Autor |
[I] 944, parę pytań. |
yassem
Użytkownik
Postów: 31
Miejscowość: WM Gdańsk
Data rejestracji: 07.09.10 |
Dodane dnia 11-12-2010 14:55 |
|
|
Witam,
zastanawiam się właśnie nad kupnem 944 http://allegro.pl/porsche-944-s2-targa-tanio-okazja-i1359802348.html no i oczywiście jak każde 25-letnie auto, tak i to ma parę mankamentów. Pomijając sprawę z lakierem itd., zostają trzy główne sprawy:
1. Uszkodzona pompa wody (nieszczelna). I tak wymieniałbym rozrząd, ale ile dodatkowo poszłoby w taką pompę i czy jest to zajebiście dużo roboty? Plus właściciel mówi, że po prostu co jakiś czas dolewa, ale skąd w takim razie można mieć pewność że nie poszła uszczelka pod głowicą?
2. Dzwoniłem do właściciela, i powiedział że w lato nim nie jeździł, bo chłodnica nie daje rady, gdyż jest z 2.0 a to jest 2.5...
3. Chyba największy problem. Niby S2, tylko że S2 było od '89 a to jest '85. Z tyłu ma naklejkę turbo, a dokładając do tego tę sprawę z silnikiem... Pumba zasugerował, że po prostu ktoś zabił w nim sielnik, i wstawili nowy od S2, jeśli tak to jakie mogą z tym wyskoczyć problemy w przyszłości?
Generalnie najbardziej zależy mi żeby ten samochód dojechał do gdańska z koszalina, a później mogę przy nim majstrować (myślę że z 6-8tys, uciułam na włożenie w niego). Myślicie że będzie się dało tym jeździć, i na ile jest on wart?
z góry dzięki, yassem : )
Srebrno-złoto-cynowo-szapanista strzała 944 z '87 (wg modelu wpisanego w dowodzie), '85 (wg roku produkcji wg dowodu) lub '83 (wg VINu i stanu faktycznego) |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 11-12-2010 15:01 |
|
|
Silnik to 3.0 przecie A i tak, ktoś jest niezły grzebacz, jakiś stożek założony, rozpórka... Ale ta szpera kusi
Edytowane przez Pumba dnia 11-12-2010 15:05 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Bartosz_se
Użytkownik
Postów: 139
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.11.10 |
Dodane dnia 11-12-2010 15:10 |
|
|
No właśnie właściciel jest słabo poinformowany
Silnik to 3.0 z s2 o mocy 211 km
Naklejka z tyłu TURBO tez jest dziwna
No i s2 w 85 jeszcze nie było.
Co do konsekwencji chyba żadnych by nie było musiał byś tylko podczas przerejestrowywania poinformować ze zmieniony jest silnik na 3.0 i żeby tak było w dowodzie i OC na tyle wykupić aby w razie wypadku nie było problemów.
Co do pompy na pewno dość spory koszt naprawy.
Lakier tez do zrobienia
Najciekawsze jest to ze samochód wygląda na zadbany wewnątrz ( szkoda tylko ze jest tak wy plakowany) ale stan wnętrza jest dobry.
Moim zdaniem te auto w takim stanie więcej niż 6-8 tys nie jest warte.
A druga sprawa to to ze licz się z tym ze te naprawy są widoczne i o nich wiesz a jeszcze wiedz ze przyjedziesz do domu i w pierwszym tygodniu znajdziesz drugie tyle problemów
To w końcu 25 lat.
Ale prawda jest taka ze nie ważne czy kupisz za 8 czy za 30 tys zawsze coś zrobić będzie trzeba
Obecnie:
BMW G31 M550D 19 rok
Było:
BMW E61 535D 04rok porobione na 400 KM
Mercedes C124 230CE 92 rok
BMW 730I 96 rok
Saab 9000 2.3 92 rok
Porsche 944 2.5 85 rok
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=3628 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-12-2010 16:21 |
|
|
Oj koledzy słabo doradzacie....
