924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Giełda - samochody
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 18-07-2016 23:36
Udało się smiley.

Gdyby nie pomoc Witka na każdym etapie zakupu, nie udałoby się tego dokonać, a przynajmniej nie dziś. Dziękuję! smiley

Teraz muszę się nauczyć jeździć z manualną skrzynią biegów, bo sprzęgło mnie długo nie zniesie.

Edytowane przez Duke dnia 18-07-2016 23:38
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 18-07-2016 23:40
Witam,

Gratuluję!

dawaj foty!!!!!!


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 18-07-2016 23:40
Gratulacje!!!
Nie żebym się wyzłośliwiał (no może odrobinę smiley ) ale już zwątpiłem, że doczekam tego dnia smiley
Frajdy! I podziel się zdjęciami!


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 18-07-2016 23:51
Gratulacje!!!!!! Tez już myslalem ze jesteś jednym z internetowych maruderów smiley,a jednak smiley


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 18-07-2016 23:59
Jak trochę ogarnę bieżące sprawy założę stosowny temat. Na razie mam tylko to: http://otomoto.pl/oferta/porsche-944-ii-targa-2-5-benzyna-ID6yoOhz.html

I w sumie nie wiedziałem czy jest sens to wrzucać, ale takie mam oświetlenie ; ):
[img]https://s31.postimg.org/krdhwqqlj/IMG_20160718_230515.jpg[/img]
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 19-07-2016 00:01
czyli udało się wynegocjować... smiley


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Cember666
Użytkownik

Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14
Dodane dnia 19-07-2016 00:54
Gratki, pomijając cenę w ogłoszeniu to egzemplarz wyglądał na naprawdę godny smiley


Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3

Garaż:
982C - MY18 718 Cayman
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
guzik
Użytkownik

Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08
Dodane dnia 19-07-2016 07:31
9-10 k. EUR to normalna cena za ładne dobrze utrzymane 944


944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 19-07-2016 13:28
Super że w końcu się udało. Nie ma jasnego wnętrza, klimy i jest srebrny smiley Ale jest ładny i widać, że właściciel rzeczywiście o niego dbał. I jestem pewien, że Duke będzie traktował wóz tak samo. Zdjęcie mam tylko jedno. W porównaniu do ogłoszenia zmieniły się koła, znów są telefony. A telefony, jak wiadomo, to najlepsze felgi do 944 smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations

wit007 dodał/a następującą grafikę:

4337926
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 19-07-2016 13:44
wit007 napisał/a:
Super że w końcu się udało. Nie ma jasnego wnętrza, klimy i jest srebrny smiley Ale jest ładny i widać, że właściciel rzeczywiście o niego dbał. I jestem pewien, że Duke będzie traktował wóz tak samo. Zdjęcie mam tylko jedno. W porównaniu do ogłoszenia zmieniły się koła, znów są telefony. A telefony, jak wiadomo, to najlepsze felgi do 944 smiley


Fajnie, ta fota mówi wszystko...smiley
Dyfuzor - jest, naklejka - jest, uszczelka zamka - jest, ładny równy prosty wóz.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 20-07-2016 16:51
Mam bardzo trywialne pytanie, domyślam że to robicie na czuja, ale może ktoś z Was kojarzy przy jakich obrotach puszczacie sprzęgło na jedynce w 944?

Od 2008 roku, czyli od kursu praktycznie nie dotykałem manualnej skrzyni biegów, idzie mi coraz lepiej, ale nie chcę palić sprzęgła przy ruszaniu z powodu zbyt wysokich obrotów i jednocześnie nie dławić silnika, a przy okazji nie robić wstydu na ulicy ; ). Wszelkie rady mile widziane.

Edytowane przez Duke dnia 20-07-2016 16:52
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
szczurek
Użytkownik



Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07
Dodane dnia 20-07-2016 18:12
no jak to przy maksymalnych oczywiście, dupa przysiadzie pomyszkuje w różne strony i z piskiem naprzód smiley później dwójka gaz w podłogę i .... zabrali prawo jazdy w terenie zabudowanym smiley

A tak poważnie każde auto jest inne, inaczej bierze sprzęgło,puścisz sprzęgło szybciej albo wolniej, zależy jak bardzo dynamicznie chcesz ruszyć, pojeździsz trochę i sam do wszystkiego dojdziesz, ja nawet nie wiem


944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 20-07-2016 19:02
To bardzo elastyczny silnik.
Można ruszyć z 1k obrotów i można i z każdej innej wartoścismiley
zmiana biegów do efektywnej jazdy między 2,5k a 3,5k.
powodzenia!


