Autor |
RE: Kupię 924 |
Gajoss
Użytkownik
Postów: 6
Miejscowość: WaWa
Data rejestracji: 14.09.08 |
Dodane dnia 25-09-2008 09:04 |
|
|
Mammoth, dzieki
co do google...każdy to wie, ale..... no właśnie, ale..... google potrafi wypluć 16 milionów wyników, z ktorych 35 będzie zawierało wiadomości na konkretny temat, 7 spośród nich przekieruje Cie na płatne strony erotyczne a 4 będą zawierały jakieś konkrety. Tylko jak te 4 znaleźć? A forum jest do tego, by uzyskać własnie przefiltrowane wiadomości tak ja to widzę..... jasne, więcej w tym lenistwa niz pragmatyzmu, ale..... po co sobie utrudniać życie?
no i własnie.... Twoje linki są bardzo przydatne dziękuję! |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 25-09-2008 09:18 |
|
|
ponieważ sam przechodzę ten temat, umieszczam dla potomnych:
Jak zarejestrować sprowadzony samochód
Kupując auto w jednym z krajów Unii pamiętajmy, że po powrocie do Polski
czeka nas sporo wydatków i wizyty w wielu urzędach. Gdy sprowadzimy sobie
opla vectrę za równowartość 10 tys. zł, za wszystkie urzędowe formalności
zapłacimy aż 2,6 tys. zł.
Ile i komu musimy zapłacić? Jakie dokumenty będą nam potrzebne? Wszystko
wyjaśniamy w poradniku Money.pl.
Procedura sprowadzenia auta jest bardzo podobna we wszystkich krajach
Wspólnoty. Ponieważ największym rynkiem używanych samochodów są Niemcy i
najwięcej naszych rodaków kupuje tam używane auta, to prześledzimy procedurę
zakupu na takim właśnie przykładzie.
W przypadku osoby prywatnej podpisujemy umowę kupna-sprzedaży, natomiast w
przypadku komisu samochodowego otrzymujemy rachunek. Przed wyjazdem warto
zdobyć wcześniej formularz dwujęzycznej (polsko-niemieckiej) umowy sprzedaży
lub rachunku, gdyż po powrocie do Polski odpadną nam zbędne koszty
tłumaczenia tego dokumentu.
Po podpisaniu umowy lub otrzymaniu rachunku, wraz z samochodem otrzymujemy:
1. Brief - kartę pojazdu
2. Fahrzeugschein - dowód rejestracyjny
3. Dwa komplety kluczyków
Z tymi dokumentami udajemy się do niemieckiego wydziału komunikacji (Kfz-
Meldestelle), gdzie wykupujemy tzw. skierowanie do wyrobienia tablic
tymczasowych - tzw. "zjazdowych". Najlepiej tablice wyrabiać gdzieś w okolicy
urzędu.
Na granicy obecnie nie ma potrzeby dokonywać żadnych formalności. Należy
jedynie mieć przygotowane wszystkie dokumenty do ewentualnej kontroli.Należy
też nabyć ubezpieczenie pojazdu OC na czas podróży do Polski. Ubezpieczenie w
zależności od regionu Niemiec wykupuje się na 7, 14 lub 30 dni. Po
sprawdzeniu przez niemieckiego urzędnika dokumentów przy samochodzie i
sprawdzeniu numerów, można wyruszyć w drogę powrotną do Polski.
Tłumacz i kontrola techniczna
Wszystkie dokumenty musimy przetłumaczyć na język polski. Musi to wykonać
tłumacz przysięgły. Oryginały dokumentów i ich tłumaczenia kserujemy.
Koszt tłumaczenia waha się od 70 do 100 zł. Jeśli umowa kupna-sprzedaży auta
(rachunek) jest dwujęzyczna, można nie robić jej tłumaczenia, choć niektóre
urzędy żądają na takim dokumencie pieczątki tłumacza przysięgłego.
Musimy się też udać do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów na wykonanie
przeglądu. Z badania pojazdu otrzymujemy dwa dokumenty: Dokument
Identyfikacyjny Pojazdu i zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym
pojazdu.
Koszt - 169 zł.
Urząd celny
Niezależnie od innych czynności, w ciągu 5 dni od daty nabycia pojazdu
jesteśmy zobowiązani do złożenia w urzędzie celnym (właściwym dla miejsca
zamieszkania) "Deklaracji uproszczonej nabycia wewnątrzwspólnotowego"
oznaczonej symbolem AKC-U oraz dokonać wpłaty obliczonego podatku akcyzowego
na konto bankowe właściwej Izby Celnej.
Wykaz urzędów celnych możemy znaleźć na stronie resortu finansów.
