Autor |
[s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
luke2001
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.03.11 |
Dodane dnia 15-03-2011 21:52 |
|
|
Czesc wszystkim, czas sie pozbyć ukochanego 928 ... z powodow finansowych ....;-(
Troszke moze o samym samochodzie : Jest to jeszcze buda przed liftem ,wiec clasyka gatunku z pieknym tyleczkiem ale już wersja z nowym 5.0 32v 288hp... wersja 928 s3 no i co chyba najwazniejsze Manual.
1986r.
5.0 V8 32v 288 HP 410 Nm
zapraszam na aukcje : http://allegro.pl/porsche-928-s3-288hp-5-0-v8-32v-1986r-ideal-i1508889223.html |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-03-2011 22:26 |
|
|
To jest zdaje się byłe auto Długiego? Dałeś mu nowy lakier?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
SIMO
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 15-03-2011 23:49 |
|
|
Dlaczego wkręcony jest hak holowniczy?
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 16-03-2011 09:28 |
|
|
S3 to chyba najfajniejszy model 928 - buda przed liftem ma więcej klimatu, a silniczek też już niczego sobie
Tylko czemu sprzedawany egzemplarz liczy sobie 288, a nie 320 kucyków? Hamownia wykazała?
|
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 16-03-2011 09:33 |
|
|
Bo pierwsze 5.0 z 86r. miało właśnie 288 KM.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 16-03-2011 10:20 |
|
|
I wylazła ignorancja w temacie
|
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 16-03-2011 10:27 |
|
|
Witam,
te silniki były odprężone, ale miały wyższy moment niżej.
jest to 160 egzemplarz 928 S3 z tym silnikiem.
Bardzo rozsądne auto.
Było moje około roku.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 16-03-2011 11:49 |
|
|
Luke nie bądź taki skromny, zdaje się, że hamulec Brembo też już w tym aucie jest.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4769
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 16-03-2011 11:49 |
|
|
Długi to tym autem byłeś na PZPRze w piasecznie dwa lata temu ???
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-03-2011 13:54 |
|
|
Z tego co wiem to tak, to jest to auto.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 16-03-2011 20:30 |
|
|
Witam,
tak moje auto, byłem nim na pzpr, znam historie auta 15 lat wstecz.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
luke2001
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.03.11 |
Dodane dnia 16-03-2011 21:37 |
|
|
SIMO napisał/a:
Dlaczego wkręcony jest hak holowniczy?
SIMO: Zostawiłem włączone światło we wnętrzu na dwa dni :-) To była najprostrza metoda na odpalenie silnika :-P
Qbak: Profesjonalna polerka :-)) Zderzak był troche porysowany i poszedł do lakierowania...
Poterdzam , autko kupiłem od Długiego 2 lata temu, jak sam zresztą mówi najlepsze 928 jakie widział :-P |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 16-03-2011 21:49 |
|
|
najprostsza metoda jest podlaczenie akumulatora pod prostownik
fakt ze najszybsza jest odpalanie na pych lub ciag
|
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
pimi
Użytkownik
Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09 |
Dodane dnia 17-03-2011 06:43 |
|
|
[quote]luke2001 napisał/a:
To była najprostrza metoda na odpalenie silnika :-P
chyba najlepsza metoda na spie.....nie paska rozrządu.
czekam na kolejne nowatorskie rozwiązania dotyczące obsługi samochodów, ze szczególnym uwzględnieniem marki Porsche. |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-03-2011 06:56 |
|
|
pimi napisał/a:
[quote] luke2001 napisał/a:
To była najprostrza metoda na odpalenie silnika :-P
chyba najlepsza metoda na spie.....nie paska rozrządu.
czekam na kolejne nowatorskie rozwiązania dotyczące obsługi samochodów, ze szczególnym uwzględnieniem marki Porsche. Pimi wyjasnij mi czym rozni sie sila przenoszona na pasek rozrzadu przy kreceniu rozrusznikiem a kreceniu na zaciag lub pych. Oczywiscie nie mowimy o rozpedzeniu auta do 100 i puszczeniu sprzegla na jedynce. A akumulator do szybkiego ladowania (z innej legendy)nalezy wymontowac z auta...to wydaje sie mi jednak bardziej sensowny "przesad"
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
pimi
Użytkownik
Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09 |
Dodane dnia 17-03-2011 07:58 |
|
|
rozrusznik obraca wałem korbowym z prędkością ok.300 obr/min - ile obrotów ma wał przy uruchamianiu z zaciągu?
a głównym zagrożeniem dla paska jest silne szarpnięcie, które powoduje nadwyrężenie zębów paska, przeskoczenie paska na kole pasowym, a czasami jego zerwanie (może się to zdarzyć niekoniecznie bezpośrednio w trakcie próby uruchomienia) - dlatego w sytuacjach awaryjnych trzeba korzystać z możliwie najwyższego biegu. |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
SIMO
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 17-03-2011 08:57 |
|
|
Ważne jest, aby każdy właściciel 928 wiedział, że: W PRZYPADKU 928 ROZRUCH Z HOLU JEST NIEDOPUSZCZALNY! - tak to trzeba ująć.
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
pimi
Użytkownik
Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09 |
Dodane dnia 17-03-2011 09:24 |
|
|
SIMO napisał/a:
Ważne jest, aby każdy właściciel 928 wiedział, że: W PRZYPADKU 928 ROZRUCH Z HOLU JEST NIEDOPUSZCZALNY! - tak to trzeba ująć.
SIMO określiłeś to jednoznacznie.
Szczególnie w przypadku takiego silnika jak w 928, ryzyko uszkodzenia jest zbyt duże (koszty naprawy i kłopoty z nią związane są olbrzymie) w stosunku do potencjalnych korzyści płynących z uruchamiania z zaciągu.
I nie traktujcie tego jako kolejnej "legendy", czy "przesądu", bo po prostu tak jest. A ja osobiście doświadczyłem takiej awarii
Ale każdy może robić co chce |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 17-03-2011 10:18 |
|
|
W manualu też taki rozruch jest niedopuszczalny? Pomijam pasek rozrządu. Jak
rozumiem odpalanie na pych/ciąg auta z automatem może być słabym pomysłem.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 17-03-2011 10:53 |
|
Autor |
RE: [s] Porsche 928 S3, 86' 288hp 32v 5.0l. |
pimi
Użytkownik
Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09 |
Dodane dnia 17-03-2011 11:22 |
|
|
Qbak napisał/a:
Jak rozumiem odpalanie na pych/ciąg auta z automatem może być słabym pomysłem.
Eeee... dlaczego tak uważasz? Sądzę, że mogłoby to być ciekawe doświadczenie |
|