Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 21-10-2010 20:03 |
|
|
najpierw o dziewo rozciągne nadkole i bede testował a potem pomysle ,ale tak to ładnie brzmi
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-10-2010 20:13 |
|
|
No to dopiero teraz się przyznajesz?
Trzeba wpaść zobaczyć, a może na czwartkowe będzie już mógł się poruszać
pod drogach publicznych?
Jakie wrażenia? Jak wygląda instalacja?
PS: Może chcesz sprzedać rozpórkę?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 21-10-2010 20:13 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 21-10-2010 20:24 |
|
|
no nie no!! Porsz, podkradłeś auto bratu mojej Magdy
mam nadzieję, że już u Ciebie, na dniach (jak będę odbierać auto) obejrzę (bardzo dokładnie)...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 21-10-2010 21:48 |
|
|
Porsz- błagam, pojedź na hamownię i pokaż wynik!!! Jestem bardzo ciekaw ile wyszło!
Jakie plany co do samochodu? Naprawiasz? A może silnik w wydmuszkę |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 21-10-2010 22:33 |
|
|
przemek84 napisał/a:
to ladnie musiales zejsc z ceny jak go porsz lyknol . Idzie na czesci czy zostaje tak jak jest i na tor ?
Moim zdaniem cena była bardzo przystępna. Biorąc pod uwagę nowe hamulce, łożyska, amory, skrzynie z 944 turbo i sporo pozostałych części (+ w sumie prawie kompletna buda) to można powiedzieć, że silnik był niemalże gratis
Edit: Swoją drogą to auto trafiło w dobre ręce może "soft" to nie będzie ostatnie słowo przy tym turbo
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 21-10-2010 22:35 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 12:39 |
|
|
Czyli dla siebie czy do sprzedania ?
Z takimi tłokami: http://tnij.org/ebay_944_turbo_tloki to by można coś tam napompować, bo z kompresją 10.2:1 to wątpię, że on ma chociaż 200 koni.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Marta
Użytkownik
Postów: 1010
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.06.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 13:31 |
|
|
Bluebird napisał:
Edit: Swoją drogą to auto trafiło w dobre ręce
Jak znam Porsza, to sprzeda go w częściach. A szkoda.
Dostałam wcześniej info o tym aucie, ale nie zdążyłam się skontaktować z właścicielem (weekend - brak dostępu do netu, a miałam tylko maila).
Nawet rozważałam zakup, żeby "uratować" przed rozebraniem.
W poniedziałek rano było już pozamiatane.
|
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4769
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 14:08 |
|
|
myślę że jak wystąpisz do Porsza to da się namówic i Ci sprzeda żeby go ktoś nie rozebrał i nie sprzedał na części ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Marta
Użytkownik
Postów: 1010
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.06.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 14:52 |
|
|
Olo924 napisał/a:
myślę że jak wystąpisz do Porsza to da się namówic i Ci sprzeda żeby go ktoś nie rozebrał i nie sprzedał na części ...
Obawiam się, że teraz to już mnie na niego nie stać
Ale tak na spokojnie rzecz biorąc - nie uważasz, że szkoda tak doinwestowanej S-ki?
|
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 14:54 |
|
|
wszyscy sie nim interesowali, ja przyznam sie xe tez kontaktowalem sie z wlascicielem.. nie jestem pewien ale Grabowski motor sport pewnie bral pod uwage kompresje bo na jego stronie o soft turbo jest tabela z wyliczeniami odpowiedniej kompresji do tych przerobek, moze wiec jest ok lub cos zmienili..
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 20:11 |
|
|
no więc tak auto wstępnie rozciongłeeem i juz mozna się nim przemieszczać ,ino mu tylko filtrka brakuje,jutro zakupię i będę testował ,na pewno żal autka bo jest w sper stanie blacharskim opócz tego co na fotkach,obejrzy go zaprzyjaźniony blacharz ,ale po moich własnych oględzinach co raz bardziej mi się podoba ,jak spełni oczekiwania trakcyjne to idzie do blacharza a biało czerwone 944 na allegro
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 23-10-2010 13:11 |
|
|
tak z ciekawości: jaki jest koszt całkowity takiego uturbienia silnika 2.5 ?
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
tony
Użytkownik
Postów: 109
Miejscowość: Marki
Data rejestracji: 22.07.09 |
Dodane dnia 23-10-2010 17:30 |
|
|
drwal napisał/a:
tak z ciekawości: jaki jest koszt całkowity takiego uturbienia silnika 2.5 ?
