...a slonce przeciez nie pada na kazdy element i strone dywanow w aucie tylko na jakies tam dane jego czesci....).
Nie wiem jak przednie, ale tylne zachlapane poprostu czerwoną farbą ..a raczej pyłem podczas lakierowania. Może lakierowane na szybko w garażu i źle zabezpieczone? |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 09-06-2014 20:31 |
|
|
vip3r napisał/a:
tak patrzę na te foty i nie moge sie nadziwić że ludzie poważnie myślą o kupieniu czegoś takiego za takie pieniądze zamiast znacznie lepszego pod każdym względem 928 a połowę tej kwoty... "dziwny jest ten świat"
Robiąc OT...
Nie jest to kwestia tego że akurat też mam 928, żeby nie było.
Można mnie linczować, ale napiszę co sądzę o 911.
To auto jest mega przereklamowane, rozpoznawalne i pokazujące prestiż - ale moim zdaniem totalnie nieadekwatne do tego co oferuje.
Jest rasowa 930 w wydaniu jakim jest pewną ikoną, patrz auto Lamera które nie chce mu się tutaj pokazywać i opisywać - może jesteśmy za mało classic?
Srebrny metalic, Turbo, szeroki tył, spora moc - granica chromu i plastiku w agresywnym wydaniu.
Taka ikona, która prócz wyglądu, z pewnością może dać czasem na drodze poczucia jazdy w SZYBKIM Porsche, klasycznym - jakkolwiek to brzmi.
No właśnie, turbo...ew. nowsze modele typu 933 seryjnie mające min w okolicach 300PS.
Sęk w tym że zupełnie nie przekonują mnie pozostałe modele, jak choćby starsze 911 z lat '70-'80 ...właśnie ze względu na niedobór mocy.
No przepraszam, 60-80 tyś zł za 200PS, które wyprzedzi każde nowsze bmw z dodatkiem "d" do oznaczenia silnika?
Chyba by mnie szlag trafiał i gryzłbym kierownicę...chcąc utrzeć nosa pierwszemu lepszemu pojazdowi - i finalnie doszedł do wniosku, trza było kupić Turbo.
Zaraz ktoś napisze..."że te auta nie są do ścigania itd".
Jasne.... przecież dlatego kupujemy auta Porsche.
Sami koneserzy.
Ktoś powie, silnik z tyłu - powiem, są inne nowsze bądź starsze auta sportowe z takimi rozwiązaniami, także ciekawe i dające frajdę.
Ktoś powie, boxer ...ok, tylko do diaska - jaki jest sens wydawać górę szmalu żeby jechać autem które "ładnie pyrkocze"?
Jeśli to jedyne "ZA", to tańszy będzie Karman Ghia.
A jak ktoś jest już miłośnikiem Porsche - to z całym szacunkiem, ale w latach '80 taka tam 928S ....da więcej FUN'u niż pospolite i słabe 911.
I także uraczy nas dźwiękiem, tym razem v8...mają przy okazji spory moment i moc która wystarczy na współczesne "tedeiki".
Jeśli ktoś by mnie spytał, ile bym dał za taki egzemplarz jak tutaj odpytywany...a ja byłbym miłośnikiem 911 - to wyceniłbym ten model na może 20tyś zł.
Bo ani on topowy, już ze zdjęć wygląda na takiego w którego trzeba na dzień dobry wsadzić lekko drugie tyle....ani on oszałamiający na tle różnych klasyków zbliżonych epokowo.
Podsumowując, bo przynudzam, mając do wydania ok 80tyś (bo tak to trzeba liczyć, nawet przy tym egzemplarzu) - kupiłbym.... Maserati Meraka z taką samą mocą, ale stylem zdecydowanie ciekawszym! |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 09-06-2014 20:51 |
|
|
Rozumiem, dlaczego ludzie wolą 911 od 928 - nie znam nikogo, komu spodobała się 928 "od pierwszego wejrzenia", za to często można spotkać się z opinią, że jest po prostu brzydkie.
Za to nie rozumiem jak można woleć takie Porsche od 944 A tak poważnie to 911 to ikona motosportu, auto, które ma w sobie "to coś" i gdybym mógł sobie na takie pozwolić to chętnie bym sobie pozwolił
|
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 09-06-2014 20:56 |
|
|
Ale co daje posiadanie ikony?