Każda z izb celnych posiada własną stronę internetową, gdzie powinniśmy
znaleźć wzory formularzy i interesujące nas informacje, w tym np. nr rachunku
bankowego, na który należy wpłacić podatek akcyzowy. Aktualnie obowiązującą
dwie stawki akcyzy na samochody sprowadzane z zagranicy:
- 3.1% dla pojazdów z silnikiem o pojemności do 2000 ccm
- 13.5% dla pojazdów z silnikiem o pojemności powyżej 2000 ccm
Wiek auta, rodzaj paliwa (diesel czy benzyna) oraz normy emisji spalin nie
mają tutaj żadnego znaczenia. Liczy się wyłącznie wartość auta z umowy
sprzedaży lub faktury zakupu.
Do otrzymania dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy od samochodu
osobowego musimy posiadać następujące dokumenty:
A. Oryginały dokumentów:
1. Wypełniona deklaracja AKC-U
2. Wypełniony wniosek do Naczelnika urzędu celnego o wydanie dokumentu
potwierdzającego zapłatę podatku akcyzowego.
3. Dowód zapłaty opłaty skarbowej za dokument potwierdzający zapłatę akcyzy
(17 zł).
B. Kopie dokumentów i oryginały do wglądu:
1. Dokument zakupu samochodu (faktura, umowa kupna-sprzedaży, rachunek lub
inny dokument własności pojazdu)
2. Dokument identyfikacji pojazdu wystawiony w kraju członkowskim (dowód
rejestracyjny, karta pojazdu, lub inny)
3. Dokument wyrejestrowania samochodu w kraju zakupu
4. Zaświadczenie o badaniu technicznym
5. Tłumaczenia wszystkich dokumentów
Wszystkie opłaty, w tym również opłatę skarbową, musimy zapłacić przelewem
bankowym na odpowiedni rachunek:
- podatek akcyzowy na rachunek bankowy Izby Celnej (w tytule przelewu należy
wpisać: "akcyza od samochodu osobowego" oraz podać markę i nr nadwozia
pojazdu)
- opłatę skarbową na rachunek bankowy urzędu miejskiego (w tytule przelewu
należy wpisać: "opłata skarbowa za zaświadczenie o zapłaconym podatku
akcyzowym" oraz podać markę i nr nadwozia pojazdu)
Pobieramy odpowiednie formularze i na podstawie przykładów wywieszonych na
tablicy wypełniamy je swoimi danymi.
Jeśli ktoś nie czuje się na siłach, żeby wypełnić druki, może skorzystać z
usług agencji celnej, która za opłatą ok. 20 zł przygotuje nam niezbędne
dokumenty.
Można również wcześniej pobrać formularze z internetu i wypełnić je samemu
według załączonych wzorów.
Po złożeniu dokumentów otrzymujemy od urzędnika karteczkę z numerami
telefonów i informacje, kiedy możemy spodziewać się otrzymania zaświadczenia.
Na wniesienie opłaty skarbowej i podatku akcyzowego mamy czas do momentu
odbioru zaświadczenia, ale musimy pamiętać, że nie wystarczy posiadać dowód
wpłaty w momencie jego odbioru - pieniądze muszą fizycznie znajdować się na
koncie bankowym Izby Celnej.
Urząd skarbowy i opłata recyklingowa
Z decyzją o zapłaceniu akcyzy kierujemy się do właściwego dla nas urzędu
skarbowego, aby uregulować sprawę z podatkiem VAT. Nie płacimy go, gdyż
nabywamy pojazd z obszaru wewnątrzwspólnotowego, ale musimy uzyskać decyzję z
urzędu, że VAT-u płacić nie musimy.
W tym celu należy:
- na konto urzędu gminy wnieść opłatę za wydanie decyzji o zwolnieniu z VAT.
Opłata ta wynosi 160 zł. Opłatę wnosimy przelewem na odpowiedni rachunek
bankowy. W niektórych urzędach skarbowych istnieje możliwość dokonania tej
wpłaty na miejscu
- w urzędzie skarbowym wypełnić wniosek - formularz VAT-24
- wraz z wnioskiem VAT-24 przedłożyć: oryginały i kserokopie wspomnianych już
dokumentów (wcześniej przetłumaczonych) oraz dowód wpłaty opłaty. Każdy
składany wraz z wnioskiem załącznik podlega stosownej opłacie. Przeciętnie
sumaryczna opłata waha się w granicach 5-7 zł
Po złożeniu kompletu dokumentów oczekujemy na wydanie zaświadczenia
potwierdzającego brak obowiązku uiszczania podatku od towaru i usług (VAT) z
tytułu nabycia środka transportu" (VAT-25). Urząd skarbowy ma na jej wydanie
7 dni.
