Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 16-05-2011 19:58 |
|
|
Mammoth - nie chodzi tu o ukrywanie i zatajanie istotnych informacji technicznych ktore mogly by komukolwiek pomoc. Tu chodzi o konkretny pojazd ktorego premiere chlopaki szykuja i dlatego nie chca o nim opowiadac. To wszystko! W tym temacie rowniez nie widze zatajania zadnych istotnych aspektow technicznych ktore bylyby komukolwiek do zycia potrzebne wiec rowniez nie rozumiem Twojego wywodu ze jestesmy dziwni i zatajamy informacje. Nie kazdy chce sie dzielic informacjami na szerszym forum i nalezy to uszanowac.
Pyskowki tutaj i w innych watkach nie potrafie zrozumiec.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 16-05-2011 20:15 |
|
|
Być może niepotrzebnie zabieram głos w sprawach, które mnie nie dotyczą.
Być może nie powinienem także ze względu na mój nędzny staż na forum.
Pytamna forum o wiele (także prozaicznych) rzeczy, nie tylko poprzez PW, ale i publicznie, i nigdy nie odczułem, że ktoś coś wie, ale nie powie mi z pobudek takich czy śmakich.
Co więcej- zaraz po zarejestrowaniu się na forum miałem trochę kłopotu ze swym autem, a Tetsumaru sam przyszedł mi z pomocą, nawet fizycznie. Bardzo dużo mi pomógł, i gdyby nie on, możliwe, że podjął bym taką decyzję jak kolega Custom ze swoim komisowym 44. Bluebird, Piterson i parę innych osób też wykazało się niemałą życzliwością i pozwoliło mi się tutaj poczuć dobrze.
Być może dzielenie się postępami w "projektach" idzie nieco oporniej, ale ten podrozdział aktywności forum chyba rządzi się innymi prawami.
Myślę, że częścią nieodłączną chwalebnej rywalizacji na torze jest zaskakiwanie modyfikacjami przygotowywanymi w ukryciu. Niewygodne są jedynie stany pośrednie; my wiemy-wy nie wiecie. Nie rusza mnie to ani nie dotyczy mnie, ale wyraźnie to wyczuwam. O tym, specyficznym dla siebie językiem, mówi Mammoth.
Ostatnio zaimponował mi sposób, w jaki pospołu staraliśmy się pomóc w sprawie niesprawnego, świeżo zakupionego przez Custom'a 944. Nie odczułem żadnej wiszącej w powietrzu tajemnicy, ani nawet najmniejszego podziału. Tam jest tajemnica, gdzie zaczyna się wyścig zbrojeń. W ruchu cywilnym gramy "w otwarte karty". Osobiście akceptuję taki stan rzeczy.
|
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4769
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 16-05-2011 20:25 |
|
|
generalnie nie ma co zwracac uwagi na takie pyskówki - niestety od zawsze co jakiś czas trzeba było dać upust emocjom ... i właśnie poszła para w gwizdek i zaraz znowu zapanuje pokój ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 16-05-2011 21:50 |
|
|
bluebird napisał/a:
Słuszna decyzja Igor. Rozumiem, że Le Mans należy do rodziny Porsche czyli aut sportowych stworzonych do szybkiej jazdy, ale jakoś ciężko oglądało się taki egzemplarz szargany po torze - bo umówmy się nie jeździłeś nim "rekreacyjnie".
wbrew pozorom jeździłem bardzo ostrożnie... każdy zakręt z dużą rezerwą... wiesz - jednak troszkę się boję o to auto...
Dlatego budowa auta typowo przeznaczonego na tor to super koncepcja. Po pierwsze mniejsze obciążenie psychiczne z uwagi na to, że nie jeździsz jedynym w swoim rodzaju egzemplarzem (choć w sumie każdy prosiak jest jedyny i wyjątkowy), a po drugie klatka też chyba pozytywnie wpłynie na Twoje "morale" jako kierowcy. W jaki motor się pakujesz jeśli to nie tajemnica? 2.0 czy 2.5 ?
wiesz - to autko już przepieczętowało ten los, więc nie będzie wyrzutów sumienia przed dalszymi modyfikacjami.. a to, co tam wyląduje, będzie tylko zależało od kosztów, jakie będę gotów ponieść... na pewno przez pierwszy rok raczej będę opróbowywać co już jest... co do szczegółów - tak jak obiecałem - jak nabędę to od razu poinformuję
Bluebird - tradycyjnie już dzięki wielkie za miłe słowa jak wspomniałeś - każde Porsche (niezależnie czy LeMans, czy zbudowane na pięćdziesięciolecie, czy zielone, czy niebieskie - każde!) jest wyjątkowe...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 16-05-2011 21:52 |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 16-05-2011 22:05 |
|
|
A ja powiem tak: zgadzam się!
I tak - fajnie jest popatrzeć na to, co szykuje od kilku lat choćby Piterson - myślę, że na nasze warunki jego 944 to najśmielszy projekt w Polsce, wyznacza pewien trend - chyba każdemu z nas marzy się liga wyścigowa, gdzie będziemy mieli nasze bolidy tylko do ścigania, będziemy mieli miejsce do ścigania się, a granice przeróbek będzie wyznaczać wyobraźnia i czasy na torze.
