Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 26-03-2012 14:56 |
|
|
mr-nemo napisał/a:
poprostu sie nie znacie .
Z tego co widze jest to orginalny projekt Helmuta von Brixnera z recznie robionym nadwoziem, caly bodyKIT jest wykonany z jednego elementu.
uwazam ze auto jest warte swojej ceny i powinniscie sie o niego zabijac.
Juz dalem znac w niemczech wnuczkowi Brixnera a znam go osobiscie , ze to auto zachowalo sie w fabrycznym stanie w polsce i jak tylko wróci z Wenezueli z polowania na aligatory przylatuje do polski i zabierze auto.
Koszt 2500 EURO to dla niego nic przy wartosci sentymentalnej.
Do tej pory w jego pamieci pozostaje zdarzenie kiedy dziadek pozwolil mu sie bawic przy niedokonczonym projekcie a on przypadkiem zrobil male wgniecenie na prawym progu.
dobre i z polotem
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 26-03-2012 15:48 |
|
|
Bylo to wyslac na pw sprzedajacemu pewnie pojawil by sie wkrotce taki opis na allegro.
Naprawde uwazam ze z tymi 10000k to gruuuubo przesadziles i faktycznie moje pierwsze 924 kosztowalo 1800zl i nieskromnie powiem ze wygladalo lepiej.Co znaczy zbezpieczona podloga bo wygladala jak u flinstona? Znaczy ze zabezpieczales podloge z dziurami na wylot? dospawales odpowiednio dociete balchy z gieciami?Bo nieogarniam,rozumiem ze tuningiem wnetrza zajmowal sie inny "znany" tuner porsche? Pomysl moze nad dystansami pod przednie kola bo wpadaja do srodka.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 26-03-2012 16:09 |
|
|
Witam. Do sprzedania Prosiak 924 silnik 2,0
Rocznik 1986.
jak juz ktos wspomnial w '86 nie produkowali 924 2.0
Auto kupione 3 lata temu przez moją matkę, użytkowane bardzo sporadycznie.
Głównie przez problem ze znalezieniem części zamiennych.
kolega zarejestrowany na forum od stycznia 2010 i zadnego pytania o czesci
W aucie wymienione do tej pory:
Wydech od kolektora do końca,
Pompa hamulcowa,
klocki, szczęki
Cylinderki tył,
prawdopodobnie wszystko sie posypalo od stania
Zabezpieczona podłoga bo wyglądała jak auto Flinstona.
osnacza ze posiadalo perforacyjna korozje podwozia , kolega jak zaznaczyl nie lubi druciarstwa dlatego napewno zostalo profesjonalnie naprawione
Przetoczone tarcze i bębny,
nie bawimy sie w półśrodki
Opony zimowe,
"uzywane sporadycznie" ale zima jaknajbardziej, oczywiscie opony zimowe sztuk 4, stan niewiadomy
Linka hamulca ręcznego
Zaraz po kupnie wymieniony pasek rozrządu,
W środku tapicerka dość dobra
(poprzedni właściciel z przasnysza obszył na na nowo deskę oraz fotele).
Zawieszenie z tyłu moim zdaniem bez zarzutów.
brak info o przednim zawieszeniu
Silnik odpala w największe mrozy, nie kręcony pow. 2 tyś zanim wskazówka nie wyszła poza białe pole.
odpala , no to nie sztuka kwestia czy zapala za 1 razem
Nie używany do katowania.
istnieje prawdopodobienstwo uszkodzenia podczas ostrzejszej jazdy
Samochód do sprzedania z powodu przeprowadzki z domu do mieszkania i szkoda żeby stał pod blokiem.
ten model wzbudzil by niepotrzebna zazdrosc sasiadow , rispekt na dzielni w pakiecie z autem gratis
Obecnie walczę z zamkami żeby wszystko bajglało bo się ciężko otwierają. Do środy temat ogarnę spokojnie.
prosze nie pchac sie drzwiami i oknami dajce mi 2 dni na ogarniecie
Kolor jest jaki jest, matce się taki podobał dlatego taki kupiła. Auto malował również poprzedni właściciel z Przasnysza.
nawet wlasciciel nie jest entuzjasta tego koloru
Teraz minusy:
Nie działa wycieraczka tył, oraz pewnie się kończy silniczek wycieraczki przedniej, ponieważ strasznie wolno działa. Ale działa.