Zależy kogo spytasz. Każdy z kim rozmawiałem mowił, że dałoby się taniej i szybciej. Ale to chyba standardzik, że po fakcie jest już dużo fachowców. Gdyby było tanio szybko i łatwo to uturbionych samochodów było by więcej.
Pan Grabowski nie jest tani, ale w rozmowie wypadł najlepiej w porównaniu z osobami z którymi rozmawiałem na temat jakiegos upgrade'u. Ale już na samym początku mówił, że łatwo nie będzie i nie było. Kosztu nie będę podawał bo to już nie ma sensu.
Jednak w porownaniu np z wymianą silnika od np 944 Turbo S wychodzi zdecydowanie taniej :-)
Każdą taką modyfikacje robi się dla siebie wtedy punkt widzenia jest inny - bardzo podobny do tego jaki ma większość kobiet kiedy kupują ciuchy :-). Mam silne podstawy matematyczne, a z dodawania wyszła mi nie liczba a słowa - "bedzie fajnie" :-)
Także nie pytaj o cene, zastanów się czy chcesz mieć turbo :-).
porszawy brak i nie będzie
Edytowane przez tony dnia 23-10-2010 17:31 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 23-10-2010 17:53 |
|
|
jesli masz jakiś powód, żeby nie podawać ceny publicznie to poproszę na pw. Ciekawi mnie koszt tego zabiegu, bo może sam bym tak postąpił....
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 23-10-2010 18:49 |
|
|
Auto nie miało 250 koni. Przy tej mocy i wadze auto powinno mieć około 5 do setki. Albo stoper był zepsuty lub kierowca nie potrafił ruszać lub na szmacie jeździł
Pozdrawiam serdecznie.
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 23-10-2010 19:19 |
|
|
Sprawdzanie przyspieszenia do setki stoperem, w dodatku prowadząc jest warte.. wiecie ile.
Warto dodać, że aby test miał w ogóle jakieś odniesienie to trzeba wyłączać stoper przy 110km/h.. bo 100km/h na liczniku to tak naprawdę 90-95, chyba wszyscy o tym wiemy..
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 23-10-2010 19:47 |
|
|
sprawdzanie przyspieszenia stoperem, to tak jak szacowanie spalania po zapalającej się lampce rezerwy po uprzednim nie zatankowaniu do pełna
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 23-10-2010 20:41 |
|
|
huzar105 napisał/a:
Auto nie miało 250 koni. Przy tej mocy i wadze auto powinno mieć około 5 do setki.
Auto nie ma 250KM, ponieważ (w nieokreślonych warunkach) 0-100km/h zrobiło w niecałe 6s a nie w około 5s. Po co komu hamownia? Zmierz czas stoperem a kolega określi moc na tej podstawie. LoL
tony napisał/a:
Także nie pytaj o cene, zastanów się czy chcesz mieć turbo :-).
Jeśli to nie jest tajemnica.. Napisz jakie są koszty. Napewno wiele osób ciekawi cena takiej zabawy.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-10-2010 21:17 |
|
|
Najlepszym amatorskim pomiarem czasu do 100km/h jest nagrywanie tego cudownego
wydarzenia Kierujemy komórkę, aparat foto, kamerę na urządzenie GPS. Moment
startu można spokojnie wychwycić i czas do setki łatwo zmierzyć oglądając to potem
na komputerze (oczywiście programem który pokazuje setne sekundy). Pomiar ten
jest nadal amatorki, ale chyba najlepszy z amatorskich, jak uważacie?
A teraz inna sprawa, chyba nie wyobrażacie sobie że to auto ma przy normalnych
tłokach doładowanie jak w turbo. Można obniżyć sprężanie przez danie grubej
uszczelki pod głowice, więc wtedy (choć nie liczyłem) można by się pokusić o jakieś
250 koni. Tylko ile to pożyje? Przecież silnik turbo to inne tłoki, zawory i nie wiem
co jeszcze. Ale to kompletne gdybanie, Porsz kiedy ta hamownia?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 23-10-2010 21:18 |
|
Autor |
RE: [S] 924 S (Soft) Turbo |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 23-10-2010 21:33 |
|
|
przuspieszenia filmikami tez sie nie sprawdza....
minimum g-tech, który i tak nie jest wiarygodny w 100%, ale daje przybliżony prawdziwy rezultat. mierzenie niewiadomo jakimi sposobami to jak mierzenie powierzchni mieszkania krokami i łokciami.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|