Autor |
[I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-10-2010 10:28 |
|
|
http://otomoto.pl/porsche-944-C15776497.html
Cena: rano jeszcze było 14.700 teraz wzrosło do 16.900
Rok produkcji: 1986,
Data rejestracji: 08/2004
Przebieg: 191 580 km
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 163 KM (120 kW), Pojemność skokowa: 2449 cm³
Dodatkowe wyposażenie:
el. szyby, el. lusterka, skórzana tapicerka, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, wspomaganie kierownicy, immobiliser, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe
Witam,
Do zaoferowania Porsche 944 '86r. Sprowadzone w 2004 roku z Niemiec z przebiegiem 184 tys km, pierwszy właściciel w Polsce. Auto używane okazjonalnie, garażowany.
Po sprowadzeniu wymieniony rozrząd, komplet ( rolki, napinacze, pasek, pasek wyrównujący), nowe reflektory, płyny, filtry (wymieniane co roku).
W 2005 roku wymieniona skrzynia biegów.
Wyposażenie: elektryczne szyby, lusterka, fotele, szyberdach (z możliwością zdjęcia), skórzana tapicerka, klimatronic, centralny zamek wraz z alarmem i immobiliserem, alufelgi 16" odrestaurowane.
W 2007 poprawki lakiernicze : cały przód, prawy i lewy tylny bok.
W 2008 wymienione uszczelnienie silnika, układu wspomagania.
Stan auta uważam za b.dobry
Wszelkie pytania pod numerem 503 028 210
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-10-2010 10:30 |
|
|
Taki nosek od turbo widoczny na powyższym foto występował też w 944?
drugie foto:
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-10-2010 10:31 |
|
|
wnętrze:
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 20-10-2010 10:32 |
|
|
Również zwróciłem uwagę na to auto. Wydaje się bardzo przyzwoite, a i opis sensowny. Czyżby sprzedający miał aż tyle telefonów, że podwyższył cenę. W sumie patrząc na oferowane w ostatnim czasie "czwórki", które powoli zaczynają przypominać sfatygowane 924 oferowane na początku lat 2000, w cale bym się nie zdziwił, że ceny idą w górę.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 20-10-2010 13:37 |
|
|
A ja powiem tak. Kupic naprawdę ładne i doinwestowane 944 2.5 w Europie zachoniej czy Skandynawii poniżej 5.000EUR przestaje być realne
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-10-2010 14:16 |
|
|
Moim zdaniem działa to też w drugą stronę, sprzedaż 944 2.5 n/a za 5.000 euro też jest mało realne.
Taki mały OT. Z ostatnich ogłoszeń w miarę przyzwoite 944 kojarzy mi się to: http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C14822748&t=porsche_944 Cena jak widać okolice 3tys euro, a chyba jeszcze aktualne...
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 20-10-2010 14:44 |
|
|
Na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest ok, jak nawet zdjęć środka nie ma..?
Zresztą, nie ma co dywagować które jest lepsze, a które gorsze. Uważam po prostu, że dobrze zachowane 944 jest warte tych 16 tys. zł.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-10-2010 15:11 |
|
|
W zasadzie tylko na podstawie tego, że sprzedaje Komancz, może niesłusznie...
Oczywiście moim zdaniem zadbane 944 jest warte 16 tys. ale rynek jest jaki jest. Teraz najtańsze 924 jest za 2 tys, a 944 za okolice 6 tys i myślę, że dopóki takie parchy nie znikną z rynku to ceny transakcyjne nigdy nie będą takie jakie byśmy sobie tego życzyli (a dokładnie sprzedający) bo jak ktoś chce kupić to się powinien cieszyć. Pamiętam jak jakiś czas temu (może rok) było do sprzedania czarne 924S z łodzi wystawione za 12 tys, wiele osób pisało, że tanio, gościu sprzedawał chyba z 2 miechy i w końcu sprzedał za niecałe 8 tys. Więc owszem można sprzedawać drogo, ale trzeba liczyć się z tym, że może to długo trwać - przykładów jest wiele, choćby część ogłoszeń w naszym dziale giełda, ale jak ktoś rzeczywiście zmuszony jest sprzedać auto to niestety musi dać niską cenę.
Tutaj ogłoszenie jest bardzo świeże, więc nie dziwię się, że gościu daje narazie taką cenę. Pozatym jak ktoś dysponuje kwotą 16 tys na 944 to moim zdaniem jak najbardziej ma szansę sprzedać. Choć moim zdaniem nie gorsze jest to auto, które aktualnie sprzedaje guzik, a jest tańsze
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 20-10-2010 15:25 |
|
|
Bluebird napisał/a:
...Pamiętam jak jakiś czas temu (może rok) było do sprzedania czarne 924S z łodzi wystawione za 12 tys, wiele osób pisało, że tanio, gościu sprzedawał chyba z 2 miechy i w końcu sprzedał za niecałe 8 tys. ...
pojechalem do lodzi i widzialem je na zywo , progi ostro zeżarte + duzy ubytek w tylnym prawym nadkolu, przod zle poskładany, slabo trzymal cisnienie oleju, silnik z wyciekami oleju, dokladana klimatyzacja, w srodku smierdzialo psami i wszędzie pełno sierści
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 20-10-2010 15:35 |
|
|
a ja pamiętam nawet, czyj to był pies
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
guzik
Użytkownik
Postów: 184
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.12.08 |
Dodane dnia 20-10-2010 21:10 |
|
|
Moje auto jest tańsze bo jest do małego podłubania, nie ma historii serwisowej i znajduje się w Polsce (to też powód) ale stanowi swietną bazę do upiększenia bo jest świetne mechanicznie(gorzej z elektryką) i nie ma całkowiciee żadnej ale to żadnej korozji. Sporo widziałem czwórek na zachodzie i w Szwecji bo często tam bywam i naprawdę ceny nawet parchów są znacznie wyższe niż u nas. Moje pierwsze czarne 944 kupiłem po rocznych poszukiwaniach w Niemczech i dałem 5k Euro mimo, że zwykłe 2,5. Za to masakrycznie zadbane, z pełną historią i od uczciwego sprzedawcy. Ładne egzemplarze kosztuja bo cieżko i drogo przywrócić parcha do stanu salonowego. Poprostu...