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 21-07-2016 21:48
Dzięki.

Miałem Was prosić o instrukcję pdf 1988 po angielsku, ale udało mi się znaleźć rok starszą. Ciekawostkę znalazłem na stronie 48 (1988) lub 52(1987). Szczególnie ciekawa moim zdaniem jest pozycja "Minimum upshifting points". Jest to jakaś wskazówka szczególnie dla świeżaka takiego jak ja.

Maximum downshift points
5th to 4th gear
944 115 mph/1 80 km/h or 4300 rpm
944 S 123 mph/1 98 km/h or 5400 rpm
Turbo 130 mph/210 km/h or 5000 rpm
4th to 3rd gear
944 85 mph/1 36 km/h or 4750 rpm
944 S 91 mph/1 46 km/h or 5000 rpm
Turbo 96 mph/1 55 km/h or 4500 rpm
3rd to 2nd gear
944 58 mph/ 94 km/h or 4500 rpm
944 S 61 mph/ 98 km/h or 4600 rpm
Turbo 65 mph/1 05 km/h or 4250 rpm
2nd to 1st gear
944 34 mph/ 55 km/h or 3850 rpm
944 S 36 mph/ 58 km/h or 4000 rpm
Turbo 38 mph/ 62 km/h or 3700 rpm
Minimum upshifting points
1st to 2nd gear at 15 mph/24 km/h or
944 2850 rpm
944 S 2800 rpm
Turbo 2850 rpm
2nd to 3rd gear at 25 mph/40 km/h or
944 2800 rpm
944 S 2750 rpm
Turbo 2400 rpm
3rd to 4th gear at 40 mph/64 km/h or
944 3050 rpm
944 S 3000 rpm
Turbo 2750 rpm
4th to 5th gear at 48 mph/77 km/h or
944 2700 rpm
944 S 2650 rpm
Turbo 2300 rpm

Edytowane przez Duke dnia 21-07-2016 21:49
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 24-07-2016 20:12
Według książki serwisowej ostatnio wymiana oleju Mobil 5W-50(syntetyczny) miała miejsce w PorschePana we wrześniu 2014, od tego czasu auto przejechało 2 tysiące kilometrów, olej jest idealnie czysty. Czy mimo znikomego przebiegu olej trzeba wymienić z racji wieku? Jak długo syntetyk może stać w silniku(nie w butelce)?

Edytowane przez Duke dnia 24-07-2016 20:18
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 25-07-2016 19:45
Ja wymieniam co 12 msc. a przelotu nie robie więcej niż 2-3 tys na rok ale niech się mechanicy wypowiedzą.

Pzdr


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
hubjur
Użytkownik



Postów: 571
Miejscowość: Bystra
Data rejestracji: 30.08.14
Dodane dnia 25-07-2016 20:10
Zalecana jest wymiana oleju niezależnie od przebiegu co 12 msc. czyli raz do roku. Nie mniej żadne badania nie dowiodły że jest to konieczne. Ale za przyjemności się płaci smiley


924S 150KM
W124 150KM
Saab cabrio 96 kW
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 25-07-2016 21:16
A ja uważam, że jak robisz małe przebiegi i specjalnie auta nie pałujesz to te dwa lata można wytrzymać (max)... Ale to tylko moje prywatne zdanie.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 25-07-2016 21:20
hubjur napisał/a:
Zalecana jest wymiana oleju niezależnie od przebiegu co 12 msc. czyli raz do roku. Nie mniej żadne badania nie dowiodły że jest to konieczne. Ale za przyjemności się płaci smiley


Czyli pic na wodę fotomontaż: kupujcie od nas(producent) olej co rok żebyśmy mieli pieniędzy?

Edytowane przez Duke dnia 25-07-2016 21:25
Autor RE: [K] Porsche 944.2 N/A
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 26-07-2016 10:26
Są (przynajmniej) dwie szkoły, jedna mówi o wymianie co roku niezależnie od przebiegu (w sensie nawet jest to 2-3 tys. km), druga zaleca wymianę co 2 lata/30 tys. km. Myślę że najrozsądniej jest wybrać coś pośrodku, czyli w pierwszym przypadku można bez ryzyka zmieniać co 2 lata, w drugim co rok i 10-15 tys. km.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >