Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 07-07-2017 18:19 |
|
|
Pumba napisał/a:
tsubasa napisał/a:
a dlaczego wg Ciebie nie można się potargować.. handlowanie to gra
Przynajmniej w moim odczuciu targować się można, ale jak już się pofatyguje auto obejrzeć, albo najmniej po telefonie do właściciela - i to z nim powinno się targi odbywać, a nie rzucać takie właśnie posty na forum publicznym. Jak Simprez napisał - faux pas.
+1
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 07-07-2017 22:20 |
|
|
Ciężko powiedzieć, jaka miałaby być odpowiedź Tomka na forum. 100 zł mniej na obiad po drodze? 😂
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 08-07-2017 06:03 |
|
|
nie nie, ja myślę że to pytający powinien dać swoją ofertę i napisać daje 25 i biere ...
to nie 4 letni doopowóz żeby bez oglądania powiedzieć opuszczę 4 tys i niech jedzie ... trzeba pojechać, zobaczyć, pomacać i wtedy targować
bo może się okazać że ta cena z ogłoszenia to dobra cena, a może okazać się żę może za niska ... albo gruuubo za wysoka ... jak to oceniać przy tak niszowych autach ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Edytowane przez Olo924 dnia 08-07-2017 06:06 |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 08-07-2017 12:30 |
|
|
Powracając do ogłoszenie, w związku z pytaniami - amortyzatory są dobre, do codziennej jazdy są ok. Ja osobiście wolałbym Koni, co nowe to nowe i mają chyba lepszą charakterystykę. Standardowe w S2 były chyba olejowe (sachs) i sprężyny są inne niż w Turbo. W moim samochodzie są całe kolumny (ze sprężynami) od zwykłego turbo - od początku jak mam 944.
Samochód jest całkowicie sprawny (oprócz ręcznego) i bez problemu bez żadnych przygotowań pokona każdą trasę z działającą klimą. Silnik bez żadnych wycieków i wad - po prostu wsiadać i jechać .
Dzisiaj rano zrobiłem 100 km i nie chce się wysiadać
Chyba nawet zbyt szybko pokonałem ten dystans..., ale rano było pusto na drodze...
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 08-07-2017 12:35 |
|
|
Olo924 napisał/a:
bo może się okazać że ta cena z ogłoszenia to dobra cena, a może okazać się żę może za niska ... albo gruuubo za wysoka ... jak to oceniać przy tak niszowych autach ...
Zgadzam się jak najbardziej - ale mechanik (Zbyszek) po dzisiejszej wizycie w warsztacie całym sercem odradza sprzedaż (ale dzisiejsze oględziny z zainteresowanym zakupem wypadły super - zobaczymy czy transakcja dojdzie do skutku - chociaż serce będzie bolało jak będę go widywał...).
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
Edytowane przez Tomek dnia 08-07-2017 12:40 |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 10-07-2017 09:26 |
|
|
Tomek napisał/a:
Olo924 napisał/a:
bo może się okazać że ta cena z ogłoszenia to dobra cena, a może okazać się żę może za niska ... albo gruuubo za wysoka ... jak to oceniać przy tak niszowych autach ...
Zgadzam się jak najbardziej - ale mechanik (Zbyszek) po dzisiejszej wizycie w warsztacie całym sercem odradza sprzedaż (ale dzisiejsze oględziny z zainteresowanym zakupem wypadły super - zobaczymy czy transakcja dojdzie do skutku - chociaż serce będzie bolało jak będę go widywał...).
bo to jest takie auto że będziesz żałował ... to pewne, ale rozumiem że gdzieś stoi inne które zajmie miejsce S2 w garażu i ukoi ból straty pieknego auta ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 27-10-2017 23:50 |
|
|
Sprzedaż aktualna.
Nowe ubezpieczenie od września 2017,
dzisiaj po przeglądzie/badaniu technicznym - przebieg od 28.10.2016 do 28.10.2017 - 449 km
Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-944-porsche-944-s2-3-0-16v-ID6zd0vu.html
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 28-10-2017 02:50 |
|
|
Nie wierzę że to auto nie znalazło jeszcze nowego właściciela... Patrząc na różne wynalazki polepione na taśmę i poskręcane na druty za niewiele mniejsze pieniądze to auto jest niebywałą okazją dla świadomego kupca który szuka transaxla.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 30-10-2017 19:43 |
|
|
Bo porschawka po tylu latach nie ma zamiaru sie z Tomkiem rozstawac.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 17-11-2017 19:58 |
|
|
Hej,
w związku z pytaniami - samochód jest praktycznie bezwypadkowy - 17 lat temu w chwili sprowadzenia do Polski miał wymienione drzwi kierowcy (mam zdjęcie i opinię techniczną).
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 18-11-2017 08:25 |
|
|
Ja chciałbym się podpytać co za chip tam wstawiłeś, ma myślałem o MAXHP chip lub przeróbce na MAF z chipem. Jakie efekty?
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757) |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 18-11-2017 10:03 |
|
|
225 bhp the UK-only 944 SE
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
Edytowane przez Tomek dnia 18-11-2017 10:05 |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 18-11-2017 12:16 |
|
|
Ostatnio chyba 944 nie ma zejścia..
Nie wiem czy nie lepiej jeszcze cenę obniżyć bo na wiosnę będzie wysyp handlarskich 944 (w mojej okolicy wiem o kilku które już płyną w kontenerach)
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 18-11-2017 17:01 |
|
|
Nie mam ciśnienia na sprzedaż.
Może jakieś faktycznie płyną w kontenerach - ale czy aby 944S2?
Niestety nic dobrego w Stanach nie kupisz w atrakcyjniej cenie, przynajmniej S2 lub Turbo.
Na rynku niemieckim S2 - ceny najtańszych egzemplarzy + przywóz + akcyza i jest już trochę.
A takie najtańsze wymagają naprawdę sporych inwestycji.
Pakiet startowy - Simprez kiedyś ładnie posumował na forum i robi min. około 50 tyś.
A co jeśli trafisz z uszkodzonymi gładziami, z wyrobionymi zębami na wałkach (lu ich brakiem, lub po naprawach blacharskich lub z krzywą belką, z wahaczami do roboty, z wyrobionym wałem lub skrzynią, z niedziałającą klimą, z zawilgoconym wnętrzem, itp?
W przypadku 944 możesz trafić na wiele kosztownych niespodzianek - każdy dokładnie wie ile zainwestował w swój samochód, a s2 i turbo to nie jest zwykle 944 lub 924.
Ja na swoją S2 wydałem dużo więcej niż cena sprzedaży, a i tak dużo jeszcze można zainwestować.
Jak się nie uda sprzedaż, to zostanie, przecież to nie jest samochód do codziennej jazdy.
A jeść nie woła i miejsce w garażu ma zapewnione.
Sporo osób w ostatnich 2 latach przywiozło 944S2 z Szwajcarii, Norwegii, czy USA - podejrzewam, ze koszt zakup + pakiet startowy przekroczył 50 tyś.
Mi nie zależy na sprzedaży, dlatego nie widzę potrzeby mocnego obniżenia ceny, a ktoś jeśli się przejedzie, obejrzy to jestem elastyczny.
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 18-11-2017 21:44 |
|
|
Jeszcze raz podkreślę, że auto Tomka jest fenomenalne! Świetna kompletacja, świetny stan. I pomyka też świetnie Zdrowe auto w dobrej cenie!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
sabina
Użytkownik
Postów: 47
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.05.17 |
Dodane dnia 18-11-2017 22:27 |
|
|
Ja również mialem okazje podróżować przez chwilę tym samochodem. I za tą cenę to tą ofertę można nazwać spokojnie dobrą okazją. Z tego co się rozglądałem trochę (już od dłuższego czasu) po internecie to za 50 tys. pln cieżko coś sprowadzić ze Szwajcarii, USA czy Norwegii (jak również Niemiec i Szwecji), jeżeli chodzi o auto i same opłaty. Nie mówiąc już o jakimkolwiek serwisie. A ten potrafi pociągnąć po kieszeni. Natomiast inna sprawa, że jak to zimą, wszyscy oczekują okazji. Więc pewnie trzeba będzie poczekać do wiosny z ogłoszeniem. |
|
Autor |
RE: [S] 944S2 - 1990 |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 07-12-2017 19:50 |
|
|
nieaktualne
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
Edytowane przez Tomek dnia 14-02-2018 14:05 |
|