W niemczech ikona motosportu jest także MB 190 2.5 16v EVO, ikona DTM - ceny wyższe niż Porsche 911.
235PS...naprawdę nie ma żadnego ciekawszego auta za takie pieniądze?
Może przyzwyczaiłem się zbytnio do mocy rzędu 200-300PS i marudzę, ikoną sportu jest też Delta Integrale, tylko w przeciwieństwie do np. powyższego MB - osiągi ma bardzo na czasie.
Czasami coś jest rzeczywiście dobre, a czasami wmawiają nam to marketingowcy. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 09-06-2014 22:31 |
|
|
Może jednak wrócimy do tematu wątku który założyłem ?
Co do pewnego z wcześniejszych postów - po pierwsze kto powiedział że nie biorę pod uwagę 928 oraz że planuję tyle dać za ten egzemplarz ? Kolego dorobiłeś sobie tę ideologię i co by nie mówić 911 to ikona tej marki - 928 nie, za 928 przemawia V8, jednak w 911 silnik jest umieszczony z tyłu " jak na Porsche przystało "
Poza tym - od czegoś trzeba zacząć, a na jednym modelu gama Porsche się kończy.
Aha no i kwestia wspomnianego Meraka - znajdź mi kolego ten Model Maserati za 80 tys. PLN, który raz że nie będzie wrakiem gorszym nawet niż to 911, a dwa że nie będzie na drugim końcu Europy, a uwierz mi dołożę wszelkich starań, aby był mój.
Poza tym - 911 do modelu 993 to auta które od zawsze mi się podobały i nie muszą być topowymi wersjami rozpędzającym się do 100 w mgnieniu oka, po prostu jest to jedno z tych aut, które chociaż przez chwilę chce w życiu mieć, ten jak i wiele innych klasyków włada moją wyobraźnią od lat...
Pozdrawiam.
Edytowane przez Cember666 dnia 09-06-2014 22:56 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6075
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 09-06-2014 22:53 |
|
|
Ex_lajka - doskonale rozwinąłeś - o to mi chodziło
cember - jak nie skreślasz 928 - to zdecydowanie olej tego i bierz 928.
już na forum PCP Ci kilka osób napisało że nie bardzo opłaca się ten model restaurować, a tak jak jest moim skromnym zdaniem po prostu nie wygląda (i już nawet abstrahując że jak pewnie zauważyłeś wcale 911 nie uważam za najlepszy model porsche )
jeżeli to faktycznie na wykładzinach nalot po malowaniu to znaczy że było to robione na szybko i mało profesjonalnie - czyli pewnie na sprzedaż czyli czort wie co pod lakierem siedzi.
więc jeszcze raz za 60 tyś (a także znacznie taniej) jest sporo innych dużo fajniejszych aut.
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 09-06-2014 23:20 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 09-06-2014 23:00 |
|
|
vip3r nie jest to jedyne auto które obecnie "mam na oku" i powiem szczerze że dość mocno przychylam się ostatnio do 928 i 3 szt. " obserwuję" jednak żadna z nich nie posiada manuala na którym by mi zależało
Co do tej 911 żeby było jasne - 60 na pewno nie dałbym za ten samochód ze zdjęć - jednak jest on na tyle blisko że gdy tylko znajdę czas i rozmowa tel. ze sprzedającym od razu mnie nie zniechęci to pojadę je obejrzeć, jednak to nie wcześniej niż 7-10 dni, na chwilę obecną nie dysponuję czasem. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
klec
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 22.08.13 |
Dodane dnia 09-06-2014 23:01 |
|
|
Cember666 napisał/a:
jednak w 911 silnik jest umieszczony z tyłu " jak na Porsche przystało "
Czy ja wiem - Porsche to przegląd silników w różnych miejscach. Pomijając egzemplarze "wyczynowe" to spora część produkcji seryjnej ma silniki z przodu czy po środku.
