Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 12-12-2010 19:06 |
|
|
Aj tam , aj tam ... Odpust , nie odpust ...
To jest jak by nie bylo PORSCHE panowie . Przy odrobinie zapalu i checi mozna wyprowadzic na prosta tego prosiaczka .
Nie zniechecajcie chlopaka . Ja swoje prosie ponad rok doprowadzalem do porzadku . To jest chyba juz norma gdy taki samochod dostaje sie w niepowolane rece to dzieja sie z nim rozne chocki klocki ...
Kolego Yassem ! Jesli masz kase na zakup i naprawe tego prosiaka i co najwazniejsze jesli masz zapal , checi i jakie takie rozeznanie w temacie napraw tego typu samochodow to nie ogladaj sie na nic i na nikogo i nie sluchaj tylko tych ktorzy cie chca zniechecic .
Zrob co czujesz a prosiak za jakis czas wynagrodzi ci to wszystko z nawiazka .....na drodze
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 12-12-2010 19:13 |
|
|
panowie zobaczcie yu:
http://www.pelicanparts.com/catalog/shopcart/944M/POR_944M_WATrad_pg1.htm
wg mnie roznice w chlodnicach nie sa duze wrecz znikome, wiec problem moze okazac sie inny niz chlodnica, w zasadzie nawet napewno inny, bo czymze moze sie roznic chlodnica od 16 a 8v ... to nie az tak rozne jedynostki a i wiekszej i tak niema tam gdzie upchac, jedynie moze byc rozna ilosc wiatrakow 1 lub 2 oraz inne temp czojnikow zalanczajacych ale to tylko domysly,,,
nie no pewnie wszystko mozna naprawic i wyciagnac na orginal ale po przygodach z moim ostatnim 944 tym czarnym sadze iz czasami lepiej odrazu zaplacic wiecej bo w polowie moze sie okazac ze i tak juz wyszlo drozej niz ten drozszy....
wlasnie dlatego pozbylem sie ostatniego bo lista problemow zamiast malec ciagle sie wydluzala...
|
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 20:59 |
|
|
Chlodnica nie ma tu nic do rzeczy - taka z 2,5 8V bez problemu radzi sobie z silnikiem 3.0 S2 - sprawdzone.
Nie znam relacji miedzy chlodnicami 8v i 16V ale sadze ze beda prawie identyczne. Chlodnica od S2 jest troche wieksza.
Bardziej zastanawiajace jest to, ze chlodnica z 2.0 jest zupelnie inna - inne mocowania. Z chlodzeniem raczej sobie poradzi (moze poza jakimis upalami i katowaniem) ale jak ktos to tam wsadzil to raczej spodziewalbym sie rzeźni pod maską...
Brak gwarancji, ze uszczelka pod glowica jest dobra - chyba ze ewidentie widac wyciek spod pompy.
W tym stanie nie powiedzialbym, ze to cenowa okazja jak twierdzi sprzedajacy...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 12-12-2010 21:08 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 23:38 |
|
|
hmmm temat do zamknięcia |
|
|
|
|