Autor |
RE: [I] 931 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 06-05-2012 19:17 |
|
|
michal928 napisał/a:
Myslalem, ze jezdny
Myślę, że nie tylko Ty tak myślałeś, skoro w tytule jest: "ideał", a w opisie: "nie ma pojęcia co to ruda franca, technicznie sprawne".
Nie chce oceniać auta, którego nie widziałem, ale na temat osoby wystawiającej ogłoszenie mogę napisać, że jest niepoważna, skoro auto, które nie działa opisuje jako ideał.
Niedługo dojdzie do tego, że na każde oglądanie auta trzeba będzie umawiać się jak ten gościu: http://www.youtube.com/watch?v=BXCJmN-Koeo
|
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 06-05-2012 21:22 |
|
|
Pisałem na początku do babki o jakieś dodatkowe foto czy chociażby propozycję ceny ale nic nie uzyskałem. Powiedziała że może za tydzień coś podeśle bo coś tam coś tam. Nie rozumiem za bardzo takich ludzi, po co sprzedają auto itp - te xx zł za wystawienie aukcji trzeba dać a pewnie minimalna jest tak wyśrubowana, że tylko można zbadać rynek. Po tych informacjach, które są pewnie więcej jak 10000 nikt nie da. Nawet nie wiadomo która to seria turbo... niby 81 ale silnik może być starszy z 80 bez komputerka... ciekawe jak wnętrze. Foty na aukcji to pożal się... bez komentarza
Ciekawe czy ktoś to kupi.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Misiek dnia 20-06-2012 23:10 |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 10-05-2012 23:24 |
|
|
Dopiszę dla potomności Pierwsza licytacja zakończyła się poniżej ceny minimalnej, osiągając poziom 8100zł. Myślę, że to dość dobry wynik zważywszy na parszywe fotki i niemalże brak opisu.
Wymieniłem kilka SMSów z właścicielką i za jakiś czas auto pewnie znów trafi na aukcję... cena minimalna z tego co pisała oscyluje gdzieś powyżej 20tys zł Ale to już ktoś wcześniej pisał.
Jak na auto z niewiadomą historią itp... i zważywszy za ile sprzedało się poprzednie z allegro albo michałowe to chyba nie ma co wróżyć, że ktoś je kupi. Wygląda, że szykuje się kolejny długiiii postój tego prosiaka na allegro - może za rok cena spadnie
Swoją drogą tak sobie właśnie patrzę... i zauważyłem coś dziwnego Przedni błotnik od strony pasażera z dziurą na antene... i chyba wystającą antenkę po stronie kierowcy? Czyżby podwójna antena miała być... a może jakiś przeszczep z anglika.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Misiek dnia 20-06-2012 23:11 |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-05-2012 00:04 |
|
|
Misiek napisał/a:
(...)
cena minimalna z tego co pisała oscyluje gdzieś powyżej 20tys zł
(...)
No i masz. Zaplułem sobie monitor
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 20-06-2012 22:58 |
|
|
http://allegro.pl/porsche-924-2-0-turbo-1981-rok-youngtimer-okazja-i2436132469.html
Powróciło... troszkę nowych fotek - jak ktoś może to niech wrzuci do tematu bo ja tu nie mam możliwości
Cena od 20000 i nie osiągnięte minimum...
Szykuje się kolejny postój na allegro, przy tej cenie troszkę poczeka. Poszperałem po necie i jakby ktoś chciał to tutaj można autko obejrzeć
http://noclegi.pl/milkowka
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Misiek dnia 20-06-2012 23:11 |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 20-06-2012 23:12 |
|
|
Fotki...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 20-06-2012 23:12 |
|
|
next.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 20-06-2012 23:14 |
|
|
OPIS aukcji:
Aukcja grzecznościowa - do sprzedania:
Porsche 924 2.0 turbo
- rocznik 1981 (data pierwszej rej. 01.01.1981)
- zarejestrowane w Polsce na białych blachach
- sprowadzone kilka lat temu przez Włocha, który był jego właścicielem również w Italii (z regionu Toskanii) i który jest nadal jego właścicielem mieszkając w Polsce.
- przebieg 95.173 km
- kolor srebrny metalik
- tel. do właściciela: 696 947 943
Auto do obejrzenia w okol. Limanowej (małopolska).