911 jest symbolem marki - to fakt, wersja 964 z turbiną to coś wspaniałego - ale moim zdaniem jest wiele innych wspaniałych prosiaków, które nie mają silnika w dupie
Było: 924 Turbo '79 "Bziut" - srebrny, żółte blachy - pojechało daleko
Jest: Saab 900 Conv. Turbo 16v '90 USA "Schab" - szmaragdowy popierdalacz
Jest: Jaguar XJ6 series III '85 "Janusz" - błękitny zestaw wypoczynkowy na kołach
Jest: Jaguar XJS 5.3 V12 HE '83 USA "Furia" - jeszcze będzie przepiękny, jeszcze będzie wspaniały ;-)
i jeszcze jakieś dwa inne dupowozy... |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 09-06-2014 23:36 |
|
|
928 ładne jest dopiero na żywo ... ale 911 też trzeba obejrzeć na żywo. Warto jechać i się przymierzyć. Na mnie zrobiło wrażenie większe, niż 928. 928 to wielkie GT, a 911 określiłbym mianem "mały śmigacz", "breloczek", albo po prostu "fajna zabaweczka". 0 bagażnika, charakterne, charakterystyczne, szybkie, dopracowane. Auto czysta frajda.
A teraz do mistrzów prostej: to nie jest wolny samochód ... żaden 2.0d go nie objedzie, bo są za ciężkie. Jedynie BMW 2.5 TD i większe jeśli kierowca wie jak się obchodzić ze swoim silnikiem, a 90% tego nie wie, polegną na zmianie biegów. Tak samo stereotyp, że 924 2.0 zostanie objechane przez każde 1.8 16V. Nie każde .. polecam najpierw spróbować, a przedtem wyczuć zmiany biegów. Żeby objeżdżać mocne samochody nie trzeba mieć 300 koni... wystarczy 175, mniej niż 1200kg i wiedzieć jak to zrobić.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 09-06-2014 23:38 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 10-06-2014 00:01 |
|
|
Cember666 napisał/a:
Może jednak wrócimy do tematu wątku który założyłem ?
Co do pewnego z wcześniejszych postów - po pierwsze kto powiedział że nie biorę pod uwagę 928 oraz że planuję tyle dać za ten egzemplarz ? Kolego dorobiłeś sobie tę ideologię i co by nie mówić 911 to ikona tej marki - 928 nie, za 928 przemawia V8, jednak w 911 silnik jest umieszczony z tyłu " jak na Porsche przystało "
Poza tym - od czegoś trzeba zacząć, a na jednym modelu gama Porsche się kończy.
Aha no i kwestia wspomnianego Meraka - znajdź mi kolego ten Model Maserati za 80 tys. PLN, który raz że nie będzie wrakiem gorszym nawet niż to 911, a dwa że nie będzie na drugim końcu Europy, a uwierz mi dołożę wszelkich starań, aby był mój.
Poza tym - 911 do modelu 993 to auta które od zawsze mi się podobały i nie muszą być topowymi wersjami rozpędzającym się do 100 w mgnieniu oka, po prostu jest to jedno z tych aut, które chociaż przez chwilę chce w życiu mieć, ten jak i wiele innych klasyków włada moją wyobraźnią od lat...
Pozdrawiam.
W formie sprostowania, bo chyba źle mnie odebrałeś.
Nie dorobiłem żadnej ideologii do Ciebie - pisałem o SWOICH odczuciach.
I napiszę coś więcej, również o swoich odczuciach.
Kupowanie takiej wersji 911 jest moim zdaniem bezcelowe, z prostego powodu - nie poczujesz wyjątkowości tego modelu.Będziesz z czasem lekko zawiedziony, szukał mocniejszych wrażeń.
Wyznaję zasadę, że jeśli interesuje mnie jakiś model, to staram się mierzyć w ten najbardziej "sportowy" - czytaj, mocniejszy.
Nie chodzi o to żeby mieć trylion sto pięćdziesiąt sześć koni mechanicznych, tylko model 911 do czegoś zobowiązuje...a 175PS, to naprawdę słabo, frajdy wiele z tego nie będzie (chyba że zrobisz wydmuszkę).
Mówimy o autach które w przyzwoitym stanie kosztują w okolicach 100tyś zł - przepraszam że tak to określę, ale jeśli ktoś (TY) ma do wydania 80tyś na zabawkę, to 20tyś w tą czy w tamtą różnicy nie powinno robić.
