924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - samochody
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
Blumen
Użytkownik

Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06
Dodane dnia 28-09-2012 10:35
Muszę przyznać, że opis jest optymistyczny, ale moim zdaniem koszty uruchomienia auta będą znacznie wyższe...
Halogeny przednie to jakieś 800 - 1000 zł (kiedyś widziałem w UK po 400 zł sztukę)
Zrobienie silnika z robocizną pewnie jakieś 3-4 tys.
Klocki i tarcze to nic, że były nowe kilka lat temu, teraz nadają się w najlepszym przypadku do przetoczenia, ale bardziej trzeba nastawić się na wymianę - całość pewnie z 2,5 tys.
samo obszycie kierownicy to jakieś 300 zł - jeśli są do wymiany niektóre elementy wnętrza to wiadomo, że koszty rosną
Opony po 5 latach stania raczej podlegają wymianie (kolejne 2-3 tys.)
Targa - nic pilnego, ale zawsze kilka stów poleci
Ciekawe jak działa elektryka?
Lakier, jeśli auto stało i nie było regularnie myte - może tylko polerka, ale to wersja optymistyczna, ale z opisu wynika, że trzeba się zająć blacharką.
Akumulator - niby mało istotna rzecz, a 400 trzeba dać.
do tego ubezpieczenie, przegląd i laweta

Na moje 10 - 12 tys. bez ruszania lakieru - mówię o nowych częściach. Doprowadzenie auta do dobrego stanu z zakupem wyjdzie jakieś 22-24 tys. jak nie 30.
Przepraszam jeśli mój opis jest drastyczny, ale moim zdaniem bardziej realny smiley


Jest MB i BMW smiley
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2

Edytowane przez Blumen dnia 28-09-2012 10:46
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
Lamer
Użytkownik



Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11
Dodane dnia 28-09-2012 10:43
Panowie litości, proszę Was
Cała S2, nie rozszabrowana, jak rozumiem bez wad prawnych a jedynie do remontu za 12tyś PLN.
Ja uważam, że to bardzo dobra oferta i adekwatna do stanu technicznego jeśli ktoś chce kupić samochód a nie worek części zamiennych.

Sebek nie ma znaczenia gdzie były robione serwisy 7 lat temu jak auto przez te 7 lat nie jeździło i tak trzeba wszystko wymienić od nowa smiley


911 F
911 G
928 S
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
Lajka
Użytkownik

Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08
Dodane dnia 28-09-2012 11:01
Blumen przesadzasz, o siniku i hamulcach nic konkretnego nie wiemy...to raz, dwa koszty rozłożone w czasie.
Dobra alternatywa dla podszykowanych aut za 20 pare tyś.
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
Blumen
Użytkownik

Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06
Dodane dnia 28-09-2012 11:26
czy ja wiem czy przesadzam... rozrząd z rolkami, uszczelki pokrywy zaworów i miski olejowej, nowe filtry łańcuszek i ślizgi, świece. Do tego wymiana płynu w chłodnicy - ślady oleju, i tu pytanie skąd on się wziął, czy poszła uszczelka pod głowicą, czy coś innego? 5 lat stania bardziej zjada samochód niż jeżdżenie. Jeśli nie był odpalany, to ciekawe jak wygląda jego wnętrze.
Co do tarcz hamulcowych - postaw na jedną zimę auto na dworzu, a wiosną zobaczysz co ci zostało... Kiedyś miałem tak z BMW e39 i moim s2, wszystko było OK, auto dosłownie 3 razy widziało śnieg, a resztę zimy stało w suchym garażu - porsz jeśli będzie pamiętał może powiedzieć jak wyglądały tarcze, bo je wymieniał. Ostatnią zimę raczej nie jeździłem, a tarcze musiałem przetoczyć bo miały lekkie bicie.


Jest MB i BMW smiley
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
jurek968
Użytkownik

Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09
Dodane dnia 28-09-2012 12:41
Lamer napisał/a:
Panowie litości, proszę Was
Cała S2, nie rozszabrowana, jak rozumiem bez wad prawnych a jedynie do remontu za 12tyś PLN.


I tu jest podobno problem, ponoć auto nie przerejstrowane od 7 ( ?) lat , brak ubezpieczenia....tak słyszałem.

Generalnie jak nie mozna auta sprawdzić w ruchu to trzeba się liczyć jeszcze ze sprzęgłem ,łozyskami, skrzynia , oprócz tego co było pisane.

W takiej sytuacji te 12 tys to dużo kasy.........
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 28-09-2012 19:57
Coś czuje w kościach, że jeszcze przed zimą kolejne ciekawe auto pójdzie na partsy smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn.
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 29-09-2012 11:22
Nr VIN: WPOZZZ94ZKN492706.

Rozkodujcie, najlepiej z listą opcji to się porówna.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Strona 2 z 2 < 1 2