Silnik to 2.5 16V - czyli z wersji S (nie S2!!!) Zderzak przedni nieoryginalny - jakiś tuningowy wynalazek. W dodatku hamulce zwykłe sądząc po felgach. Na moje oko jest to S-ka rocznik 87-88 zarejestrowany jako 85. VIN może pomóc...
Ale ogólnie auto kupa...
Edytowane przez piterson dnia 11-12-2010 16:23 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 11-12-2010 17:17 |
|
|
o, to 2.5 16v miało też taką pokrywę? To pardon, nie wiedziałem. W każdym bądź razie - zalecałem koledze ostrożność z tym wynalazkiem.
|
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 11-12-2010 17:50 |
|
|
Piterson masz rację silnik też wygląda mi na 2.5 16v Przód tego auta to istny frankenstein, szczególnie ten zderzak. Po tyle nadwozia sugeruję że wygląda na rocznik 88 lub założone elementy z S 16v. Takie auto trzeba by ostro sprawdzić, także pod względem papierów ( to co w nich jest ) i stanu rzeczywistego. Jak prawnie było by ok to można by dać z 6 koła.
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 11-12-2010 22:30 |
|
|
Ciekawe ile tych Porszaków ma ten sprzedający, bo jednego bardzo podobnego sprzedał w czwartek "zapraszam do licytacji bez ceny minimalnej za ile wylicytujesz za tyle kupisz ": http://allegro.pl/porsche-944-s2-targa-okazja-i1340142214.html
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 11-12-2010 22:30 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 11-12-2010 22:41 |
|
|
Bluebird.. W obu ogłoszeniach jest ten sam samochód.
Edit:
Info z aukcji, która się zakończyła:
PORSCHE 944 S2 TARGA OKAZJA
Rok produkcji: 1985
Przebieg (km): 135
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 190
Lokalizacja: Koszalin
Aktualna cena 5 900,00 zł
Zakończona (czw 09 gru 2010 21:05:53 CET)
Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Wita mam do sprzedania Porsche 944 S2 2,5 16 stan jak na zdjęciach .wymaga renowacji i nowego lakieru auto długo stało i nie było używane do wymiany błotnik tarcze hamulcowe chłodnica wody i pompa wody nieszczelna zawieszenie i silnik ok pali na dotyk silnik chodzi równo, opony jak nowe aktualnie na zimowych Ubezpieczenie i przegląd samochodu ważne do końca roku auto sprawne technicznie Wnętrze bardzo czyste i zadbane,w idealnym stanie bez uszkodzeń uszczelki bagażnika i drzwi w idealnym stanie bez pęknięć pełna elektryka ogrzewanie dmuchawa lampki wszystko sprawne.) przebieg oryginalny 135 tys km zapraszam do licytacji bez ceny minimalnej za ile wylicytujesz za tyle kupisz
-------------------------------------------------------------------------------------------
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Mammoth dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Mammoth dnia 11-12-2010 23:43 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 11-12-2010 22:44 |
|
|
Wiem Owce ludzie klonują, to co za problem z autem...
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 11-12-2010 22:46 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 11-12-2010 22:48 |
|
|
6 - 8 KPLN . Wiecej nie nie jest wart . To auto chyba jest pelne niespodzianek , poza tym lakier jest do bani co widac nawet na fotkach ...
Jak go wezmiesz to na bank 7 - 10 kpln w niego wpakujesz , ale jak go porobisz sam to bedziesz wiedzial co masz
Pompe mozna zregenerowac .
Chlodnica raczej nie jest tutaj problemem , w 2,0 i 2,5 byly chyba takie same .
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 11-12-2010 22:57 |
|
|
tetsumaru.. Może nie być warty tyle. Tak jak Bluebird zauważył - auto zostało sprzedane dwa dni temu za 5.900 i znowu jest na Allegro. Albo nie jest warte tyle, albo sprzedawca krętacz. Tak czy inaczej ostrożność zalecana.
Edit:
Treść ogłoszenia pozostała bez zmian, ale fotki są chyba bardziej aktualne.