Nie zamykają się światła.
o a teraz wymienie nieznaczace minusy zeby nadac powagi , wczesniej same plusy byly przeciez
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
Edytowane przez nemo dnia 26-03-2012 16:13 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 26-03-2012 17:30 |
|
|
"Zezłomować.. Może na części.. Szpachla odpadnie.. Wiejskie auto.. Moje lepsze.. Tamto tańsze.. "
Witamy w klubie miłośników Porsche
Najciekawsze jest to, że nikt tego auta nie widział na żywo a i tak wszyscy wiedzą, że to trup. Nie znam człowieka który to auto zbudował, ale na pewno kosztowało go to sporo pracy i w sumie efekt jest całkiem fajny. Zaklejone szczeliny? Może tak się podobało właścicielowi? Swojego czasu były modne np gładkie drzwi itp. Kwestia gustu. Kolor również. Nikt też nie wziął pod uwagę faktu, że obecny właściciel powtarza to co powiedział mu poprzedni. Widocznie nie miał podstaw aby mu nie wierzyć. A że to może mijać się z prawdą? Łatwiej wyśmiać i zrównać z ziemią.
Auto wygląda dosyć nietypowo i to jest w nim najlepsze. Rzuca się w oczy i pewnie z takim zamiarem było budowane. To coś złego? Osobiście popieram wszelkiego rodzaju indywidualne "projekty". Taki wynalazek wcale nie jest łatwo zbudować. Jeżeli ten egzemplarz nadal wygląda identycznie jak kilka lat wstecz to znaczy, że ktoś się do jego budowy przyłożył. I chwała mu za to. Ma być kolorowo i różnorodnie. Tutaj na forum panuje niezdrowy pogląd: albo oryginał albo wydmuszka (jeśli właściciel nie potrafi sobie poradzić z odbudową to poza wydmuszką jest jedyne wyjście - na części). Każde odstępstwo od tych dwóch opcji to wstyd i wiocha.
Cena? Były 924 za 30,000, są za 10,000.. będą tańsze i droższe. Czy się sprzeda? Jeżeli trafi się odważny (kolor! ) to jak najbardziej. Jednak jest to uzależnione od faktycznego stanu technicznego pojazdu - a tego niestety po kilku zdjęciach nie można ustalić.
tommo18wwy.. jeśli możesz, to zrób trochę dokładnych zdjęć (wewnątrz, zewnątrz, pod maską) i podziel się nimi. Jeżeli szpachla nie pęka, lakier nie odpada i rdza się nie sypie.. może ktoś się zainteresuje. Auto jest niebanalne ale ile warte.. trudno powiedzieć.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 26-03-2012 18:07 |
|
|
bodykit bodykitem, gusta każdy ma własne, wiadomo. Ale patentu z tylnymi kołami nic nie usprawiedliwia! To jest patologia! Groźna dla bezpieczeństwa ruchu!
Czy koła obrócone wnętrzem na zewnątrz mają odpowiednio przystosowane mocowania pod śruby? Co z bezpośrednio odsłoniętymi tylnymi bębnami (normalnie pośrednio chronią je wnętrza kół)? Co z nierównomiernym zużyciem kół (zewnętrzne krawędzie, które dawniej były wewnętrznymi są teraz odciążone)?
Na takie rzeczy trudno spokojnie patrzeć
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
Bingo
Użytkownik
Postów: 80
Miejscowość: Nowy Targ
Data rejestracji: 22.11.11 |
Dodane dnia 26-03-2012 19:52 |
|
|
O gustach się nie wypowiadam ale pracując kilka lat temu na diagnostyce bezwzględnie bym zatrzymał dowód rejestracyjny za te koła! Widziałem takie zabiegi w terenówkach na bagna ale nawet tam felgi są odpowiednio przespawane i wyważone.Cena moim zdaniem przesadzona ale każdy pojazd ma swojego klienta.Osobiście mnie nie przypadł do gustu.
