Autor |
sprzedam 924 na 944 |
marcys
Użytkownik
Postów: 8
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 11.01.07 |
Dodane dnia 11-01-2007 15:03 |
|
|
witam!!!
mam na sprzedaz mojego prosiaczka.jest to 924 poszerzone na 944 - czyli przednie błotniki, tylne błotniki, progi, inny zderzak przedni, inny tylny zderzak.wszystko mozecie zobaczyc na stronie .wkleil bym zdjecia ale jeszcze nie potrafie www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=105 jest tam opis co zostalo zrobione jak i zdjecia(klikajac na obrazek powiekszysz je)do zrobienia zostala drobna kosmetyka srodka tzn deski rozdz.jezeli masz jakies pytania to pisz na mail marcys1004@wp.pl za prosiaka chce 9000 zl ale zawsze mozna sie jakos dogadac.jezeli cos zle zrobilem lub zle napisalem to prosze wybaczyc bo jestem na forum nowy.pozdrawiam.marcys |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
marcys
Użytkownik
Postów: 8
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 11.01.07 |
Dodane dnia 12-01-2007 14:50 |
|
|
wczoraj mnie ponioslo i chcialem go sprzedac.ale malenstwo zostanie u mnie
pozdrawiam |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 12-01-2007 15:23 |
|
|
jak go nie chcesz sprzedawać to może napisz o nim coś więcej może niekoniecznie w tym temacie ale gdzieś indziej mógłbyś rozwinąć niektóre kwestie, myślę, że nie jednego użytkownika tego forum zainteresuje np skąd tam się wzięło szacowane 160 koni pod maską
a mnie np interesuje zabudowa bagażnika pod głośnik subniskotonowy jak to tam było przymocowane, czy wylewane żywicą czy normalnie z desek skręcone
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
marcys
Użytkownik
Postów: 8
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 11.01.07 |
Dodane dnia 12-01-2007 16:36 |
|
|
Wiciu.z checia bym opisal cos wiecej o samochodzie ale wiem tyle co z tej stronki na gorze.narazie w silniku nie grzebalem tylko bawilem sie z zaplonem elektryka hanulcani itp troche tego bylo.nie ja przerabialem tego prosiaka wiec narazie niewiele wien i nie moge ci powiedziec dokladnie skad te szacowane 160 koników.mam nadzieje ze dotre do wczesniejszego wlasciciela ktory robil samochod i wszystko sie dowiem.
jezeli chodzi o zabudowe glosnika w bagazniku to tez niewiele moge ci powiedziec bo zabudowa jest jeszcze u mojego braciaka od ktorego kupilem samochod.a jakos nie mam czasu podjechac do niego po reszte rzeczy do samochodu.ale jak wezme i zobacze jak to jest zrobione to napewno sie odezwe i opisze.
zdjecia twojego prosiaka widzialem juz wczesniej.naprawde wielkie uklony.potrzeba duzo czasu checi i zapalu mam nadzieje ze wyjdzie naprawde super.tylko przydaloby mu sie poszerzenie jak w 44 to nie bylby taki wydluzony w gore ale zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy miejmy nadzieje ze super.
pozdrawiam
marcys |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 12-01-2007 17:57 |
|
|
wlasciciel tego rozowego prosiaka jest z wroclawia teraz ma 944 cabrio srebrne na 100% jest zapisany na porscheclub osobiscie nie lubie typa
pozdrowienia
Marcin
chwilowy brak prosia.... |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
marcys
Użytkownik
Postów: 8
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 11.01.07 |
Dodane dnia 12-01-2007 18:13 |
|
|
wielkie dzieki mg83 moze trafie do tego kolesia i dowiem sie czegos wiecej.jeszcze raz dzieki
ps.byly wlasciciel a kolorek to czerwona perla i podchodzi pod róz ale moze niebawem sie to zmieni.
