924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - samochody
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: [I] 944, parę pytań.
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 12-12-2010 19:06
Aj tam , aj tam ... Odpust , nie odpust ...
To jest jak by nie bylo PORSCHE panowie . Przy odrobinie zapalu i checi mozna wyprowadzic na prosta tego prosiaczka .
Nie zniechecajcie chlopaka . Ja swoje prosie ponad rok doprowadzalem do porzadku . To jest chyba juz norma gdy taki samochod dostaje sie w niepowolane rece to dzieja sie z nim rozne chocki klocki ...

Kolego Yassem ! Jesli masz kase na zakup i naprawe tego prosiaka i co najwazniejsze jesli masz zapal , checi i jakie takie rozeznanie w temacie napraw tego typu samochodow to nie ogladaj sie na nic i na nikogo i nie sluchaj tylko tych ktorzy cie chca zniechecic .
Zrob co czujesz a prosiak za jakis czas wynagrodzi ci to wszystko z nawiazka .....na drodzesmiley



Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony
1714637
Autor RE: [I] 944, parę pytań.
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 12-12-2010 19:13
panowie zobaczcie yu:

http://www.pelicanparts.com/catalog/shopcart/944M/POR_944M_WATrad_pg1.htm

wg mnie roznice w chlodnicach nie sa duze wrecz znikome, wiec problem moze okazac sie inny niz chlodnica, w zasadzie nawet napewno inny, bo czymze moze sie roznic chlodnica od 16 a 8v ... to nie az tak rozne jedynostki a i wiekszej i tak niema tam gdzie upchac, jedynie moze byc rozna ilosc wiatrakow 1 lub 2 oraz inne temp czojnikow zalanczajacych ale to tylko domysly,,,

nie no pewnie wszystko mozna naprawic i wyciagnac na orginal ale po przygodach z moim ostatnim 944 tym czarnym sadze iz czasami lepiej odrazu zaplacic wiecej bo w polowie moze sie okazac ze i tak juz wyszlo drozej niz ten drozszy....
wlasnie dlatego pozbylem sie ostatniego bo lista problemow zamiast malec ciagle sie wydluzala...




Autor RE: [I] 944, parę pytań.
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 12-12-2010 20:59
Chlodnica nie ma tu nic do rzeczy - taka z 2,5 8V bez problemu radzi sobie z silnikiem 3.0 S2 - sprawdzone.
Nie znam relacji miedzy chlodnicami 8v i 16V ale sadze ze beda prawie identyczne. Chlodnica od S2 jest troche wieksza.
Bardziej zastanawiajace jest to, ze chlodnica z 2.0 jest zupelnie inna - inne mocowania. Z chlodzeniem raczej sobie poradzi (moze poza jakimis upalami i katowaniem) ale jak ktos to tam wsadzil to raczej spodziewalbym sie rzeźni pod maską...
Brak gwarancji, ze uszczelka pod glowica jest dobra - chyba ze ewidentie widac wyciek spod pompy.
W tym stanie nie powiedzialbym, ze to cenowa okazja jak twierdzi sprzedajacy...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 12-12-2010 21:08
31356497
Autor RE: [I] 944, parę pytań.
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 12-12-2010 23:38
hmmm temat do zamknięcia smiley
Strona 2 z 2 < 1 2