Porsche 944 2,5 85-sprzedane
Aktualnie Jaguar X-Type |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 26-03-2012 20:15 |
|
|
Coś mi się wydaje że to szczepan - gdzie i jak ma nr nadwozia ?
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 26-03-2012 21:22 |
|
|
@Mammoth: taki jest odbiór takich aut, a i są ku temu podstawy. Jak sam piszesz, to jest forum porsche, a nie forum ulepów.
Ja wyznaję zasadę: jak chcesz coś ulepić, to kup sobie plastelinę.
Dla mnie to wieś na kółkach.
Nie musisz się oczywiście ze mną zgadzać. Mój łysy sąsiad w dresie też jest ciekawy i kolorowy, tylko jak odpalam auto to czasem mu się wyrwie na kacu: "zgaś ch.... tego złoma".
Pewnie to co napisałem jest niepopularne w obecnych czasach, gdzie nawet partia rządząca kieruje się polityką MIŁOŚCI
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
tommo18wwy
Użytkownik
Postów: 6
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.01.10 |
Dodane dnia 27-03-2012 09:31 |
|
|
...
Edytowane przez tommo18wwy dnia 26-05-2012 13:40 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 27-03-2012 10:25 |
|
|
Myślę, że VIN załatwi sprawę rocznika, jeśli to nie tajemnica. Jedno jest niemal pewne - nie jest to rok 86. Chyba, że sprzedający pochwali się zdjęciami spod maski. Z drugiej strony zawieszenie wskazuje na N/A . Mam też poważne wątpliwości, że tak poważna firma jak Brixner miała zamiar przykręcać tylne koła wnętrzem na zewnątrz ( oczywiście NIE). Dziwi mnie, ze sprzedający nic z tym nie zrobił a policja nie zabrała dowodu rej. Temat z tylnymi kołami powinien trafić do działu humor, bo gdy pierwszy raz zobaczyłem to parę lat temu, to spadłem z krzesła. Do prawidłowej i estetycznej ekspozycji kół w nadkolach służą dystanse lub felgi o określonym ET. Z ceny nie powinniśmy się nabijać, bo to sprawa sprzedawcy. Być może jest związany emocjonalnie z autem. Uszanujmy wiec jego zdanie, a niemal każdy użytkownik tego forum zna te auta na wylot.
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 27-03-2012 11:04 |
|
|
moge dac 2 tysie za niego. Mi sie pooba, serio
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 27-03-2012 12:21 |
|
|
co do reszty komentujących to mam konto na innych forach i uwierzcie że nie wypowiadam się o samochodach których nie widziałem. co widzę że tutaj wprost kochacie. chcecie się dowartościować czy co?
Kwintesencja tego forum hehe!niestety sporo takich uzytkownikow tutaj spotkasz
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
tommo18wwy
Użytkownik
Postów: 6
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.01.10 |
Dodane dnia 28-03-2012 08:50 |
|
|
...
Edytowane przez tommo18wwy dnia 26-05-2012 13:40 |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 28-03-2012 09:03 |
|
|
Tutaj możesz sobie sprawdzić VIN i przekonać się, że w 1986 r. nie wychodziły 924 z silnikami 2.0
http://www.renntech.org/images/vin_decoder/PorscheVINDecoder.html
|
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 28-03-2012 09:32 |
|
|
23 lata i tak zacietrzewiony? I od kiedy wiek ma na cokolwiek wpływ... Jakby nie patrzeć - osobnik dojrzały bardziej kąśliwe uwagi puściłby mimo uszu, a odpowiadałby na rzeczowe pytania.
Nie widząc na żywo nie mogę oceniać? Wystawiasz auto na sprzedaż na forum dyskusyjnym i nie mogę oceniać? Było wystawić tylko na aukcji, a tu i tak roztoczyła by się dyskusja nt. tego auta.
