Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Katastrofa
Użytkownik
Postów: 445
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 01.10.14 |
Dodane dnia 13-05-2020 23:03 |
|
|
Długo biję się z myślami, ale wobec zakresu prac, które w tym roku przeprowadziłem w srebrnym, zmęczył mnie projekt 'niebieskiego ptaka' vel 'Cytryn&Gumiak'. Frustruje mnie ilość włożonej forsy oraz fakt, ile trzeba jeszcze włożyć, żeby jego stan usatysfakcjonował.
Opis 'Niebieskiego Ptaka' jest tutaj: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=9323. Jest to w miarę dokładny opis tego, co autu dolega oraz z czym jeszcze się zmierzyłem (np. robiłem projekt i wydruki 3d plastikowych uchwytów, odchylających owiewkę szyberdachu), ale jeśli trzeba, opiszę dokładniej. Zainteresowanemu mogę zrobić zdjęcia, czego sobie życzy (zarówno auta, jak i Wawel oraz okolice Krakowa, a nawet selfie). Udostępnię też Excel z zapisem wszystkich wydatków, jakie poniosłem. Fotki z różnych okresów naszej przygody: https://app.box.com/s/4a05h1lmvdjj5rydmxdsy8rn9egusr4v
Zawsze uważałem, że są 2 drogi remontu samochodu: ma jeździć, niekoniecznie wyglądając albo zaczynamy od budy, żeby nie przykręcać do byle gówna. Poszedłem pierwszą drogą i dotarłem do momentu, gdy jednak budę trzeba zrobić, bo inaczej każda następna naprawa to wyrzucanie kasy w błoto. Poza tym nie mam warsztatu, nie znam się na mechanice, blacharce, lakierowaniu, itp., sam jestem w stanie zrobić drobiazgi, a to znacząco podnosi koszt doprowadzenia do stanu używalności.
Argumentem koronnym byłą wizyta z 9 letnim synem (jeśli ktoś pamięta historię, to zgodnie z Jego wolą dla Niego na 18 urodziny miał być szykowany 'Niebieski Ptak', pomimo zakupu jako dawca części) na wystawie Porsche w Galerii Krakowskiej tuż przed oficjalnym jej otwarciem i lockdownem, gdy zobaczył Porsche 914...
Do auta jest dokumentacja (dowód rejestracyjny z Irlandii, faktura, wszelkie tłumaczenia) oraz Biała Księga i wpis do ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Brakuje tylko przeglądu wieczystego (czekam na pompę sprzęgła z USA i potrzeba 2 dni w warsztacie Pana Bogdana na wymianę pompy, wymianę przekładni kierowniczej na zregenerowaną włącznie z nabiciem sworzni oraz wspawanie i konserwację przygotowanej już podłogi wnęki akumulatora.
Nie odzyskam włożonej w projekt kasy, co powtarza także wielu z Was i stąd pomysł, który zaszczepił mi chyba Tsubasa: chciałbym zamienić auto na inne Porsche. Mam kilka swoich zróżnicowanych typów, chciałbym żeby zamiana odbyła się na uczciwych warunkach, jestem gotów na dopłatę jeśli trzeba, przy aucie o mniejszej wartości oczekuję tego samego. Warunek jeden: żadnej rdzy na aucie (tak, jestem uprzedzony po cieknącym niebieskim).
Moje typy są następujące:
- Porsche 914 - silnik obojętny, stan jeżdżący, żadnej rdzy;
- Porsche Cayenne - z udokumentowanym przebiegiem i ciekawym wyposażeniem, zdecydowanie V8 bez gazu; chciałbym hak, marzy mi się panorama i rozszerzony pakiet skórzany;
- Porsche 924 turbo lub zwykłe - tutaj oczekiwałbym dopłaty lub fury części i gadżetów;
- Porsche Boxster;
- Porsche 944.
Nie ma w tym wyrachowania, poszukiwania mega okazji ani specjalnego potencjału inwestycyjnego; chcę auto, które zawalczy o moje serce. Poza tymi autami, w grę wchodzi także Audi Allroad C5 4,2 lub RS6 w tej samej budzie, Renault Avantime 3,0/2,0T lub terenówka/SUV z dużym dieslem (np. LandCruiser, Patrol, Disco III).