ZOBACZ TAKŻE:
Ofertę kredytów samochodowych Ostatnim etapem przed udaniem się do wydziału
komunikacji w celu rejestracji pojazdu, jest wniesienie opłaty recyklingowej.
Opłatę recyklingową wnosi się przelewem na konto Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej: BGK III Oddział w Warszawie 65 1130 1062 0000
0109 9520 0014, w wysokości 500 zł.
Tytuł przelewu obowiązkowo musi zawierać: model i markę samochodu -
stwierdzenie OPŁATA RECYKLINGOWA oraz nr VIN, lub nr podwozia, nadwozia lub
ramy pojazdu.
Rejestracja pojazdu
Ze wszystkimi dokumentami, które uzyskaliśmy do tej pory i ich kopiami i
tłumaczeniami, udajemy się do wydziału komunikacji by zarejestrować samochód.
To jest już ostatnia sprawa, która musimy załatwić, żeby cieszyć się
nabytkiem.
Przejście całej procedury kosztowało nas 1240 zł plus akcyza. A złożyło się
na to:
1. Tłumaczenie dokumentów - ok. 90 zł
2. Pierwsze badanie techniczne - 169 zł
3. Urząd Celny - opłata skarbowa - 17 zł
4. Urząd Celny - akcyza (zależna od pojemności skokowej silnika i wartości
pojazdu z umowy kupna-sprzedaży lub faktury)
5. Urząd Skarbowy - 160 zł
6. Wydział Komunikacji - 790 zł (z opłatą recyklingową)
7. Kserokopie dokumentów i inne opłaty - 15 zł
Do tego doliczamy akcyzę. Jeśli ktoś nabył auto z 2,5-litrowym silnikiem,
które kosztowało (w przeliczeniu na złotówki) 10 tys., to zapłacił jeszcze
1350 zł akcyzy.
A więc przyjemność jeżdżenia "nowym" samochodem kosztuje nie 10 tys. zł, ale
około 12,6 tys. zł, z czego 2,6 tys. zł wpłacamy na konta urzędów. Do tego
doliczyć należy koszty podróży po samochód, dojazdy do urzędów a na koniec
jeszcze również niemała kwota jest nam potrzebna na wykupienie obowiązkowego
ubezpieczenia OC.
W dodatku wszystkie urzędowe formalności zajmą nam od czterech do siedmiu
dni.
No i zgadzam się, że w dużej mierze forum jest po to, by nie zostać zasypanym milionem zbędnych informacji, tylko uzyskać takie "abc" w pigułce Wtedy forum staje się "potężną bazą wiedzy" na wszystkie tematy
Powodzenia wszystkim, którzy chcą sprowadzić samochód
ps> konkurs - jakiego tematu dotyczącego naszych świnek jeszcze na forum nie poruszailśmy? bo mi się wydaje, że jest ich bardzo mało... WIEM! o budowie skrzyni biegów nie rozmawialiśmy z tym wiąże się pytanie o mozliwość przerobienia skrzyni normalnej na m220? ale to może inny wątek
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 25-09-2008 09:24 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 25-09-2008 17:46 |
|
|
Gajoss nie ma sprawy. W końcu trzeba sobie jakoś pomagać. Na tej stronce, którą podałem (v10.pl) na samej górze jest bardzo fajny przelicznik wszelkich opłat związanych ze sprowadzeniem auta (to taka informacja jakby ktoś przeoczył). |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 25-09-2008 21:07 |
|
|
popatrzcie koledzy co siedzi w naszej słodkiej europie (szwajcaria) http://www.tinyurl.pl?Np7h5FFD
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 25-09-2008 21:12 |
|
|
http://www.tinyurl.pl?3lnqtOPr
co myślicie?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 25-09-2008 23:51 |
|
|
Jednak oryginalna C GT to to nie jest
podziwiam chęci "budowniczego" - ale chyba nie wszystko udało mu się w odpowiedniej skali wyrzeźbić
Turbo - fajny wiśniowy kolor, cena nawet przystępna - ale już na starcie mamy uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 26-09-2008 00:09 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 26-09-2008 09:31 |
|
|
tez mi sie wydaje, że ta GT to prawie...a prawie jak wiadomo z reklamy piwa....
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 26-09-2008 10:08 |
|
|
w zależności od jakości wykonania, może być fajna podstawa do przeróbki na prawdziwą replikę...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 26-09-2008 14:17 |
|
|
to dopiero profanacja lampy od fiata w 928
http://moto.gratka.pl/tresc/porsche-928-s4-5-0-benzyna-8606055.html
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 26-09-2008 14:51 |
|
|
hades307 napisał/a:
to dopiero profanacja lampy od fiata w 928
Profanacja? Bardzo fajnie zrobione auto. Przeróbka sporo odmłodziła tego prosiaka. Wygląda całkiem sympatycznie. |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Kaczik
Użytkownik
Postów: 236
Miejscowość: Pruszcz Gdanski
Data rejestracji: 16.04.06 |
Dodane dnia 26-09-2008 15:02 |
|
|
kwestia gustu, dla mnie to jak "slynne" 944 z tylnymi lampami od Supry. Kolejny Samochod dla "Prawdziwego Mezczyzny"...
