Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 11-06-2014 14:00 |
|
|
Jest o aucie trochę na forum PCP, co nie orginal na moje oko to przedni zderzak,progi,tylne skrzydlo. Ale znawca G seri to ja na pewno nie jestem.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 11-06-2014 14:50 |
|
|
Właśnie tam o nim dzisiaj czytałem. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 11-06-2014 16:42 |
|
|
te z ogłoszenia czerwone, oglądał kumpel. ogólnie ruina nie ma co siebie zawracać głowy, do tego jakies problmy z papierami tam były.
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 11-06-2014 20:51 |
|
|
Dzięki za info. Ale chyba i tak się z gościem skontaktuję jak będę w Wałbrzychu, bo to kawałek. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:13 |
|
|
No mnie też interesuje ten temat , napisz jak oglądniejsz - cena jest ok
Edytowane przez jurek968 dnia 12-06-2014 21:14 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 19-06-2014 18:05 |
|
|
Byłem, widziałem, nie kupiłem auta są w takim stanie że trzeba rozebrać je co do śrubki i wydać na ich renowację po 50 - 60 tys. zł minimum pod warunkiem że ma się do tego zaufanych ludzi. Żółty zgniły, biała targa z 81' jeszcze gorzej - nawet woda w środku stoi, a czerwony ma na na sobie tyle szpachli że możliwe że to największa bomba ze wszystkich, nie lepiej jest też z 912 targa - nawet silnik nie jest zamontowany w aucie.
[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10390202_424075257734119_6892910213264445403_n.jpg[/img]
[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10336672_424075291067449_8601255084392405524_n.jpg[/img]
Edytowane przez Cember666 dnia 19-06-2014 18:07 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 19-06-2014 18:18 |
|
|
Ile chciał za tego VW białego - piękny na auto - lawetę
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 19-06-2014 18:44 |
|
|
O tym VW sam stwierdził " a z niego już nic nie będzie " . |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 19-06-2014 19:11 |
|
|
slawek290 napisał/a:
Ile chciał za tego VW białego - piękny na auto - lawetę
podwójna kabina, silnik z tyłu, wysoka krawędź załadunku, ładowność znikoma... Ech Sławku.... Chyba ze motocykle tym wozić...
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 20-06-2014 10:29 |
|
|
Na moje oko te auta ze zdjęć to ruiny, a odbudowa 911 pochłonie fortune bo wszystko kosztuje miliony. Jezeli któś szuka fajnej 11-ki to była chwile temu na sprzedąz w Olawie. Widziałem auto na zywo i wygląda naprawde super. niestety nie mam kontaktu do właściciela. z tego co pamietam cena była na poziomie około 90 pln
a tak wygląda:
marchewa dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 20-06-2014 10:29 |
|
|
i drugie foto
marchewa dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 20-06-2014 10:37 |
|
|
auto takie jak to , to moim zdanierm o wiele lepsza i tańsza opcja niz zakup truposza za 60 pl i remont, swoja drogą rękami i nogami podpisuje sie pod tym co pisał Ex-lajka, mnie również 911 nie przekonuje szczególnie za kwotę którą miałbym wydac na ten wóz. Auto jest śliczne, jak stoi na placu i patrzysz na niego to nie mozesz oka nacieszyć, czar pryska (jak dla mnie) kiedy w niego wsiadziesz i przejedziesz pierwsze metry. Te pedały w podłodze, kierownica ułożona jak ster na jachcie, i lekki przód jak w skodzie 105, który jedzie tam gdzie chce. Wolałem szybko wrócić na plac i wymazać z pamieci wrażenia z jazdy żeby nie stracić szacunku do porsche
A ze 928 nie został ikoną, to tak jak z harleyem kiedy wypuścili V-roda, wszyscy starzy harleyowcy plują na niego i są wyznawcami Evo, ale to nie zmienia faktu że vrod jest pod każdym wzgledem lepszy technicznie. Swoją droga w silniku V-roda podobno maczali paluchy chłopaki z porsche.
Edytowane przez marchewa dnia 20-06-2014 10:41 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 20-06-2014 20:19 |
|
|
911 i 928 to zupełnie inne auta trafiające w roznych klientów, 928 to GT i nie każdemu to pasuje.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 20-06-2014 22:09 |
|
|
Nie chcę mi się już tłuc tego tematu, ale jak Kolega przede mną napisał wspomniane modele łączy de facto tylko znaczek Porsche na masce, poza tym są jednak odrębne i chyba nie ma sensu posuwać się do stwierdzeń, które jest lepsze, ponieważ jest to zależne od preferencji odbiorcy auta.
Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3
Garaż:
982C - MY18 718 Cayman |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 21-06-2014 20:00 |
|
|
1. 911 to rasowe auto sportowe - wymagające, niewybaczające, a nie usportowiony salon na kołach jak 928. i teraz - jedni wolą ten "salon" a inni auto które uczy pokory, żąda i wymaga. Uważam wszelakie polemiki typu "co lepsze" za zupełnie nie na miejscu.