Zamiast licytacji tym razem jest:
Cena Kup Teraz: 10 500,00 zł
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Mammoth dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Mammoth dnia 11-12-2010 23:48 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
yassem
Użytkownik
Postów: 31
Miejscowość: WM Gdańsk
Data rejestracji: 07.09.10 |
Dodane dnia 11-12-2010 23:48 |
|
|
mnie tylko zastanawia jak w jednym ogłoszeniu to środek jest czarny a w drugim czerowny, moze dlatego go w koncu neoi sprzedal ze zdjecie srodka nie jest tego samochodu : D no dobra, dzięki wielkie za radę, chyba i tak go kupię za jakąś minimalną cenę, i po prostu więcej będę miał na włożenie : )
Srebrno-złoto-cynowo-szapanista strzała 944 z '87 (wg modelu wpisanego w dowodzie), '85 (wg roku produkcji wg dowodu) lub '83 (wg VINu i stanu faktycznego)
Edytowane przez yassem dnia 11-12-2010 23:50 |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 11-12-2010 23:54 |
|
|
yassem napisał/a:
mnie tylko zastanawia jak w jednym ogłoszeniu to środek jest czarny a w drugim czerowny, moze dlatego go w koncu neoi sprzedal ze zdjecie srodka nie jest tego samochodu : D
Zalecam zmianę monitora ewentualnie zakup okularów.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
yassem
Użytkownik
Postów: 31
Miejscowość: WM Gdańsk
Data rejestracji: 07.09.10 |
Dodane dnia 12-12-2010 00:12 |
|
|
istotnie jak przeniosłem się na duży monitor to widzę, ojagłupi : D
Srebrno-złoto-cynowo-szapanista strzała 944 z '87 (wg modelu wpisanego w dowodzie), '85 (wg roku produkcji wg dowodu) lub '83 (wg VINu i stanu faktycznego) |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 12-12-2010 09:00 |
|
|
Yassem, szukaj raczej egzemplarza w miarę oryginalnego i zadbanego, w którym będziesz się na początku musiał skupiać raczej na bieżących upierdliwościach i jeździć, niż utknąć w garażu na półtora miesiąca
Był na przykład taki ex-Ciachowóz ostatnio na giełdzie:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=3513
Edytowane przez Pumba dnia 12-12-2010 09:02 |
|
Autor |
RE: chlodnica |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 10:59 |
|
|
Chlodnica jest problemem. Jest inna w silnikach 2.0, 2.5, 3.0 i 2.5 T.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 12-12-2010 11:05 |
|
|
Koszalin i okolice to rejon warsztatow samochodowych z passata b5 robia b5fl itd wiem bo znam te okolice za dobrze wiec albo ogledziny auta albo dobra cena i ryzyko.
Tak dodam ze w jakiejs wiosce w drodze na slawno stoi zolte 924 widzialem je dwa razy w rocznych odstepach ale nie mialem czasu na zatrzymanie sie i ogledziny.
Latem bede chyba w pl i w tych okolicach jak nie sprzeda auta obejrze...
|
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 12-12-2010 11:07 |
|
|
A nie mamy na forum kogos z ustki moze by pojechal i obejzal auto jak potrzeba?
|
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 16:43 |
|
|
ja się zgadzam z kolegami, to jest 944S czyli silnik 2,5 190PS 16V...
auto musiało mieć stuknięcie przodem... dlatego chłodnica ze złomu, przedni spoiler niby tuningowy... ale jest to spoiler ala Carrera GT choć nie jest wierną kopią. Generalnie do tego auta nie pasuje, a sama naprawa była marna patrząc na prawy błotnik... tylna felga pogięta, pompa cieknie jak piszesz.... chłodnica do wymiany na taką z 2,5 jak się dowiesz to nowa kosztuje od 1000zł w górę... pompa wody nie wiem czy jest regnerowalna... bo nie wiem czy jest taka jak w 2,5 czy taka jak w 3,0. W zależności od tego może to podrożyć zabawę od małej kwoty 250zł po ogromną biorąc nową pompę z Porsche.
Jakby ktoś to kupił i chciał przywrócić do oryginału to może się ze mną skontaktować w sprawie odkupienia przedniego zderzaka.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: [I] 944, parę pytań. |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 12-12-2010 17:46 |
|
|
pompa wody to nie problem, chlodnica to nie problem
problemem jest ten samochód
odpust.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|