Autor |
Kupię 924 |
pusher
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.01.07 |
Dodane dnia 06-01-2007 19:00 |
|
|
Witam ! Jestem nowym użytkownikiem i chciałbym doszukać się wymarzonej
924.W cene do 4-5 tyś. zł , w dobrym stanie, najlepiej z dolnośląskiego. Z powodów ekonomicznych(student) jestem zmuszony zdecydować się na auto z LPG.
Jest w stanie ktoś mi pomóc ?
proszę o informacje/oferty na maila - pusher@vp.pl
Pozdrawiam wszystkich prosiakomanów |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 08-01-2007 12:37 |
|
|
bardzo uwazaj na 24 z gazem w tym przedziale cenowym..
sa dwa typy prosiakow na gaz:
1. dobrze zrobione, wyregulowane (choc jak przesledzisz watki o gazie, dowiesz sie ze to wcale takie proste nie jest) - te samochody sie cenia - nie schodza nizej 7000
2. złomy, niepowodzenia, porażki - i te samochody zapewne najczesciej bedzie Ci dane ogladac..
prosiaki bardzo nie lubia gazu..
sam niedawno dla siebie szukalem w podobnym przedziale i tez z gazem.. w koncu kupilem z 2,5 l i bez gazu
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
pusher
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.01.07 |
Dodane dnia 08-01-2007 22:56 |
|
|
właśnie znalazłem takie coś
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2092345
cena jest niewielka, jakość również, lecz moje pytanie jest następujące :
opłaca się takiego delikwenta remontować ? na forum czytałem że niekiedy to przewyższa cene auta. Warto się takimi okazami interesować ? |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
andrzej
Użytkownik
Postów: 191
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 27.07.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 01:33 |
|
|
Moja prywatna opinia jest taka, że 924 za jasną cholere nie oplaca sie remontować. Głownie z racji na cene perfekcyjnego egzemplaza oraz z racji na to ze po remoncie blacharskim auto traci najwieksza swoja zalete czyli ocynk. Jak chcesz sie bawic w przyszle wydatki to znajdz cos nie bitego z ladna buda i wnetrzem a ew. zainwestuj w przyszlosci w mechanike i zawieszenie. |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 07:10 |
|
|
jak dla mnie ten egzemplarz jest po wesolych przejsciach i zeby doprowadzic go do czegos pomimo ze moze byc np technicznie sprawny to potrzeba by bylo troche pracy i kasy. na bank jest na patentach.
ta deska jest brazowa, wnetrze czarne "i inne takie takie" ( jak to powiedziala pewna bohaterka filmiku internetowego )
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 09:44 |
|
|
z andrzejem sie musze niestety nie zgodzic. 924 bardzo latwo sie remontuje,nie ma ogromnych kosztow, i wg mnie dopoki silnik jest sprawny i blacha jest jakas-tam-niekiepska, to mozna wrzucac w to kase - to nie jest jakas s2 czy 44, zeby kolektor 600 zl i wiecej kosztowal.. podzespoly audicy pasuja w zupelnosci... przez to nie musisz wcale wydawac majatku
wracajac do tego auta - na moje oko:
lewe przednie nadkole bite (wymiana 200-300zl),
szyberdach-patent (strasznie przeciekaja-sam mialem takie),
jak drwal wspomnial-deska wymieniana (nie wiem ile deska kosztuje-porzadne obszycie 1000zl),
z przodu nosek nierowny(pewnie mnostwo tam szpachli - 200-300zl wymiana),
przednie prawe nadkole tez robione,
nie ma lusterka przy pasazerze (pierwszy mundurowy=mandat; ok 300 zl wymiana - nie wiem dokladnie),
fotele do wymiany (tapicerka do roboty sie nie nada - nie oplaca sie; 500 zl przod, 800-1000 komplet).
choc wiesz - mowimy tylko patrzac na zdjecia.. niektorzy moga sie domyslac, bo widzieli juz w zyciu takie samochody w takich stanach i moga powiedziec np. "pewnie elektryka jest skopana - mnostwo wlasnych patentow" i pewnie beda mieli racje , inni powiedza "nie ma co ogladac, bo jest stukniety" lub "pewnie ma mnostwo dziur" i tez maja racje .. ale to Ty kupujesz samochod, a forumowicze daja Ci tylko rady
jak masz 4-5 tys (z przewaga na 5) to mozesz podjechac zobaczyc, najlepiej z kims kto sie na tym zna.. jesli silnik jest dobry, to moze i warto byloby z tym powalczyc pamietajac ze reszta osprzetu pasi o audicy. ale pamietaj - w tym samochodzie musisz cos caly czas naprawiac,bo stare samochody sie psuja. innymi słowy musisz caly czas wydawac podwojnie: na to co sie psuje i na ulepszenie wozu
przelicz czy Ci sie to oplaca.. choc ja osobiscie uwazam ze za 2000 to mozna i zobaczyc..
sam sie zaczynam zastanawiac czy nie zainteresowac sie tym samochodem, bo potrzebuje sprawnego motoru, a reszte posprzedawac na czesci, zeby mi wyszlo na zero..