W razie wszelkich pytań i propozycji proszę dzwonić do właścicieli na podany wyżej numer.
Licytacja od 20000 - nie osiągnięta cena minimalna
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 20-06-2012 23:17 |
|
|
Napiszę od siebie, że wygląda mi to na rocznik produkcji 1979 wskazują na to dwie rzeczy:
1 tapicerka - jeśli oryginalna to była sprzedawana do 1979 później nie było tej w ofercie.
Auto może sprzedano jako rocznik modelowy 81, ale chyba przeleżało gdzieś w magazynie te 2 lata. Przydałoby się lepsze foto silnika to by było lepiej wiadomo.
2. Sądząc po starym typie zamków drzwi (stary typ zamków - wycofany w 1980r i wymieniony na takie jak w 928) autko to pierwsza seria. Stan chyba raczej oryginalny... oprócz bardzo zabawnego wydechu i głośniczków
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 20-06-2012 23:28 |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 01-07-2012 23:50 |
|
|
Dostałem jakieś dodatkowe foto gdzie widać silnik... jak podejrzewałem jest to 1-sza seria Turbo i sporo wskazuje, że jest to rok modelowy 1980 (chociaż bardziej auto zbudowane w 1979 - i z tego roku tapicerkę można znaleźć w środku, tak samo jak stary typ zapinek pasów bezpieczeństwa) pierwszy raz rejestrowane w 81(1 stycznia 81). Możliwe, że to jakiś wczesny rok 80. Autko bez klimy i targi. Stare zamki w drzwiach (co ciekawe w roczniku 80r powinny być już nowe), zielone zegary produkowane na rocznik 80r, tapicerka na rok 79, brak klapki wlewu - która także pojawiła sie w 80r(przynajmniej zgodnie z instrukcją serwisową 924 Turbo na rok 1980 opisująca zmiany modelowe). Przedni błotnik po stronie pasażera ma otwór na antenkę - wygląda jak dołożony z wersji RHD na Anglię. Kierownica chyba lekko za nowa jak na ten rocznik. Pewnie VIN powiedziałby tutaj coś więcej.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 02-07-2012 01:38 |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 03-07-2012 20:04 |
|
|
1 stycznia 1980 to efekt przejscia z papierowych danych samochodowych na elektroniczne - po prostu wszystkim wtedy wpisywano z automatu 1 stycznia lub czasami 1 lipca, za moment rejestracji mozna przyjac 1980 bez miesiaca.
|
|
Autor |
RE: [I] 931 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-08-2012 19:28 |
|
|
Ogłoszenie ponownie aktualne:
http://allegro.pl/porsche-924-2-0-turbo-1981-rok-youngtimer-okazja-i2562014779.html
Aktualna cena: 15 000 zł
Cena minimalna nie została osiągnięta.
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 09-10-2012 22:48 |
|
|
Czy ktoś widział to auto na żywo ?
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 09-10-2012 23:31 |
|
|
chyba nie. Wiem, że jeden z właścicieli innego 931 się wiosną wybierał, ale nie udało się terminu ugadać. Chyba, że cosik się zmieniło w temacie
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 10-10-2012 11:46 |
|
|
Jest VIN:
9249400131
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 10-10-2012 11:59 |
|
|
z vin: 931 EUR/RoW z rocznika 79 (I rok produkcji, 131 auto od chwili rozpoczęcia produkcji ?!). Skrzynia G31/01 - dogleg Getraga
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 10-10-2012 12:02 |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 10-10-2012 12:06 |
|
|
Jak by było na chodzie to myślę że około 12 tys. byłaby to rozsądna oferta do rozpatrzenia. Ale z tego co wiem właściciele celują w wyższe pułapy :/ Chyba zadzwonię
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 10-10-2012 18:31 |
|
|
No to jednak tak jak myślałem... VIN potwierdza rocznik 79 jak i mnóstwo detali o których pisałem wcześniej. Ogólnie auto wygląda nieźle, troszkę rzeczy do poprawienia tu i ówdzie ale nie jest źle i na zabytek pewnie spokojnie się nadaje. Ciekawe jak się ma mechanicznie... lakier chyba też w większości oryginalny.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 20-11-2016 20:03 |
|
|
Pani chce sprzedać to auto i woła 17 tysi . Byłem oglądać jakiś czas temu i udało mi się go odpalić.