pozdrawiam |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 12-01-2007 18:56 |
|
|
dla ścisłości - piotrek z wrocławia już od roku nie ma 944 s2 cabrio, które sprzedał komanczowi (który też już je sprzedał). Aktualnie nie ma Porsche, czasem się go widuje na zlotach gościnnie.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 12-01-2007 20:27 |
|
|
sorry za niescislosc ale od roku jestem w GB z napisalem co wiedzialem z przed wyjazdu
pozdrowienia
Marcin
chwilowy brak prosia.... |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 12-01-2007 21:20 |
|
|
co do tej mocy Wiciu, to kwestia filtra KN (nie stozek, ale z tego co widzialem druciany jesli da sie tak powiedziec) ktory widzialem na stronach ze stanow ktore podawales, niby przyrost do 15KM ale mysle ze z 7 to napewno. Reszta to czytalem ze mozna pokusic sie o wymiane throdle body, czy jak to sie pisze i co kolwiek to znaczy z audi 2.3 litra...a i jeszcze pewnie wiele wiele wiecej, ale z tego co wiem to te 2 opcje, latwo moga podniesc moc, nie bedac jednoczesnie wielka przerobka.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 13-01-2007 04:06 |
|
|
nie no 160 koni to się nie da uzyskać samym filtrem dlatego pytam
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka
Edytowane przez Wiciu dnia 13-01-2007 11:54 |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-01-2007 14:02 |
|
|
160 KM w 924 (nie S!!) - marzenia...
Jak będziecie mieć fabryczne 125 KM to może być już naprawdę dobrze. Filtr KN daje max 1-2 KM więcej (chyba że ktoś wcześniej miał solidnie zasyfiony oryginalny).
Kiedyś czytałem opis tuningowanego silnika do 924, który był po kapitalnym remoncie i w dodatku "blueprinted", miał modyfikacje dolotu i wydechu (w tym throttle body od 2.3), sportowy wałek i moc "raptem" poniżej 145 KM.
160 KM to sfera marzeń/kasy kilkakrotnie przekraczającej wartość auta
Jest tylko jedna rozsądna odpowiedź na chęć zwiększania mocy: SWAP |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 00:33 |
|
|
turbinka?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 01:40 |
|
|
marcys napisał/a:
Wiciu.
tylko przydaloby mu sie poszerzenie jak w 44 to nie bylby taki wydluzony w gore ale zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy miejmy nadzieje ze super.
nigdy nigdy NIGDY !!!!!!!!!! Niech 924 pozostanie 924 !!!!
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 15-01-2007 01:41 |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 02:20 |
|
|
igor 924 napisał/a:
marcys napisał/a:
Wiciu.
tylko przydaloby mu sie poszerzenie jak w 44 to nie bylby taki wydluzony w gore ale zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy miejmy nadzieje ze super.
nigdy nigdy NIGDY !!!!!!!!!! Niech 924 pozostanie 924 !!!!
dokładnie gdybym chciał poszerzenia to bym kupił 944
p.s. dzięki marcys za miłe słowo
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 07:34 |
|
|
Zgadzam się z Pitersonem. Filtr KN daje przyrost 0 KM względem nowego standardowego filtra.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 12:52 |
|
|
moze mi sie liczby pomylily i bylo to cos okolo 140KM (jakis angielski artykul). Co do filtra to powinien dac jakis przyrost mocy, bo przeplyw powietrza przez filtr materialowy a zrobiony z siatki, jest przeciez inny, nie wiem jakiego rzedu powinien byc przyrost mocy, ale z pewnoscia jakis powinien. Na hamowni stacjonarnej moze byc trudno to okreslic, bo to zalezy przeciez bezposrednio od strugi powietrza.
Slyszalem o pewnym 924 ktore z tego powodu, tzn zle przewidzianego nadmuchu na hamowni przerzylo maly pozar pod maska...na forum jest ktos kto wie na ten temat wiecej, ja zaslyszalem na zajeciach
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 15:38 |
|
|
kiedyś spotkałem się z artykułem chyba u naszych południowych sąsiadów, zrobili porting głowicy, polerkę kanałów, dolot wydech (chyba nie było nic o ostrym wałku?) i wyszło im właśnie coś koło 140 KM, czyżbyśmy wszyscy czytali ten sam artykuł? może ktoś poszukałby tego jeszcze raz i podał link? bo ja za żadne skarby nie mogę tego znaleźć :?