Chyba że ciułasz pół życia taką kwotę i wyrzekasz się normalnego życia...żeby tylko mieć 911 - wówczas jest to inna filozofia.
Każdy by chciał fajne, ładne i ciekawe auto...najlepiej w nienagannym stanie i w PL.
Meraka u nas nie kupisz, podobnie jak 911 - bo niby skąd one mają być w PL?
Wszystkie są ściągane, zakładam że 80-90% klasycznych 911 z porsche classic / porsche clubu ...ludzie ściągali z zachodu / wielkiej wody.
Jeśli chcesz ciekawe auto, i ponoć nie zależy Ci na osiągach - a choć przez chwile chciałbyś je mieć ...to kup sobie Poloneza Coupe.
Pół żartem, pół serio - auto nietuzinkowe, ze smaczkami ...ale frajda z jazdy znikoma, dlatego też dawno temu, bez większego zastanowienia poszedł do ludzi.
Finalnie nie wiem jakie masz doświadczenia z odnawianiem starych aut - na porsche clubie "komercyjni koledzy" rzucali Ci jakieś abstrakcyjne kwoty.
Z ich wypowiedzi, rozsądne wydawały mi się uwagi pdmobil'a - idzie wszystko zrobić taniej i dobrze niż za setki tysięcy złotych, ale potrzebna wiedza, warunki i samozaparcie. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 10-06-2014 00:05 |
|
|
Szarak Maryjusz napisał/a:
928 ładne jest dopiero na żywo ... ale 911 też trzeba obejrzeć na żywo. Warto jechać i się przymierzyć. Na mnie zrobiło wrażenie większe, niż 928. 928 to wielkie GT, a 911 określiłbym mianem "mały śmigacz", "breloczek", albo po prostu "fajna zabaweczka". 0 bagażnika, charakterne, charakterystyczne, szybkie, dopracowane. Auto czysta frajda.
A teraz do mistrzów prostej: to nie jest wolny samochód ... żaden 2.0d go nie objedzie, bo są za ciężkie. Jedynie BMW 2.5 TD i większe jeśli kierowca wie jak się obchodzić ze swoim silnikiem, a 90% tego nie wie, polegną na zmianie biegów. Tak samo stereotyp, że 924 2.0 zostanie objechane przez każde 1.8 16V. Nie każde .. polecam najpierw spróbować, a przedtem wyczuć zmiany biegów. Żeby objeżdżać mocne samochody nie trzeba mieć 300 koni... wystarczy 175, mniej niż 1200kg i wiedzieć jak to zrobić.
Szarak, niestety ale nie zgodzę się z tobą - przypuszczam że jakaś nowsza "trójka", diesel z mocą około 200PS (a takich jeździ sporo)...zwyczajnie rozjechałaby taką 911 (w seryjnym wydaniu).
Ma się to nijak do porównania 924 2.0 ....z benzyną o mniejszej pojemności, ze zbliżonym albo mniejszym momentem...w nowszej i cięższej karoserii.
Dwa inne światy. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 10-06-2014 07:50 |
|
|
Kolego ja chociaż mam bardzo skromne doświadczenie z 911 jak na razie radzę Ci bardzo dobrze i jak najdokładniej sprawdzić stan nadwozia pod kątem korozji i wypadkowości.
Mechanika/wnętrze czy brakujące wyposażenie są do ogarnięcia stosunkowo łatwo ale nadwozie 911 potrafi kryć wiele nieprzyjemnych niespodzianek.
Bardzo trudno wyrokować o wartości egzemplarza bez jego osobistych oględzin i szerszej wiedzy na temat auta. Mogę jedynie nakierunkować Cię, że auta w takim stanie bywają do kupienia w US czy Holandii w okolicach 12-14tyś EUR.
Pozdrawiam i powodzenia.
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 11-06-2014 11:14 |
|
|
http://allegro.pl/porsche-911sc-1980r-bez-korozji-technicznie-bdb-i4323879688.html
Wydaje się że sensowne , Ciekawe co ma nie Ori oprócz lakieru ? Mam te fele na moim 944 prezentują się świetnie
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 11-06-2014 11:35 |
|
|
Widziałem je dzisiaj na innym forum, wygląda dobrze,tylko daleko ode mnie.
Edytowane przez Cember666 dnia 11-06-2014 11:37 |
|