I tak - każdy z nas szuka inspiracji, natchnienia, kierunku. I tu często przychodzi z pomocą forum. A jednak trochę mi brakuje relacji foto na przykład z przebudów zimowych, czy prób zbudowania Carrera GT. Tymczasem chyba musimy zaakceptować fakt, że nasze cudka są jeszcze całkiem daleko za tworami z zachodu.
Przecież nie ma chyba *wyprowadźcie z błedu, jak trzeba* w Polsce tzw. 'strokera 2.8', nie ma '944 bi-turbo' ( o mocy około 350KM ), nie widziałem 'wydmuchanego 928', nie ma 924 z silnikami z 911, nie mówiąc o przeróbkach typu 'space-frame', podwójnych wahaczach w 924... Długo by wymieniać.
I dlatego może czasem zazdrościmy prekursorom, którzy stacjonują daleko od nas - nie mamy z kim pogadać w każdy pierwszy czwartek, a przede wszystkim - nie mamy kogo posłuchać i obejrzeć, albo wręcz poczuć efektu zmian...
I dlatego też obiecuję, że jak kupię sobie w końcu swoje 928, które będzie wydmuchane na tor - kupię sobie lepsiejszy aparat i będę zamieszczał foty wszystkiego, co uda mi się sfotografować - a mam awersję do fotografii.
Mimo to, uważam że forum - jak na nasze polskie warunki - wyprzedza polską rzeczywistość. Atmosferą, otwartością, luzem. I dlatego nigdy nie będę w stanie narzekać. Amen.
|
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 16-05-2011 22:07 |
|
|
Myślę, że każdy kto czyta tą dyskusję wyciągnie swoje własne wnioski. Tyle w temacie.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4769
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 16-05-2011 22:58 |
|
|
eee tam Ciachu ... wiesz ze jak nie nakierujesz na właściwe tory przemyśleń to będą niewłaściwe ... wiesz demokracja - tak, ale ... taka lekko sterowana ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 17-05-2011 08:34 |
|
|
Cześć chłopaki i dziewczęta!
Po długiej nieobecności i telefonie od Igora postanowiłem zagorzałą dyskusję na temat mojego egzemplarza poczytać i... chyba stwierdzam, że moja przeglądarka źle przekierowuje strony, bo pierwsza strona jest związana z tematem, a pozostałe dwie mi wskakują z działu Hyde Park w temacie Pis kontra Po
Nie mam już prawa zabierać głosu w sprawach forumowiczów, ale pamiętam, jak Ciachu spał z koniem na kanapie, a Drwalu rozpalał ognisko w taczce Wyluzujcie chłopaki, bo luz i przyjaźń odróżniała forum 924pl od stron dyskusyjnych poświęconych bardziej popularnym markom i modelom. To tyle nie w temacie.
Odnośnie mojego 924 przeznaczonego na sprzedaż - malował go Robek z Łaz, malowanie nie było następstwem żadnej kolizji (są zdjęcia z przygotowania samochodu), a raczej kaprysu i chęcią zrobienia czegoś z kiepskim lakierem głównie na masce i dachu. Zmiana koloru była decyzją być może nietrafioną, ale nie wiedziałem, że przez to samochód staje się bezwartościowy! Jeździłem kiedyś na spotkania z Wami, i nie przypominam sobie zbyt wielu oryginałów. Owszem - bywały takie i wtedy wszyscy się nimi zachwycaliśmy. Mój ze względu na to, że był eksploatowany na co dzień, to był mój jedyny samochód, a do pracy miałem 55km w jedną stronę (kiedyś służbowo pojechałem nim nawet do Słowenii, mając w bagażniku jedynie klucz do kół), lakier dostawał w kość trochę bardziej niż weekendowe wozy. Wersja rzeczywiście wskazuje na to, iż pochodzi z jubileuszu. Pytanie o fotele, dlaczego były zmieniane? Nie wiem, być może wcale nie były zmieniane, a jedynie wymieniana była np. zużyta skóra, chociaż kolorystycznie pasuje do boczków w drzwiach. Nie jestem znawcą wersji, ale nigdy mi to nie przeszkadzało w jeździe . Z racji tego, że w moim życiu nie ma już miejsca na 924, chcę go sprzedać. Niestety nie jest to łatwe. Jak był wystawiony za 8900 to dostawałem maile, że ktoś ma w kieszeni 7000 i czy ma wyjeżdżać po samochód. Teraz jak jest za 6600 dostaje maila, że jak się zgodzę na 5000 to mam dzwonić. Ale sam samochód tych ludzi nie interesuje, ani wersja, ani stan, jedynie obniżka ceny żeby móc żyć w poczuciu, że się zrobiło dobry interes. Wniosek: to nie są pasjonaci, i nie sądzę, żeby z tym samochodem stało się w przyszłości coś dobrego. Być może zbeszcześciłem wersję zmieniając kolor, ale moje 924 jeździ, i to całkiem nieźle, zawsze miało wymieniane wszystkie płyny filtry itp na czas, ustawiany zapłon po nocach, i zawsze w moich rękach tapicerka nasiąkała rockową muzyką. Pieniądze nie są tutaj sprawą nadrzędną, bo cena sprzedaży jest niższa niż kwota, jaką włożyłem w lakierowanie, regenerację rozrusznika, zawieszenia, hamulców, elektryki itp. Martwię się tylko, że im taniej go sprzedam, tym większe będzie prawdopodobieństwo, że na samochodzie pojawi się spoiler, poszerzane błotniki i felgi 17 cali, a wtedy czarny lakier w tej wersji zamiast srebrnego to małe miki. Można kupić trupa za 3000zł albo samochód w wersji "special" ze znaną przeszłością z ostatnich 6lat za 6600zł ze zmienionym lakierem... którym można jeździć do pracy. Ale takie czasy...
