Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: [I] Jakaś rada? : ) |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 06-10-2010 12:34 |
|
|
przeciez CC ma przedni naped
a dolaczajac sie do dykusji , faktycznie tylnonapedowe mocne auto , wymaga wiecej od kierowcy , jesli jednak chodzi o bezpieczenstwo w czasie wypadku to porszaki sa dosc pancerne co doswiadczylem niestety empirycznie
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: [I] Jakaś rada? : ) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 06-10-2010 13:10 |
|
|
Autem z przednim napędem jeździ się znacznie łatwiej osobie niedoświadczonej jak i doświadczonej w sposób normalny.
W Warunkach zimowych każdy samochód z tylnym napędem ma skłonności do myszkowania po drodze... dupa chodzi przy ruszaniu, przy każdej nierówności, jadąc po drodze 100kmh trzeba być czujnym i praktycznie non stop lekko kontrować...... chyba że jedziemy autem z masą systemów trakcji itp... systemy w dużym stopniu zrobią robotę za Nas... prawdą jest, że takimi autami jeździ się łatwiej, a że większa część ludzi ma samochód jako narzędzie a nie zabawkę to chce mieć te systemy... a do tego Unia uważa, że każdy jest debilem, więc wymagają żeby każde nowe auto miało...
wracając do dyskusji.... przednio napędówką bez systemów trakcji jeździ się łatwiej niż tylnio napędówką bez systemów trakcji. Auto z przednim napędem jest mniej podatne na zmianę kierunku jazdy.
Jest jedno, ale... auta z tylnym napędem są teoretycznie i przy małych prędkościach łatwiejsze w opanowaniu poślizgu niż przedni napęd.
Przednim napędem trzeba umiejętniej operować aby odzyskać trakcję, czyli ująć delikatnie gazu, popuścić kąt skrętu, czy lekko podciąć ręcznym, aby zacieśnić łuk..... generalnie łatwiej jest jechać tak aby w poślizg nie wpaść, ale ciężej się uratować jak już do niego dojdzie...
pierwsze auto? najlepiej tanie z gazem, model popularny gdzie jest pełno dostępnych zderzaków, błotników itp....
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: [I] Jakaś rada? : ) |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 06-10-2010 21:38 |
|
|
Tanie z gazem? Dostępność zderzaków?
Kurde, nie mówimy o pierwszej wyścigówce, wydmuszce, która ma służyć do imprez sportowych, tylko o normalnym autku... Nie ma służyć do rozbijania, a że zdarzają się różne rzeczy...
To, czy będzie musiało być z gazem, zależy tylko od zasobności portfela (albo jak np. u mnie założenia: "Nigdy na gaz, bo nie" Moje dalej pali 14+ litrów, z czym dalej powoli walczę, pół wypłaty prawie leję w bak, jeżdżę nim codziennie. Tak wybrałem, chciałem Porsche, to mam - Yassem chce Porsche, będzie się zmagał z wadami Porsche.
Mam wrażenie, że z człowieka, który ma prawo jazdy krótko od razu robicie kaskadera-samobójcę. Owszem, często Młodych ponosi fantazja i brak wyobraźni, ale nie możemy chyba aż tak generalizować... Pasja nie zna ograniczeń i dobrze, bo byłoby trochę nudno
Yassem, wstawiłem wykładziny i fotel pasażera - jestem wolny popołudniami w tygodniu - proponuję coś zaraz po pracy, koło 17-stej, póki jeszcze jasno jest.
|
|
Autor |
RE: [I] Jakaś rada? : ) |
Marta
Użytkownik
Postów: 1010
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.06.06 |
Dodane dnia 06-10-2010 23:46 |
|
|
Pumba napisał:
Mam wrażenie, że z człowieka, który ma prawo jazdy krótko od razu robicie kaskadera-samobójcę. Owszem, często Młodych ponosi fantazja i brak wyobraźni, ale nie możemy chyba aż tak generalizować... Pasja nie zna ograniczeń i dobrze, bo byłoby trochę nudno
Racja.
Do tego trzeba dorzucić najważniejszy czynnik - predyspozycje.
Z jazdą samochodemy jest jak ze śpiewaniem - każdy może, nie każdy powinien
Swoją drogą, sam fakt zdobycia dokumentu nie sprawił, że jeżdżę lepiej lub gorzej
|
|
Autor |
RE: [I] Jakaś rada? : ) |
yassem
Użytkownik
Postów: 31
Miejscowość: WM Gdańsk
Data rejestracji: 07.09.10 |
Dodane dnia 07-10-2010 18:01 |
|
|
pumba, sorry że zamuliłem ale wywalili mnie na 4 dni z domu : D
tak czy siak, ja strasznie chętnie, tyle że szkołę kończę w pon, śr. i pt o 17.10, we wt. o 16.15 i w czw. o 14.25, a tak poza tym to jedno Twoje słowo i się dopasuje : )
Srebrno-złoto-cynowo-szapanista strzała 944 z '87 (wg modelu wpisanego w dowodzie), '85 (wg roku produkcji wg dowodu) lub '83 (wg VINu i stanu faktycznego) |
|
|
|
|