Ktoś zainteresowany?
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: [I] 931 |
wofeek
Użytkownik
Postów: 146
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.09.13 |
Dodane dnia 09-12-2016 21:23 |
|
|
Oglądałem auto i generalnie jest gorzej niż się tego spodziewałem:
- auto nie jest jezdne - udało mi się odpalić silnik naciskając klapkę z K-jeta - pracuje lekko ale z jakiegoś powodu silnik nie wytwarza podciśnienia i nie "zaciąga klapki"
- silnik na początku pracował na 2-3 cylindry, później załapał na 4 gary, niestety po puszczeniu klapki dusi się i gaśnie natychmiast, boost pressure sensor (ten zabezpieczający) jest OK
- spore przedmuchy w silniku
- widać ślady wielu prób nieudanego odpalania - olej śmierdzi paliwem (chyba przed moim przyjazdem ktoś go kręcił do upadłego), spod korku wlewu oleju zapach jak z kanistra z paliwem
- cały K-jet do ogarnięcia (wtryski, klapka, rozdzielacz, pompa paliwa - już głośno pracuje - chwila moment padnie)
- silnik zapocony mocno, olej u góry przy świecach
- leje się też z okolic głowicy, generalnie pod autem ślad sporego wycieku - w moim odczuciu silnik do rozebrania i weryfikacji stanu
- między prawym kielichem a podszybiem - z boku a nie pod akumulator - dziura rdzy, że ręke sie uda wsadzić - chyba był tam uderzony (bo błotnik robiony i szplachla)
- rdzawe wykwity na dachu
- auto całe malowane łącznie z dachem - zrobione słabo - ślady po szlifowaniu, farbe na farbe bez szpachli (widać stare odpryski pod lakierem), elementy w różnym odcieniu
- prawdopodobnie uderzony prawym przodem/bokiem - nieoryginalny blotnik i szpachla na drzwiach
- malowany nosek i słabo spasowany przód
- przedni kierunek pęknięty
- nadmalowane czarne obudowy świateł
- podobno ogrzewanie przestało działać + mokra głowica to nie jest dobry objaw
- brak hamulców - twardy pedał, serwo przeżarte
- roszczelnił się układ chłodzenia po kilkunasto sekundowej pracy
- amatorskie przeróbki korbek na elektryke - dołożone w boczkach głośniki z przodu i z tyłu
- poziom paliwa nie działa
- jakieś kombinacje z elektryką - pod kierownicą, dołożony bezpiecznik, wiszące gołe przewody
- nieoryginalny tłumik z dziwną końcówką
- popękana deska
- braki w plastikach - tam brakuje osłony, tutaj platiku z licznika
- stare zimowe opony Debica Frigo
- brak akumulatora
- schodzi farba z felg
- teleskopy klaposzyby
- uszczelki sparciałe
- mocno wysiedziany fotel kierowcy - wątpię czy ma 95 000 km raczej 195 albo 295 kkm
Nie zweryfikowałem skrzyni, zawieszenia, układu kierowniczego, silnika... auto stoi w powietrzu na podkładach. Jakby jeździło i silnik byłby OK, zawias i hamulce też to do rozważenia. Niestety stoi minimum od 2011 roku (albo i dłużej od 2006) - silnik będzie ciekł gdzie popadnie.
Z plusów to rzadki 924 Turbo w ładnym kolorze, zdrowe progi i podłoga, oryginalne felgi, sprzęgło na postoju działa lekko, nie jest zajechany całkowicie i jest do rozważenia w przypadku pełnej odbudowy blacharsko-lakierniczo-mechanicznej.
W mojej opinie warte kilka tysięcy PLN i jest na pograniczu agonii a naprawdę lubię 924
Dużo pracy i pieniędzy wymaga.
Jest szansa, że będzie nowy właściciel - nakręcony na ten model - i dobrze bo uratuje od śmierci )) - wiem, że czyta forum - pewnie się ujawni.
Właścicielka negocjacje zaczęła od 18 000 PLN... nie udało się dojść do porozumienia.
Porsche 924S Targa '86
Saab 900 2.0 FPT cabrio automat '90
Mercedes 420 SEC '86
BMW F10 530xd '14
Edytowane przez wofeek dnia 09-12-2016 21:28 |
|