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 09-01-2007 09:48 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 12:23 |
|
|
tak dla kogos jakby co bo sie wlasnie pojawilo:
http://moto.allegro.pl/item156432252_porsche_dobre_autko_za_tak_niewiele.html
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 12:30 |
|
|
ten jest o wiele ciekawszy.. tyle ze ten silnik
jesli wszystko jest ok, to czemu nie skonczy tego co zaczal (remontu) i nie sprzeda za 5-6 tys.. w koncu 24 z klima to ciekawa wersja
poza tym dla mnie osobiscie silnik po remoncie to jest niezbyt przyszlosciowy interes...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 09-01-2007 12:31 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 13:18 |
|
|
1. dzwonisz do typa i mowisz ze kupujesz autko bez targowania jak posklada je do konca i bedzie okay
2. nie wierze w silniki w swietnym stanie w autach za 2 tys zl
3. wole miec swietna bude i wyposazenie oraz tapicerke i zwalony sinik niz na odwrot, ale to tylko moje zdanie
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
boru1
Użytkownik
Postów: 214
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 05.12.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 13:42 |
|
|
drwal napisał/a:
1. dzwonisz do typa i mowisz ze kupujesz autko bez targowania jak posklada je do konca i bedzie okay
2. nie wierze w silniki w swietnym stanie w autach za 2 tys zl
3. wole miec swietna bude i wyposazenie oraz tapicerke i zwalony sinik niz na odwrot, ale to tylko moje zdanie
czy ja wiem jezdze nacodzien lancia prisma 1.9 d fure kupilem za 1,5 kola i silnik jest w super stanie oczywiscie w odroznieniu od blachy pali na tyk nie bierze oleju i nawet nie zostawiam za soba czarnej chmury co dziwi mnie dieslu bez remontu po ponad 20 latach jazdy i 400 tys km przebiegu na karku.
wiec jak widac mozna kupic fure ktora ma swiety silnik za mniej niz 2 tys. |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 13:44 |
|
|
oczywiscie buda wazniejsza od sinika.
tapicerka? dzwonisz do typa i za 200-350 zl masz nowa tapicerke na WSZYSTKICH fotelach - taka jak w moim starym (zdjecia sa bodajze w temacie - sprzedam 924 na czesci).
o auto za 2000 z igla silnikiem raczej trudno, ale niektorzy nie wiedza ze dobry silnik to 1000-1500 zl (np nie wchodza na fora porsche ) albo nie chca spedawac na czesci, tylko maja auto ze skopana elektryka, kiepska tapicerka ale dobrym silnikiem - sam niedawno takim jezdzilem. az mi dymek spod deski lecial, tak sie walila elektryka, swiatel nie moglem wlaczyc bo nie otwieraly sie, ale silniczek chodzil rowno, ladnie odpalal,nie bylo zadnych stukow-pukow...
jesli Ci zalezy na gazie, to jest ciekawa oferta. troszke przydroga ale cos mi mowi ze za ta cene gosc auta nie sprzeda.
http://allegro.pl/show_item.php?item=156456652
sprobuj zadzwonic, ponarzekac ze tapicerka kiepska, silnik w oleju itp i powiedz ze bierzesz za 5 tysi. jak nie zgodzi sie od razu, odczekaj z 2 tygodnie i zadzwon jeszcze raz..
uwazam ze to auto nie jest warte wiecej niz 4-5tys.
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 18:04 |
|
|
andrzej napisał/a:
Moja prywatna opinia jest taka, że 924 za jasną cholere nie oplaca sie remontować. Głownie z racji na cene perfekcyjnego egzemplaza oraz z racji na to ze po remoncie blacharskim auto traci najwieksza swoja zalete czyli ocynk. Jak chcesz sie bawic w przyszle wydatki to znajdz cos nie bitego z ladna buda i wnetrzem a ew. zainwestuj w przyszlosci w mechanike i zawieszenie.
igor 924 napisał/a:
z andrzejem sie musze niestety nie zgodzic. 924 bardzo latwo sie remontuje,nie ma ogromnych kosztow, i wg mnie dopoki silnik jest sprawny i blacha jest jakas-tam-niekiepska, to mozna wrzucac w to kase - to nie jest jakas s2 czy 44, zeby kolektor 600 zl i wiecej kosztowal.. podzespoly audicy pasuja w zupelnosci... przez to nie musisz wcale wydawac majatku
hmm... to może i ja napiszę coś od siebie...