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-01-2007 16:40 |
|
|
tak, niech 924 to 924, popieram !!
co do dokładania filtrów, wydechów i innych takich i sumowania przyrostów mocy to poroponuje poczytać sobie co o tym ma do powiedzenia p. Jacek Chojnacki który zawodowo zajmuje się przygotowywaniem aut do sportu
http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 16-01-2007 12:52 |
|
|
W 160 KM w ty aucie nie wierzę, choć faktem jest , że silnik tego samochodu wyposażony jest w zmodyfikowany wałek rozrządy od Pana Świątka. Z tego co wiem od Świątka to był to jego pierwszy wałek zrobiony do tego modelu silnika. Oznacza to, że cierpi on na choroby wielku dziecięcego (wiem, bo mam ja mam drugi taki wałek). Często stosowane określenie "ostry wałek" zdecydowanie nie pasuje do tego produktu. Czasy rozrządu praktycznie nie są zmienione, dodatkowo wznios jest mniejszy, jedynie wypełnienie krzywki jest dość znaczne. Mogą to być zarówno wady jak i zalety. Może niewiele da, ale za to nie powinien nic popsuć . Wiadomo, że im lepszy wałek tym gorzej będzie się sprawdzał w seryjnym silniku.
Pamiętam ten samochód ze zlotu i jakiegoś Driving School - jeździł bardzo dobrze.
Zgadzam się z Pitersonem, że jeśli będzisz miał tam fabryczne 125 KM to powinieneś się bardzo cieszyć - prawdopodobnie będziesz wówczas szybszy niż reszta leciwych 924.
tkacki napisał/a:
Zgadzam się z Pitersonem. Filtr KN daje przyrost 0 KM względem nowego standardowego filtra.
No to filtry Kingdragona są lepsze - dają 4 KM .
W moim 116-sto konnym potworze taka była różnica między dwoma pomiarami wykonanymi jeden po drugim z filtrem papierowym (prawie nowym) i z włókniny (wcześniej był to bolid o porażającej mocy 112 KM ). Mam też większą przepustnicę, ale była obecna podczas obu pomiarów. Tzw. "dupohamownia" nie zauważyła różnicy, za to auto zaczęło palić średnio 1 l/100km paliwa mniej. Niestety pewne jest też to, że taki filtr puszcza więcej śmieci.
piterson napisał/a:
Jest tylko jedna rozsądna odpowiedź na chęć zwiększania mocy: SWAP
Piotrze, kto rozsądny jeździ starym "nibyporsche" ? Poza tym, było by to pójście na łatwiznę - 924 ma mieć silnik 2.0 i móc objechać 944 . No chyba, że ktoś kiedyś zbuduje 924 z silnikiem od 928 - chciałbym coś takiego zobaczyć na własne oczy.
pzdr
jacek(pilatus) |
|
Autor |
RE: sprzedam 924 na 944 |
Wiciu
Użytkownik
Postów: 199
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 11.06.06 |
Dodane dnia 16-01-2007 13:58 |
|
|
pilatus napisał/a:
piterson napisał/a:
Jest tylko jedna rozsądna odpowiedź na chęć zwiększania mocy: SWAP
Piotrze, kto rozsądny jeździ starym "nibyporsche" ? Poza tym, było by to pójście na łatwiznę - 924 ma mieć silnik 2.0 i móc objechać 944 . No chyba, że ktoś kiedyś zbuduje 924 z silnikiem od 928 - chciałbym coś takiego zobaczyć na własne oczy.
Też chyba cierpię na jakąś chorobę bo chcę mieć u siebie przynajmniej 160 koni Tylko ten dwulitrowy silnik sprawia wrażenie mało rozwojowego... Nie ma na niego sposobu?
Upychanie 5 litrowego silniczka pod maską 924 było by chyba dość problematyczne, aczkolwiek amerykanie wsadzają nawet większe
Czy ja wiem czy takie pójście na łatwiznę z tym swapem? Robił już ktoś coś takiego w Polsce? Bo mi to na łatwe nie wygląda...
Pozdrawiam
Wiciu
http://wiciu.fotosik.pl/albumy/74659.html - zdjecia mojego Prosiaczka |
|