Pozdrawiam Was wszystkich! I nie dowalać sobie to pieca, bo przyjade i zrobię z Wami porządek! No!
Edytowane przez Wojciek dnia 17-05-2011 08:36 |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4769
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 17-05-2011 09:05 |
|
|
i co głupio Wam pyskacze ???? sprawa sie wyjasniła ... dziękujemy za wyjaśnienia ... pojawiło sie na forum kilka nowych osób które szukaja pierwszego porsche moze to jakaś szansa dla nich ... kolega Mario1942 ma zblizony budżet więc moze się zainteresuje ...
powodzenia w sprzedaży !
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 17-05-2011 09:34 |
|
|
Wojciek, post mistrzowski
|
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 17-05-2011 09:34 |
|
|
To auto mi się podoba tylko nie znając historii to wydawało mi się że za tak niską kwotę to ktoś sprzedaje bo coś tam już pada w tym aucie podnieś cenę powyżej 7tys i za tyle sprzedaj. Ja jak bym miał tyle kasy i szukał bym 924 to twoje napewno bym obejrzał w pierwszej kolejności i dziwię się że jeszcze nikt z kupujących 924 na forum nie zainteresował się tym autem. Ja chwilowo przestawiłem się na 924S lub 944. |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 17-05-2011 09:54 |
|
|
Olo - pisałem o rozmowie z Wojciekiem chyba na pierwszej stronie... niestety w zawiłościach pyskówki ta wypowiedź Ci umknęła
Dzięki Wojciek, że zajrzałeś do nas - Twoją postawę wobec forum, krzykactw i pyskówek w pełni popieram.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4769
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 17-05-2011 10:36 |
|
|
Igor po "warszawskiej" tfu (ja krakus jestem) solidarności - przeciez nie o Ciebie chodziło ...
a tak poważnie fakt umkneło ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 04-06-2011 22:03 |
|
|
Witam!
A więc mój samochód (przypominam, że ten wątek dotyczył właśnie jego) znalazł dziś nowego właściciela. W sumie skończyło się tak, jak sobie tego po cichu życzyłem. Samochód został sprzedany co prawda stanowczo poniżej moich pierwotnych finansowych oczekiwań, ale wygląda na to, że trafił w dobre ręce. Widziałem w nabywcy siebie sprzed lat, i ten sam błysk w oku jaki ja miałem na myśl o 924. Kto ma, niech sobie przypomni, jak to było . Myślę, że Maciek pojawi się wkrótce na forum, i w ten oto sposób przybędzie kolejny właściciel tego wspaniałego wozu. A ja... no cóż... pora się pożegnać...
Dzięki za niezapomniane chwile na spotkaniach na Ranczo oraz na Muchowcu, i za konstruktywne dyskusje techniczne (i nie tylko) które pozwoliły doprowadzić moje 924 do całkiem niezłego stanu.
Wszystkiego dobrego!
Wojtek |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 04-06-2011 22:33 |
|
|
A moze bedzie jeszcze kiedys jakies prosie w przyszlosci?czy juz nie chcesz sie "bawic" w to hobby?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
bartasek
Użytkownik
Postów: 15
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 15.06.11 |
Dodane dnia 26-07-2011 17:04 |
|
|
http://allegro.pl/show_item.php?item=1736765946
hmm
|
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 28-07-2011 00:25 |
|
|
Tez juz widzialem,widac ze nowy wlasciciel dlugo sie nie nacieszyl autem albo spasowal poprostu zabawe z zabytkowym prosiakiem...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 28-07-2011 15:44 |
|
|
smutne , dlatego zawsze apeluje , jak ktos sie chce pozbwyac swojego prosiaka lepiej niech sie zastanowi 3 razy
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: [i] 924 limitowana wersja |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 28-07-2011 23:19 |
|
|
Szybko mu ten błysk z oka zniknął widać że to jednak nie pasjonat był.
Chociaż zdjęcia zrobił takie jak by mu raczej nie zależało na sprzedaży.
Edytowane przez Marko84s dnia 28-07-2011 23:22 |
|