Wrzucasz 3 zdjęcia zrobione telefonem komórkowym i oczekujesz, że wszyscy uwierzą w cudny stan auta? Tak samo jest z tym Body-kitem. Niby fabryczny, niby Brixner, jednak żadnego poparcia faktami dla swoich słów nie prezentujesz - a to by lepiej zamknęło usta krytykującym, niż ich obrażanie. Zrób dobrej jakości zdjęcia podwozia, komory silnika, wnętrza.
Fakt jest taki, że 924 nie produkowano w roku 1986, co jest dla wszystkich oczywiste. 1986 to może być data pierwszej rejestracji.
Polski rynek zbytu 924 jasno stawia sprawę - niewiele tych aut jest na nim warte więcej niż 8 tysięcy. Spójrz na auto Bluebirda - 6,5 tysiąca - a to jest prawdziwy klasyk, 30 letni!
|
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
tommo18wwy
Użytkownik
Postów: 6
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.01.10 |
Dodane dnia 28-03-2012 09:39 |
|
|
Tak samo jest z tym Body-kitem. Niby fabryczny, niby Brixner, jednak żadnego poparcia faktami dla swoich słów nie prezentujesz
lecę diaksem wyciąć progi i ci wysłać |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 28-03-2012 09:45 |
|
|
Widziałeś jak zostało to wykonane?
Samochód wyjechał już z fabryki z takim bodykitem (info z serwisu) Na progach jest nazwa BRIXNER
jak dla mnie wystarczy potwierdzenie w formie skanu (z zamazanym numerem VIN) dokumentu z nazwiskiem osoby i nazwy firmy udzielajacej tej informacji (najlepiej z salonu PORSCHE)
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 28-03-2012 10:08 |
|
|
tommo18wwy napisał/a:
Tak samo jest z tym Body-kitem. Niby fabryczny, niby Brixner, jednak żadnego poparcia faktami dla swoich słów nie prezentujesz
lecę diaksem wyciąć progi i ci wysłać
Wszyscy podejda do tematu w ten sposob, ze auto to dzielo wiejskiego blacharza, amatora zywic i szpachli. Nie tak dawno przechodzilismy taki etap i pelno bylo takich "arcydziel" na ulicy. Skad mamy wiedziec , ze caly body kit to tylko podrobka wzorowana na powaznym produkcie?
Nam chodzi o to czy masz jakis dokument potwierdzający fakt, ze przerobka zostala dokonana w wyzej wymienionej firmie? Moze zrobisz zdjecie jakiegos elementu - powazne firmy umieszczaja na swoich produktach tabliczki, naklejki, zatapiaja pod zywica kartke papieru z danymi by bylo ja widac itp. To znacznie podniosło by wartosc auta pomijajac felgi.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
Bingo
Użytkownik
Postów: 80
Miejscowość: Nowy Targ
Data rejestracji: 22.11.11 |
Dodane dnia 28-03-2012 10:43 |
|
|
Popieram - powinno coś być ale i tak śmiem wątpić w takie wykonanie fabryczne przez poważną firmę No i oczywiście pojazd wyjechał na tak zamontowanych felgach .Chyba cała ekipa świętowała czyjeś imieniny. Swoją drogą posiadałem kiedyś BMW z M-pakietem i jakoś nie trafiłem tam na szpachlę.
Porsche 944 2,5 85-sprzedane
Aktualnie Jaguar X-Type
Bingo dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Porsche 924 Wyszków dawniej Przasnysz |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 28-03-2012 11:33 |
|
|
Buda = 944 (więc prawdopodobnie VIN rzeczywiście mówi iż to rocznik 1986) i w to wstawiony jest silnik & zawieszenie z 924. To najzwyklejszy składak i nic więcej. Nie zmienia to jednak faktu iż 10k zeta za ten egzemplarz to gruba przesada. Kupiłbym chętnie te felgi (mimo że pomalowane na żółto) z kapselkami i śrubami.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 28-03-2012 11:37 |
|