Tylna szyba, zderzaki USA, obrysowki... i mile wspomnienia... To wszystko co mi pozostalo... Woz niestety sprzedany, ale bedzie nastepny Prosiak... |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 26-09-2008 15:13 |
|
|
Kwestia gustu..dokładnie. Patrząc pod kątem wyglądu zewnętrznego to porównajcie sobie tą z 928 którą ktoś próbuje sprzedać na allegro (też żółte). Ta z allegro to dopiero rozpacz (wygląd tyłu najlepiej przemilczeć) |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 26-09-2008 17:17 |
|
|
A dla mnie to jednak profanacja - kto jaki normalny zboczeniec(R)pozbawiłby taki wóz oryginalnych świateł? Przecież aut w ten sposób traci na klimacie i wyglądzie.
(R) Copyrights by Jadak
PS: Jadak: mam nadzieję, że nie będziesz żądał tantiem..
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 26-09-2008 18:13 |
|
|
ja nawet nie miałem na mysli tego ze cos w nim zostalo zmienione tylko to ze to swiatla pochodza z fiata coupe
kmus sie nie podobaja antyaerodynamicznie otwarte lampy ok strosek ma na to rozwiazanie ale nie szukac rozwiazania u fiata na litosc boska
ja tej przerobki nie oceniam pod katem ladnie czy nie zgadzam sie ze wyglada niezle i jest niezle wykonane ale to profanacja
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 26-09-2008 19:18 |
|
|
Raczej nie profanacja, a bardziej próba (chociaż średnio udana) poprawienia paskudnego przodu jaki 928 dostało od fabryki. |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 26-09-2008 20:03 |
|
|
szeryf napisał/a:
(R) Copyrights by Jadak
PS: Jadak: mam nadzieję, że nie będziesz żądał tantiem..
ależ oczywiście, że bede żądał Browar za każdy miesiąc używania, przy najbliższym spotkaniu
A zupełnie poważnie, to zastrzegam sobie wyłączność jedynie do powitania
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-10-2008 13:50 |
|
|
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=449937672
ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?
Abelard to dla Ciebie
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 01-10-2008 13:58 |
|
|
ciekawie wyglada, jeszcze go nie bylo w ogloszeniach
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
Edytowane przez nemo dnia 01-10-2008 14:06 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-10-2008 14:56 |
|
|
Andrzej śpiesz się!!
Co do auta, to szkoda, że ktoś deskę tak zrobił.
Tzn. może i dobrze wygląda, ale tego bym chyba nie
zmieniał, popękana nadaję charakteru
No i częsty grzech - głośniki...
I kolejny edit, bo zapomniałem napisać, że warto zwrócić
uwagę, że nie ma pokazanej w ogóle jednej strony auta.
Już byłem taki jeden oglądać - ta druga strona była
troszkę gorsza
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 01-10-2008 15:01 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 01-10-2008 18:29 |
|
|
pierwsze ale: 1987 rok - nie wiadomo, czy nie składak, 924 wtedy nie produkowane (chyba że ktoś w eSce zawias przełożył od 24 ew. kupił od Drwala hehe). Jeśli składak, to dla Abelarda odpada - pamiętam dobrze jego słowa: "Dla mnie jednak porsche to porsche - musi być oryginał, nie chcę półśrodków-składaków". Niektórym wpis "składak" nie przeszkadza, ale nie Abelardowi
drugie ale: wnętrze - PASKUDNE!! jak można było tak zniszczyć takie auto? Zobaczcie te boczki od drzwi, jak obszył podłokietniki, tylne fotele pomarszczone... już nie mówiąc o "elementach charakterystycznych", które mimo wszystko powinny być czarne (klamek nie pomalował, a wywietrzniki już tak..) nie chcę nawet wspominać o desce....
trzecie ale: nie wiem, czy to tylko moje wrażenie, ale samochód na powiększonych zdjęciach wygląda, jakby był ulepiony z plasteliny według mnie blacharsko wcale nie jest tak różowo... ale nie wiem - nie widziałem go na żywo
czwarte ale: po kapitalnym remoncie blacharskim i tapicerskim? hmm... bałbym się takiego auta, bo jakiś cel tego remontu musiał być... kapitalnego remontu tapicerskiego i blacharskiego nie robi się dlatego, że "nie podoba się krój tapicerki"
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 01-10-2008 18:44 |
|