Wybaczcie, zastrzegam sobie wybieranie auta sercem, tj. musi mi się podobać, a także że jeśli przyjdzie pompa i przejdę badanie techniczne, może mi się kompletnie zmienić.
Gdyby ktoś miał pytania czy propozycje, proponuję kontakt na priv.
---------------------
Jeśli ktoś chce zobaczyć mojego 'petrolhead-junior', zapraszam na:www.jeremyklakson.pl
Edytowane przez Katastrofa dnia 13-05-2020 23:12 |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 13-05-2020 23:08 |
|
|
nie poddawaj się! to typowy kryzys wiary - wytrwaj i ciesz się niebieskim ptakiem
a swoją drogą możesz fotkę selfie i smoka wawleskiego wrzucic - a co
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 14-05-2020 11:47 |
|
|
to nie jest kryzys wiary tylko dywersyfikacja portfela
A tak na serio to ja się Marcinowi nie dziwię i wręcz mu kibicuję.. ale jednak lepiej mieć 2 różne projekty niż 2 takie same i praktycznie non stop narzekać i spodziewać się wysypu awarii tego samego typu.. to może frustrować..
Widzę po moim 928 że to są jednak specyficznie wymagające samochody.. nietuzinkowe ale pełne różnych niespodzianek
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 15-05-2020 08:54 |
|
|
Przyjdzie pompa, to zmieni zdanie
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Katastrofa
Użytkownik
Postów: 445
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 01.10.14 |
Dodane dnia 15-05-2020 11:08 |
|
|
Andrew napisał/a:
Przyjdzie pompa, to zmieni zdanie
Mam dość. Dziś w nocy jeszcze usmażyłem zegary od srebrnego 928. Miałem jedne działające (poza licznikiem kilometrów), dokupiłem drugie, które miały działać w pełni. Po moich wczorajszych działaniach, nie działa nic. Dziękuję, pozdrawiam (kur**)
---------------------
Jeśli ktoś chce zobaczyć mojego 'petrolhead-junior', zapraszam na:www.jeremyklakson.pl
Edytowane przez Katastrofa dnia 15-05-2020 11:19 |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 17-05-2020 20:25 |
|
|
Mam fajne 924S 88r. Hmmm....
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Katastrofa
Użytkownik
Postów: 445
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 01.10.14 |
Dodane dnia 18-05-2020 20:45 |
|
|
Dlugi napisał/a:
Mam fajne 924S 88r. Hmmm....
W pakiecie z rudym? :-)
---------------------
Jeśli ktoś chce zobaczyć mojego 'petrolhead-junior', zapraszam na:www.jeremyklakson.pl |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Katastrofa
Użytkownik
Postów: 445
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 01.10.14 |
Dodane dnia 26-05-2020 09:37 |
|
|
Andrew napisał/a:
Przyjdzie pompa, to zmieni zdanie
Przyszła pompa. 66 dni płynęła ze Stanów. Auto jedzie dziś do warsztatu.
---------------------
Jeśli ktoś chce zobaczyć mojego 'petrolhead-junior', zapraszam na:www.jeremyklakson.pl |
|
Autor |
RE: [Z] 928 '82; 4,5 w manuelu + szyberdach, |
Kubus72
Użytkownik
Postów: 15
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.12.16 |
Dodane dnia 26-05-2020 10:40 |
|
|
Katastrofa napisał/a:
Andrew napisał/a:
Przyjdzie pompa, to zmieni zdanie
Przyszła pompa. 66 dni płynęła ze Stanów. Auto jedzie dziś do warsztatu.
Marcin, ja uważam, że to słuszna decyzja, dobrze, że się do tego przekonałeś, że warto spróbować zaprzyjaźnić się z innym prosiakiem, trzymam kciuki za projekt, jednak zastanawiam się, czy 914 może być zdrowe bez rdzy w stanie do projektu.
Moje typy u Ciebie to 924 lub 986 z tendecją na ten drugi, powodzenia
997.1 S 3.8 coupe
997.1 3.6 cabrio
987.2 3.4 Spyder
986 2.7
Edytowane przez Kubus72 dnia 26-05-2020 10:44 |
|
|
|
|