ja znalazłem auto w powiedzmy zdrowej budzie, ruszany był prawy błotnik oraz tył, reszta była w przyzwoitym stanie... dzięki temu remont blacharki ograniczony był do minimum, wiadomo - najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne to zabezpieczenie fabryczne. Myślę, że usuwanie ocynku jest bez sensu i nie ma potrzeby robienia tego, lepiej znaleźć nieskalany rdzą egzemplarz i tylko odświeżyć lakier...
z igorem "się musze niestety nie zgodzić." 924 jak każde auto remontuje się bardzo ciężko, przecież remont to nie wymiana błotnika alternatora uszczelki pod głowicą i obszycie foteli... Pasowało by wymienić wszystkie gumy zawieszenia, amortyzatory, sprezyny, wiele rzeczy zregenerowac - resztę zawieszenia, elementy elektryki alternator, rozrusznik... 25letnie kable w instalacji też mają prawo gorzej przewodzić prąd i wypadało by je wymienić, najlepiej całą instalacje... Niby wszystko jest ok ale przecież ma ćwierć wieku, myślisz że jaka jest żywotność takich części? Remont pochłania ogromne fundusze jeśli chce się go nazywać remontem. Chciałbym się zmieścić w 30 tysiącach zł... Byłbym naprawdę zadowolony.
Tylko nie pytajcie czemu za te pieniądze nie kupiłem 944 Turbo, albo np Seata Ibizy z 2000 roku TDI i nie zrobiłem z niego 200konnego killera
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka
Edytowane przez Wiciu dnia 09-01-2007 19:35 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
pusher
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.01.07 |
Dodane dnia 09-01-2007 19:42 |
|
|
Dzięki za zainteresowanie Prawdziwe zrzeszenie starych wyjadaczy rzeczywiście spróbuję ponegocjować o te lepsze.Bardziej odpowiednim rozwiązaniem jako początkującego z tymi samochodami będzie kupno które nie niesie za sobą zbyt wielu niespodzianek i dodatkowych kosztów.
znów mam pytanie dotyczące tego
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1770520
też wycenilibyście go na 4-5 tys ? nie wiem w jakim stanie jest ta skórzana tapicerka, wydają się podobne. jaka jest wasza opinia ?
Edytowane przez pusher dnia 09-01-2007 19:43 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 19:48 |
|
|
czemu za te pieniadze nie kupiles 944 Turbo? hehehe
propo napraw: zgadzam sie w zupelnosci ze naprawy opisane przez Ciebie, Wiciu, to ogromne pieniadze i klopot.. jednak przy zakupie auta uzywanego jest to robota dla rzemieslnikow i perfekcjonistow dysponujacych duza kasa. to co opisales to nic innego jak remont generalny. ja do tego bym jeszcze dopisal calosc regeneracji elektryki, co jest tez czestym miejscem popisu dla roznego rodzaju patentatorow . to o czym my mowimy, to jednak kupno auta i naprawy biezace, ktore wg mnie tylko w 1% aut uzywanych rownaja sie naprawom generalnym
prawda - zywotnosc czesci nie jest wieczna, jednakze poprzedni wlasciciele, tak samo jak my teraz, rowniez zajmowali sie naprawami biezacymi, tj wymiana klockow, amortyzatory (jesli zdechly), przewody (jesli kiepsko przewodzily), filtry, oleje, itp itd.. to nie znaczy ze kupujac auto od razu mamy to wszystko robic.. dlatego najwazniejsze sa te czesci, ktorych naprawy sa drogie i nieoplacalne - czyli buda (przez ocynk), silnik, itp
u mnie to wyglada tak: kupilem wozek i powoli naprawiam to co mi sie pojawia, tj na poczatek np przewody i swiece.. potem widze ze rozrusznik glosno chodzi, wiec regeneracja, lozysko poszlo - wiec wymienilem.. (ani przewodow ani rozrusznika jeszcze nie zrobilem to tylko przyklad )
nie mam od razu kasy na wszystko, wiec powoli szperam w tym wozie...
co chcialem tez zaznaczyc - sam mialem 924, czesto cos sie psulo - kopulka, palec, wymiana filtrow, itp itd - jednak zauwazylem ze jak na porsche naprawy te wcale nie byly takie drogie.. teraz mam porownanie, bo sam zalamuje rece i licze grosik do grosika bo musze w swojej esce rozrzad poprawic (simmeringi itp) i tak pewnie bede to robic sam bo po zakupie czesci na mechanika miec juz mnie nie bede stac..
