| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
(i) 924 turbo |
CLASSIC
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.07.10 |
Dodane dnia 28-07-2010 11:29 |
|
|
http://allegro.pl/item1151183395_porsche_924_turbo_unikat_okazja.html
wie ktos cos na temat tego auta?? |
|
Autor |
RE: (i) 924 turbo |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-07-2010 11:35 |
|
|
Było już sporo o tym autku napisane... a najbardziej namacalnie to widział go Pumba i nie wiem kto tam jeszcze
Pełen temat jest tutaj...
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=2827&rowstart=0
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: (i) 924 turbo |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 28-07-2010 14:18 |
|
|
Żeby nie przedłużać. Samochód ze szpachli Nawet ładnie wygląda, ale całe auto to wielka zagadka. Właściciel wysilił się, żeby zrobić podstawy - filtry, świece, przewody itd. Ale jaki jest na prawdę stan silnika, skrzyni biegów... Tego nie wie chyba nikt, właściciel nie zna historii auta. Dodatkowo, kupił go za 5 tysięcy, a sprzedaje za 15, ani trochę nie chce spuścić z tonu.
|
|
Autor |
RE: (i) 924 turbo |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-07-2010 16:28 |
|
|
W stanie obecnym to już na samo auto trzeba wydać 20k zł, za tą cenę można już znaleźć ładne 924 Turbo z Niemiec. Auto wciąż jest na francuskich blachach. Reflektory już z urzędu trzeba wymienić na nowe bo z żółtymi jeździć się nie da. Koszty rejestracji o ile nie byłoby problemów pewnie w 5k się zamkną. Dodatkowo jeszcze koszt lawety.
Z relacji wiadomo, że auto dużo stało więc nie wiadomo jak zachowa się w pierwszym etapie eksploatacji.
Minusem jest także to że mamy do czynienia z serią 1-szą gdzie turbina lubiła się rozsypywać z powodu zbyt dużego ciśnienia. Kolektor wydechowy w 99% przypadków pęka. Co do reszty to już jak w każdym aucie.
Szkoda, że blacharsko taka lipa - dobrze byłoby rzucić okiem na ten fakt z czujnikiem grubości lakieru to byłoby wszystko jasne.
Podsumowując... fajne autko ale cena ze 2x przesadzona jak na nasze warunki. Szkoda auta, ale co zrobić...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: (i) 924 turbo |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 28-07-2010 18:10 |
|
|
nie no z czujnikami lakieru to nie ma sensu zadnego malowanego 924 ogladac bo na wszystkich cos jest,mniej lub wiecej,akurat w tym egzemplarzu nie trzeba czujnika aby zobaczyc jak nieumiejetnie zostala polozona szpachlowka i ile jej mniejwiecej jest.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
|
|
|
|
| |