2. Inżynierowie z H&D zwrócili się do Biura Konstrukcyjnego Porsche ze stosownym zleceniem w wyniku którego silnik został opracowany i powstał jako prototyp w Weissach.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 21-06-2014 20:03 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 21-06-2014 21:17 |
|
|
madmax332 napisał/a:
1. 911 to rasowe auto sportowe - wymagające, niewybaczające, a nie usportowiony salon na kołach jak 928. i teraz - jedni wolą ten "salon" a inni auto które uczy pokory, żąda i wymaga. Uważam wszelakie polemiki typu "co lepsze" za zupełnie nie na miejscu.
2. Inżynierowie z H&D zwrócili się do Biura Konstrukcyjnego Porsche ze stosownym zleceniem w wyniku którego silnik został opracowany i powstał jako prototyp w Weissach.
Ale pieprzenie, ludzie - zróbcie trochę kilometrów manualem 928 i później piszcie o salonie na kołach.
Naprawdę mam wrażenie że czasami piszecie coś bo ktoś przewiózł was na prawym fotelu, bądź chodziliście wokół takiego auta na parkingu.
Rasowe auto sportowe to jest np Lotus - auta ultra lekkie w okolicach 750kg, albo "tylko lekkie" typu 1200kg - tu mamy Subaru WRX z napędem 4x4 (które przecież wagi nie odejmuje).
Porsche 911 930 jak podają źródła waży 1379kg.
Porsche 911 964 Turbo - 1470 kg
Porsche 911 993 Turbo - 1500 kg
Porsche 911 996 Turbo - 1540 kg
... itd - każda kolejna generacja tyje przekraczając finalnie 1600kg.
Tak, są RS'y - ale ile ich jeździ?
S'ka ze swoimi 300PS ma 1450kg, później modele też tyły dochodząc do 1620kg.
O ile GTS'a szczególnie w automacie można śmiało nazwać "GT" - patrząc na masę tego auta w roku produkcyjnym, to o poczciwej S'ce już tak mówić nie można.
928 miało zastąpić 911, nie było projektowane jako ciężkie GT, z czasem zmieniono koncepcję i zaczęło tyć.
Parametry 928S i 911 930 z równorzędnych roczników naprawdę od siebie nie odbiegają - więc proszę Was, chociaż na forum "miłośników" tych starszych modeli nie piszmy takich dyrdymałów i powielajmy stereotypy.
P.S.
Chyba nie jeździłeś auta które nie wybaczają błędów - jak będziesz we Wrocławiu, zapraszam. |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 21-06-2014 21:38 |
|
|
Skąd w takim razie miażdżąca różnica w cenach między 928S a 911? Wiadomo, że nie z osiągów i nie z ceny wyjściowej (nowych) aut. Są po prostu rzeczy, których nie da się przełożyć bezpośrednio na pieniądze. Dla wielu osób wydanie choćby 10tys. na 924 czy 944 jest oczywistą głupotą, skoro można za to mieć auto znacznie nowsze i ekonomiczniejsze o podobnych osiągach. Tak samo według Ciebie jest głupotą wydać 60tys. na wymęczone 911 skoro można za to mieć w dobrym stanie trzy auta: 928, 944 i 924... ja takich ludzi staram się zrozumieć, choć przyznam, nie jest łatwo
|
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 21-06-2014 21:55 |
|
|
1.Właśnie o tym pisałem mniej więcej co kolega wyżej. Nie rozumiem spięcia kolegi @Ex_lajka. Trochę go zdaje się poniosło.
2. Jeździłem jako kierowca wieloma autami sportowymi - w tym różnymi Porsche. Dla mnie 928 to najbardziej paskudny model (niezależnie od generacji i typu) i wolałbym wydać kasę na jakikolwiek model 911 niż "salon" 928 . Mam gdzieś wagi, osiągi i inne cuda-parametry. Auto ma dawać radość z jazdy jego właścicielowi i dla mnie po prostu nie oferuje tego 928. Tylko tyle i aż tyle.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 21-06-2014 22:04 |
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 21-06-2014 22:17 |
|
|
No no..zapewne wszystkimi modelami, minimum po kilka tysięcy km.
Jakbyśmy zeszli na temat Lambo - to też przypadkiem wszystkimi jeździłeś.
Ja nie rozumiem jak można pisać że 928 jest salonem, ujeżdżając w tym samym czasie "apartament 924" i mówić że ważna jest frajda.
Hipokryzja, sztuka dla sztuki.
Każdy samochód który się w jakiś sposób ogarnia, jest w stanie dawać frajdę i bawić się z teoretycznie mocniejszymi autami.
Filmików z wydmuszkami 911 jest pełno - z 928 mało, ale są ->
rozkręca się po 1 minucie : https://www.youtube.com/watch?v=WQPo-GXsRKU
|
|
Autor |
RE: [I] 911 typ 930 z 1975 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 21-06-2014 22:43 |
|
|
Nie rajcuje mnie 928 i już. Dla mnie nietrafiony model i najbrzydszy z całej palety Porsche.
Każdy samochód który się w jakiś sposób ogarnia, jest w stanie dawać frajdę i bawić się z teoretycznie mocniejszymi autami.
To zależy jakich wrażeń sie szuka, ale nie - nie każdy. I 928 dla mnie do nich nie należy.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 21-06-2014 22:44 |
|