944-88- był
944-85- był
986-98- był
924-85- jest
MB190E -89-jest |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 20-10-2010 22:33 |
|
|
ciachu napisał/a:
Na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest ok, jak nawet zdjęć środka nie ma..?
Tak sobie oglądam allegro i zobacz co znalazłem - Są zdjęcia środka http://allegro.pl/porsche-944-2-5-1987-i1276291866.html
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 22-10-2010 12:16 |
|
|
Ponieważ jestem z Łodzi i miałem troszkę wolnego czasu postanowiłem zobaczyć to autko. W końcu oglądanie 944 to sama przyjemność. A już tym bardziej autka, które prezentuje się tak pięknie.
Nie wiem od czego zacząć... może od tego, że nie powinno się oceniać stanu aut po zdjęciach. A już szczególnie jeśli nie ma wszystkich zdjęć - co słusznie zauważył Ciachu - pisząc, po czym oceniam dobry stan białego, skoro brak zdjęć środka. Tu tak brak zdjęć silnika. Czemu? Bo pod maską meksykańska czerwień no może meksykańska była 20 lat temu, teraz pozostała tylko czerwień. Ta sama czerwień króluje oczywiście w bagażniku, w kabinie pod wykładzinami oraz wszędzie tam gdzie czarny popękał i zaczyna prześwitywać... Przód auta napewno był robiony, tył wygląda na bezwypadkowy, nakładki zakrywają progi dotknięte znakiem czasu w postaci korozji, ale tego można się było domyśleć.
Stan techniczny. Generalnie nie ma się do czego przyczepić, przynajmniej ja nie mam za bardzo odniesienia, bo własnych czwórek jeszcze się nie dorobiłem. Jest napewno cicho, auta nie ściąga, kiera drży przy ok 80-100, ale to mogą być opony. Silnik ładnie i równo się wkręca - nie drży. Ciśnienie oleju na wskaźniku cały czas praktycznie na maksa ponad skalę 5. Myślałem na początku, że to zwarcie, ale czasem na luzie potrafi zejść do np 4. Pasek rozrządu wymieniany 6 lat temu. Sprzęgło nie ruszane. Deska rozdzielcza ma delikatne pęknięcie - myślałem, że te nowe nie pękają. Fotele też gdzieniegdzie poprzecierana skóra. Elektryka działa.
Podsumowując auto napewno nie jest najgorsze, technicznie w nienagannym stanie - jak dla mnie przekreśla je "zmiana koloru". Robiona była jeszcze u niemców, ale mało profesjonalnie.
Jak wrócę do domu to wrzucę jakieś fotki.
Na koniec do Guzika - Twojego auta jeszcze nie widziałem, ale ośmielę się stwierdzić w ciemno, że jest i w lepszej cenie i w lepszym stanie
|
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 22-10-2010 13:53 |
|
|
Z tym wskaźnikiem ciśnienia oleju to coś nie tak. Nie słyszałem, żeby na wolnych obrotach ciśnienie oleju było powyżej 3bar. I nie po to dali zakres do 5 bar, żeby ciśnienie było wyższe. Chyba, że olej taki gęsty.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 14:47 |
|
|
z cisnienie oleju wszystko w porzadku, tak w czworkach powinno byc. dzieki bluebird za relacje. mysle ze mamy podobne zdanie, stan blacharski (ze zmiana lakieru) przekresla to auto, najwyzej na rajdowke za 8 tys.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 22-10-2010 14:48 |
|
|
Czemu cos nie tak ze wskaznikiem ???
Ja mam wskazanie okolo 5 w obu prosiakach gdy silnik jest nie rozgrzany .
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 15:11 |
|
|
Zgadza się, w każdej zdrowej czwórce, ciśnienie oleju jest na poziomie 5 bar przy zimnym i 3-4 na ciepłym (ew. przy bardzo rozgrzanym 2-2,5 bara).
Tak mają 944. Finito.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
nemo
Użytkownik
Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07 |
Dodane dnia 22-10-2010 15:14 |
|
|
ciachu napisał/a:
Zgadza się, w każdej zdrowej czwórce, ciśnienie oleju jest na poziomie 5 bar przy zimnym i 3-4 na ciepłym (ew. przy bardzo rozgrzanym 2-2,5 bara).
Tak mają 944. Finito.
w mojej szarej S właśnie tak jest 3-4 bary przy bardzo rozgrzanym , olej mobil one 5w50
924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S '86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne
924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 22-10-2010 15:22 |
|
|
Sami potwierdzacie, że jednak na wolnych obrotach spada do 3 lub 2,5, a nie ledwo 4. Chyba, ze wolne obroty będą powyżej 1000 obr/min. to wtedy może być 4.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 22-10-2010 15:23 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 1986 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 22-10-2010 15:42 |
|
|
Wszystko zalezy od stopnia rozgrzania silnika. Andrew, Ty napisales ze cos jest nie tak, my wyprowadzamy Cie z bledu..
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|