jestem ogromnym fanem 24, uwielbiam ich ksztalt stokroc bardziej niz 44, nie chce tez sie narazac uzytkownikom 924, ale musze przyznac - 24 to silnik audi vw, i duzo czesci pasuje od tych aut.. czyli innymi slowy - w porownaniu do aut uzywanych nizszej klasy, naprawy te wcale nie sa o wiele drozsze
kazda naprawa jest klopotliwa i kosztuje, w dzisiejszych czasach nic nie jest za darmo (no chyba ze nalezy sie do PiSu ), jednakze 924 ma relatywnie mniejsze koszty od np 944 czy innych porsche, co wcale nie znaczy ze auto jest gorsze
dzis np mi marek z poznania opisywal jakie to on ma cudo - zazdroszcze mu
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 09-01-2007 20:03 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 19:55 |
|
|
pusher: to ogloszenie stoi juz od dluuuuuzszego czasu, mozesz sprobowac..
pamietam kiedys byl jeden gosc, ktory chcial sprzedac 924 z gazem za 7500, ale to byla naprawde okazja. samochod byl w super stanie, z gosciem gadalem ok godziny i naprawde - znal sie na rzeczy i dbal o ten wozek.. samochod igła - a gosc chcial sobie kupic 944.. niestety mam tylko zdjecia samochodu, a ogloszenia nie ma..
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
pusher
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 06.01.07 |
Dodane dnia 09-01-2007 20:07 |
|
|
Właśnie mnie niestety ogranicza "magiczna" bariera 5 tys zł
Liczę więc na szczęście ) przecież marzenia trzeba spełniać
jeszcze raz dzięki za pomoc ! |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 20:31 |
|
|
no dla mnie remont to tylko generalny
a jeśli chodzi o utrzymanie 924 w stanie używalności to wydaje mi się że jest to autko bardzo wdzięczne w tej kwestii
i dostępność części i ich ceny są przyzwoite, a jak na Porsche to niemal darmo rozdają
p.s. ja kupując auto nie przekroczyłem bariery 5 tys i było całkiem w fajnym stanie (ja szukałem jak najmniej bitego), oprócz foteli i silnika który palił spoooro oleju i amortyzatorów nie miał ani sprężyn najlepszych ale dało się jeździć nic nie stukało tylko latał jak statek na sztormie no i bez gazu był ale za to z drugim kompletem felg i połową drugiego auta
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka
Edytowane przez Wiciu dnia 09-01-2007 20:35 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-01-2007 22:41 |
|
|
pusher: jak widzisz da sie znalezc 924, ale samo posiadanie tego wozka wymaga jakichs-tam nakladow pienieznych.. przyznam ze jak na uzywany samochod za ok 5 tys to jest nie tylko najlepszy (legenda) ale i najbardziej racjonalny wybor.
wiciu - taki maly offtopic - kiedy kolejne zdjecia i relacje z Twojego New Car Reborn
pozdroweczki
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 09-01-2007 23:03 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 08:04 |
|
|
pusher: tylko sie nie napalaj na byle co - lepiej poczekac a trafic dobrze. i pamietaj ze auto trzeba zarejestrowac i ubezpieczyc ( ok 800 zl )
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Kupię 924 |
andrzej
Użytkownik
Postów: 191
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 27.07.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 11:35 |
|
|
igor 924 napisał/a:(...)
http://allegro.pl/show_item.php?item=156456652
sprobuj zadzwonic, ponarzekac ze tapicerka kiepska, silnik w oleju itp i powiedz ze bierzesz za 5 tysi. jak nie zgodzi sie od razu, odczekaj z 2 tygodnie i zadzwon jeszcze raz..
uwazam ze to auto nie jest warte wiecej niz 4-5tys.
Oglądałem na żywo, facet wtedy krzyczał 10 000 ;-D, rozstaliśmy się w uśmiechu ;-) bo auto IMHO warto co najwyżej 3-4 tyś. Bite od przodu konkretnie było (pamietam ze jeden kielich na pewno był spawany bo to bylo widac), do tego inny odcien lakieru z przodu i z tylu. Wnetrze tez nei rewelacja ale bez tragedii. W sumie auto do jazdy bylo. Phill go porzadnie obfotografowala, zglosie sie do neij po zdjecia. Poza tym wlasciciel to taki maly kombinatorek moim zdaniem a do tego łgał jak z nut ;-D
Uważam że nie warte uwagi, bo po rozmowie z gosciem bylismy pewnie ze nie chcemy kupic auta od tego czlowieka, takie rzeczy zawsze sie źle kończą.
Edytowane przez andrzej dnia 10-01-2007 11:49 |
|